Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стрічка конвеєрна Код ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Очікувана вартість
583 178,40 UAH
UA-2023-07-20-008878-a ● 143e98489fca4062866bd1c1e217b5d5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Добриніна Олена Володимирівна 0487272760 ntvm1@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2023 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 583 178,40 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 915,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Код ДК 021:2015 - 42417310-8 Конвеєрні стрічки
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 метри квадратні
Стрічка конвеєрна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42417310-8 — Конвеєрні стрічки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) з операцій по постачанню товарів (виконанню робіт, наданню послуг), які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2023 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2023 11:43 |
7.1 Протокол внесення змін 5.doc | |
01 вересня 2023 11:43 |
7.2 ТД зм5.docx | |
28 серпня 2023 14:57 |
6.1 Протокол внесення змін 4.doc | |
10 серпня 2023 14:09 |
4.1 Протокол внесення змін 3.doc | |
03 серпня 2023 14:14 |
3.1 Протокол внесення змін 2.doc | |
28 липня 2023 14:46 |
2.1 Протокол внесення змін 1.doc | |
20 липня 2023 15:10 |
1.3 Проект договору закупівлі.docx | |
20 липня 2023 15:10 |
Обгрунтовання.pdf |
01 вересня 2023 11:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
01 вересня 2023 11:43 |
7.1 Протокол внесення змін 5.doc
|
|||||||||||||||
01 вересня 2023 11:43 |
7.2 ТД зм5.docx
|
|||||||||||||||
28 серпня 2023 14:57 |
6.1 Протокол внесення змін 4.doc
|
|||||||||||||||
10 серпня 2023 14:09 |
4.1 Протокол внесення змін 3.doc
|
|||||||||||||||
03 серпня 2023 14:14 |
3.1 Протокол внесення змін 2.doc
|
|||||||||||||||
28 липня 2023 14:46 |
2.1 Протокол внесення змін 1.doc
|
|||||||||||||||
20 липня 2023 15:10 |
1.3 Проект договору закупівлі.docx
|
|||||||||||||||
20 липня 2023 15:10 |
Обгрунтовання.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін у Договір, при зміні курсу іноземної валюти, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам постанови 1178 зі змінами.
Дата подання: 21 липня 2023 11:04
Дата відповіді: 24 липня 2023 16:02
Шановний Замовник! Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 зі змінами. Зазначаємо, що постанова 1178, передбачає, а саме: «п.19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: ….. 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни». Чому Ви не зазначили в тендерній документації п.19 постанови1178? На підставі вище зазначеного, просимо Вас внести зміни в ТД та проект договору та передбачити перерахунок вартості, при можливій зміні курсу іноземної валюти. Внесення таких змін відповідатиме Закону України «Про публічні закупівлі» та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178, дасть змогу участі широкому колу потенційних учасників, забезпечить прозору конкуренцію.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо Вам за питання.
Повідомляємо, що можливість змін істотних умов Договору передбачені п. 16.1 Договору закупівлі та п. 6.5 Розділу 6 Тендерної документації.
Повідомляємо, що можливість змін істотних умов Договору передбачені п. 16.1 Договору закупівлі та п. 6.5 Розділу 6 Тендерної документації.
Умови поставки та оплати, що обмежують в участі та є такими що призводять до здійснення збиткового постачання учасників.
Дата подання: 21 липня 2023 11:05
Дата відповіді: 24 липня 2023 16:03
Шановний Замовник! Умови ТД, що розроблена Вами, не містить жодних ризиків для Вас як для Замовника, проте для можливих учасників ви створили всі умови для можливого збиткового постачання, з наступних вимог: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. При цьому заявка може бути надана до 31.12.2023 року. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкових накладних. Тобто Ви врахували свої побажання, а Учасник має зафіксувати під Ваші побажання ціну до кінця року та тримати завжди товар в наявності в резерві, на той випадок коли Одеська залізниця надумає відправити рознарядку? А де гарантія того, що взагалі рознарядка буде? А товар у учасника, який був у резерві під Вас – залишиться на наступний рік та вже нікому не потрібен, так як будуть вимоги «продукція не раніше поточного року виготовлення». А чи можлива зміна курсу валют державним регулятором НБУ? Звичайно можлива, так чому в такому випадку всі ризики має нести саме учасник? Чому не передбачили для учасників можливе уникнення від збиткового постачання? Чи вважаєте що учасники мають власними коштами перекривати всі збитки для задоволення Ваших потреб? Ваша філія з другої планети, в Вас немає воєнного стану? Чи Ви «прописуєте» такі вимоги, щоб забезпечити участь обраним учасникам, з якими попередньо вже провели переговори та є чітке розуміння по строкам поставки та оплати? Вимагаємо внести зміни в ТД, та створити прийнятні умови для всіх можливих учасників, а не лише обраних. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо Вам за питання.
Повідомляємо, що Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 зі змінами.
Вимога, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій передбачено пп. 11 п.2 ст. 22 Закону.
Строк поставки товару та умови оплати за кожну партію поставленого товару розроблені та затверджені керівництвом АТ «Укрзалізниця».
Вищезазначені вимоги не можуть бути змінені, тому зміни вноситись не будуть.
Повідомляємо, що Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 зі змінами.
Вимога, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій передбачено пп. 11 п.2 ст. 22 Закону.
Строк поставки товару та умови оплати за кожну партію поставленого товару розроблені та затверджені керівництвом АТ «Укрзалізниця».
Вищезазначені вимоги не можуть бути змінені, тому зміни вноситись не будуть.
Технічна специфікація
Дата подання: 21 липня 2023 16:36
Дата відповіді: 24 липня 2023 16:04
Шановний Замовник, просимо для розширення кола учасників внести наступні зміни в технічну специфікацію, а саме: Довжина не менше 50 п/м; Ширина – 1200 мм; Товщина – в межах 11-14 мм; Кількість прокладок – не менше 3; Товщина робочої обкладки – 5 мм; Товщина неробочої обкладки – 2 мм; Міцність при розриві тканини на основі 200 Н/мм; Діапазон робочих температур, не менше від (-45) до (+60) С. Внесення зазначених змін призведе лише до покращення якості та показників запропонованого товару, та жодним чином не обмежить учасників, що можуть запропонувати стрічку по початковим показникам, а також дасть можливість участі іншим учасникам, що мають можливість запропонувати стрічку більш якісну та з кращими показниками. Внесені зміни забезпечать прозору конкуренцію, розширення кола учасників, рівне ставлення до учасників. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо Вам за питання.
Повідомляємо, що у разі погодження Службами-замовниками відповідні зміни будуть внесені.
Повідомляємо, що у разі погодження Службами-замовниками відповідні зміни будуть внесені.
технічна специфікація
Дата подання: 24 серпня 2023 09:26
Дата відповіді: 25 серпня 2023 13:52
Шановний Замовник, просимо внести наступні зміни в технічну специфікацію, а саме: Довжина не менше 50 п/м; Ширина – 1200 мм; Товщина – в межах 10-12 мм; Кількість прокладок – не менше 3; Товщина робочої обкладки – 5 мм; Товщина неробочої обкладки – 2 мм; . Просимо змінити діапазон товщини стрічки, бо по кількості яка вказана, прокладок та обкладок, товщина стартує від 10. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо Вам за питання.
Повідомляємо, що у разі погодження Службами-замовниками відповідні
зміни будуть внесені.
Повідомляємо, що у разі погодження Службами-замовниками відповідні
зміни будуть внесені.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТІ» |
571 875,00
UAH
|
571 875,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТІ» #25185087 |
Переможець |
571 875,00
UAH
|
05 жовтня 2023 11:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 жовтня 2023 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 08:47
|
Untitled.720.pdf | укладений |
13 жовтня 2023 08:46
|