Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04051327 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19 |
Контактна особа: |
Кучинський Андрій Євгенович 380332777916 TENDER@LUTSKRADA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2023 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Тендерна документація
17 липня 2023 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2023 16:21 |
ТД Мавіки.pdf.p7s | |
17 липня 2023 16:21 |
ТД Мавіки.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-28-000022 ● 5afc7d41805a4e95ab52c479bfab737d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2023 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2023 № 78-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.11.2023 № 78-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-07-17-009470-a 17.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 09:57:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Квадрокоптери DJI: Лот № 1: DJI Mavic 3 Fly More Combo, Лот № 2: DJI Mavic 3 Thermal» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-17-009470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-08 17:02:51
Про надання пояснення
У відповідності до проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Квадрокоптери DJI: Лот № 1: DJI Mavic 3 Fly More Combo, Лот № 2: DJI Mavic 3 Thermal (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-17-009470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі виконано відповідно до забезпечення потреб та з метою вжиття заходів з покращення матеріального-технічного забезпечення військових частин, які виконують бойові завдання щодо захисту незалежності та територіальної цілісності України від російського вторгнення. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатами проведення моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро» тощо. Також обсяг визначено відповідно до очікуваної потреби, за кількістю офіцерського складу, які перебувають на речовому забезпеченні у військових частинах.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст . 4 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом моніторингу ринкових цін. Розмір бюджетного призначення визначений на підставі попередніх розрахунків до проекту бюджету на 2023 рік відповідно до рішень Луцької міської ради від 21.12.2022№ 39/43 “Про внесення змін до рішення міської ради від 13.12.2022 № 38/19 „Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2023 рік”, від 31.03.2023 № 43/70 “Про внесення змін до рішення міської ради від 13.12.2022 № 38/19 „Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2023 рік”, з врахуванням змін, внесених рішеннями від 21.12.2022 № 39/43, від 25.01.2023 № 40/100, від 22.02.2023 № 41/77, від 07.03.2023 № 42/1”, від 22.02.2023 41/77 “Про внесення змін до рішення міської ради від 13.12.2022 № 38/19 “Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2023 рік”, з врахуванням змін, внесених рішеннями від 21.12.2022 № 39/43, від 25.01.2023 № 40/100 (зі змінами)” та річного плану закупівель на 2023 рік. Розмір бюджетного призначення становить 3 500 000,00 з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини другої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Крім того слід зауважити, що Договір щодо закупівлі Квадрокоптерів DJI Mavic 3 Fly More Combo виконаний в повному обсязі, про що свідчить звіт про виконання договору, а саме обладнання передане для потреб військових частин, які в даний час виконують бойові завдання на сході України, де активно ведеться розвідувальна робота та вимагається чітка ідентифікація учасників бойових дій.
Також надаємо посилання (https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/files/o/jk/g4eqk7t6hil64hz4ud27jt3bu2ildjko.pdf) на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-07 16:21:43
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Квадрокоптери DJI: Лот № 1: DJI Mavic 3 Fly More Combo, Лот № 2: DJI Mavic 3 Thermal» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-17-009470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП «МАКАРТЕТ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ» міститься гарантійний лист Учасника стосовно: «товар, що поставляється за цим Договором має бути новим, без попереднього експлуатаційного використання, якісним та відповідати встановленим чинним законодавством України нормам, характеристикам, правилам тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля, перевіреному та готовому до використання за призначенням стані», як зазначено у пункті «Вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-12 19:52:53
Про надання пояснення
У відповідності до проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Квадрокоптери DJI: Лот № 1: DJI Mavic 3 Fly More Combo, Лот № 2: DJI Mavic 3 Thermal (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-17-009470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 повідомляємо.
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником у складі пропозиції листа за наведеною формою. Тобто даний лист може подаватись Учасником у складі тендерної пропозиції у довільній формі.
На вимогу Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації щодо подання гарантійного листа стосовно того, що “товар, який поставляється за цим Договором має бути новим, без попереднього експлуатаційного використання, якісним та відповідати встановленим чинним законодавством України нормам, характеристикам, правилам тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля, перевіреному та готовому до використання за призначенням стані” учасник подав документ (файл: “14. Технічні, якісні та кількісні характеристики .pdf”) яким підтверджує відповідність своєї пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Цим ж листом учасник підтверджує те, що товар новий. З огляду на вказане зазначаємо, що подання у складі тендерної пропозиції учасником документів не за формою, що визначена замовником у тендерній документації не є підставою для відхилення за відсутності у тендерній документації чіткої вказівки, що документ має відповідати наведеному зразку.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-14 14:46:48
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Квадрокоптери DJI: Лот № 1: DJI Mavic 3 Fly More Combo, Лот № 2: DJI Mavic 3 Thermal» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-17-009470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Чому в тендерній документації не встановлена вимога щодо підтвердження учасником ступеня локалізації на товар, як це визначено пунктом 3 Особливостей, пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-18 18:10:37
Поясненння
У відповідності до проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Квадрокоптери DJI: Лот № 1: DJI Mavic 3 Fly More Combo, Лот № 2: DJI Mavic 3 Thermal (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-17-009470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 повідомляємо.
Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, проводять закупівлі з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом (далі - Особливості).
Згідно з абзацом 6 пункту 3 Особливостей положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” не застосовуються замовниками у разі здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
На підставі викладеного зазначаємо, що договір щодо закупівлі Квадрокоптерів DJI Mavic 3 Fly More Combo виконаний в повному обсязі, про що свідчить звіт про виконання договору, а саме обладнання передане для потреб військових частин, а відтак норми пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” при проведенні закупівлі Квадрокоптери DJI: Лот № 1: DJI Mavic 3 Fly More Combo, Лот № 2: DJI Mavic 3 Thermal (ID закупівлі UA-2023-07-17-009470-a) не застосовувались.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Квадрокоптери DJI Лот № 1: DJI Mavic 3 Fly More Combo |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 300 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2023 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАКАРТЕТ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ" |
2 240 000,00
UAH з ПДВ
|
2 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА |
2 260 000,00
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАКАРТЕТ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ" #3528711436 |
Переможець |
2 199 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2023 14:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2023 17:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 10:56
|
Договір мавік.pdf | укладений |
14 серпня 2023 10:54
|