Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Міські автобуси Mercedes-Benz O 530 Citaro або «еквівалент» бувші у користуванні
Очікувана вартість
20 450 000,00 UAH
UA-2023-07-19-010210-a 89177cd53b1640d787a09c5d584bc925
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Ювченко

+380372506120
+380507047476
trolebus.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Чернівецьке тролейбусне управління"
Код ЄДРПОУ: 03328907
Вебсайт: http://trolleybus.cv.ua/
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вулиця Комунальників, 12
Контактна особа: Ольга Ювченко
+380372506120, +380507047476
trolebus.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Міські автобуси Mercedes-Benz O 530 Citaro або «еквівалент» бувші у користуванні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Комунальників,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

19 липня 2023 16:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2023 16:02
Протокол.pdf
19 липня 2023 16:02
Протокол про намір укласти договір.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-15-000033 ● 4763848767d34f6cb142b1c83cc144f1
  • Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


15.09.2023 № 275

Київ



Про початок моніторингу
закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»



Витяг з переліку закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-07-19-010210-a 19.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-18 17:17:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі міських автобусів
Mercedes-Benz O 530 Citaro або «еквівалент» бувші у користуванні
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-
2023-07-19-010210-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України
«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2
та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами ( аналіз
ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку
(анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування
розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих
потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх
виконання, саме ТОВ «АЛЕАНДА І К», з яким укладений договір від
19.07.2023№ 689/23 без використання електронної системи закупівель.
3. Надати документи та інформацію, а саме:
- протокол зустрічі, що відбулась 05.07.2023 з учасником ТОВ «АЛЕАНДА
І К» (з підтверджуючими документами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема
за невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм
завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-20 17:53:50

Відповідь на запит від 18.09.2023

На ваш запит про надання пояснень та документів надаємо пояснення та додатки у форматі ворд та пдф.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕАНДА І К"
#43615126
Переможець 20 450 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2023 16:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 11:34
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2023 10:39
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
01 листопада 2023 10:38
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2023 12:10
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
11 жовтня 2023 12:08
Договір.pdf укладений
19 липня 2023 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 689/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 689/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 20 450 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 408 333,33 UAH)