Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення лабораторно-інструментальних досліджень параметрів мікроклімату та освітленості, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги
Очікувана вартість
109 676,00 UAH
UA-2023-07-20-002173-a 0eb6587af09a4d3e8b07f79dcd92790b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колотило Тетяна Едуардівна

+380372546033 vetfin_cv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40416813
Вебсайт: http://www.consumer-cv.gov.ua
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Сторожинецька,115
Контактна особа: Колотило Тетяна Едуардівна
+380372546033
vetfin_cv@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71900000-7: Лабораторні послуги


Для можливості виконання покладених на працівників структурних підрозділів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області обов’язків, під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства для забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення. Документи, що готуються до цієї закупівлі викладаються українською мовою. Положенням «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації». За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону: «Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).» У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 пункту 13 Особливостей, замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернівецькій області була оголошена закупівля послуг з проведення лабораторно-інструментальних досліджень параметрів мікроклімату та освітленості, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги, яка розбита на дві окремі частини (лота): лот 1 - Послуги з проведення лабораторно - інструментальних досліджень параметрів мікроклімату, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги, лот 2 – Послуги з проведення лабораторно - інструментальних досліджень параметрів освітленості, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги за процедурою відкриті торги з особливостями в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-06-16-002357-a, яка 26.06.2023 року була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 51 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями», звіт про результати проведення закупівлі UA-2023-06-16-002357-a. Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів для закупівлі послуг з проведення лабораторно-інструментальних досліджень параметрів мікроклімату та освітленості, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги, яка розбита на дві окремі частини (лота): лот 1 - Послуги з проведення лабораторно - інструментальних досліджень параметрів мікроклімату, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги, лот 2 – Послуги з проведення лабораторно - інструментальних досліджень параметрів освітленості, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги, відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 послуга
Лот 1. Послуги з проведення лабораторно - інструментальних досліджень параметрів мікроклімату, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Сторожинецька, будинок 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги
280 послуга
Лот 2. Послуги з проведення лабораторно - інструментальних досліджень параметрів освітленості, код ДК 021-2015 (CPV) 71900000-7 - Лабораторні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Сторожинецька, будинок 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги на підставі виставленого рахунку та акту наданих послуг, виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту факту надання послуги Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
#38453009
Переможець 39 673,20
UAH з ПДВ
20 липня 2023 10:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2023 15:15
Додаткова угода 1 укладений
14 грудня 2023 15:14
Електронний підпис укладений
14 грудня 2023 15:08
Електронний підпис укладений
14 грудня 2023 15:02
Договір укладений
20 липня 2023 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Передбачені на 2023 рік заходи державного нагляду (контролю) та відповідно лабораторно – інструментальні дослідження згідно «Плану проведення лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань, експертизи під час здійснення державного нагляду (контролю), за дотриманням санітарного законодавства на 2023 рік» не проводились і в 2023 році проводитися не будуть так, як пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року №303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану». У зв’язку з чим Сторони домовилися зменшити весь обсяг закупівлі, зменшити Договір на всю вартість Договору та припинити (розірвати) Договір.
Номер договору про закупівлю: 1907-3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Передбачені на 2023 рік заходи державного нагляду (контролю) та відповідно лабораторно – інструментальні дослідження згідно «Плану проведення лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань, експертизи під час здійснення державного нагляду (контролю), за дотриманням санітарного законодавства на 2023 рік» не проводились і в 2023 році проводитися не будуть так, як пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року №303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану». У зв’язку з чим Сторони домовилися зменшити весь обсяг закупівлі, зменшити Договір на всю вартість Договору та припинити (розірвати) Договір.