Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поставка офісного паперу та канцелярського приладдя
Очікувана вартість
334 000,00 UAH
UA-2023-07-19-011641-a 569cdc511a3e4de79ea97abb8f5c133d
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Фурик

+380500892133 furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491079
Вебсайт: https://www.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Віталій Фурик
+380500892133
furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2023 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2023 00:00
Початок аукціону: 31 липня 2023 12:28
Початок аукціону: 31 липня 2023 12:28
Очікувана вартість: 334 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пачок
Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
210 пачок
Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
140 пачок
Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
250 пачок
Канцелярські скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
1212 пачок
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
200 штуки
Гумки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
10 штуки
Чорнила та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
1010 штуки
Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
65 штуки
Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
20 штуки
Підставки для ручок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192127-7 — Підставки для ручок
400 штуки
Олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
100 штуки
Точила для олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
210 штуки
Коректори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
20 штуки
Настільні лотки та органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
35 штуки
Ділові щоденники або змінні блоки до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
30 пачок
Кнопки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197120-3 — Кнопки
300 штуки
Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
70 штуки
Канцелярські ножі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
20 штуки
Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
20 штуки
Антистеплери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197321-2 — Антистеплери
10 штуки
Діроколи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
5 штуки
Паперові блоки для фліпчартів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197621-5 — Паперові блоки для фліпчартів
5000 штуки
Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар проводиться шляхом безготівкового перерахування Покупцем грошових коштів платіжним дорученням на розрахунковий рахунок Постачальника 100% загальної ціни Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та згідно з рахунком на оплату. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 липня 2023 17:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

26 липня 2023 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2023 17:56
ТД-3019 - НР.docx
26 липня 2023 17:56
Зміни до ТД -3019.docx
26 липня 2023 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2023 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2023 17:56
ТД-3019 - НР.docx
19 липня 2023 17:03
ТД-3019.docx
26 липня 2023 17:56
Зміни до ТД -3019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 та 3
Дата подання: 20 липня 2023 12:51
Дата відповіді: 21 липня 2023 17:14
Добрий день, шановний Замовнику. Вивчивши тендерну документацію у додатках 2 та 3 було виявлено, що у додутку 2 цінова пропозиція на 49 позицій, а у додатку 3 технічна на 23 позиції нижче характеристики на 49 позиції. Так що саме Вам потрібно? Найменування та кількості зовсім різні , не відповідають один одному. Просимо внесті зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893) визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях в тому числі зазначається інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, оголошення про проведення відкритих торгів містить інформацію про кількість та коди товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, загальною кількістю 23 позиції, що, в свою чергу, також зазначено в пункті 4 додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації.
Також звертаємо увагу, що в пункті 5 додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації міститься інформація щодо найменування, опису, характеристики та кількість товарів, які є предметом закупівлі, зальною кількістю 49 позицій. Зазначена інформація корелюється з інформацією, зазначеною в Додатку 2 «Форма тендерної пропозиції» до тендерної документації.
Дякуємо за запитання».
Технічні характеристики
Дата подання: 27 липня 2023 09:06
Дата відповіді: 27 липня 2023 16:26
Шановний Замовнику ! Вивчивши тендерну документацію , Замовником в Додатку №3 були встановлені характеристики на поз. №49 Набір маркерів для фліпчартів, 4шт/пач, 4 кольори в пачці, ширина лінії письма 2-4 мм, чорнила на водній основі, не токсичні, конусоподібний вузол для письма, призначені для написів на сухих дошках та гладких поверхнях, що легко стираються. Хочемо зазначити, що маркери з шириною ліній 2-4 мм мають чорнила на спиртовій основі ,а маркери на водній основі мають ширину ліній 2-3мм або 2,5 мм .Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
Опис технічних характеристик набору маркерів для фліпчартів, які зазначені в пункті 49 частини п’ятої Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації містить як обов’язкові так і варіативні вимоги. До обов’язкових вимог належать: 4шт/пач, 4 кольори в пачці, чорнила на водній основі, не токсичні, конусоподібний вузол для письма, призначені для написів на сухих дошках та гладких поверхнях, що легко стираються. До варіативних: ширина лінії письма 2-4 мм, тобто ширина лінії письма може варіюватись в діапазоні від 2 мм до 4 мм, що, в свою чергу, включає 2-3 мм або 2,5 мм, як зазначено у Вашому питанні.
Дякуємо за питання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2023 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 262 483,56
UAH з ПДВ
234 755,52
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 251 786,82
UAH з ПДВ
248 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 серпня 2023 16:04
Електронний підпис
04 серпня 2023 16:03
Цінова 2.pdf.p7s
04 серпня 2023 16:03
Цінова 1.pdf.p7s
04 серпня 2023 16:03
Листи.pdf.p7s
04 серпня 2023 16:03
Лист.pdf.p7s
04 серпня 2023 16:03
Цінова 2.pdf
04 серпня 2023 16:03
Цінова 1.pdf
04 серпня 2023 16:03
Листи.pdf
04 серпня 2023 16:03
Лист.pdf
28 липня 2023 17:05
Електронний підпис
28 липня 2023 17:04
Пропозиція.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Пропозиція.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 42.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 11.pdf
28 липня 2023 17:04
Документи.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 17.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 21.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
1 Статут 19.02.2022.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 14.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 20.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 37.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 45.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 22.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 27.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Листи.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 14.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 49.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 45.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 12.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 46.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 48.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 11.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 26.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 30.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 17.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 29.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Протокол №2.1.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 47.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 12.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 31.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 41.pdf
28 липня 2023 17:04
Протокол №5 копія.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 43.pdf
28 липня 2023 17:04
Протокол №2 копія.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
ПДВ.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Опис копія.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Протокол №2 копія.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 39.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 32.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Опис копія.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 28.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 37.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Наказ копія.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 33.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 24.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 23.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 18.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 46.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 43.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 34.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 44.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 36.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Витяг.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 16.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 15.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 47.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 34.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 18.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 33.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 38.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Протокол №1 копія.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 26.pdf
28 липня 2023 17:04
Документи.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 19.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 41.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 35.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 25.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 42.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 15.pdf
28 липня 2023 17:04
Наказ 2.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 29.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 20.pdf
28 липня 2023 17:04
1 Статут 19.02.2022.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 40.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 35.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 13.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 19.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Протокол №1 копія.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 48.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 21.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 39.pdf
28 липня 2023 17:04
S0100114 Ф1. Баланс111831.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 38.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 24.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 40.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 13.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 16.pdf
28 липня 2023 17:04
S0100114 Ф1. Баланс111831.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 28.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 25.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Наказ копія.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 49.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 32.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 27.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 31.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Наказ 2.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Листи.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 23.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
ПДВ.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 30.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 44.pdf
28 липня 2023 17:04
Протокол №5 копія.pdf
28 липня 2023 17:04
Протокол №2.1.pdf
28 липня 2023 17:04
Витяг.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 22.pdf
28 липня 2023 17:04
Паспорт якості 36.pdf
28 липня 2023 17:04
Папір 2.pdf
28 липня 2023 17:04
2040.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
2040.pdf
28 липня 2023 17:04
Папір.pdf
28 липня 2023 17:04
Технічна.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
3444.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Папір.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
Технічна.pdf
28 липня 2023 17:04
4040.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
4040.pdf
28 липня 2023 17:04
Папір 2.pdf.p7s
28 липня 2023 17:04
3444.pdf

Публічні документи

11 серпня 2023 17:09
Електронний підпис
11 серпня 2023 17:06
Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2023 16:42
Тродат.pdf
11 серпня 2023 16:42
Сертифікація Buromax.pdf
11 серпня 2023 16:42
Сертифікат Куверт С5.pdf
11 серпня 2023 16:41
Сертифікат Куверт С4.pdf
11 серпня 2023 16:41
Сертифікат Куверт ДЛ.pdf
11 серпня 2023 16:41
Опис реєстратора.pdf
11 серпня 2023 16:41
Дистриб'ютор.PDF
11 серпня 2023 16:40
Арніка 83031.jpg
11 серпня 2023 16:36
Арніка 83031.jpg
11 серпня 2023 16:36
Spectra Color.pdf
11 серпня 2023 16:36
Navigator 250.pdf
11 серпня 2023 16:36
Navigator 80.pdf
27 липня 2023 15:37
Електронний підпис
27 липня 2023 15:36
Лист.pdf
27 липня 2023 15:35
Тендерна пропозиція.pdf
26 липня 2023 16:58
Електронний підпис
26 липня 2023 16:57
4 Баланс .pdf
26 липня 2023 16:57
3 Довідка Директор.pdf
26 липня 2023 16:57
10.4 Відгук .PDF
26 липня 2023 16:57
10.1 Договір Канц.PDF
26 липня 2023 16:57
5.1 Cтатут.pdf
26 липня 2023 16:57
7 Довідка ліцензія.pdf
26 липня 2023 16:57
5.3 зміна власників.pdf
26 липня 2023 16:57
5.4 зміна власників2.pdf
26 липня 2023 16:57
1 Протокол.pdf
26 липня 2023 16:57
2 Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Відхилено 234 755,52
UAH з ПДВ
07 серпня 2023 17:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2023 17:35
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
Відхилено 248 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2023 17:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2023 17:37

Вимога про усунення невідповідностей

1) Учасником в складі тендерної пропозиції надана форма тендерної пропозиції від 28.07.2023 № 26/2 (файл: Пропозиція.pdf), яка по деяких позиціях не містить інформацію про торгову марку товару. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу 2 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в тому числі шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема заповненою формою тендерної пропозиції відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Додаток 2 «Форма тендерної пропозиції» до тендерної документації містить вимогу щодо зазначення конкретної назви Товару відповідно до тендерної пропозиції учасника, зокрема торгову марку. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен подати форму тендерної пропозиції із зазначенням торгових марок товару по всіх позиціях. 2) Учасником в складі тендерної пропозиції надані листи в кількості 8 шт. (файл: Листи.pdf), в яких міститься інформація про те, що ТОВ «ТВГ Український папір» є офіційним представником ТОВ «КіП», The Navigator Company, S.A. Проте, для решти виробників, офіційних представників та офіційних імпортерів товарів ТОВ «ТВГ Український папір» є партнером/дилером/офіційним дистриб’ютором товарів. Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація від виробників товарів торгових марок Schneider та Economix щодо офіційного представництва ТОВ «ТВГ Український папір». Також Учасником в складі тендерної пропозиції надані паспорти якості на товари торгових марок: Buromax, Centropen, Axent, Axent Delta, Norma, 4Office, Poligrafist Nebraska, Schneider та Economix, що видані самим учасником, який не є ні виробником, ні офіційним представником виробників товарів цих торгових марок. Підпунктом 6.7 пункту 6 Інші вимоги Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації визначено, що для підтвердження характеристик товару, Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії документів щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам та якісним характеристикам (сертифікати або паспорти якості або інші документи), видані виробником або офіційним представником в Україні. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен подати копії документів щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам та якісним характеристикам (сертифікати або паспорти якості або інші документи), видані виробником або офіційним представником в Україні, зокрема на товари торгових марок Buromax, Centropen, Axent, Axent Delta, Norma, 4Office, Poligrafist, Schneider та Economix, які зазначені в пункті 5 «Склад паперу офісного та канцелярського приладдя» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації за номерами позицій: 11-38 та 40-49.

Документи

07 серпня 2023 17:52
Електронний підпис
07 серпня 2023 17:51
протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Учасником в складі тендерної пропозиції наданий лист № 7 від 27.07.2023 (файл: Лист.pdf), яким повідомляється про відповідність предмета закупівлі іншим вимогам, визначеним пунктом 6 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, проте відсутня інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначені пунктом 5 «Склад паперу офісного та канцелярського приладдя» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу 2 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в тому числі шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. 2) Учасником в складі тендерної пропозиції наданий сертифікат якості на папір для офісної техніки виробництва Mondi SCP a.s. Проте, Учасником не надані копії документів щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам та якісним характеристикам (сертифікати або паспорти якості або інші документи), видані виробником або офіційним представником в Україні для товарів торгових марок: Buromax, Axent, Axent Delta, Арніка, Trodat, Centropen, Navigator, Spectra Color, Куверт. Підпунктом 6.7 пункту 6 «Інші вимоги» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації визначено, що для підтвердження характеристик товару, Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії документів щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам та якісним характеристикам (сертифікати або паспорти якості або інші документи), видані виробником або офіційним представником в Україні. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен подати копії документів щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам та якісним характеристикам (сертифікати або паспорти якості або інші документи), видані виробником або офіційним представником в Україні, зокрема на товари торгових марок Buromax, Axent, Axent Delta, Арніка, Trodat, Centropen, Navigator, Spectra Color, Куверт, які зазначені Учасником тендерній пропозиції. 3) Учасником в складі тендерної пропозиції наданий Статут (нова редакція), затверджений загальними зборами учасників ТОВ «ОФІС-КИТ» (протокол № 30/03 від 30.03.2023) (файл: 5.1 Cтатут.pdf) та протокол загальний зборів учасників № 30/03 ТОВ «ОФІС-КИТ» від 30.03.2023 (файл: 5.2 Протокол до статуту.pdf), проте відсутній опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу 2 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в тому числі шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги щодо реєстрації статуту чи змін до нього. 4) Учасником в складі тендерної пропозиції надана «Тендерна пропозиція» (файл: Тендерна пропозиція.pdf») із зазначенням найменування товару, який містить інформацію про торгову марку та артикул товару. Проте за позиціями 33, 38, 40, 41 та 48 виявлено невідповідність в інформації, наведену у вищезазначеному документі. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу 2 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в тому числі шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема заповненою формою тендерної пропозиції відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Додатком 2 «Форма тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено, що в стовпці «Найменування товару» зазначається конкретна назва товару відповідно до тендерної пропозиції учасника. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку 2 «Форма тендерної пропозиції» до тендерної документації із виправленням невідповідностей в інформації за позиціями 33, 38, 40, 41 та 48.

Документи

14 серпня 2023 17:25
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій