Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13555047 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, пр.Кавалерійський, 13 |
Контактна особа: |
Ірина Євтух +380936109392 zelenbud2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2023 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2023 16:56 |
Очікувана вартість: | 6 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2023 17:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2023 17:38 |
_ТД_УКРИТТЯ_ЗЕленбуд (зі змінами) (1).docx | |
19 липня 2023 17:38 |
ОГОЛОШЕННЯ укриття.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-18-000046 ● 64c7f5ebbe1e4797b804ba232153a4d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.09.2023
№ 56-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.09.2023 № 56-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-07-19-011948-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-29 15:00:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Найпростіше укриття цивільного захисту (модульна швидкоспоруджувана споруда)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-19-011948-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Хоббіт хаус» на відповідність тендерній документації Комунального підприємства «Зеленбуд» Житомирської міської ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
3. Відповідно до підпунктів 1 та 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що:
Відповідно до пункту 40 Особливостей не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Так, відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник в тендерній документації має надати довідку про наявність виробничих приміщень учасника в довільній формі, з зазначенням підтверджуючих документів, а також для підтвердження, зазначеної в довідці інформації, учасник має надати скановані копії (-ю) договору (-ів) на право власності / договору (-ів) на право користування (оренди), діючого (-их) на період виконання договору про закупівлю (поставки).
На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «Хоббіт хаус» в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність виробничих приміщень учасника від 26.07.2023, в якій міститься інформація про виробничі приміщення площею 648,0 м2 та 216,0 м2, який знаходиться в користуванні учасника ТОВ «Хоббіт хаус» за договором оренди від 27.12.2022 № 39.
Також на підтвердження наведеної в довідці про наявність виробничих приміщень учасника від 26.07.2023 інформації учасник ТОВ «Хоббіт хаус» в складі своєї тендерної пропозиції надав копію договору оренди від 27.12.2022 № 39, в якому в підпункті 1.4 пункту 1, підпункті 4.1 пункту 4 та актах передачі-приймання від 12.01.2023 та від 01.03.2023 заретушовані вартісні показники (закриті шляхом накладання на них паперу).
Враховуючи вищевикладене, поясніть, на підставі чого учасник ТОВ «Хоббіт хаус» заретушував, тобто визначив комерційною інформацію в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, що у свою чергу не відповідає вимогам пункту 40 Особливостей та чому в порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник ТОВ «Хоббіт хаус» не був відхилений як такий, що визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей.
4. Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в тендерній документації має надати довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації робочих професій в кількості, необхідній для виготовлення та монтажу Найпростішого укриття цивільного захисту (модульна швидкоспоруджувана споруда), (наявність бетоняра, арматурника тощо).
На виконання вищевказаної вимоги в тендерній пропозиції учасник ТОВ «Хоббіт хаус» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 26.07.2023, в якій наведено інформацію про наявність в учасника ТОВ «Хоббіт хаус» технічного директора, керівника виробничої дільниці, зварювальника, 5 формувальників бетону та кранівника.
Однак, в наданій учасником ТОВ «Хоббіт хаус» відсутня інформація про наявність у вказаного учасника арматурника.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, з наданням відповідних копій документів, які документи у складі тендерної пропозиції учасника (ТОВ «Хоббіт хаус») підтверджують виконання вказаним учасником вимог пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та підтвердження ним відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме, щодо наявності в учасника ТОВ «Хоббіт хаус» арматурника із наданням копії такого документу та зазначенням інформації щодо його подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
5. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Додатку № 3 до тендерної документації учасник закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції надати, зокрема, фото запропонованого товару.
Слід зазначити, що згідно технічної специфікації предметом даної процедури закупівлі є наземне укриття на 20 (одномодульне) і 60 людей (трьохмодульне).
На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «Хоббіт хаус» в складі тендерної пропозиції надав файл «27Фото запропонованого товару Фортеця !.docx», який містить фото наземного двомодульного укриття.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, з наданням відповідних копій документів, які документи у складі тендерної пропозиції учасника (ТОВ «Хоббіт хаус») підтверджують виконання вказаним учасником вимог пункту 6 розділу ІІІ Додатку № 3 до тендерної документації, а саме, щодо надання фото запропонованого ним товару, тобто фото наземного укриття на 20 (одномодульне) і 60 людей (трьохмодульне) із наданням копії такого документу та зазначенням інформації щодо його подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
6. Відповідно до пункту 3 частини «Інші документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців)» пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію статуту (зі змінами) або іншого установчого документу, або лист з вказанням коду доступу до діючих документів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а у разі якщо учасник діє на підставі модельного статуту – повинен надаєти рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту (для юридичних осіб).
Враховуючи вищевикладене, поясніть, з наданням відповідних копій документів, які документи у складі тендерної пропозиції учасника (ТОВ «Хоббіт хаус») підтверджують виконання вказаним учасником вимог пункту 3 частини «Інші документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців)» пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме, щодо надання копії статуту (зі змінами) або іншого установчого документу, або лист з вказанням коду доступу до діючих документів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а у разі якщо учасник діє на підставі модельного статуту – надання рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту (для юридичних осіб) із наданням копії такого документу та зазначенням інформації щодо його подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
7. Відповідно до підпункту 1 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу надання учасником в складі тендерної пропозиції підписану інформацію щодо відповідності пропонованого товару кожному пункту Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги), наведених в Додатку 3 до тендерної документації.
На виконання вищевказаної вимоги учасник ТОВ «Хоббіт хаус» в складі тендерної пропозиції надав довідку «ПОГОДЖЕННЯ з Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» від 26.07.2023.
Однак, в наданій довідці відсутні пункти 3, 5-6 розділу ІІІ, пункти 1-4, абзац 1 пункту 5 розділу ІV Додатку № 3 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, з наданням відповідних копій документів, які документи у складі тендерної пропозиції учасника (ТОВ «Хоббіт хаус») підтверджують виконання вказаним учасником вимог підпункту 1 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме, щодо надання підписаної інформації щодо відповідності пропонованого товару кожному пункту Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги), наведених в Додатку 3 до тендерної документації.
8. Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу надання учасником в складі тендерної пропозиції, зокрема, лист-згоду з проєктом договору про закупівлю (поставки), який наведений у Додатку № 4 до цієї тендерної документації.
Разом з тим, учасником ТОВ «Хоббіт хаус» у складі тендерної пропозиції надано файл «6ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ та 2 додатки.pdf», який містить лист-згоду з проектом договору.
Проєкт договору передбачений Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків:
- визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
- перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
- перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Абзацом 4 пункту 49 Особливостей передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вимоги викладені Замовником у пункті 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації аналогічні вимогам передбаченим пунктом 18 Особливостей.
Проте, проведеним моніторингом встановлено, що договір про закупівлю від 07.08.2023 № 77/23, який укладено Замовником з ТОВ «Хоббіт хаус», не відповідає проєкту договору про закупівлю згідно Додатку № 4 до тендерної документації та відповідно не відповідає змісту тендерної пропозиції переможця.
Так, договір про закупівлю від 07.08.2023 № 77/23 не містить умов визначених пунктом 13.13 розділу 13 проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації), а саме: «Цей Договір підписаний у двох екземплярах, які мають рівну юридичну силу, та вступає в дію з дати його підписання обома Сторонами».
Крім того, договір про закупівлю від 07.08.2023 № 77/23 в пункті 5.1.4 розділу 5, містить умови, які не передбачені умовами проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації), а саме: «Здійснити вивантаження Товару на об’єкти».
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому в порушення вимог передбачених пунктом 18 та абзацом 4 пункту 49 Особливостей укладено договір про закупівлю від 07.08.2023 № 77/23 умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця та умовам тендерної документації (проєкту договору згідно Додатку № 4 до тендерної документації).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-03 16:24:31
Відповідь на звернення
1
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-12-01 15:41:22
Усунення порушень
Заходи щодо усунення порушень
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення
2023-10-11 15:01:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Позовну заяву подано до Житомирського окружного адміністративного суду. Справа #240/29678/23. |
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2023 16:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Хоббіт хаус" |
6 745 000,00
UAH з ПДВ
|
6 745 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Хоббіт хаус" #44894815 |
Переможець |
6 745 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2023 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 11:53
|
File.PDF | зміни до договору |
28 вересня 2023 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 09:06
|
File.PDF | зміни до договору |
17 серпня 2023 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2023 16:14
|
File0001.PDF | укладений |
09 серпня 2023 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у зв’язку з виникненням обставин непереборної сили без більшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 77/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Набуття Постачальником статусу платника ПДВ за ставкою 20%. |
Номер договору про закупівлю: | 77/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 серпня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Керуючись висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05 жовтня 2023 року, листом Управління служби безпеки України в Житомирській області від 10.11.2023 року, частиною 3 статті 651 Цивільного кодексу України, абз.3 п.13.7 Договору від 07.08.2023 № 77/23 припинено договірні зобов’язання, що виникли за Договором, між комунальним підприємством «Зеленбуд» Житомирської міської ради та ТОВ «Хоббіт хаус», в односторонньому порядку. |