Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля робіт з будівництва по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі Славутицького ліцею Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області шляхом впровадження енергоефективних заходів, розташованого за адресою: вул. Героїв Дніпра, 6, м. Славутич, Вишгородський район, Київська область, 07101» за Кодом ДК 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
13 412 190,00 UAH
UA-2023-07-20-010797-a 4558855ccbc940089d69188c907ccb1a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарчук Олена Вікторівна

+380457927555 Bondarchuk.O@slav.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04527684
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., місто Славутич, Центральна площа, 7
Контактна особа: Бондарчук Олена Вікторівна
+380457927555
Bondarchuk.O@slav.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2023 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2023 10:00
Очікувана вартість: 13 412 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 060,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля робіт з будівництва по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі Славутицького ліцею Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області шляхом впровадження енергоефективних заходів, розташованого за адресою: вул. Героїв Дніпра, 6, м. Славутич, Вишгородський район, Київська область, 07101» за Кодом ДК 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м.Славутич, вул.Героїв Дніпра, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 16:23

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 липня 2023 16:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 липня 2023 16:23
Додаток 7.doc
20 липня 2023 16:23
Додаток 6.doc
20 липня 2023 16:23
Додаток 5.doc
20 липня 2023 16:23
Додаток 4.doc
20 липня 2023 16:23
Додаток 3.doc
20 липня 2023 16:23
Додаток 2.doc
20 липня 2023 16:23
Том 5 Енергоефективність.pdf
20 липня 2023 16:23
Том 4 ОВ_ ЕТР_ ВК.pdf
20 липня 2023 16:23
Том 3 Обмірні креслення. Архітектурно-будівельні рішення.pdf
20 липня 2023 16:23
Том 2 Паспорт зовнішнього опорядження.pdf
20 липня 2023 16:23
Том 1. Загальна пояснювальна записка.pdf
20 липня 2023 16:23
Звіт про інженерно-геодезичні вишукування.pdf
20 липня 2023 16:23
Витяг з Реєстру Технічний звіт.pdf
20 липня 2023 16:23
Звіт про технічне обстеження.pdf
20 липня 2023 16:23
Рішення виконкому 191 від 27.06.23 - ПКД.PDF
20 липня 2023 16:23
Експертний звіт.pdf
20 липня 2023 16:23
Визначення класу наслідків.pdf
20 липня 2023 16:23
Сертифікат з енергоефективності.pdf
20 липня 2023 16:23
Завдання на проєктування.pdf
20 липня 2023 16:23
Додаток 1.doc
20 липня 2023 16:23
Тендерна документація.doc
20 липня 2023 16:23
Оголошення - Ліцей.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-01-000041 ● b77f73ed311f4e58845f11151034cd07
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 вересня 2023 15:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.08.2023 № 240
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО


Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-07-20-010797-a 20.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-04 17:17:26

Запит замовнику на пояснення

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-06 11:21:33

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 04.09.2023 року стосовно обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі та посилання на сторінку власного веб сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

На виконання умов Грантової угоди від 23.06.2022 №81280637 в рамках проєкту «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні» між Замовником - виконавчим комітетом Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області та Німецьким товариством з міжнародного співробітництва GIZ GmbH щодо впровадження енергоефективних заходів у будівлі Славутицького ліцею, що знаходиться за адресою: м.Славутич, вул.Героїв Дніпра, 6 було розроблено проектно-кошторисну документацію «Капітальний ремонт будівлі Славутицького ліцею Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області шляхом впровадження енергоефективних заходів, розташованого за адресою: вул. Героїв Дніпра, 6, м. Славутич, Вишгородський район, Київська область, 07101».
Проектно-кошторисна документація розроблена відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво від 01.11.2021, Настанови з визначення вартості будівництва від 01.11.2021 та Завдання на проектування та включала в себе:
- проведення топогеодезичної зйомки М 1:500;
 проведення обмірів, отримання технічного звіту про обстеження будівлі;
 отримання енергосертифікату об’єкту.
 погодження проектних рішень з фахівцями Німецького товариства з міжнародного співробітництва GIZ GmbH;
- погодження проектної документації із Замовником;
- отримання в установленому порядку в експертній організації позитивний експертний звіт.
Проектно-кошторисна документація включала розділи:
- ПЗ- Пояснювальна записка;
- ОК - Обмірні креслення;
- АБ - Архітектурно-будівельні рішення;
- ПЗО- Паспорт зовнішнього опорядження;
- ОВ - Опалення та вентиляція;
- ЕТР - Електротехнічні рішення;
- К - Кошторисна документація.
Проектно-кошторисна документація додається.
19.06.2023 отримано позитивний Експертний звіт №366/23-РБК/ЕЗ проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт будівлі Славутицького ліцею Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області шляхом впровадження енергоефективних заходів, розташованого за адресою: вул. Героїв Дніпра, 6, м. Славутич, Вишгородський район, Київська область, 07101» із загальною кошторисною вартістю 14 092 781,00 грн., у тому числі: будівельні роботи – 10 662 244,00 грн., устаткування – 383 095,00 грн., інші витрати – 3 047 442,00 грн. (додається).
27.06.2023 рішенням Виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області №191 було затверджено проєкт будівництва «Капітальний ремонт будівлі Славутицького ліцею Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області шляхом впровадження енергоефективних заходів» (додається).
При визначенні очікуваної вартості по даній закупівлі із зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва були утримані кошти:
 на утримання служби замовника;
 на здійснення технічного нагляду;
 покриття витрат пов’язаних з отриманням енергетичного сертифікату;
 на здійснення технічної інвентаризації;
 вартості проектних робіт;
 вартості експертизи проектної документації;
 на здійснення авторського нагляду.
Відповідно до наведеного розрахунку, закупівля робіт з будівництва по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі Славутицького ліцею Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області шляхом впровадження енергоефективних заходів, розташованого за адресою: вул. Героїв Дніпра, 6, м. Славутич, Вишгородський район, Київська область, 07101» за Кодом ДК 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт складає: 13 412 190,00 грн ( протокол засідання робочої групи від 10.07.2023 додається) .
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті замовника за посиланням https://e-slavutych.gov.ua/news/1690267409/

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-09-29 15:48:52

Роз'яснення щодо висновку

ЗВЕРНЕННЯ
за роз’ясненнями змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку
про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-20-010797-a

Відповідно до абзацу першого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник звертається до Північного офісу Держаудитслужби за роз’ясненням змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-20-010797-a, оприлюдненого 27.09.2023, та зобов’язань замовника, визначених у висновку, а саме:

1) У пункті 1 констатуючої частини висновку зокрема зазначено: «<…> на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, згідно з підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 2 до ТД, учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання будівельних робіт, до довідки також надаються штатний розпис та трудові книжки.»

В пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що:
«<…> До довідки також додаються:
скановані оригінали документів (штатний розпис, трудові книжки та/або наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника відносин із працівниками».
З огляду на викладене, просимо роз’яснити, яка/якій частина/розділ тендерної документації замовника містить вимогу щодо надання учасником штатного розпису та саме трудових книжок ?


2) У пункті 1 констатуючої частини висновку зокрема зазначено: «<…> в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні документи про щорічне підтвердження за 2022 рік, чим не підтверджено відповідність вимогам ДСТУ ІSO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» та чинність сертифікату на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, як наслідок, не дотримано вимоги пункту 6 Додатку 3 до ТД».

Просимо зазначити, яка/якій частина/розділ тендерної документації замовника містить вимогу щодо надання учасником документів про щорічне підтвердження сертифікату ІSO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-20-010797-a Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби від 27.09.2023 (файл «Заперечення.pdf» додається)

2023-10-03 15:35:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 12 жовтня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-20-010797-a від 27.09.2023 оскаржений до Київського окружного адміністративного суду (позовна заява за вих. №01-12/2079 від 06.10.2023). Документи про направлення позовної заяви та доданих до неї матеріалів додаються.
Дата публікації: 06 жовтня 2023
Номер відкриття провадження: 320/3430/24
Дата відкриття провадження: 05 лютого 2024

Документи:

06 лютого 2024 12:02
Електронний підпис
06 жовтня 2023 16:58
Електронний підпис
06 жовтня 2023 16:56
ДАСУ
06 жовтня 2023 16:56
Київський окруж.адм.суд

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДІОРО" 13 187 525,63
UAH з ПДВ
13 187 525,63
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 серпня 2023 11:01
Електронний підпис
03 серпня 2023 11:00
Довідка (3).zip
27 липня 2023 16:26
Електронний підпис
27 липня 2023 16:25
4. Наявність досвіду.pdf
27 липня 2023 16:25
5.1. Фін звітність 2022.pdf
27 липня 2023 16:25
10. Сертифікат ISO 9001 UKR.PDF
27 липня 2023 16:25
5. Фін звітність 2021.pdf
27 липня 2023 16:25
5. Фін звітність 2021.pdf.p7s
27 липня 2023 16:25
11. Сертифікат ISO 14001 UKR.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІОРО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
Переможець 13 187 525,63
UAH з ПДВ
02 серпня 2023 16:19

Документи

02 серпня 2023 16:19
Довідка НАЗК
02 серпня 2023 16:19
Електронний підпис
02 серпня 2023 16:17
протокол 222

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2023 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
13 187 525,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2023 16:19
Довідка НАЗК
02 серпня 2023 16:19
Електронний підпис
02 серпня 2023 16:17
протокол 222

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2024 08:52
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
05 червня 2024 08:50
Електронний підпис укладений
24 квітня 2024 16:30
Том 7. ІТЗ ЦЗ Славутич ліцей.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:28
Том 5. ЕЕ 03.2024.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:28
Том 4. ОВ ЕТР ВК.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:28
Том 3. ОК АБ..pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:28
Том 2.Фасади ПЗО.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:28
Том 1. Ліцей з дод-58-116.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
Том 1. Ліцей з дод-1-57.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
Зведений вихід 16.04.PDF зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
Витяг 154_24_3 редакція.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
93_КД_ОК_02-01.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
93_КД_ЛК1_02-01-023.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
93_КД_ЛК1_02-01-022.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
93_КД_ЛК1_02-01-021-02-01-011.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
93_КД_ЛК1_02-01-020-02-01-010.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
93_КД_ЛК1_02-01-019-02-01-09.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
93_КД_ЛК1_02-01-018-02-01-07.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
93_КД_ЛК1_02-01-017-02-01-06.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
93_КД_ЛК1_02-01-016-02-01-05.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
93_КД_ЛК1_02-01-015-02-01-03.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
93_КД_ЛК1_02-01-014-02-01-02.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
93_КД_ЛК1_02-01-013-02-01-01.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 16:27
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2023 16:53
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
16 жовтня 2023 16:49
Електронний підпис укладений
10 серпня 2023 11:03
Додаток 2 - Том 5 укладений
10 серпня 2023 11:01
Додаток 2 - Том 4 укладений
10 серпня 2023 11:01
Додаток 2 - Том 3 укладений
10 серпня 2023 11:01
Додаток 2 - Том 2 укладений
10 серпня 2023 11:01
Додаток 2 - Том 1 укладений
10 серпня 2023 11:01
Додаток 2 - Сертифікат з енергоефективності укладений
10 серпня 2023 11:01
Додаток 2 - рішення виконавчого комітету укладений
10 серпня 2023 11:01
Додаток 2 - Звіт про технічне обстеження укладений
10 серпня 2023 11:01
Додаток 2 - Звіт про інженерно-геодезичні вишукування укладений
10 серпня 2023 11:01
Додаток 2 - Завдання на проектування укладений
10 серпня 2023 11:01
Додаток 2 - Експертний звіт укладений
10 серпня 2023 11:01
Додаток 2 - Витяг з Реєстру Технічний звіт укладений
10 серпня 2023 11:01
Додаток 2 - визначення класу наслідків укладений
10 серпня 2023 11:01
Договір 138 укладений
10 серпня 2023 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листів Підрядника №119 від 01.09.2023, №132 від 04.10.2023 та з метою пришвидшення виконання робіт згідно Договору №138 від 10.08.2023 по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Славутицького ліцею Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області шляхом впровадження енергоефективних заходів, розташованого за адресою: вул. Героїв Дніпра, 6, м. Славутич, Вишгородський район, Київська область, 07101», Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області та ТОВ «ДІОРО» керуючись ст.188 Господарського кодексу України, ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, п.4.3., п.22.2. Договору №138 від 10.08.2023, уклали Додаткову угоду №1 до Договору №138 від 10.08.2023.
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області та Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІОРО», керуючись п.п. 1 п. 19, п.п. 3 п. 19, п.п. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, умов Грантової Угоди від 23.06.2022 № 81280637, що укладена між виконавчим комітетом Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області та Німецьким товариством з міжнародного співробітництва GIZ GmbH за дорученням Урядів Німеччини та Швейцарії щодо впровадження енергоефективних заходів у будівлі Славутицького ліцею, що знаходиться за адресою: м. Славутич, вул. Героїв Дніпра, 6, згідно позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво від 05.04.2024 року № 154/24-РБК/ЕЗ (реєстраційний номер EX01:8810-8695-1240-6725), на підставі п. 22.2., п. 22.3 Договору № 138 від 10.08.2023 року дійшли згоди внести зміни до Договору № 138 від 10.08.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області та ТОВ «ДІОРО», керуючись п.п. 5 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, умов Грантової Угоди від 23.06.2022 № 81280637, що укладена між виконавчим комітетом Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області та Німецьким товариством з міжнародного співробітництва GIZ GmbH за дорученням Урядів Німеччини та Швейцарії щодо впровадження енергоефективних заходів у будівлі Славутицького ліцею, що знаходиться за адресою: м. Славутич, вул. Героїв Дніпра, 6, на підставі п. 22.2., п. 22.3 Договору № 138 від 10.08.2023, дійшли згоди внести зміни до Договору № 138 від 10.08.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML