Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд під час будівництва об’єкту «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»
Очікувана вартість
2 076 639,00 UAH
UA-2023-07-20-009915-a ed03cf24f82a492d913ce55ea169dbfc
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калман Сергій Олександрович

+380564920072 ukbmvktender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг,, ПЛОЩА МОЛОДІЖНА, будинок 1
Контактна особа: Калман Сергій Олександрович
+380564920072
ukbmvktender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2023 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2023 00:00
Початок аукціону: 31 липня 2023 13:21
Початок аукціону: 31 липня 2023 13:21
Очікувана вартість: 2 076 639,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 766,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд під час будівництва об’єкту «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 липня 2023 15:48

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

26 липня 2023 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2023 15:14
Перелік_змін_26.07.2023.pdf
26 липня 2023 15:14
Тендерна_документація_за_Особливостями_зміни_26.07.2023.docm
26 липня 2023 15:14
Додаток_4_зміни_26.07.2023.docx
20 липня 2023 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2023 15:48
Додаток_2.docx
20 липня 2023 15:48
Додаток_1.docx
20 липня 2023 15:48
Додаток_3.docx
26 липня 2023 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2023 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2023 15:14
Перелік_змін_26.07.2023.pdf
26 липня 2023 15:14
Тендерна_документація_за_Особливостями_зміни_26.07.2023.docm
20 липня 2023 15:48
Тендерна_документація_за_Особливостями.docm
26 липня 2023 15:14
Додаток_4_зміни_26.07.2023.docx
20 липня 2023 15:48
Додаток_4.docx
20 липня 2023 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2023 15:48
Додаток_2.docx
20 липня 2023 15:48
Додаток_1.docx
20 липня 2023 15:48
Додаток_3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-07-20-009915-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД", Код ЄДРПОУ:41978844
Дата подання: 24 липня 2023 18:41
Дискримінаційні вимоги
Згідно до Додатку №1 пункт 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником вимагається наявність/залучення вимірювальної та геотехнічної лабораторії, та документальне підтвердження права власності або користування та свідоцтво чинного свідоцтва, яке свідчить, що за результатами аудиту стан системи вимірювань геотехнічна лабораторії відповідає ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання».
Оскільки закупівля проводиться на технічний нагляд дана вимога є дискримінаційною, так як послуги лабораторій залучають підрядники під час будівництва об’єкту.

Також, згідно Додатку №1 пункт 4 до тендерної документації на підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю учасник надає фінансову звітність за два попередні звітні періоди (2021 та 2022 роки) згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Середньорічний обсяг річних доходів (виручка) за попередні два роки (середнє арифметичне значення річних доходів) має бути не менше 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зменшує коло потенційних учасників.
Вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2023 14:09
На Вашу вимогу (індентифікатор запиту UA-2023-07-20-009915-a.a1) по закупівлі Технічний нагляд під час будівництва об’єкту «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» повідомляємо наступне:
Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлю з метою отримання якісних послуг щодо закупівлі. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно технічному завданню (Додаток 3 тендерної документації) Замовником визначені вимоги до Учасників, а саме – мета (надання незалежної та об’єктивної оцінки технічної якості всіх будівельних робіт; здійснення технічного нагляду та контролю за дотриманням підрядником проектних рішень та вимог державних стандартів і правил; здійснення контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних протягом усього періоду будівництва, як це визначено чинним законодавством України), Завдання (в тому числі здійснення технічного нагляду згідно з вимогами «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903, державними будівельними нормами, технічними нормами та правилами провадження робіт).
Відповідно п.8 (КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ) ДБН А.3.1-5:2016 «ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВЕЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА», приймальний контроль здійснюється за участю представників будівельної організації, технічного нагляду замовника та авторського нагляду (у випадках, передбачених договором про авторський нагляд). За засобами проведення контроль може бути:
а) візуальний;
б) інструментальний (виконується із застосуванням засобів вимірювань, у тому числі лабораторного обладнання);
в) реєстраційний (виконується шляхом аналізу даних, зафіксованих у документах - сертифікатах, актах огляду прихованих робіт, загальних або спеціальних журналах робіт тощо). Застосовується за недоступності об'єкта контролю або недоцільності виконання інструментального або візуального контролю.
Відповідно п. 7.13 ДБН В.1.3-2:2010 «ГЕОДЕЗИЧНІ РОБОТИ У БУДІВНИЦТВІ», при прийманні робіт з будівництва будівель (споруд) та інженерних мереж замовник (забудовник), що здійснює технічний нагляд за будівництвом, повинен виконувати контрольне геодезичне знімання перевірки відповідності геометричних параметрів будівель (споруд) та інженерних мереж їх значенням на пред'явлених підрядником виконавчих схемах (кресленнях).
Також повідомляємо, що впровадження міжнародного стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» підтверджує факт того, що вимірювальне обладнання та процеси вимірювання в лабораторії придатні для використання за призначенням, тобто дають вірні та точні результати й забезпечують контроль за якістю. Свідоцтвом про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 посвідчується, що за результатами аудиту стан системи вимірювань комплексної лабораторії організації відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання».
Враховуючи вище викладене та відомість обсягів робіт, який зазначений в Додатку 3 тендерної документації, в якому зазначені такі види будівельних робіт, як земляні роботи, прокладання інженерних мереж, влаштування благоустрою (в тому числі влаштування асфальтобетонного покриття) та інше, для якісного виконання робіт по здійсненню технічного нагляду за Об’єктом вважаємо вимогу Замовника (Додаток 1, п.1), щодо наявності вимірювальної лабораторії та геотехнічної лабораторії, цілком доцільною.
Щодо вимоги по розділу 1 пункту 4 Додатку №1до тендерної документації на підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю учасник надає фінансову звітність за два попередні звітні періоди (2021 та 2022 роки) згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Середньорічний обсяг річних доходів (виручка) за попередні два роки (середнє арифметичне значення річних доходів) має бути не менше 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо:
Відповідно пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Номер вимоги: UA-2023-07-20-009915-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2556209099
Дата подання: 04 серпня 2023 15:20
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2023 14:38
На вимогу (ідентифікатор запиту UA-2023-07-20-009915-a.c2) по закупівлі Технічний нагляд під час будівництва об’єкту «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» повідомляємо наступне:
1. Щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель через рішення тендерного комітету: відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) тендерний комітет не проводить процедури закупівель / спрощених закупівель.
2. Замовник – управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради керується виключно принципами, зазначеними в частині першій статті 5 Закону.
3. Щодо надання додаткової аргументації причин невідповідності пропозиції ФОП "Бихно Марина Володимирівна" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, та визначення переможця: процедура спрощеної закупівлі не проводилася до предмету закупівлі Технічний нагляд під час будівництва об’єкту «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область». Надання додаткових аргументацій не є можливим.
Щодо відсутності документів повідомляємо:
1. Щодо інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації: відповідно Додатку 3 до тендерної документації не передбачається надання інформації та документів; Додаток 3 є інформаційним додатком для визначення ціни предмету закупівлі.
2. Щодо Довідки про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: в складі пропозиції ФОП "Бихно Марина Володимирівна" дана довідка надана. Також повідомляємо, що відповідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації та наказа Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 до формальних помилок відносяться - Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
3. Щодо певної кваліфікації та наявності сертифікату на використання геотехнічної лабораторії та вимірювальної лабораторії: даний критерій не вимагається тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2023-07-20-009915-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2556209099
Дата подання: 28 серпня 2023 22:13
ВИМОГА
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2023 14:20
Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.

Так, 28.08.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу ФОП Головерда Валентин Анатолійович, яка звернулася до замовника, за отриманням роз’яснення, а саме:
«…
ФОП Головерда Валентин Анатолійович, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення пропозиції ФОП Головерда Валентин Анатолійович. Таке рішення Замовника е безпідставним, суперечить вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Учасники закупівлі мають право розраховувати на те, що Замовник діятиме i прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне.
Вимогою про усунення порушення від 26.08.2023 року 12.24 год. надано термін надати документи на підтвердження власності на обладнання.
На виконання вищевказаної вимоги ФОП Головерда Валентин Анатолійович шляхом завантаження 27.08.2023 року 09.33 год. надано документи, що підтверджують право власності, а саме:
Файл Накладна видаткова накладна на рулетка 5мх25мм, лазерний рівень PROTESTER 2 лінії червоний промінь.
Файл ліцензія ABK5
Вказані порушення є формальною опискою та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Замовником не вимагалось подання такого документа в тендерній документації.
Наявність ліцензії ABK 5 підтверджує на власність програмного комплексу ABK5, закінчення терміну супроводу не означае iï втрату, а лише припинення оновлення до нової версії.
Крим того, повідомляємо, що Виконавець забезпечує ЗАМОВНИКУ-КОРИСТУВАЧУ можливість продовження терміну дії ліцензійного дозволу на користування ПK ABK-5.
Слід зауважити, що замовником не вимагалось подання такого документа ABK-5 в тендерній документації та подовження ліцензії.
Відповідно п.п2,. 5 п. 1 Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказані порушення відносяться до формальних помилок: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.»
На виконання пункту 43 Особливостей надається наступна відповідь.
Відповідно до пункту 1 розділу Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у Документації, зокрема, інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим у додатку 1 Документації.
Відповідно до пункту 5 розділу 3 Документації кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у додатку 1 Документації.
Додаток 1 містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
При наданій довідці від 24.07.2023 №2407/11, на вимогу пункту 1 частини першої Додатку 1 до тендерної документації Учасником не надано документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці, а саме: рулетка лазерна, рулетка 10 м, штангенциркуль, лазерний нівелір, ліхтар-прожектор, ноутбук Asus, багатофункційний пристрій Canon TS5000, програмний комплекс АВК-5, курвіметр, офісне приміщення.
25.08.2023Замовником надано вимогу про усунення даних невідповіностей, відповідно пункту 43 Особливостей (Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
Відповідно пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
26.08.2023 Учасником при усуненні невідповідностей надані документи (видаткова накладна від 03.01.2023 №PHKRH—000000001, Атестат про акредитацію випробувального центру від 08.11.2022 №20969, Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 12.02.2023 №25303589, Довідка від 25.08.2023 №2508/5, Довідка про незалучення субпідрядника від 25.08.2023 №2508/5, Лист від 25.08.2023 №2508/7, Ліцензія №6/7144, Договір про надання послуг №6/7144, Видаткова накладна від 13.09.2023 №ВНХ-006, видаткова накладна від 20.06.2019 №PHKRH—000000038, Сертифікат від 04.01.2023 №ПТ-3/23) в яких відсутні документи або інформація, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці, а саме: рулетка 10 м, лазерний нівелір, програмний комплекс АВК-5 (по наданій ліцензії №6/7144 та наданому договору №6/7144 про надання послуг супровід дійсний до 08.12.2022, АВК-5 без оновлення не передбачає використання кошториса по об’єкту будівництва, який розроблений в червні 2023 року).
Також вимогою зазначено:
«…
В складі тендерної пропозиції та на виконання вищевказаної вимоги учасник закупівлі ФОП Головерда Валентин Анатолійович надано файл «Договір геотех. лаб.» та файл «Договір лабор.», файл «Атестат», файл «Сертифікат», що відповідає ДСТУ ISO 10012:2005 — договори про надання послуг.
Відповідно вимоги про порушення були виконані та дотримані учасником закупівлі ФОП Головерда Валентин Анатолійович.
Замовник порушив вимоги діючого законодавства, що призвело до наслідків, закріплених в ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: було порушено принципи добросовісної конкуренції, принцип недискримінації учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Замовник, до розгляду тендерних пропозицій віднісся упереджено, розглянув суто формально, та дії Замовника мають вибірковий характер при встановленні переможця закупівлі, чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця».
На виконання пункту 43 Особливостей надається наступна відповідь.
Відповідно до пункту 1 розділу Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у Документації, зокрема, інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим у додатку 1 Документації.
Відповідно до пункту 5 розділу 3 Документації кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у додатку 1 Документації.
Додаток 1 містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
При наданій довідці від 24.07.2023 №2407/11, на вимогу пункту 1 частини першої Додатку 1 відсутня інформація, щодо вимірювальної лабораторії (Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Учаснику процедури необхідно надати копію/сканований оригінал чинного свідоцтва, яке свідчить, що за результатами аудиту стан системи вимірювань вимірювальна лабораторії відповідає ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання»).
25.08.2023Замовником надано вимогу про усунення даних невідповіностей, відповідно пункту 43 Особливостей (Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
Відповідно пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
26.08.2023 Учасником при усуненні невідповідностей надані документи: видаткова накладна від 03.01.2023 №PHKRH—000000001, Атестат про акредитацію випробувального центру від 08.11.2022 №20969, Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 12.02.2023 №25303589, Довідка від 25.08.2023 №2508/5, Довідка про незалучення субпідрядника від 25.08.2023 №2508/5, Лист від 25.08.2023 №2508/7, Ліцензія №6/7144, Договір про надання послуг №6/7144, Видаткова накладна від 13.09.2023 №ВНХ-006, видаткова накладна від 20.06.2019 №PHKRH—000000038, Сертифікат від 04.01.2023 №ПТ-3/23.
Відповідно наданій Довідки від 25.08.2023 №2508/5 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, в колонці «Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг», зазначена інформація про вимірювальну лабораторію, а саме: Договір від 06.12.2021 №88-Б (файл «Договір лабор.»), Атестат від 08.11.2022 №20969 (файл «Атестат»). Договір від 06.12.2021 №88-Б, укладений між ФОП «ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ» та ДП «КРИВБАССТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» передбачає виконання послуг по проведенню випробувань будівельних матеріалів, виробів та конструкцій тощо – тобто залучається випробувальний центр, який відповідає вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (Атестат про акредитацію випробувального центру від 08.11.2022 №20969), що суперечить вимогам пункту 1 частини першої Додатку 1 тендерної документації. Сертифікат від 04.01.2023 №ПТ-3/23 (файл «Сертифікат») свідчить відповідності ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» системи вимірювань для геотехнічної лабораторії.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП «ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ».

Документи подані скаржником

04 серпня 2023 15:20
Вимога.pdf

Документи

08 серпня 2023 14:38
Протокол_УО№77.pdf

Документи подані скаржником

28 серпня 2023 22:13
Вимога 2.pdf

Документи

29 серпня 2023 14:20
Протокол_УО№95.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-07-20-009915-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2556209099
Дата подання: 08 серпня 2023 16:20
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 серпня 2023 18:32
рішення від 10.08.2023 № 12448.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2023 18:32
рішення від 18.08.2023 № 13038.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2023 13:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасованно рішення від 03.08.2023 №76 про визначення фізичної особи-підприємця Бихно Марини Володимирівни переможцем процедури закупівлі — "Технічний нагляд під час будівництва об’єкту "Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область"
Дата виконання рішення замовником: 24 серпня 2023 14:43
Номер скарги: UA-2023-07-20-009915-a.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2556209099
Дата подання: 01 вересня 2023 09:10
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 вересня 2023 16:53
рішення від 05.09.2023 № 14062.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2023 16:52
рішення від 12.09.2023 № 14526.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2023 10:38

Документи подані скаржником

08 серпня 2023 16:12
Скарга.pdf

Документи подані замовником

14 серпня 2023 12:02
Додаток_УО№83.pdf
14 серпня 2023 12:02
Протокол_УО№83.pdf
24 серпня 2023 14:43
Протокол_УО89.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

31 серпня 2023 23:27
Скарга.pdf

Документи подані замовником

07 вересня 2023 15:52
Додатки до протоколу.pdf
07 вересня 2023 15:52
Протокол_УО№98.pdf

Документи Органу Оскарження

05 вересня 2023 16:52
рішення від 05.09.2023 № 14062.pdf
15 вересня 2023 10:38
рішення від 12.09.2023 № 14526.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2023 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ" 1 107 077,50
UAH з ПДВ
1 107 077,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "Бихно Марина Володимирівна" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 серпня 2023 09:34
Електронний підпис
26 серпня 2023 09:33
Сертифікат.pdf.p7s
26 серпня 2023 09:33
Принтер.pdf.p7s
26 серпня 2023 09:33
Накладна.pdf.p7s
26 серпня 2023 09:33
Ліцензія АВК.pdf.p7s
26 серпня 2023 09:33
Лист.pdf.p7s
26 серпня 2023 09:33
Довідка обладнання.pdf.p7s
26 серпня 2023 09:33
Витяг.pdf.p7s
26 серпня 2023 09:33
Атестат.pdf.p7s
26 серпня 2023 09:33
Asus.pdf.p7s
27 липня 2023 13:50
Електронний підпис
27 липня 2023 13:39
Страховий поліс.pdf.p7s
27 липня 2023 13:39
Акт обстеження.pdf.p7s
27 липня 2023 13:39
Відомості 1.pdf.p7s
27 липня 2023 13:39
Витяг ЄДР.pdf.p7s
27 липня 2023 13:39
Техпаспорт 2107.pdf.p7s
27 липня 2023 13:39
Лист 16.pdf.p7s
27 липня 2023 13:39
Паспорт.pdf.p7s
27 липня 2023 13:39
Кваліфікація підв..pdf.p7s
27 липня 2023 13:39
Договір лабор..pdf.p7s
27 липня 2023 13:39
Довідка досвід 4.pdf.p7s
27 липня 2023 13:39
Довідка корупц.10.pdf.p7s
27 липня 2023 13:39
Довідка 9.pdf.p7s
27 липня 2023 13:39
ІНН.pdf.p7s

Публічні документи

29 серпня 2023 17:03
Електронний підпис
29 серпня 2023 17:02
Субпідрядники (2).pdf.p7s
29 серпня 2023 17:02
Підписання договору.pdf.p7s
29 серпня 2023 17:02
Зобовязання.pdf.p7s
29 серпня 2023 17:02
Довідка.pdf.p7s
29 серпня 2023 10:40
Електронний підпис
29 серпня 2023 10:37
вірна.pdf.p7s
29 серпня 2023 10:37
вірна.pdf
05 серпня 2023 15:00
Електронний підпис
05 серпня 2023 14:58
Довідка.pdf.p7s
05 серпня 2023 14:58
Субпідрядники.pdf.p7s
05 серпня 2023 14:58
Підписання договору.pdf.p7s
05 серпня 2023 14:58
Зобовязання.pdf.p7s
02 серпня 2023 12:32
Електронний підпис
02 серпня 2023 12:30
Зобовязання.pdf.p7s
02 серпня 2023 12:30
Субпідрядники.pdf.p7s
02 серпня 2023 12:30
Ланос.docx.p7s
27 липня 2023 10:09
Електронний підпис
27 липня 2023 10:07
паспорт фото.pdf
25 липня 2023 14:57
Електронний підпис
25 липня 2023 14:50
Довідка учасника.pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
Довідка.pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
Акт обстеження.pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
Дог Вимірювальна.pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
Фін спроможність.rar.p7s
25 липня 2023 14:50
3. Досвід.rar.p7s
25 липня 2023 14:50
Право підпису.pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
Св-во, ЄД Витяг.pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
Страховка.pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
Пасп ІПН.pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
Додаток до сертиф.pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
микром, лазер.pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
серт Бихно М.В..pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
Довідка працівник.pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
Витяг.pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
Геотехнічна.pdf.p7s
25 липня 2023 14:50
Колесо.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "Бихно Марина Володимирівна"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2556209099
Рішення скасоване 1 107 077,50
UAH з ПДВ
24 серпня 2023 14:40
ФОП "Бихно Марина Володимирівна"
#2828408888
Рішення скасоване 1 500 000,00
UAH з ПДВ
24 серпня 2023 14:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 серпня 2023 12:14
ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2556209099
Відхилено 1 107 077,50
UAH з ПДВ
28 серпня 2023 12:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2023 12:24
ФОП "Бихно Марина Володимирівна"
#2828408888
Переможець 1 500 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2023 14:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2023 14:35

Документи

01 серпня 2023 16:44
Електронний підпис
01 серпня 2023 16:43
Протокол_УО№74.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ФОП "Бихно Марина Володимирівна"! Повідомляємо, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції по закупівлі робіт: Технічний нагляд під час будівництва об’єкту «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-07-20-009915-a, згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) виявлено наступні невідповідності: 1. На вимогу пункту 1 частини першої Додатку 1 до тендерної документації не надано документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння на автомобіль Lanos ЗАЗ, АЕ0489КХ. 2. На вимогу пункту 13 Додатку 2 не надано довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; або учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 44 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 3. На вимогу пункту пункту 7 розділу 3 тендерної документації не надано довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця (інформація вказана в тендерній пропозиції). Враховуючи вище викладене, ФОП "Бихно Марина Володимирівна", протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунення виявлених невідповідностей , необхідно надати шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1. Документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння на автомобіль Lanos ЗАЗ, АЕ0489КХ. 2. Довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; або учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 44 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 3. Довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця.

Документи

03 серпня 2023 14:18
Довідка НАЗК
03 серпня 2023 14:17
Електронний підпис
03 серпня 2023 14:16
Протокол_УО№76.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ФОП «ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ»! Повідомляємо, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції по закупівлі робіт: Технічний нагляд під час будівництва об’єкту «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-07-20-009915-a, згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) виявлено наступні невідповідності: 1. На вимогу пункту 1 частини першої Додатку 1 до тендерної документації надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 24.07.2023 №2407/11, в якій відсутня обов’язкова інформація про наявність/залучення: вимірювальної лабораторії, геотехнічної лабораторії. 2. На вимогу пункту 1 частини першої Додатку 1 до тендерної документації наданий договір від 10.02.2022 №6/06-Л, укладений між ФОП «ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ» та ТОВ «ОСНОВА», на виконання геотехнічних лабораторних досліджень. Відповідно довідки від 24.07.2023 №2407/7 Учасник не буде залучати субпідрядника, що суперечить наданому договору та призводить до порушення вимог пункту 2 частини першої Додатку 1 до тендерної документації: до довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/ співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). Вище зазначений договір дійсний до 31.12.2023, що порушує вимогу пункту 4.4 Розділу 1 тендерної документації (строк виконання робіт до 30.04.2024). 3. На вимогу пункту 1 частини першої Додатку 1 до тендерної документації не надано документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці, а саме: рулетка лазерна, рулетка 10 м, штангенциркуль, лазерний нівелір, ліхтар-прожектор, ноутбук Asus, багатофункційний пристрій Canon TS5000, програмний комплекс АВК-5, курвіметр, офісне приміщення. 4. На вимогу пункту 1 частини першої Додатку 1 відсутня інформація, щодо вимірювальної лабораторії (Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Учаснику процедури необхідно надати копію/сканований оригінал чинного свідоцтва, яке свідчить, що за результатами аудиту стан системи вимірювань вимірювальна лабораторії відповідає ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання»). Враховуючи вище викладене, ФОП «ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ», протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунення виявлених невідповідностей , необхідно надати шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1. Довідку за формою 1 відповідно пункту 1 частини першої Додатку 1 до тендерної документації з зазначенням обов’язкової інформації. 2. Для підтвердження підстави володіння та / або користування надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди геотехнічної лабораторії або договори суборенди геотехнічної лабораторії або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність геотехнічної лабораторії строком до кінця виконання робіт. 3. Довідку у довільній формі про залучення субпідрядника / співвиконавця (відповідно підписаним договорам). 4. Довідку за формою 2 відповідно пункту 2 частини першої Додатку 1 до тендерної документації (відсутні працівники субпідрядника / співвиконавця) з зазначенням всіх працівників та додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/ співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). 5. Надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці, а саме: рулетка лазерна, рулетка 10 м, штангенциркуль, лазерний нівелір, ліхтар-прожектор, ноутбук Asus, багатофункційний пристрій Canon TS5000, програмний комплекс АВК-5, курвіметр, офісне приміщення. 6. Для підтвердження підстави володіння та / або користування надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди вимірювальної лабораторії або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність вимірювальної лабораторії. 7. Надати копію/сканований оригінал чинного свідоцтва, яке свідчить, що за результатами аудиту стан системи вимірювань вимірювальна лабораторії відповідає ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання».

Документи

28 серпня 2023 12:39
Електронний підпис
28 серпня 2023 12:36
Протокол_УО№93.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ФОП "Бихно Марина Володимирівна"! Повідомляємо, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції по закупівлі робіт: Технічний нагляд під час будівництва об’єкту «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-07-20-009915-a, згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) виявлено наступні невідповідності: 1. На вимогу підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації в наданій довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації від 24.07.2023 №02/23 відсутня інформація про освіту. Враховуючи вище викладене, ФОП "Бихно Марина Володимирівна", протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунення виявлених невідповідностей, необхідно надати шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1. Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації відповідно форми 2 підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації

Документи

29 серпня 2023 14:51
Довідка НАЗК
29 серпня 2023 14:51
Електронний підпис
29 серпня 2023 14:49
Протокол_УО№96.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2023 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бихно Марина Володимирівна"
#2828408888
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2023 14:51
Довідка НАЗК
29 серпня 2023 14:51
Електронний підпис
29 серпня 2023 14:49
Протокол_УО№96.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2024 09:34
ТН_ДУ3_інфекц_лік_24.01.2024.pdf зміни до договору
25 січня 2024 09:33
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2024 11:26
ТН_ДУ2_інфекц_лік_18.01.2024.pdf зміни до договору
18 січня 2024 11:26
Електронний підпис укладений
15 вересня 2023 13:53
ТН_дог1_інфекц_лік_15.09.2023.pdf укладений
15 вересня 2023 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML