Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43330285 |
Вебсайт: | http://phm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08400, Україна , Київська обл., місто Переяслав, вулиця Богдана Хмельницького 29/36 |
Контактна особа: |
Більченко Олег Петрович +380456751883 budjkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2023 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2023 11:16 |
Початок аукціону: | 27 липня 2023 11:16 |
Очікувана вартість: | 3 612 991,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 129,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2023 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2023 16:48 |
ПЕРЕЛІК змін що вносяться до тендерної документацїі.docx | |
21 липня 2023 16:48 |
Додаток 1 перелік кваліфікаційних вимог для підтвердження відповідності учасника.docx | |
21 липня 2023 16:48 |
тендерна документація тротуар по вулиці Шевченка в місті Переяславі (1).docx | |
19 липня 2023 10:42 |
перелік Змін що вносяться до тендерної документації капремонт тротуару вул Шеаченка м Переяслав.docx | |
17 липня 2023 17:18 |
Додаток 2 Технічне завдання.rtf | |
17 липня 2023 17:18 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
17 липня 2023 17:17 |
Додаток 3 проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уповноважена особа О.Більченко
Уповноважена особа О.Більченко
Уповноважена особа О.Більченко
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-26-000051 ● 09be3b2c287d411fab337942eef30362
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.09.2023 № 284
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 21 вересня 2023 року № 277-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-07-17-010293-a 17.07.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі2
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-27 14:02:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту тротуару по вулиці Шевченка в межах вулиці М.Грушевського та вулиці Г.Сковороди (непарна сторона) в м. Переяслав Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-17-010293-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-04 16:56:46
лист відповідь
Рішенням Державної аудиторської служби України від 25.09.2023 №284 розпочато моніторинг процедури закупівлі з «Капітального ремонту тротуару по вулиці Шевченка в межах вулиці М.Грушевського та вулиці Г.Сковороди (непарна сторона) в м.Переяслав Київської області» (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-07-17-010293-а).
29 вересня 2023 року 12:07 Державною аудиторською службою України на адресу відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради був направлений запит щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг.
1.З приводу першого запитання повідомляємо наступне. Переможець ТОВ «Тірел Індастріс» підтвердив вимогу пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам, а саме в частині надання копій актів приймання-передачі на орендовані транспортні засоби, для підтвердження інформації зазначеної в довідці про наявність власних або орендованих транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, зокрема, грейдер VOLVO G720 B та коток дорожній HAMM DV 6.22., шляхом надання Акту приймання – передачі від 01 серпня 2022 року до Договору оренди транспортних засобів №2 від 29 липня 2022 року, а також Акту приймання – передачі від 05травня 2023 року до Договору оренди транспортних засобів №2 від 29 липня 2022 року. (файл за назвою «3.5 Щодо МТБ»), що підтверджує оренду котка дорожнього HAMM DV6.22 та грейдера VOLVO G720B.
2.З приводу другого питання повідомляємо наступне. Переможець ТОВ «Тірел Індастріс» підтвердив вимогу пункту 6 розділу 3 тендерної документації замовника та Додатку 2 до тендерної документації замовника щодо відповідності пропозиції запропонованого предмету закупівлі технічній специфікації, а саме «учасник надає договірну ціну, локальний/і кошторис/и, підсумкову відомість ресурсів, календарний графік виконання робіт, які розроблені відповідно до технічної специфікації, зазначеної вище» в частині відповідності розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» надавши в складі своєї тендерної пропозиції Підсумкову відомість ресурсів (файл за назвою «ДЦ») в якій зазначено, що для виконання робіт по закупівлі переможцем будуть задіяні орендовані/залучені будівельні машини і механізми, на підтвердження переможцем в складі тендерної пропозиції надані:
1) Договір оренди транспортних засобів №2 від 29 липня 2022 року та Актом приймання – передач від 01 серпня 2022 року до нього, а також Актом приймання – передач від 05травня 2023 року до нього. (файл за назвою «3.5 Щодо МТБ»), що підтверджує оренду навантажувача фронтального ХG962, котка дорожнього HAMMDV6.22 та грейдера Volvo G720B.
2)Договір послуг спецтехнікою №01/07-2023р. від 01 липня 2023 року (файл за назвою «3.3 Щодо МТБ»), що підтверджує оренду (залучення) екскаватора навантажувача JCB 3CX.
Відповідно до Настанови з визначення будівництва з урахувань змін та доповнень переможцем в підсумковій відомості ресурсів враховані ціни орендованих машин та механізмів в поточних цінах складених у регіоні Київської області.
Щодо підтвердження переможцем ТОВ «Тірел Індастріс» розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» в підсумковій відомості ресурсів наданої в тендерній пропозиції (файл за назвою «ДЦ»), то марка, кількість повністю відповідає вимогам тендерної документації замовника та Додатку 2.
Начальник відділу Вітківський О.О.
Уповноважена особа Більченко О.П.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-29 12:07:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту тротуару по вулиці Шевченка в межах вулиці М.Грушевського та вулиці Г.Сковороди (непарна сторона) в м. Переяслав Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-17-010293-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином переможець ТОВ «Тірел Індастріс» підтвердив вимогу пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації замовника щодо надання документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам, а саме, в частині надання копій актів приймання-передачі на орендовані транспортні засоби, для підтвердження інформації зазначеної в довідці про наявність власних або орендованих транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, зокрема, грейдер VOLVO G720 B та коток дорожній HAMM DV 6.22.
2. Яким чином переможець ТОВ «Тірел Індастріс» підтвердив вимогу пункту 6 розділу 3 тендерної документації замовника та Додатку 2 до тендерної документації замовника щодо відповідності пропозиції запропонованого предмету закупівлі технічній специфікації, а саме «учасник надає договірну ціну, локальний/і кошторис/и, підсумкову відомість ресурсів, календарний графік виконання робіт, які розроблені відповідно до технічної специфікації, зазначеної вище» в частині відповідності розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» та розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» до підсумкової відомості ресурсів, враховуючи, що пропозицію учасника ТОВ «Авінацентр», яка визначена найбільш економічно вигідною, вами відхилено, як таку, що не відповідає зазначеним розділам підсумкової відомості технічної специфікації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-02 15:39:24
лист щодо надання інформації
На виконання рішення Державної аудиторської служби України від 25.09.2023 №284 про проведення моніторингу процедури закупівлі з «Капітального ремонту тротуару по вулиці Шевченка в межах вулиці М.Грушевського та вулиці Г.Сковороди (непарна сторона) в м.Переяслав Київської області» (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-07-17-010293-а) відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради направляє наступні копії документів:
1.Проектно-кошторисну документацію з «Капітального ремонту тротуару по вулиці Шевченка в межах вулиці М.Грушевського та вулиці Г.Сковороди (непарна сторона) в м.Переяслав Київської області» (в двох томах).
2. Експертний висновок щодо розгляду кошторисної частин проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт тротуару по вулиці Шевченка в межах вулиці М.Грушевського та вулиці Г.Сковороди (непарна сторона) в м.Переяслав Київської області» від 25.04.2023 №41754 виконаний Товариством з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК» на 4 аркушах.
3. Посилання на веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів –
Переяславської міської ради, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на 1 аркуші.
Начальник відділу Вітківський О.О.
Уповноважена особа Більченко О.П.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 15:25:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту тротуару по вулиці Шевченка в межах вулиці М.Грушевського та вулиці Г.Сковороди (непарна сторона) в м. Переяслав Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-17-010293-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору від 17.08.2023
№ 27 (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 02.10.2023 № 1, якою внесені зміни до умов Договору, в частині строку виконання робіт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 14:41:13
лист щодо надання пояснень замовником
На виконання рішення Державної аудиторської служби України від 25.09.2023 №284 про проведення моніторингу процедури закупівлі з «Капітального ремонту тротуару по вулиці Шевченка в межах вулиці М.Грушевського та вулиці Г.Сковороди (непарна сторона) в м.Переяслав Київської області» (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-07-17-010293-а) відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради направляє :
1.Копію дефектного акту по Капітального ремонту тротуару по вулиці Шевченка в межах вулиці М.Грушевського та вулиці Г.Сковороди (непарна сторона) в м.Переяслав Київської області» (додаткові роботи) від 29 вересня 2023 року на 1 аркуші.
Додатково повідомляємо, що вищезазначений дефектний акт став підставою для укладення додаткової угоди №1 від 02 жовтня 2023 року до основного договору №27 від 17 серпня 2023 року укладеного між відділом капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради та ТОВ «Тірел Індастріс» по проведенню «Капітального ремонту тротуару по вулиці Шевченка в межах вулиці М.Грушевського та вулиці Г.Сковороди (непарна сторона) в м.Переяслав Київської області».
Начальник відділу Вітківський О.О.
Уповноважена особа Більченко О.П.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-11 17:06:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту тротуару по вулиці Шевченка в межах вулиці М.Грушевського та вулиці Г.Сковороди (непарна сторона) в м. Переяслав Київської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-17-010293-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Згідно технічної специфікації (технічного завдання) Замовника, в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису 02-01-01, в пункті 19 «пісок природний, рядовий» зазначено 16,538 куб.м та в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису 02-01-02, в пункті 48 «пісок природний, рядовий» зазначено 22,302 куб.м. Отже, згідно умов технічного завдання тендерної документації Замовника, «пісок природний, рядовий» передбачено в загальній кількості 38.84 куб.м.
Відповідно до тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» в підсумковій відомості ресурсів (загальній) зазначено «пісок природний, рядовий» в загальній кількості 22,34 куб. м, що на 16,5 куб.м менше, ніж в технічному завданні.
Також, згідно технічної специфікації (технічного завдання) Замовника, в підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів 02-01-01 (пункт 18) та 02-01-02 (пункти 42, 38, 37 та 33), передбачені будівельні матеріали, зокрема:
- «щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М600» - 0,01753 куб. м; (пункти 18 та 42)
- «круг відрізний алмазний» - 19,6154 шт; (пункт 37)
-«цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8*60мм» - 0,00217 т; (пункт 33)
- «Бруси необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі ширини, товщина 100, 125 мм, IV сорт» - 0,3689 куб.м; (пункт 38)
Проте, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС», а саме в підсумковій відомості ресурсів (загальній) до локальних кошторисів (02-01-01, 02-01-02 та 02-01-03) вищезазначені будівельні матеріали взагалі відсутні.
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином Замовник визначив відповідність тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» вимогам технічної специфікації (технічного завдання) Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-16 16:51:44
лист
Рішенням Державної аудиторської служби України від 25.09.2023 №284 розпочато моніторинг процедури закупівлі з «Капітального ремонту тротуару по вулиці Шевченка в межах вулиці М.Грушевського та вулиці Г.Сковороди (непарна сторона) в м.Переяслав Київської області» (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-07-17-010293-а).
11 жовтня 2023 року 17:06 Державною аудиторською службою України на адресу відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради був направлений запит щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг.
1.З приводу першого запитання повідомляємо наступне. Нормою КР1-20-1 Засипання вручну траншей, пазух котлованів та ям, група ґрунту 1 передбачено складом робіт засипання раніше викинутим ґрунтом з розбиванням грудок та трамбуванням. Пунктом 2 ЛК 02-01-01 передбачені роботи норма КР1-9-10 Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,9 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 2 в кількості 15 м3. Розроблений грунт, не вивозиться за межі будівельного майданчика і засипається вручну в траншеї, пазухи котловани та ями в кількості 16,538 куб.м., тому його ціна не врахована.
2.З приводу другого питання повідомляємо наступне. Передбачені будівельні матеріали, зокрема: - «щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М600» - 0,01753 куб. м; (пункти 18 та 42) - «круг відрізний алмазний» - 19,6154 шт; (пункт 37) -«цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8*60мм» - 0,00217 т; (пункт 33) - «Бруси необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі ширини, товщина 100, 125 мм, IV сорт» - 0,3689 куб.м; (пункт 38) були виключені учасником ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС», як ті які не використовуються при проведенні робіт за технологією. Виключення даних позицій не порушує технологію і якість проведення робіт. Така позиція учас ника не впливає на якісні і кількісні параметри предмета закупівлі і задовольняє п 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва
Начальник відділу Вітківський О.О.
Уповноважена особа Більченко О.П.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено відповідно до додаткової угоди №2 від 23 жовтня 2023 року дію договору припинено. Начальник відділу О.Вітківський Уповноважена особа О.Більченко
2023-11-13 11:33:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2023 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" |
3 329 302,84
UAH з ПДВ
|
3 329 302,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" |
3 570 957,06
UAH з ПДВ
|
3 570 957,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Відхилено |
3 329 302,84
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2023 15:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" #39343796 |
Переможець |
3 570 957,06
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2023 21:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2023 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 09:01
|
додаткова угода 1 від 02 10 2023.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 09:00
|
додаткова угода 1 від 02 10 2023.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2023 13:23
|
підписаний контракт | укладений |
17 серпня 2023 13:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
3 348 980,91
UAH (в тому числі ПДВ 558 163,48 UAH)
|
Причини розірвання договору: | на виконання висновку Держаудитслужби України від 18 жовтня 2023 року про результати моніторингу закупівлі проведеної на підставі рішення Державної аудиторської служби України №284 від 25 вересня 2023 року щодо здійснення Замовником заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов'язань за договором |