Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А 4, папір стрічка перфорована СНФ 55-420SLD, конверти немарковані)
Очікувана вартість
1 936 300,00 UAH
UA-2023-07-20-009794-a ● 535e941625344837b4d8f75af42b25ad
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 13814885 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
Місцезнаходження: | 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
Контактна особа: |
Маріанна Шиба +380678545495 shyba1982r@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2023 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2023 14:54 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2023 13:57 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2023 13:57 |
Очікувана вартість: | 1 936 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 681,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63350 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А 4, папір стрічка перфорована СНФ 55-420SLD, конверти немарковані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79016, Україна, Львівська область, м. Львів, вул Митрополита Андрея, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника протягом 3 (трьох) банківських днів після поставки товару Замовнику та надання відповідних рахунків та накладних; | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 14:54 |
оголошення.pdf | |
11 серпня 2023 14:54 |
повідомлення про внес змін.pdf | |
11 серпня 2023 14:54 |
повідомлення про внес змін.pdf | |
11 серпня 2023 14:54 |
оголошення.pdf | |
11 серпня 2023 14:54 |
протокол 114 внес змін.pdf | |
11 серпня 2023 14:54 |
протокол 114 внес змін.pdf | |
11 серпня 2023 14:54 |
ТД папір ЗМІНИ 2023 (з особливостями).doc | |
11 серпня 2023 14:54 |
ТД папір ЗМІНИ 2023 (з особливостями).doc | |
20 липня 2023 15:44 |
оголошення.pdf | |
20 липня 2023 15:44 |
ТД папір 2023 (з особливостями).doc | |
20 липня 2023 15:44 |
оголошення.pdf | |
20 липня 2023 15:44 |
ТД папір 2023 (з особливостями).doc |
11 серпня 2023 14:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 серпня 2023 14:54 |
оголошення.pdf
|
|||
11 серпня 2023 14:54 |
повідомлення про внес змін.pdf
|
|||
11 серпня 2023 14:54 |
повідомлення про внес змін.pdf
|
|||
11 серпня 2023 14:54 |
оголошення.pdf
|
|||
11 серпня 2023 14:54 |
протокол 114 внес змін.pdf
|
|||
11 серпня 2023 14:54 |
протокол 114 внес змін.pdf
|
|||
11 серпня 2023 14:54 |
ТД папір ЗМІНИ 2023 (з особливостями).doc
|
|||
11 серпня 2023 14:54 |
ТД папір ЗМІНИ 2023 (з особливостями).doc
|
|||
20 липня 2023 15:44 |
оголошення.pdf
|
|||
20 липня 2023 15:44 |
ТД папір 2023 (з особливостями).doc
|
|||
20 липня 2023 15:44 |
оголошення.pdf
|
|||
20 липня 2023 15:44 |
ТД папір 2023 (з особливостями).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-20-009794-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39256337
Дата подання: 24 липня 2023 17:27
Вимога щодо технічного завдання
Після ретельного вивчення Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеної у Додатку №2 до тендерної документації, та вимог, що викладені щодо технічних характеристик та документів, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2023 11:41
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу щодо дискримінаційних параметрів встановлених Замовником до предмета закупівлі повідомляємо наступне. Замовником визначено предмет закупівлі виходячи з потреб Замовника та його технічні характеристики у відповідності з нормами ст. 22, 23, Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників. В Додатку «Технічне завдання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета. Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб структурних підрозділів установи. Слід зазначити, що кожна із зазначених характеристика має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. В Додатку «Технічне завдання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, Замовником зазначені технічні характеристики предмету закупівлі, тобто передбачена можливість для Учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками. Під час моніторингу відповідного ринку встановлено ряд інших виробників, які виробляють папір згідно встановлених Замовником параметрів. Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі паперу є безпідставними, а вимога щодо зміни характеристик паперу, недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та умови експлуатації оргтехніки.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-20-009794-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 24 липня 2023 14:25
Дата подання: 24 липня 2023 14:25
Замовником у тендерній документації(надалі – Документація), затвердженій рішенням уповноваженої особи Замовника, у формі протоколу № 99 від 20.07.2023 року, встановлено дискримінаційні вимоги до учасників
Замовником у тендерній документації(надалі – Документація), затвердженій рішенням уповноваженої особи Замовника, у формі протоколу № 99 від 20.07.2023 року, встановлено дискримінаційні вимоги до учасників
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2023 20:29
Рішення від 26.07.2023 № 11434.pdf
Дата публікації: 26 липня 2023 20:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2023 № 12321.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2023 14:12
Рішення від 08.08.2023 № 12321.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2023 13:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області повідомляє Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель про виконання ріщення 12321-р/пк-пз від 08.08.2023 щодо , розгляду скарги
товариства з обмеженою відповідальністю "ВИЛАЙН ГРУП" від 24 липня 2023 № UA-2023-07-20-009794-a.c1 . Головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області. .на виконання зазначеного рішення, внесено зміни до тендерної документації на закупівлю за предметом : "Офісне устаткування та приладдя різне” (папір формату А 4, папір стрічка перфорована СНФ 55-420SLD, конверти немарковані) код ДК 021:2015 30190000-7 /
Дата виконання рішення замовником: 11 серпня 2023 15:06
Номер скарги: UA-2023-07-20-009794-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 22 серпня 2023 09:51
Дата подання: 22 серпня 2023 09:51
Скарга щодо Рішення, відповідно до Протоколу №128(Далі –Протокол) від 17 серпня 2023 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" (ЄДРПОУ 43977041),яка не відповідає вимогам тендерної документації
Скарга щодо Рішення, відповідно до Протоколу №128(Далі –Протокол) від 17 серпня 2023 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" (ЄДРПОУ 43977041),яка не відповідає вимогам тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 серпня 2023 15:17
рішення від 24.08.2023 № 13376.pdf
Дата публікації: 24 серпня 2023 15:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.09.2023 № 14179.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2023 13:13
рішення від 06.09.2023 № 14179.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2023 11:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2023 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
1 876 158,00
UAH з ПДВ
|
1 689 801,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
1 882 251,00
UAH з ПДВ
|
1 690 218,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
1 689 801,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2023 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 17:24
|
14Т (2).pdf | укладений |
12 вересня 2023 17:22
|