Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи по об’єкту: «Реставрація Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава. ІІІ черга (І пусковий комплекс – вестибюль, зал урочистостей)» Коригування (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Очікувана вартість
2 107 135,30 UAH
UA-2023-07-20-008807-a a1f92233c2334310baa1198836f37c43
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Котелевська

+380532560227 vivatlex0202@gmai.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1
Контактна особа: Марина Котелевська
+380532560227
vivatlex0202@gmai.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи по об’єкту: «Реставрація Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава. ІІІ черга (І пусковий комплекс – вестибюль, зал урочистостей)» Коригування (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Кісельова Володимира Капітана, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2023
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Тендерна документація

20 липня 2023 15:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СОПІЛЬНЯК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2022805312
Переможець 2 107 135,30
UAH
20 липня 2023 15:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 16:46
ДУ№2.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 16:45
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2023 09:29
ДУ№1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 09:26
Договір 03_23_66.pdf укладений
20 липня 2023 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору №03-23/66 від 20.07.2023
Номер договору про закупівлю: 03-23/66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178, домовилися внести зміни до п. 2.1. і 2.2. Розділу 2 та Додатку № 3 Договору підряду № 03-23/66 від 20.07.2023
Номер договору про закупівлю: 03-23/66
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML