Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03351898 |
Вебсайт: | http://katp1628.com/ |
Місцезнаходження: | 39617 , Україна , Полтавська обл., Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75 |
Контактна особа: |
Левуцька Світлана Федорівна 0536758545 LEVUTCKAYA12@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2023 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2023 13:22 |
Початок аукціону: | 27 липня 2023 13:22 |
Очікувана вартість: | 6 492 626,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 926,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться протягом 120 календарних днів з дня підписання видаткової накладної за кожну партію товару. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2023 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2023 14:59 |
Тендерна документація сіль 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-30-000014 ● 75cc6126082d42cab0e111eb2986884e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 11:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.10.2023 № 66
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.10.2023 № 66.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-07-19-008561-a 19.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-30 14:13:41
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Сіль кам'яна, відповідний код 14410000-8» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-19-008561-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-02 09:38:28
Відповідь на запит про надання пояснення
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
1. Очікувану вартість предмета закупівлі було розраховано згідно з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, на підставі отриманих комерційних пропозицій, рахунків, інформації від потенційних постачальників.
Розмір витрат (бюджетного призначення), в тому числі кошти бюджету Кременчуцької міської територіальної громади, визначено в межах Програми санітарного очищення Кременчуцької міської територіальної громади та забезпечення діяльності КП «Кременчуцьке КАТП 1628» на 2022-2024 роки (далі - Програма), затвердженої рішенням сесії Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 23 листопада 2021 року, зі змінами (розміщено за посиланням https://npa.kremen.gov.ua/site/decision_city_rada?Search%5Bstart_date%5D=23.11.2021&Search%5Bend_date%5D=23.11.2021&Search%5Btitle%5D=&page=3&per-page=10).
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: сіль кам’яна. Термін постачання — з дати підписання договору до 31.12.2023 року. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови.».
2. Повідомляємо, що КП «Кременчуцьке КАТП 1628» не підпадає під дію Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів», так як не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-02 14:09:44
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Сіль кам'яна, відповідний код 14410000-8» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-19-008561-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Згідно з вимогами Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі «Сіль кам'яна, відповідний код 14410000-8».
Так, згідно з Додатку 3 до Тендерної документації для солі кам’яної з протизлежувальною добавкою для посипання доріг взимку від ожеледиці передбачено наступні технічні, якісні вимоги (характеристики): Кам’яна, згідно ДСТУ 4246:2003; Гатунок вищий; Крупність 3; Масова частка хлориду натрію, %, не менше 97,5; масова частка протизлежувальної добавки, г/т, не більше 150; без пакування (насипом); відпуск вагонною нормою. На підтвердження відповідності діючим державним стандартам, в складі тендерної пропозиції учасник надає копію документів, які підтверджують якість запропонованого товару, а саме: або сертифікат якості, або сертифікат відповідності товару, а також протокол випробувань товару щодо визначення фізико-хімічних показників товару.
Учасником-перможцем ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» в складі тендерної пропозиції надано протокол випробовувань від 26.06.2023 №1914, затверджений ПП «НЕЗАЛЕЖНИЙ ЦЕНТР ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ «ЕТАЛОН» (далі - Протокол).
Відповідно до інформації, зазначеної в вищевказаному Протоколі, масова частка вологи,%, за результатами випробовувань становить 0,4% (похибка або невизначеність 0,02%).
Слід зазначити, що на сіль для промислового переробляння поширюється вимоги ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» (далі – ДСТУ 4246:2003).
Відповідно до п.4.2.1 підрозділу 4.2 «Характеристики» розділу 4 «Технічні вимоги» ДСТУ 4246:2003 за фізико-хімічними показниками сіль повинна відповідати нормам, зазначеним у таблиці 1, зокрема масова частка вологи кам’яної солі вищого ґатунку – не більше ніж 0,25%.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» вимогам Тендерної документації та ДСТУ 4246:2003.
2. Відповідно до інформації, зазначеній на карті тендеру, Замовником до учасника торгів ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції, зокрема: «Надати довідку в довільній формі на власному бланку учасника за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі використання), про наявність власних чи орендованих напіввагонів для здійснення поставки товару або про можливість відвантаження товару залізничними напіввагонами із зазначенням номеру та дати договору з Укрзалізницею. В разі наявності власних чи орендованих напіввагонів учасник надає копію документа, що підтверджує право володіння або користування напіввагонами. В разі наявної можливості відвантаження товару залізничними напіввагонами учасник надає копію договору з Укрзалізницею, вказаного в довідці».
На усунення вищевказаних невідповідностей учасником ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» надано наступні документи:
1) Довідка Учасника в довільній формі від 09.08.2023 №04 від 09.08.2023, в якій міститься інформація про можливість відвантаження товару залізничними напіввагонами, номер Договору з Укрзалізницею №35-44689471/2023-0003 від 01.08.2023;
2) Повідомлення про укладення Договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом №35-44689471/2023-0003 від 01.08.2023 (з накладеним електронним підписом провідного економіста відділу моніторингу вантажних перевезень та розрахунків служби комерційної роботи та маркетингу регіональної філії «Львівська залізниця» Романяк О.Г.);
3) договір про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом (редакцію оприлюднено 31.07.2023, вводиться в дію з 01.08.2023), на який накладено удосконалені електронні підписи заступника директора з технічних питань філії «ЦЕНТР ТРАНСПОРТНОЇ ЛОГІСТИКИ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» Переверзєва С.В. та директора філії «ЦЕНТР ТРАНСПОРТНОЇ ЛОГІСТИКИ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» Пушкаша О.А.
Слід зазначити, що вищевказаний договір про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом (редакцію оприлюднено 31.07.2023, вводиться в дію з 01.08.2023) розміщений на сайті Філії «Центр транспортної логістики» акціонерного товариства «Укрзалізниця» https://uz-cargo.com/docs/ContractsOfCarriage/20230731_Dohovir_pro_nadannia_posluh_redaktsiia_diie_z_2023_08_01/20230731_Dohovir_pro_nadannia_posluh_redaktsiia_diie_z_2023_08_01.pdf в формі електронного документу і містить підписи лише перевізника - акціонерне товариство «Українська залізниця».
Тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» не містить Договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом №35-44689471/2023-0003 від 01.08.2023.
Яким чином підтверджено виправлення невідповідностей, якщо в документах, наданих ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» на усунення невідповідностей відсутній Договір про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом №35-44689471/2023-0003 від 01.08.2023.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-07 13:18:00
Відповідь на запит про надання пояснення
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
1. Згідно з вимогами Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі «Сіль кам'яна, відповідний код 14410000-8», а саме: Кам’яна, згідно ДСТУ 4246:2003; Гатунок вищий; Крупність 3; Масова частка хлориду натрію, %, не менше 97,5; масова частка протизлежувальної добавки, г/т, не більше 150; без пакування (насипом); відпуск вагонною нормою. На підтвердження відповідності діючим державним стандартам, в складі тендерної пропозиції учасник надає копію документів, які підтверджують якість запропонованого товару, а саме: або сертифікат якості, або сертифікат відповідності товару, а також протокол випробувань товару щодо визначення фізико-хімічних показників товару. В складі своєї тендерної пропозиції учасник-переможець ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» надав сертифікат відповідності, виданий Державним підприємством «Хмельницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрований в Реєстрі органу з оцінки відповідності за № UA.ДСХМ.0016-23, термін дії якого з 26 червня 2023 р. до 25 червня 2024 р. В цьому сертифікаті відповідності чітко зазначено: Сіль кам’яна (технічна) вищого гатунку (що є предметом сертифікації) відповідає вимогам ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови.» Даний сертифікат виданий на підставі протоколу випробувань № 1914 від 26.06.2023 р. випробувальної лабораторії ПП «Незалежний центр лабораторних досліджень «ЕТАЛОН», атестат акредитації НАА України № 20846 дійсний до 09.03.2025 року. Також в складі тендерної пропозиції надано вище згаданий протокол випробувань, в якому визначені фізико-хімічні показники товару – предмета закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» відповідає вимогам ДСТУ 4246:2003 та вимогам тендерної документації в частині надання відповідних документів.
2. Відповідно до ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та документах тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» у вигляді Прокольного рішення № 580 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 08 серпня 2023 року учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» на виправлення невідповідностей мав надати наступні документи: довідку в довільній формі на власному бланку учасника за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі використання), про наявність власних чи орендованих напіввагонів для здійснення поставки товару або про можливість відвантаження товару залізничними напіввагонами із зазначенням номеру та дати договору з Укрзалізницею. В разі наявності власних чи орендованих напіввагонів учасник надає копію документа, що підтверджує право володіння або користування напіввагонами. В разі наявної можливості відвантаження товару залізничними напіввагонами учасник надає копію договору з Укрзалізницею, вказаного в довідці. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» усунув вище згадані невідповідності, надавши: довідку в довільній формі №04 від 09.08.2023, в якій міститься інформація про можливість відвантаження товару залізничними напіввагонами, номер Договору з Укрзалізницею №35-44689471/2023-0003 від 01.08.2023;
повідомлення про укладення Договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом №35-44689471/2023-0003 від 01.08.2023 (з накладеним електронним підписом провідного економіста відділу моніторингу вантажних перевезень та розрахунків служби комерційної роботи та маркетингу регіональної філії «Львівська залізниця» Романяк О.Г.);
договір про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом (редакцію оприлюднено 31.07.2023, вводиться в дію з 01.08.2023), на який накладено удосконалені електронні підписи заступника директора з технічних питань філії «ЦЕНТР ТРАНСПОРТНОЇ ЛОГІСТИКИ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» Переверзєва С.В. та директора філії «ЦЕНТР ТРАНСПОРТНОЇ ЛОГІСТИКИ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» Пушкаша О.А. Також слід зазначити, що відповідно до приписів ч. 1 ст. 634 ЦКУ, договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
У статті 3 Закону України «Про електрону комерцію» зазначено, що електронний договір - це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов`язків та оформлена в електронній формі.
Електронний договір укладається і виконується в порядку, передбаченому Цивільним та Господарським кодексами України, а також іншими актами законодавства. Електронний договір, укладений шляхом обміну електронними повідомленнями, підписаний у порядку, визначеному статтею 12 цього Закону, вважається таким, що за правовими наслідками прирівнюється до договору, укладеного у письмовій формі. Кожний примірник електронного документа з накладеним на нього підписом, визначеним статтею 12 цього Закону, є оригіналом такого документа. Електронний договір вважається укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти такий договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції в порядку, визначеному частиною шостою цієї статті. Відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти електронний договір, про її прийняття (акцепт) може бути надана шляхом: надсилання електронного повідомлення особі, яка зробила пропозицію укласти електронний договір, підписаного в порядку, передбаченому статтею 12 цього Закону; заповнення формуляра заяви (форми) про прийняття такої пропозиції в електронній формі, що підписується в порядку, передбаченому статтею 12 цього Закону; вчинення дій, що вважаються прийняттям пропозиції укласти електронний договір, якщо зміст таких дій чітко роз`яснено в інформаційній системі, в якій розміщено таку пропозицію, і ці роз`яснення логічно пов`язані з нею (стаття 11 Закону України «Про електронну комерцію»).
Частиною п`ятою статті 11 Закону України «Про електронну комерцію» встановлено, що пропозиція укласти електронний договір (оферта) може включати умови, що містяться в іншому електронному документі, шляхом перенаправлення (відсилання) до нього. Особі, якій адресована пропозиція укласти електронний договір (оферта), має надаватися безперешкодний доступ до електронних документів, що включають умови договору, шляхом перенаправлення (відсилання) до них. Включення до електронного договору умов, що містяться в іншому електронному документі, шляхом перенаправлення (відсилання) до такого документа, якщо сторони електронного договору мали змогу ознайомитися з ним, не може бути підставою для визнання правочину нікчемним. Таким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» виконав всі вимоги замовника та надав усі необхідні документи щодо усунення невідповідностей.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2023 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА" |
4 550 000,00
UAH з ПДВ
|
4 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
4 935 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" |
5 740 000,00
UAH з ПДВ
|
5 600 695,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІДЕР» |
5 884 200,00
UAH з ПДВ
|
5 600 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
6 237 000,00
UAH з ПДВ
|
5 607 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВП "ПІВДЕНИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" |
6 222 300,00
UAH з ПДВ
|
5 730 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА" #44689471 |
Переможець |
4 550 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2023 16:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 серпня 2023 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 14:34
|
Євразійська торговельна група 364 ДУ 4.pdf | укладений |
13 березня 2024 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:55
|
Євразійська торговельна група 364 ДУ 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2023 14:53
|
Євразійська торговельна група 364.pdf | укладений |
22 серпня 2023 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю в зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 364 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |