Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сульфат алюмінію (24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини)
Очікувана вартість
4 830 000,00 UAH
UA-2023-07-19-001195-a ● 794831e913d843a190f6d876107c44fb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Зелене місто" |
Код ЄДРПОУ: | 13838331 |
Вебсайт: | http://zelenemisto.info/ |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА, будинок 153 |
Контактна особа: |
Марія Корнєєва +380322975578 kpzelenemistouo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2023 09:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2023 15:35 |
Початок аукціону: | 27 липня 2023 15:35 |
Очікувана вартість: | 4 830 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
193.2 тонни
Сульфат алюмінію (24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80380, Україна, Львівська область, с. Великі Грибовичі, вул. Залужна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 24313123-9 — Сульфат алюмінію
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2023 10:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2023 10:06 |
Додаток 2.docx | |
19 липня 2023 09:39 |
Додаток 3 ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ СУЛЬФАТ 2023.docx | |
19 липня 2023 09:39 |
ТД особл.docx |
19 липня 2023 10:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 липня 2023 10:06 |
Додаток 2.docx
|
|||
19 липня 2023 09:39 |
Додаток 3 ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ СУЛЬФАТ 2023.docx
|
|||
19 липня 2023 09:39 |
ТД особл.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов ТД
Дата подання: 20 липня 2023 17:21
Дата відповіді: 21 липня 2023 09:31
Шановний Замовнику! Просимо уточнити вимогу щодо аналогічного договору "Специфіка предмета закупівлі" досить розмите поняття. На яку саме продукцію договір буде вважатись аналогічним?
Відповідь: Сульфат алюмінію (24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини)
щодо умов ТД
Дата подання: 20 липня 2023 17:22
Дата відповіді: 21 липня 2023 09:31
Шановний Замовнику! Просимо дати роз'яснення щодо вимоги "Звіт з аудиту на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 «Системи управління якістю»)" Про який саме документ йде мова?
Відповідь: Звіт з аудиту по сертифікації згідно стандарту ISO 9001:2015
Стосовно умов ТД
Дата подання: 21 липня 2023 10:33
Дата відповіді: 24 липня 2023 10:04
Просимо Вас обгрунтувати необхідність встановлення вимоги про надання учасниками документу - «Звіт з аудиту на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 «Системи управління якістю»)». Яким чином даний документ впливає на поставку до Замовника сульфату алюмінію? Даний документ не є обов’язковим згідно діючого законодавства
Відповідь: Добрий день.
1. ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) прийнятий методом підтвердження за наказом Державного підприємства «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем» від 31.12.2015 № 221. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація:
- повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
- зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечення відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
1. ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) прийнятий методом підтвердження за наказом Державного підприємства «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем» від 31.12.2015 № 221. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація:
- повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
- зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечення відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2023 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Альхім |
3 593 520,00
UAH з ПДВ
|
3 069 948,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» |
3 670 027,20
UAH з ПДВ
|
3 071 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ" |
3 844 602,72
UAH з ПДВ
|
3 110 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ " |
4 439 736,00
UAH з ПДВ
|
3 593 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" |
4 250 400,00
UAH з ПДВ
|
4 226 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Альхім #32740136 |
Переможець |
3 069 948,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2023 15:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2023 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 19:43
|
АЛЬХІМ ДОДАТКОВА УГОДА.PDF | зміни до договору |
02 січня 2024 19:29
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2023 15:51
|
SCAN0220.pdf | укладений |
10 серпня 2023 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 10/08-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |