Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Прочитанська Ганна Павлівна 380956832837 prochytanska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2023 13:18 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2023 13:18 |
Очікувана вартість: | 51 018 902,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 510 189,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 5.1. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: становить 1 % від вартості договору. 5.2. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 25829550, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. 5.2.1. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від вартості договору. Це має бути платіжне доручення, завірене підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаного обсягу коштів. Реквізити для внесення коштів будуть надані Учаснику-переможцю, після визначення його переможцем. 5.2.2. Строк на який вносится депозит дорівнює строку, на який укладається договір. У випадку продовження строку дії договору, строк знаходження депозиту на рахунку Замовника також автоматично продовжується. 5.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 5.5. Забезпечення виконання договору не повертається у випадках передбачених договором. 5.6. У разі неподання Переможцем документу, передбаченого пунктом 5.2.1. цього розділу, не пізніше дати можливого підписання договору, відповідно до Закону – це вважається відмовою від підписання договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2023 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2023 16:57 |
ТД зміни Пішохідний перехід М-15 40+300 27 07 23.docx | |
27 липня 2023 16:57 |
Перелік змін пішохідний перехід 27 07 2023.docx | |
25 липня 2023 17:34 |
ПКД Ч.2 Пішохідний перехід М-15.zip | |
25 липня 2023 17:34 |
ПКД Ч.1 Пішохідний перехід М-15.zip | |
25 липня 2023 17:34 |
ТЗ пешеход М-15 25.07.2023.rtf | |
25 липня 2023 17:34 |
ТД зміни Пішохідний перехід М-15 40+300.docx | |
25 липня 2023 17:34 |
Перелік змін пішохідний перехід 25 07 2023.docx | |
18 липня 2023 16:15 |
4.1. Відомість ресурсів М-15 пішохідний перехід.xls | |
18 липня 2023 16:15 |
ТД Пішохідний перехід М-15 40+300.docx | |
18 липня 2023 16:15 |
4. Проект договору будівництво переходу 2023.docx | |
18 липня 2023 16:15 |
5. Технічне завдання М-15 пішохідний перехід.docx |
27 липня 2023 16:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 липня 2023 16:57 |
ТД зміни Пішохідний перехід М-15 40+300 27 07 23.docx
|
||||||
27 липня 2023 16:57 |
Перелік змін пішохідний перехід 27 07 2023.docx
|
||||||
25 липня 2023 17:34 |
ПКД Ч.2 Пішохідний перехід М-15.zip
|
||||||
25 липня 2023 17:34 |
ПКД Ч.1 Пішохідний перехід М-15.zip
|
||||||
25 липня 2023 17:34 |
ТЗ пешеход М-15 25.07.2023.rtf
|
||||||
25 липня 2023 17:34 |
ТД зміни Пішохідний перехід М-15 40+300.docx
|
||||||
25 липня 2023 17:34 |
Перелік змін пішохідний перехід 25 07 2023.docx
|
||||||
18 липня 2023 16:15 |
4.1. Відомість ресурсів М-15 пішохідний перехід.xls
|
||||||
18 липня 2023 16:15 |
ТД Пішохідний перехід М-15 40+300.docx
|
||||||
18 липня 2023 16:15 |
4. Проект договору будівництво переходу 2023.docx
|
||||||
18 липня 2023 16:15 |
5. Технічне завдання М-15 пішохідний перехід.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Настанова з визначення вартості будівництва (зі змінами) не передбачає, що переможець процедури закупівлі має надавати розрахунок договірної ціни у програмному комплексі АВК та відомість ресурсів до неї, проте і не має заборони на це. Вимога щодо надання переможцем закупівлі договірної ціни у програмному комплексі АВК-5 або у іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, не суперечить діючому законодавству і залишається правом Замовника, так як дає Замовнику можливість контролю кількості матеріалу на об’єкті.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-26-000052 ● 3df3aa5b7ec746ae9a150cf9c4702131
- Статус: завершено ● Дата: 02 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 11:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.09.2023 № 284
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 21 вересня 2023 року № 277-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-07-18-010475-a 18.07.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-27 17:58:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва пішохідного переходу в різних рівнях на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м. Бухарест), км 40+300 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-18-010475-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетного призначення), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
2. Надати інформацію, чи оприлюднювалось на власному вебсайті або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 Розділу 6 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-29 11:35:26
Відповідь на запит
1.Очікувана вартість за предметом закупівлі: «Будівництво пішохідного переходу в різних рівнях на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м. Бухарест), км 40+300 (код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» обґрунтовується позитивним експертним звітом від 05 червня 2023р. №579-06-21/КП. Файл додається.
Технічні та якісні характеристики вищевказаного предмету закупівлі, обґрунтовуються робочим проектом затвердженим наказом в.о. начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області від 14.06.2023р. №1Буд. Файл додається.
Бюджетне призначення відповідно до Рішення Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області від 20.04.2023 №50/16-VIII «Про внесення змін та доповнень до рішеня сесії від 20 грудня 2022 року №46/25 – VIII «Про бюджет Маяківської сільської територіальної громади на 2023 рік» наявне у розмірі 290 000,00 грн. та розпорядження Одеської обласної військової адміністрації №477/А-2023 від 17.07.2023 р. «Про внесення змін до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 23 грудня 2022 року №903/А-2022 в розмірі 10 000 грн. Файли додаються.
2. Так, Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»: https://od.restoration.gov.ua/press/news/57227.html.
3.Переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» було надано забезпечення виконання договору (внесок на рахунок Замовника) у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю відповідно до частини 5 розділу VI тендерної документації. Файл додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 15:38:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва пішохідного переходу в різних рівнях на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м. Бухарест), км 40+300 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-18-010475-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов підпункту 1.1.2 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації у частині надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-06 15:41:36
Відповідь на запит
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. При цьому, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
ТОВ «Автомагістраль-Південь», яке є Переможцем закупівлі, надало у складі тендерної пропозиції довідку, а саме файл «2. Відсутність підстав відхилення.pdf», в якому наявна інформація щодо відсутності підстав для відхилення, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, а саме: коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Таким чином, інформація, що вимагається Замовником, наявна у публічному доступі в електронній системі закупівель і не має обмеження доступу до неї і, відповідно, Замовник не може відхилити пропозицію Переможця за її ненадання повторно.
З огляду на вищевикладене, Замовником прийнято рішення щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції переможця закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» згідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, та про його відповідність вимогам тендерної документації, зокрема, умовам підпункту 1.1.2 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації у частині надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2023 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
50 500 000,00
UAH з ПДВ
|
49 989 810,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
50 870 000,00
UAH з ПДВ
|
50 359 810,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
49 989 810,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2023 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2024 11:24
|
ДУ 4Б_23 ТОВ АП _Розірвання.PDF | укладений |
07 жовтня 2024 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2023 14:25
|
4Б 23 Пішохідний перехід М-15 40+300 А-П 21 08 23.PDF | укладений |
22 серпня 2023 14:25
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 серпня 2023 — 07 жовтня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. У зв’язку з відсутністю фінансування Сторони дійшли згоди розірвати Договір підряду укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до пункту 21.7. розділу ХХІ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. 2. Обов’язки сторін по виконанню умов вищезазначеного Договору припиняються з моменту набуття чинності даної угоди. 3. Роботи по Договору не виконувались, відтак будь-яка заборгованість у сторін одна перед іншою відсутні. |