Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
41 038,00 UAH
UA-2023-07-20-011569-a ● cd7ac412e5134293a8d099b22d941a29
Запит (ціни) пропозицій
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
20 липня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42751893 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 |
Контактна особа: |
Дмитрук Наталія 380688608049 natalia.dmutryk25@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
СКАНЕР HP SCAN JET PRO 2600 F1 (20G05A)
- товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався), виготовленим не раніше 2021 року, термін та умови його зберігання не порушені; - на товар повинна надатися гарантія в межах гарантійної політики виробника товару, але не менше ніж 12 місяців з дати постачання; - товар повинен мати необхідне маркування (національний знак відповідності продукції вимогам технічних регламентів та етикетка виробника); - учасник при поставці товару повинен надати авторизованого (-их) сервісного (-их) центру (-ів), представництва або ж представника в м. Київ, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну, шляхом надання гарантійної довідки з адресою і контактним телефоном такого центру або уповноваженого представника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування.
Розгорнути
Згорнути
- товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався), виготовленим не раніше 2021 року, термін та умови його зберігання не порушені; - на товар повинна надатися гарантія в межах гарантійної політики виробника товару, але не менше ніж 12 місяців з дати постачання; - товар повинен мати необхідне маркування (національний знак відповідності продукції вимогам технічних регламентів та етикетка виробника); - учасник при поставці товару повинен надати авторизованого (-их) сервісного (-их) центру (-ів), представництва або ж представника в м. Київ, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну, шляхом надання гарантійної довідки з адресою і контактним телефоном такого центру або уповноваженого представника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Сканер протяжний, A4, 4000 арк./д., 35 ст./хв., АПД, Duplex, USB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, вул. Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 серпня 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Швидкість сканування (A4, 300dpi), ст./хв. | від 25 до 35 | |
Тип |
Можливі значення:
|
|
Максимальне денне навантаження | від 3000 до 4000 | |
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Iнтерфейс підключення |
Можливі значення:
|
|
Гарантійний термін | від 12 до 36 | month |
Формат |
Можливі значення:
|
|
Оптична роздільна здатність, точок на дюйм |
Можливі значення:
|
|
Місткість подавача документів | від 40 до 50 | |
Автоматичне двостороннє сканування |
Можливі значення:
|
|
Автоматичний подавач документів |
Можливі значення:
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 липня 2023 17:38 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок неперборної сили |
Документи:
20 липня 2023 17:39
|
Електронний підпис |
20 липня 2023 17:39
|
Протокол 233.pdf |