Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з коригування проектної документації по об`єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
3 708 069,60 UAH
UA-2023-07-18-011593-a 3854bc883fc74bf58d3e8aeb8191d208
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Анатолійович Ткачук

+380412420784 tender@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Анатолійович Ткачук
+380412420784
tender@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з коригування проектної документації по об`єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

18 липня 2023 17:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
Переможець 3 708 069,60
UAH з ПДВ
18 липня 2023 17:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2023 16:52
Додаткова угода_5 до Договору_1806-23-ПР.pdf зміни до договору
20 жовтня 2023 16:50
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2023 10:39
Додаткова угода №4 від 03.10.2023р. до договору №1806-23-ПР.pdf зміни до договору
06 жовтня 2023 10:39
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2023 11:07
Додаткова угода_3 від 15.09.2023.pdf зміни до договору
20 вересня 2023 11:06
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2023 16:50
Додаткова угода № 2 до Договору № 1806-23-ПР.pdf зміни до договору
05 вересня 2023 16:39
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2023 15:36
Додаткова угода_1 до договору №1806-23-ПР від 18.07.2023.pdf зміни до договору
11 серпня 2023 15:34
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2023 15:06
Договір № 1806-23-ПР від 18.07.2023.pdf зміни до договору
20 липня 2023 14:59
Протокол УО № 227-1.pdf зміни до договору
20 липня 2023 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з виявленням допущеної технічної помилки при публікації звіту про проведену закупівлю, виникла необхідність у оприлюдненні в системі електронних закупівель прикріплених документів.
Номер договору про закупівлю: № 1806-23/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до розділу 15. "ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН" Договору та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 1806-23/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт першої стадії розробки проєктної документації та викласти п. 1.3. розділу 1. "Предмет договору" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 1806-23/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 03.10.2023 року.
Номер договору про закупівлю: № 1806-23/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт дл 17.10.2023 року.
Номер договору про закупівлю: № 1806-23/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та вирішили викласти пункт 1.3. розділу 1. "ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ" в новій редакції. Викласти пункт 2.1. розділу 2. "СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА ЇХ ЯКІСТЬ" в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 1806-23/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML