Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 41845351 |
Місцезнаходження: | 92800, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул. Центральна, 103 |
Контактна особа: |
Гвоздік Микита Миколайович +380992104715 nikita_gvozdik@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2023 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 378 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 780,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | «Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів загальної середньої освіти Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку).» | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2023 11:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2023 18:11 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-28-000020 ● f3c8e925652f40bcb52d60e8127c912e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2023 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.09.2023 № 27-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 27.09.2023 № 27-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-07-20-012173-a 20.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-28 19:47:07
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури «Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів загальної середньої освіти Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-07-20-012173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-03 14:58:25
Пояснення до моніторингу процедури «Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів загальної середньої освіти Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-07-20-012173-a).
Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 28.09.2023 року, у межах проведення моніторингу процедури «Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів загальної середньої освіти Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-07-20-012173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надає наступні пояснення.
1. Планування закупівель здійснюється відповідно ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням п.14 Постанови Кабміну від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно з ч.4. ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. На виконання норм вищевказаного Закону, а також з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, Відділом освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради здійснено моніторинг ринкових цін на послуги/товари шляхом вивчення та аналізу: спеціалізованих торгівельних майданчиків, електронних каталогів, прайс-листів, електронної системи закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, офіційних статистичних видань, цінових пропозицій. Отримана інформація та цінові пропозиції від контрагентів є основою для прийняття рішення Сімнадцятої сесії Восьмого скликання Біловодської селищної ради Луганської області від 22.12.2021 № 17/13 «Про затвердження Програми «Освіта Біловодщини» на 2021- 2023 роки» та Розпорядження Біловодської селищної Військової Адміністрації Старобільського району Луганської області «Про внесення змін до Програми «Освіта Біловодщини» на 2021-2023 роки», що є підставою для фінансування Програми в межах бюджетних призначень, затверджених в бюджеті на відповідний рік, виходячи з реальних можливостей бюджету (додається).
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Відповідно ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Так як приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Клінічний санаторій "Карпати" Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України "УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ" |
378 000,00
UAH з ПДВ
|
378 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Клінічний санаторій "Карпати" Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України "УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ" #02649615 |
Переможець |
378 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2023 17:14
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 02 серпня 2023 17:14
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Клінічний санаторій "Карпати" Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України "УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ" #02649615 |
378 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 14:59
|
дод.уг 2.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 12:27
|
дод.уг.1.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2023 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 10:24
|
договір 32 оздоровлення.pdf | укладений |
15 серпня 2023 10:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області в особі начальника Супрун Лариси Михайлівни, що діє на підставі Положення (далі - Замовник), з однієї сторони, та ДП «Клінічний санаторій «Карпати» в особі директора Кошелі Івана Івановича, який діє на підставі Статуту, суб’єкт середнього підприємництва згідно з ч. 3 ст. 55 Господарського кодексу України у подальшому – Виконавець, з іншої сторони, разом – Сторони, а кожний окремо – Сторона, керуючись статтями 651, 653-654 Цивільного кодексу України, п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», розділом 13 «Порядок внесення змін до Договору» Договору №32 від 15.08.2023 року уклали дану Додаткову угоду до Договору №32 від 15.08.2023 року (далі за текстом – Договір) про наступне: 1. Виключити п. 4.1. Договору у зв’язку з чим пункти 4.2., 4.3., 4.4., 4.5. вважати відповідно пунктами 4.1. 4.2., 4.3., 4.4. 2. Внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в такій редакції: «5.1. Строк (термін) надання послуг: 15.08.2023 року - 31.12.2023 року.» 3. Сторони домовились внести зміни в Додаток №1 до Договору №32 від 15.08.2023 року, виклавши його в новій редакції, що додається до даної Додаткової угоди. 4. Сторони домовились внести зміни в Додаток №2 до Договору №32 від 15.08.2023 року, виклавши його в новій редакції, що додається до даної Додаткової угоди. 5. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6.Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору №32 від 15.08.2023 року. 7. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтями 651, 653-654 Цивільного кодексу України, п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 3.3 Договору №32 від 15.08.2023 року, розділом 13 «Порядок внесення змін до Договору» Договору №32 від 15.08.2023 року Сторони домовились змінити п. 3.1. Договору та викласти його в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: сума без ПДВ 226 800,00 грн., у т. ч. ПДВ 00 грн. (без ПДВ). Разом 226 800,00 грн. (двісті двадцять шість гривень 00 коп.)» 2. Сторони домовились внести зміни в Додаток №1 до Договору №32 від 15.08.2023 року, виклавши його в новій редакції, що додається до даної Додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4.Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору №32 від 15.08.2023 року. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |