Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво пожежного посту модульно-контейнерного типу на вул. Центральна, буд. 17 А у с. Гора, Бориспільського району, Київської області». Коригування (Код за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи; на основі Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281)
Очікувана вартість
36 844 051,00 UAH
UA-2023-07-19-012445-a ● 66d1e3a2bf764a61ab8f92d64c30e9ab
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 44094449 |
Вебсайт: | https://gora-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5 |
Контактна особа: |
Нерубайська Ірина +30976600185 ukb.gora@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2023 20:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 36 844 051,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 184 220,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту відповідно до вимог діючого законодавства |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 180000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу забезпечення виконання договору про закупівлю у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта відповідно до вимог діючого законодавства |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5; 44094449
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Будівництво пожежного посту модульно-контейнерного типу на вул. Центральна, буд. 17 А у с. Гора, Бориспільського району, Київської області». Коригування (Код за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи; на основі Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце виконання робіт: вул. Центральна, буд. 17 А у с. Гора, Бориспільського району, Київської області Згідно технічного завдання
Обсяг виконання робіт: 1 робота (визначено в Додатку № 2 до тендерної документації)
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 36 844 051,00 грн. з ПДВ (тридцять шість мільйонів вісімсот сорок чотири тисячі п’ятдесят одна гривня 00 копійок), з ПДВ
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету;
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі експертного звіту № 42823 від 27 червня 2023 виданого ТОВ "ЕКСПЕРТИЗА МВК", без урахування вартості коштів на здійснення технічного нагляду, вартості проектних робіт, вартості експертизи проектної документації, коштів на здійснення авторського нагляду.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до виділених коштів за КЕКВ 3122 відповідно до кошторису на 2023 рік.
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.03.2024 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 01.08.2023 00:00
7) умови оплати:3.1. Замовник сплачує Підряднику попередню оплату в розмірі 30% (тридцяти) відсотків на підставі рахунку, наданого Підрядником та при умові наявності реального фінансування видатків Замовника.
Розрахунки і платежі за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт та за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника виключно в межах доведених лімітів органами Державної казначейської служби України.
3.2. Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником в межах коштів, передбачених фінансовим планом, та залежно від реального фінансування видатків Замовника.
3.3. За даним Договором розрахунки між Сторонами щодо фінансування робіт здійснюються у безготівковій формі у національній валюті України шляхом перерахування Замовником відповідних сум на банківський рахунок Підрядника, вказаний у Договорі.
3.4. Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни, назви нормативно-правових документів). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Виключення:
1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу..
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника.
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 180000,00 грн., що не перевищує 0,5 % від загальної суми закупівлі.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Принципала, без згоди та погодження з Бенефіціаром, після її передавання / надсилання Бенефіціару
- Відповідальність банку-гаранта перед Бенефіціаром, в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію
- Гарантія є чинною з дати її видачі.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
назва: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44094449;
юридична адреса: 08324, с. Гора, вул. Центральна, 5
банківські реквізити: р/р № UA 738201720355179011000112682 в Державній казначейській службі України, м. Київ.
МФО 820172
У разі, якщо забезпечення тендерної пропозиції не відповідає будь-якій із вище зазначених умов, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі на підставі частини 1 статті 31 Закону - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції.
У мови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону з урахуванням Особливостей:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 0,5% від очікуваної вартості.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Критерії оцінки тендерних пропозицій:
– ціна з податком на додану вартість* (далі - ПДВ*) (питома вага цінового критерію – 100 %).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість*.
* Пропозиція учасника, який не є платником ПДВ або якщо користується податковою пільгою або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, не потребує донарахування ПДВ. За результатами оцінки тендерних пропозицій, пропозиція учасника, який не є платником ПДВ або якщо користується податковою пільгою або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ вважається такою, що не включає ПДВ.
Методика оцінки:
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Всі пропозиції, оцінені згідно з критерієм оцінки, шикуються по мірі зростання значень показника критерію оцінки.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Будівництво пожежного посту модульно-контейнерного типу на вул. Центральна, буд. 17 А у с. Гора, Бориспільського району, Київської області». Коригування (Код за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи; на основі Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце виконання робіт: вул. Центральна, буд. 17 А у с. Гора, Бориспільського району, Київської області Згідно технічного завдання
Обсяг виконання робіт: 1 робота (визначено в Додатку № 2 до тендерної документації)
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 36 844 051,00 грн. з ПДВ (тридцять шість мільйонів вісімсот сорок чотири тисячі п’ятдесят одна гривня 00 копійок), з ПДВ
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету;
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі експертного звіту № 42823 від 27 червня 2023 виданого ТОВ "ЕКСПЕРТИЗА МВК", без урахування вартості коштів на здійснення технічного нагляду, вартості проектних робіт, вартості експертизи проектної документації, коштів на здійснення авторського нагляду.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до виділених коштів за КЕКВ 3122 відповідно до кошторису на 2023 рік.
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.03.2024 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 01.08.2023 00:00
7) умови оплати:3.1. Замовник сплачує Підряднику попередню оплату в розмірі 30% (тридцяти) відсотків на підставі рахунку, наданого Підрядником та при умові наявності реального фінансування видатків Замовника.
Розрахунки і платежі за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт та за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника виключно в межах доведених лімітів органами Державної казначейської служби України.
3.2. Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником в межах коштів, передбачених фінансовим планом, та залежно від реального фінансування видатків Замовника.
3.3. За даним Договором розрахунки між Сторонами щодо фінансування робіт здійснюються у безготівковій формі у національній валюті України шляхом перерахування Замовником відповідних сум на банківський рахунок Підрядника, вказаний у Договорі.
3.4. Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни, назви нормативно-правових документів). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Виключення:
1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу..
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника.
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 180000,00 грн., що не перевищує 0,5 % від загальної суми закупівлі.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Принципала, без згоди та погодження з Бенефіціаром, після її передавання / надсилання Бенефіціару
- Відповідальність банку-гаранта перед Бенефіціаром, в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію
- Гарантія є чинною з дати її видачі.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
назва: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44094449;
юридична адреса: 08324, с. Гора, вул. Центральна, 5
банківські реквізити: р/р № UA 738201720355179011000112682 в Державній казначейській службі України, м. Київ.
МФО 820172
У разі, якщо забезпечення тендерної пропозиції не відповідає будь-якій із вище зазначених умов, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі на підставі частини 1 статті 31 Закону - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції.
У мови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону з урахуванням Особливостей:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 0,5% від очікуваної вартості.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Критерії оцінки тендерних пропозицій:
– ціна з податком на додану вартість* (далі - ПДВ*) (питома вага цінового критерію – 100 %).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість*.
* Пропозиція учасника, який не є платником ПДВ або якщо користується податковою пільгою або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, не потребує донарахування ПДВ. За результатами оцінки тендерних пропозицій, пропозиція учасника, який не є платником ПДВ або якщо користується податковою пільгою або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ вважається такою, що не включає ПДВ.
Методика оцінки:
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Всі пропозиції, оцінені згідно з критерієм оцінки, шикуються по мірі зростання значень показника критерію оцінки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво пожежного посту модульно-контейнерного типу на вул. Центральна, буд. 17 А у с. Гора, Бориспільського району, Київської області». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2024
ДК 021:2015: 45223000-6 — Спорудження конструкцій
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник сплачує Підряднику попередню оплату в розмірі 30% (тридцяти) відсотків на підставі рахунку, наданого Підрядником та при умові наявності реального фінансування видатків Замовника. Розрахунки і платежі за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт та за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника виключно в межах доведених лімітів органами Державної казначейської служби України | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2023 18:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2023 18:24 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги нова редакція.docx | |
27 липня 2023 18:24 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_пож пост нова редакція 2.doc | |
27 липня 2023 18:24 |
ТД будівництво пож поста нова редакція 2.docx | |
27 липня 2023 18:24 |
Перелік змін, що вносяться до тд_будівництво пож поста 2.doc | |
25 липня 2023 18:30 |
Перелік змін, що вносяться до тд_будівництво пож поста.doc | |
19 липня 2023 20:42 |
Додаток 6 Лист згода на обробку персональних даних.docx | |
19 липня 2023 20:42 |
Додаток 5 Таблиці для заповнення.docx | |
19 липня 2023 20:42 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx | |
19 липня 2023 20:42 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
19 липня 2023 20:42 |
Додаток 2 Технічні якісні кількісні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 26 липня 2023 16:02
Дата відповіді: 27 липня 2023 16:55
1. Пункт 1.2. Таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі :
Обов’язкова наявність в Учасника автомобілю для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту, техпаспорт або договір оренди чи надання транспортних послуг.
Чи може це бути власний автомобіль Керівника підприємства із його згодою на використання для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі?
2. Пункт 2 Таблиці 2 Інші документи, що вимагаються Замовником підпункт 2.1:
Учасник у складі тендерної пропозиції у разі наявності повинен надати ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання, вогнезахисне заповнення) за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такої ліцензії.
Або довідку з підтвердними документами, щодо відсутності ліцензування.
Чи може Учасник надати дану Ліцензію від Субпідрядної організації, яку планує задіяти при виконанні даних робіт?
3. 2. Пункт 2 Таблиці 2 Інші документи, що вимагаються Замовником підпункт 2.2
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації Учасник надає чинний Дозвіл Держпраці та/або Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки») (зі змінами) за виконання робіт:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- газо полум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я;
- застосування мастик на бітумній основі;
- газонебезпечні роботи;
- верхолазні роботи та промисловий альпінізм;
- нанесення лакофарбових покрить, ґрунтівок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо);
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
- роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти.
Чи може Учасник надати даний Дозвіл від Субпідрядної організації, яку планує задіяти при виконанні даних робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! 1) Так це може це бути власний автомобіль Керівника підприємства, однак документи, що підтверджують наявність такого транспорту, підтверджуються техпаспортом (де власником виступає Учасник) або договір оренди чи надання транспортних послуг. 2) Так, Учасник може надати дану Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання, вогнезахисне заповнення) від Субпідрядної організації, яку планує задіяти при виконанні даних робіт. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. 3. Так, може Учасник надати даний Дозвіл від Субпідрядної організації, яку планує задіяти при виконанні даних робіт. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ СІСТЕМЗ» |
36 107 169,98
UAH з ПДВ
|
36 107 169,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ СІСТЕМЗ» #42828431 |
Переможець |
36 107 169,98
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2023 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ №4 від 22.10.2024.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2024 15:00
|
ДУ №4 від 22.10.2024.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 10:21
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2023 13:31
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2023 12:30
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2023 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2023 16:44
|
Д_36107169,98.pdf | укладений |
30 серпня 2023 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №203/08/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №203/08/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №203/08/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | №203/08/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |