Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Руслана Пархомець +380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2023 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 27 138 889,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 694,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 135694 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 та у порядку визначеним Постановою Кабінетів Міністрів від 22 липня 2020 № 641 (зі змінами та доповненнямим) у розмірі, що не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2023 18:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2023 18:32 |
Тендерна документація укриття Зарічани (зі змінами від 25.07.2023).pdf | |
25 липня 2023 18:32 |
Перелік змін від 25.07.2023.pdf | |
18 липня 2023 16:57 |
Проект договору Додаток №4 до тендерної документації.rar | |
18 липня 2023 16:57 |
Додаток №3 до тендерної документації.pdf |
25 липня 2023 18:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2023 18:32 |
Тендерна документація укриття Зарічани (зі змінами від 25.07.2023).pdf
|
|||
25 липня 2023 18:32 |
Перелік змін від 25.07.2023.pdf
|
|||
18 липня 2023 16:57 |
Проект договору Додаток №4 до тендерної документації.rar
|
|||
18 липня 2023 16:57 |
Додаток №3 до тендерної документації.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-14-000061 ● d976f3690b714939bd83ba8b2c4fd577
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2023 09:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.08.2023
№ 49-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.08.2023 № 49-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2023-07-18-011362-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-15 11:43:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт підвальних приміщень адмінбудівлі та будівлі 1 і 2 відділення (облаштування найпростішої споруди (укриття) цивільного захисту) КНП "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради за адресою: шосе Бердичівське, 3, с. Зарічани, Житомирського району, Житомирської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-18-011362-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» на відповідність тендерній документації ДЕПАРТАМЕНТУ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі - Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
3. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме:
- в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), технічна специфікація Замовника в тендерній документації (Додаток № 3 до тендерної документації), містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («Windows»), з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання;
-в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей проєкт договору (Додаток № 4 до тендерної документації) не містить самого порядку змін його умов, зокрема, у випадках, встановлених підпунктом 7 пункту 19 Особливостей;
- в порушення вимог пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) в проєкті договору на закупівлю (Додаток № 4 до тендерної документації) відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складенні та затвердженні тендерної документації порушено норми абзацу 1 пункту 28 Особливостей та пункту 83 Постанови № 668?
4. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що на підтвердження вимог тендерної документації щодо наявності обладнання , матеріальної бази та технології, які необхідні для виконання робіт у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» надано договори оренди транспортних засобів від 10.10.2019, що будуть залучені до виконання робіт без актів приймання-передачі, чим не дотримано вимоги Додатку № 1 до тендерної документації.
А також встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 2 розділу V тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ»?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-18 15:06:58
Відповідь на запит
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Експертний звіт;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Розрахунок очікуваної вартості.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів обласного рівня, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
2. Звертаємо увагу, що дану процедуру закупівлі проведено у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Вказаними нормативними документами, як і в цілому чинним законодавством, що регулює відносини у сфері публічних закупівель, не встановлено вимог щодо фіксації виявлених під час розгляду тендерних пропозицій формальних (несуттєвих) помилок, допущених учасниками, шляхом оформлення протоколу уповноваженої особи замовника, у звʼязку з чим такі документи не надаються.
3. Відповідно до частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб`єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Положення частини 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» імперативно визначає, що виключно технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марки чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб`єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Статтею 492 ЦК України визначено, що торговельною маркою може бути будь яке позначення або будь яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. Такими позначеннями можуть бути, зокрема слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів.
Статтею 1 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» визначено, що торговельною маркою є позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб.
Пунктом 1.3 Правил складання і подання заявки на видачу свідоцтва України на знак для товарів і послуг, затверджених Наказом Держпатенту України №116 від 28.07.1995, встановлено, що знак для товарів і послуг (надалі за текстом - знак) - це позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від однорідних товарів і послуг інших осіб.
Частиною 1 ст. 494 ЦК України визначено, що набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Умови та порядок видачі свідоцтва встановлюються законом.
Звертаємо увагу, що Додаток № 2 до тендерної документації не є технічною специфікацією, а є «Технічним завданням», в якому міститься опис робіт, матеріалів, тощо для їх виконання.
При цьому, положення статті 23 Закону не передбачають, що таке обгрунтування повинно міститися саме в тендерній документації.
З огляду на викладене, застосування Замовником у тендерній документації посилання на конкретну торгову марку та виробника з виразом «або еквівалент» є обгрунтованим, зокрема, змістом проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт підвальних приміщень адмінбудівлі та будівлі 1 і 2 відділення (облаштування найпростішої споруди (укриття) цивільного захисту) КНП "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради за адресою: шосе Бердичівське, 3, с. Зарічани, Житомирського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), яка пройшла експертизу.
Щодо твердження органу моніторингу про порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей проєкт договору (Додаток № 4 до тендерної документації) не містить самого порядку змін його умов, зокрема, у випадках, встановлених підпунктом 7 пункту 19 Особливостей, зазначаємо наступне:
Як зазначається у п. 1.5 Розділу І. «Предмет договору», договір укладається відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), Цивільного та Господарського кодексів України.
Відповідно до п. 21.3. Розділу XXІ. ІНШІ УМОВИ Проекту Договору Додатку № 4 до тендерної документації, у разі необхідності Сторони можуть за взаємною згодою, вносити до Договору зміни чи доповнення, що оформлюються додатковою угодою, яка стає невід’ємною частиною Договору та вступає в силу після її підписання Сторонами.
Внесення змін у Договір чи його розірвання допускається тільки за згодою Сторін, якщо інше не встановлено законом та Договором. У разі відсутності такої згоди заінтересована Сторона має право звернутися до суду.
Таким чином, проект Договору містить порядок внесення змін до його істотних умов.
В свою чергу, підпунктом 7 пункту 19 Особливостей передбачається, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
Водночас, до переліку даних випадків не відносяться роботи, що є предметом закупівлі, тому підстави для зазначення у проекті договору відокремленого порядку змін його істотних умов у випадках встановлених пп. 7 п. 19 Особливостей відсутні.
Органом моніторингу констатується, що в проекті Договору (Додаток № 4 до тендерної документації) відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам п. 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Відповідно до п. 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
В свою чергу, розділ XII. «Порядок фінансування робіт (Обʼєкта)» проекту Договору містить усі необхідні умови, що стосуються фінансування обʼєкта.
Згідно з п. 22.1. XXIІ. «Додатки до договору» проекту договору, додатком до Договору є, зокрема, Додаток № 3 – «Протокол погодження договірної ціни», який є невідʼємною частиною Договору.
Звертаємо увагу, що «Протокол погодження договірної ціни» визначає договірні зобов'язання Замовника щодо фінансового забезпечення будівництва. У ньому конкретизуються умови договору щодо джерел фінансування будівництва та розрахунків за виконані роботи, а також розподіл фінансових ресурсів у часі за кожним джерелом фінансування.
Дотримання зазначеного протоколу Замовником забезпечує дотримання Підрядником строків будівництва, календарного графіка виконання робіт, вимог до технології та організації будівництва, інших умов договору.
«Протокол погодження договірної ціни» складено на весь період будівництва, враховуючи важливість передбаченої у ньому інформації для визначення інших умов договору (строків будівництва, календарного графіка робіт, надання авансів тощо), підготовлено одночасно з підготовкою
текстової частини договору. За необхідності, умовами договору передбачається уточнення його показників після надходження або
уточнення інших документів та рішень, які впливають на показники
плану фінансування (щодо джерел фінансування, порядку розрахунків,
зміни графіка виконання робіт тощо).
Основою для визначення показників протоколу погодження договірної ціни є інформація, передбачена проектно-кошторисною документацією, календарними графіками виконання робіт, титульним списком будови
(об'єкта), а також домовленість між Підрядником та Замовником щодо
умов розрахунків за виконані роботи та послуги, порядку надання
авансів, джерел фінансування.
Крім того згідно умов проекту договору визначено підстави для коригування протоколу погодження договірної ціни фінансування будівництва є зміни умов договору, які визначають основні показники цього
плану, зокрема, перегляд строків будівництва, проектної документації щодо вартості робіт, графіків виконання робіт, порядку розрахунків тощо.
Слід також зазначити, що відповідно до вищезазначеного пункту 83 Загальних умов, фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Разом з тим, згідно п.1 «Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 № 995 (у редакції постанови від 18.11.2015 № 990), титул об’єкта визначає основні техніко-економічні показники об’єкта будівництва і містить такі відомості: найменування об’єкта та його місцезнаходження, найменування замовника, сфера управління, до якої він належить, галузь, характер будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення підприємства, об’єкта, споруди), обсяг капіталовкладень, вартість основних фондів та завдання щодо введення в дію потужностей на весь період будівництва з розподілом капітальних вкладень за роками з урахуванням тривалості будівництва.
Із зазначених норм слідує, що план фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об’єкта).
При цьому титул об’єкта визначає характер нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення підприємства, об’єкта, споруди.
Проте, предметом закупівлі та, відповідно, договору підряду за результатом її проведення є капітальний ремонт підвальних приміщень адмінбудівлі та будівлі 1 і 2 відділення (облаштування найпростішої споруди (укриття) цивільного захисту), відповідно затвердження титулу даного об’єкта не здійснювалося, тому план його фінансування не може вважатися невідʼємним додатком до договору про закупівлю.
Як вбачається з викладеного вище, Замовником не було порушено норми абзацу 1 пункту 28 Особливостей та пункту 83 Постанови № 668, оскільки Додаток № 3 до Проекту Договору містить усю необхідну інформацію (сума, джерела фінансування тощо), вимоги щодо наявності якої передбачені чинним законодавством.
4. Відповідно до умов Форми 2 Додатку № 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо). В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Форми 2. або
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
На виконання даної норми, у складі тендерної пропозиції Переможцем надано, зокрема, договори оренди транспортних засобів від 10.10.2019, укладені між гр. Льовкіним Сергієм Анатолійовичем (власником транспортних засобів) та ТОВ «Автобудтранс-Б» (Орендар).
Відповідно до умов п.2.3. розділу 2. «Порядок передачі транспортних засобів в оренду» даних договорів, транспортні засоби передаються Орендарю в наступний день з початку дії договору оренди по акту приймання-передачі з повним описом стану транспортних засобів.
Водночас, на виконання вищезгаданої вимоги документації, Переможцем було надано Договір надання послуг (виконання робіт) № ДГ – 02/04/23 від 24.04.2023 укладений між ТОВ «Автобудтранс-Б» (Виконавець) та ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» (Замовник), п. 4.1 розділу 4. «Порядок прийому-передачі послуг (робіт)» якого передбачається, що надання послуг оформлюється актом прийому-передачі послуг (робіт). Також, згідно п. 4.2. даного Договору, після надання послуг (виконання робіт) Виконавець протягом 3 (трьох) днів надає для підписання Замовнику акти прийому-передачі послуг (робіт) у 2-х примірниках.
Враховуючи, що техніка (машини, механізми), а саме Автомобіль КАМАЗ 55111, Автокран 10-20 т-С та Бульдозер ДЗ-42 Г, які залучаються Переможцем згідно довідки № 20/07 від 24.07.2023, орендуються ТОВ «Автобудтранс-Б» у гр. Льовкіна Сергія Анатолійовича, акти її прийому-передачі оформлюються лише між ТОВ «Автобудтранс-Б» та гр. Льовкіним Сергієм Анатолійовичем відповідно.
Таким чином, як вбачається з вищевказаної вимоги тендерної документації, акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів надається САМЕ ЗА УМОВИ ЇХНЬОЇ ПЕРЕДАЧІ БЕЗПОСЕРЕДНЬО УЧАСНИКУ, чого не передбачається Договором надання послуг (виконання робіт) № ДГ – 02/04/23 від 24.04.2023.
З огляду на наведене, твердження органу моніторингу щодо порушення Переможцем вимог Додатку № 1 до тендерної документації не відповідають дійсності.
Також, повідомляємо, що у складі документів тендерної пропозиції Переможця (файл Декларації.pdf, стор. 3-4) наявна Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, що зареєстрована у журналі обліку субʼєктів господарювання у територіальному органі Держпраці 04.05.2018 за № 110-18.
Таким чином, Перможцем було дотримано вимоги підпункту 1 пункту 2 розділу V тендерної документації.
Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у звʼязку з чим порушення законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні даної процедури закупівлі про які зазначається органом моніторингу – відсутні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-22 14:18:29
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт підвальних приміщень адмінбудівлі та будівлі 1 і 2 відділення (облаштування найпростішої споруди (укриття) цивільного захисту) КНП "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради за адресою: шосе Бердичівське, 3, с. Зарічани, Житомирського району, Житомирської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-18-011362-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати проєктну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, тощо) на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-25 12:13:32
Відповідь на запит
Запитувані документи та інформація розміщені у прикріплених файлах.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок північного офісу державної аудиторської служби України
2023-09-14 17:19:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (До укладеного договору про закупівлю відсутній план фінансування будівництва, який має бути його невід’ємною частиною.)
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо, що Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА оскаржено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-18-011362-a від 07.09.2023 в судовому порядку. |
Дата публікації: | 21 вересня 2023 |
Документи:
21 вересня 2023 17:42
|
Електронний підпис |
21 вересня 2023 17:40
|
Адміністративний позов Зарічани.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
26 702 258,78
UAH з ПДВ
|
26 702 258,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Переможець |
26 702 258,78
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2023 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2024 15:07
|
Додаткова угода_8 від 30.08.2024 до Договору_1679-23.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2024 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2024 13:06
|
Додаткова угода № 7 від 08.07.2024 до Договору № 1679-23.pdf | зміни до договору |
08 липня 2024 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2024 14:19
|
Додаткова угода_6 від 28.06.2024 до Договору_1679-23.pdf | зміни до договору |
03 липня 2024 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2024 12:44
|
Додаткова угода_6 від 28.06.2024 до Договору_1679-23.pdf | зміни до договору |
03 липня 2024 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 18:51
|
Додаткова угода_5 від 20.12.2023 до Договору_1679-23.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 18:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2023 09:47
|
Додаткова угода_4 від 19.09.2023 до Договору_1679-23.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2023 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2023 11:22
|
Додаткова угода_3 від 25.08.2023 до Договору_1679-23.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2023 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2023 10:38
|
Додаткова угода №2 від 17.08.2023р..pdf | зміни до договору |
18 серпня 2023 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 11:46
|
Договір № 1679-23 від 14.08.2023.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2023 14:19
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 1679-23.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2023 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 13:09
|
Договір № 1679-23 від 14.08.2023.pdf | укладений |
15 серпня 2023 13:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти п. 4.3 Розділу IV Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 1679-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку з допущенням технічної помилки при оприлюдненні Договору № 1679-23 від 14.08.2023 та відсутністю у електронній системі закупівель функціоналу щодо її виправлення, виникла необхідність у повторній публікації вказаного Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 1679-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. Додаток №2 викласти в новій редакції. 2. Доповнити Договір Додатком №3-1, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | № 1679-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 22.1. розділу XXII Договору "ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ" в новій редакції. Викласти розділ XII "ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ (ОБ'ЄКТА)" Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 1679-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 13.19 розділу XIII "ОФОРМЛЕННЯ ТА ПРИЙМАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ З ВИКОНАНИХ РОБІТ" Договору в новій редакції. Додаток №2 - календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | № 1679-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 01.07.2024. Додаток №2 до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 1679-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 01.09.2024. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | № 1679-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з виявленням технічної помилки допущеної під час оприлюднення Додаткової угоди №6 від 28.06.2024 до Договору №1679-23 від 14.08.2023, що полягає у розміщенні даного документу без зазначення його номеру, існує необхідність у повторній публікації на веб-порталі Уповноваженого органу Додаткової угоди №6 від 28.06.2024 до Договору №1679-23 від 14.08.2023. |
Номер договору про закупівлю: | № 1679-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 1679-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 02.12.2024. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | № 1679-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |