Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг , поточний ремонт (ямковий ремонт) по вул. 28 червня в с.Костичани , Ванчиковецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області
Очікувана вартість
1 499 853,00 UAH
UA-2023-07-21-002352-a ● 9f4c7ea3c1e94bcc9b6b0afcafea895d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ванчиковецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04417582 |
Вебсайт: | https://vanchykovetska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 60351, Україна , Чернівецька обл., Чернівецький район, село Ванчиківці |
Контактна особа: |
Сака Денис 380506533512 dilovod_vanch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2023 12:09 |
Початок аукціону: | 31 липня 2023 12:09 |
Очікувана вартість: | 1 499 853,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 499,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг , поточний ремонт (ямковий ремонт) по вул. 28 червня в с.Костичани , Ванчиковецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60351, Україна, Чернівецька область, Чернівецький район,село Ванчиківці, Вул.Миру 11 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2023 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2023 15:14 |
додаток 3(нова редакція).docx | |
26 липня 2023 15:14 |
додаток 2(нова редакція).docx | |
26 липня 2023 15:13 |
додаток 5(проєкт договору)(нова редакція).docx | |
26 липня 2023 15:13 |
ТД вул. 28 червня(нова редакція).docx | |
21 липня 2023 11:12 |
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.pdf | |
21 липня 2023 10:42 |
додаток 6.docx | |
21 липня 2023 10:42 |
додаток 4.docx | |
21 липня 2023 10:42 |
додаток 1.docx | |
21 липня 2023 10:41 |
додаток 3.docx | |
21 липня 2023 10:40 |
додаток 2.docx | |
21 липня 2023 10:36 |
додаток 5(проєкт договору).docx | |
21 липня 2023 10:36 |
ТД вул. 28 червня.docx |
26 липня 2023 15:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2023 15:14 |
додаток 3(нова редакція).docx
|
|||
26 липня 2023 15:14 |
додаток 2(нова редакція).docx
|
|||
26 липня 2023 15:13 |
додаток 5(проєкт договору)(нова редакція).docx
|
|||
26 липня 2023 15:13 |
ТД вул. 28 червня(нова редакція).docx
|
|||
21 липня 2023 11:12 |
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.pdf
|
|||
21 липня 2023 10:42 |
додаток 6.docx
|
|||
21 липня 2023 10:42 |
додаток 4.docx
|
|||
21 липня 2023 10:42 |
додаток 1.docx
|
|||
21 липня 2023 10:41 |
додаток 3.docx
|
|||
21 липня 2023 10:40 |
додаток 2.docx
|
|||
21 липня 2023 10:36 |
додаток 5(проєкт договору).docx
|
|||
21 липня 2023 10:36 |
ТД вул. 28 червня.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА ЗАМОВНИКА ЩОДО ПОСТАВКИ АСФАЛЬТОБЕТОННУ!
Дата подання: 25 липня 2023 17:40
Дата відповіді: 26 липня 2023 15:10
Шановний Замовнику. Згідно пп.2.1 п.2 Додатку №2 до тендерної документації, Вами встановлено протиправну, дискримінаційну вимогу, направлена на штучне звуження кола учасників та яка суперечить абсолютно всім встановленним та чинним на території України нормативно-правовим актам, а саме: «Вимога стосовно наявності асфальтобетонного заводу:діючий власний/орендований стаціонарний/пересувний асфальтобетонний завод, з місцем розташування від місця виконання робіт, яке дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011 (не більше 30 км від місця виконання робіт).» Вимога про те, що місцерозташування асфальтобетонного заводу повинне бути не більше 30 км від місця виконання робіт АБСОЛЮТНО ДИСКРИМІНАЦІЙНЕ ТА ПРОТИЗАКОННЕ. Нормативно-правовим актом, який регулює відстань транспортування асфальтобетонних сумішей є ДБН В.2.3-4:2015. У вказаному документі є чітко вказані норми, якими повинен керуватись Замовник при встановлені вимоги щодо транспортування асфальтобетонну. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), а саме по дорогах з асфальтовим або бетонним покриттям - на відстань не більше 150 кілометрі при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Окрім того, Вами не зазначено можливість залучення асфальтобетонного заводу на умовах договору поставки, що прямо передбачених та регулюється Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України та іншими нормативно-правовими актами. Просимо привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинних нормативно правових актів та забрати з тендерної документації вимоги які звужують коло учасників. Для приведення у відповідність нормативно-правовим актам вимоги тендерної документації, пропонуємо викоренити встановлену Вами дискримінаційну вимогу, замінити на правову, яка буде відповідати вимогам законодавства та не буде штучно звужувати коло учасників, а саме: Вимога стосовно наявності асфальтобетонного заводу: діючий власний/орендований стаціонарний/пересувний асфальтобетонний завод/залучений на умовах договору поставки, з місцем розташування від місця виконання робіт, яке дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДБН В.2.3-4 (не більше 150 км від місця виконання робіт).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику згідно таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1) «Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей» , там чітко прописано що відстань не може бути більше 150 км. В даній таблиці не вказано що відстань не може бути меньшою,і тому ми обрав відстань не більше 30 км від місця виконання робіт,тому що ми хочемо щоб асфальт при укладанні був ще гарячим.Тому це не протиправна, дискримінаційна вимога, направлена на штучне звуження кола учасників та яка суперечить абсолютно всім встановленним та чинним на території України нормативно-правовим актам .
Невірно вказана назва закупівлі та предмету договору у проєкті договору
Дата подання: 25 липня 2023 17:42
Дата відповіді: 26 липня 2023 15:08
Шановний Замовнику, Вами допущено помилку у назві предметі закупівлі і відповідно у предметі договору проєкту договору. Назва предмета закупівлі і відповідно предмету договору проєкту договору Додатку №5 є: «Експлуатацйне утримання автомобільних доріг , поточний ремонт (ямковий ремонт) по вул. 28 червня в с.Костичани , Ванчиковецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області». Шановний Замовнику, слова «Експлатацйне» не існує в українській мові. Відповідно до академічного тлумачного словника української мови наявне тлумачення та значення слова: «Експлуатація», «Експлуатаційний». Проте у назві закупівлі та предметі договору проєкту договору вами пропущено літеру «і», що є суттєвою помилкою, яка вимагає внесення змін у тендерній документації та додатків. Просимо привести у відповідність тендерну документацію та додатки до неї.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, так дійсно мною було допущено помилку у назві предметі закупівлі і відповідно у предметі договору проєкту договору. Назва предмета закупівлі і відповідно предмету договору проєкту договору Додатку №5 є: «Експлуатацйне утримання автомобільних доріг , поточний ремонт (ямковий ремонт) по вул. 28 червня в с.Костичани , Ванчиковецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області».Помилку виправлено та оприлюднено у новій редакції ТД та додатки. до неї.
Технічна помилка у вимозі тендерної документації що підлягає виправленню
Дата подання: 25 липня 2023 17:42
Дата відповіді: 26 липня 2023 15:08
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 5 розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації, від учасника в складі пропозиції вимагається, згідно вказаної вимоги: «Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку ?» Повідомляємо Вас, що вказана вимога некоректно сформульована та вимагає виправлення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. Просимо Вас внести зміни у вказану вимогу, а саме, замістить знаку «?» вказати номер додатку відповідно до якого учасники зобов’язані надати лист погодження з умовами проекту Договору
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику відповідно до пункту 5 розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації, від учасника в складі пропозиції вимагається, згідно вказаної вимоги: «Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 5», помилку виправив та оприлюднив у Додотку №2 в новій редакції.
ДИСКРИМІНАЦІЙНА І ПРОТИПРАВНА ВИМОГА ЩОДО НАДАННЯ АКТУ ОГЛЯДУ, ЯКА ЗВУЖУЄ ПОТЕНЦІЙНЕ КОЛО УЧАСНИКІВ
Дата подання: 25 липня 2023 17:43
Дата відповіді: 26 липня 2023 15:07
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 8 розділу 4 Додатку №2 до тендерної документації, від учасника в складі пропозиції вимагається надання Акту огляду, а саме: «Акт огляду та/або обстеження об’єкту, на якому планується проведення робіт за підписом представника Замовника та Учасника.⃰ (Акт огляду складається за участю уповноваженої особи Учасника та представника Замовника, підписується та засвідчується печатками (за наявності). Складання акту повинно пройти в період уточнень для можливості внесення Замовником при необхідності змін до технічного завдання. Пропозиції подані без акту огляду об’єкту будуть відхилені. Витрати на відвідування об'єкту несе Учасник із власних коштів. Питання про їх компенсацію (повернення) не може бути предметом оскарження Окрім того, представники учасника перед допуском до території та приміщень повинні дотримуватись вимог постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 (із змінами та доповненнями)». Окрім того у тендерній документації міститься вимога про надання аналогічного документу «Акту огляду» вимоги яких суперечать один одному. Незважаючи на це, Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду (обстеження) об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати акт обстеження об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції акту огляду об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування Ми змушені будемо звертатися до відповідних органів, для усунення подальшого включення таких вимог до Ваших тендерних документацій, та інші відповідні інстанції з висвітленням Замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011 «Організаційно - методичні, економічні і технічні нормативи. Ремонт автодоріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» встановлені стандартні вимоги до обстеження доріг та об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Акт огляду об'єкту що вимагається , НЕ Є ДВОСТОРОННІМ, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію об’єкту та була присутня під час огляду.
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Акт огляду об'єкту що вимагається , НЕ Є ДВОСТОРОННІМ, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію об’єкту та була присутня під час огляду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2023 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Консоль БМ |
1 469 109,00
UAH з ПДВ
|
1 469 109,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Компанія "Євродор" |
1 499 800,00
UAH з ПДВ
|
1 499 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Консоль БМ #40087160 |
Переможець |
1 469 109,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2023 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 15:23
|
Договір поточний ремонт вул.28 червня с.Костичани.pdf | укладений |
07 серпня 2023 15:22
|