Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі Іванівської гімназії Миронівської міської ради Київської області по вул. Центральна, 192/а в с. Іванівка Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
3 834 768,80 UAH
UA-2023-07-17-008831-a ● 9a35fc88600c4facbaeb068c5c3074ec
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 43122946 |
Місцезнаходження: | 08801, Україна , Київська обл., Миронівка, Соборності,58 |
Контактна особа: |
Пилипко Галина Вікторівна +380679935290 mr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2023 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2023 13:47 |
Початок аукціону: | 26 липня 2023 13:47 |
Очікувана вартість: | 3 834 768,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 173,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта. Цією документацією вимагається тендерне забезпечення, яке має бути подане в розмірі: 19173.84 ( дев’ятнадцять тисяч сто сімдесят три гривні 84 копiйки (що становить 05 % від очікуваної вартості). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19173.84 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта. Цією документацією вимагається тендерне забеспечення. Термін дії повинен бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерних пропозиції надається Учасниками торгів у вигляді електронної гарантії: - гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа.Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. При оформленні забезпечення тендерної пропозиції Учасник повинен дотримуватись затверджених форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції та вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі Іванівської гімназії Миронівської міської ради Київської області по вул. Центральна, 192/а в с. Іванівка Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08801, Україна, Київська область, Миронівка, Соборності,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2023 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2023 14:28 |
Додаток 2 перелік робіт.doc | |
21 липня 2023 13:58 |
Тендерна документація (криші).docx | |
21 липня 2023 13:20 |
перелік змін.docx | |
21 липня 2023 13:20 |
Додаток 5.docx | |
21 липня 2023 13:20 |
Додаток 3 (Кв.кр).docx | |
17 липня 2023 15:53 |
Додаток 7.docx | |
17 липня 2023 15:53 |
Додаток 6 Проєкт Договору підряду.docx | |
17 липня 2023 15:53 |
Додаток 4 .docx | |
17 липня 2023 15:53 |
Додаток 1 .docx |
21 липня 2023 14:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||
21 липня 2023 14:28 |
Додаток 2 перелік робіт.doc
|
||||||||
21 липня 2023 13:58 |
Тендерна документація (криші).docx
|
||||||||
21 липня 2023 13:20 |
перелік змін.docx
|
||||||||
21 липня 2023 13:20 |
Додаток 5.docx
|
||||||||
21 липня 2023 13:20 |
Додаток 3 (Кв.кр).docx
|
||||||||
17 липня 2023 15:53 |
Додаток 7.docx
|
||||||||
17 липня 2023 15:53 |
Додаток 6 Проєкт Договору підряду.docx
|
||||||||
17 липня 2023 15:53 |
Додаток 4 .docx
|
||||||||
17 липня 2023 15:53 |
Додаток 1 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-17-008831-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП", Код ЄДРПОУ:40658777
Дата подання: 19 липня 2023 12:15
Дискримінаційні вимоги замовника
В тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги, які штучно або умисно обмежують потенціальне коло учасників в порушенні закону України «Про публічні закупівлі», а саме надати:
1. Дискримінаційна вимога :
- сертифікат Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий українським органом по сертифікації акредитований НААУ;
- сертифікат Учасника ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), виданий українським органом по сертифікації акредитований НААУ.
З 01.01.2018р. у зв’язку із втратою чинності Декрету, державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 року відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» : «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах :забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін….. добровільності акредитації» Тобто висунувши вимогу надання вищезазначених сертифікатів виданий українським органом по сертифікації акредитований НААУ, Замовник порушив статті двох Законів України: «Про публічні закупівлі» ст.5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та ст.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Виходячи з вищезазначеного Учасник має право сам обирати де проводити оцінку відповідності системи управління якості та систем управління здорові я та безпеки праці з акредитацією виданим українським чи європейським органам по сертифікації.
2. Дискримінаційна вимога :
« Оскільки, виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачено в межах міської забудові, будівельні матеріали, вироби і комплекти що використовуватимуться при наданні послуг/виконанні робіт, за результатами радіаційно- гігієнічної оцінки сумарної питомої активності природних радіонуклідів мають відповідати І класу радіаційної безпеки (без обмежень у використанні) . Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну лабораторію (-ї) контролю, що є уповноваженою на проведення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки.»
Це вимога є не законна тому, що методичні рекомендації "Здійснення контролю за
дотриманням радіаційно-гігієнічних параметрів у будівництві" втратили чинність 06.08.2010 року наказ № 660. Відповідно до закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» достатньо радіаційного сертифікату на будівельні матеріали, вироби і комплекти від виробника або його дилера.
3. Дискримінаційна вимога :
«копію кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці»
Це вимога є не законна. Відповідно «Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиків» затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 23.06.2017р. №1050 вищезазначений інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним сертифікатом передбачається якщо передбачена тривалість будівельних робіт перевищує 30 робочих днів і на будівельних роботах одночасно буде зайнято понад 20 працівників та фізичних осіб . В даному випадку достатньо інженера з охорони праці, якій пройшов навчання у відповідності до Закону України «Про охорону праці».
Просимо виключити вищезазначені дискримінаційні та не законі вимоги. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з скаргою.
Розгорнути
Згорнути
1. Дискримінаційна вимога :
- сертифікат Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий українським органом по сертифікації акредитований НААУ;
- сертифікат Учасника ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), виданий українським органом по сертифікації акредитований НААУ.
З 01.01.2018р. у зв’язку із втратою чинності Декрету, державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 року відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» : «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах :забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін….. добровільності акредитації» Тобто висунувши вимогу надання вищезазначених сертифікатів виданий українським органом по сертифікації акредитований НААУ, Замовник порушив статті двох Законів України: «Про публічні закупівлі» ст.5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та ст.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Виходячи з вищезазначеного Учасник має право сам обирати де проводити оцінку відповідності системи управління якості та систем управління здорові я та безпеки праці з акредитацією виданим українським чи європейським органам по сертифікації.
2. Дискримінаційна вимога :
« Оскільки, виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачено в межах міської забудові, будівельні матеріали, вироби і комплекти що використовуватимуться при наданні послуг/виконанні робіт, за результатами радіаційно- гігієнічної оцінки сумарної питомої активності природних радіонуклідів мають відповідати І класу радіаційної безпеки (без обмежень у використанні) . Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну лабораторію (-ї) контролю, що є уповноваженою на проведення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки.»
Це вимога є не законна тому, що методичні рекомендації "Здійснення контролю за
дотриманням радіаційно-гігієнічних параметрів у будівництві" втратили чинність 06.08.2010 року наказ № 660. Відповідно до закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» достатньо радіаційного сертифікату на будівельні матеріали, вироби і комплекти від виробника або його дилера.
3. Дискримінаційна вимога :
«копію кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці»
Це вимога є не законна. Відповідно «Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиків» затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 23.06.2017р. №1050 вищезазначений інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним сертифікатом передбачається якщо передбачена тривалість будівельних робіт перевищує 30 робочих днів і на будівельних роботах одночасно буде зайнято понад 20 працівників та фізичних осіб . В даному випадку достатньо інженера з охорони праці, якій пройшов навчання у відповідності до Закону України «Про охорону праці».
Просимо виключити вищезазначені дискримінаційні та не законі вимоги. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з скаргою.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 липня 2023 12:52
На Вашу вимогу про усунення порушень далі повідомлємо наступне.
1. Що стосується вимоги надання сертифікатів Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019
Інформуємо Вас, що Замовником були враховані приведені Вами аргументи, що стосуються необхідності внесення змін до умов тендерної документації в цій частині.
Вимоги, що стосуються надання сертифікатів Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019 будуть прибрані з тендерної документації.
Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
2. Що стосується вимоги наявності власної чи залученої випробувальної лабораторії (-й) контролю, що є уповноваженою на проведення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки.
Постановою Головного державного санітарного лікаря України, введено в дію Норми радіаційної безпеки України (НРБУ-97) , що зокрема включають систему принципів, критеріїв, нормативів та правил, виконання яких є ОБОВ`ЯЗКОВОЮ нормою в політиці держави щодо забезпечення протирадіаційного захисту людини та радіаційної безпеки (документ не втратив чинність). НРБУ-97 розроблені у відповідності до основних положень Конституції ( 254к/96-ВР ) та Законів України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ), "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" ( 39/95-ВР ), "Про поводження з радіоактивними відходами" ( 255/95-ВР ).
Так, відповідно до Норм радіаційної безпеки України (НРБУ-97(https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0062282-97#Text ) всі будівельні матеріали згідно з Нормами радіаційної безпеки України (НРБУ-97), за величиною ефективної питомої активності природних радіонуклідів і можливості їх використання в будівництві поділяються на чотири класи:
I клас – ефективна питома активність природних радіонуклідів складає не більше 370 Бк/кг. Такі будівельні матеріали можуть використовуватись для всіх видів будівництва без обмежень.
II клас – ефективна питома активність природних радіонуклідів складає 370-740 Бк/кг. Такі будівельні матеріали можуть використовуватись для дорожнього та промислового будівництва в межах населених пунктів.
III клас – ефективна питома активність природних радіонуклідів складає 740 – 1350 Бк/кг. Такі будівельні матеріали можуть використовуватись в межах населених пунктів для будівництва підземних споруд, а також поза населеними пунктами для будівництва доріг, гребель та ін..
IV клас – ефективна питома активність природних радіонуклідів перевищує 1350 Бк/кг. На використання таких будівельних матеріалів у кожному конкретному випадку потрібен дозвіл Міністерства охорони здоров’я України.
Відповідно частини другої статті 19 Конституції, Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Замовник повідомляє, що не має служб, які є уповноваженими на здійснення радіаційно-гігієнічної оцінки сумарної питомої активності природних радіонуклідів.
Разом з тим, необхідність у контролі можливості використання залучених Виконавцем робіт матеріалі в будівництві залишається.
Виходячи з того, що виконання робіт, які є предметом закупівлі передбачено саме в міській забудові , наявності обовязкових встновлених Норм радіаційної безпеки України, Замовник прагне переконатися, що всі будівельні матеріали, що використовуються при виконанні робіт, є безпечними та що Виконавцем робіт, контролює їх радіаційну безпеку.
Разом з тим, Замовником враховано приведені вами аргументи, що стосується уже наявних у Виконавця робіт радіаційних сертифікатів на будівельні матеріали, вироби і комплекти від виробника або його дилера.
За умови, що Учасник гарантує використання при виконанні робіт саме будівельних матеріалів, виробів і комплектів на які у нього є наявні радіаційні сертифікати, підтвердження такої відповідності буде достатнім.
З урахуванням приведених Вами аргументів, вважаємо доцільним внесенн змін до умов оскржуваного Вами пункту тендерної документації в наступній редакції –
Для документального пiдтвердження наявностi випробувальної лабораторії досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки Учасник повинен надати:
- довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть випробувальної лабораторії в учасника з перелiком спроможності виконання вищезазначених послуг.
- документ, що підтверджує право власності (оренди/користування та/або право власностi на примiщення, обладнання та устаткування) вказаної лабораторії Учасника або копiя чинного договору з усiма додатками та невід'ємними частинами до договору залучення сторонньої лабораторії Учасником;
- документ (-ти) про відповідність випробувальної лабораторії вимогам чинного законодавства України, що підтверджує сферу акредитації випробувальної лабораторії на здійснення випробовувань, згідно встановлених вимог.
У випадку, якщо в Учасника відкритих торгів уже наявні відповівідні документи, що підтверджують проходження досліджень будівельних матеріалів, виробів і комплектів що будуть використовуватимуться при наданні послуг/виконанні робіт, в такому разі учасник надає чинні та дійсні сертифікти (паспорти) радіаціної якості видані випробовувальною лабораторією, що підтверджують можливість застосування вазаних Учаснкиом будівельних матеріалів, виробів і комплектів що будуть використовуватимуться при наданні послуг/виконанні робіт, для застосовуватись для всіх видів будівництва без обмежень.
1.3.Стосовно вимоги надання «копії кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці».
Інформуємо Вас, що Замовником були враховані приведені Вами аргументи, що стосуються необхідності внесення змін до умов тендерної документації в цій частині.
Вимога, що стосується надання «копії кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці» буде видалена.
Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
1. Що стосується вимоги надання сертифікатів Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019
Інформуємо Вас, що Замовником були враховані приведені Вами аргументи, що стосуються необхідності внесення змін до умов тендерної документації в цій частині.
Вимоги, що стосуються надання сертифікатів Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019 будуть прибрані з тендерної документації.
Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
2. Що стосується вимоги наявності власної чи залученої випробувальної лабораторії (-й) контролю, що є уповноваженою на проведення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки.
Постановою Головного державного санітарного лікаря України, введено в дію Норми радіаційної безпеки України (НРБУ-97) , що зокрема включають систему принципів, критеріїв, нормативів та правил, виконання яких є ОБОВ`ЯЗКОВОЮ нормою в політиці держави щодо забезпечення протирадіаційного захисту людини та радіаційної безпеки (документ не втратив чинність). НРБУ-97 розроблені у відповідності до основних положень Конституції ( 254к/96-ВР ) та Законів України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ), "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" ( 39/95-ВР ), "Про поводження з радіоактивними відходами" ( 255/95-ВР ).
Так, відповідно до Норм радіаційної безпеки України (НРБУ-97(https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0062282-97#Text ) всі будівельні матеріали згідно з Нормами радіаційної безпеки України (НРБУ-97), за величиною ефективної питомої активності природних радіонуклідів і можливості їх використання в будівництві поділяються на чотири класи:
I клас – ефективна питома активність природних радіонуклідів складає не більше 370 Бк/кг. Такі будівельні матеріали можуть використовуватись для всіх видів будівництва без обмежень.
II клас – ефективна питома активність природних радіонуклідів складає 370-740 Бк/кг. Такі будівельні матеріали можуть використовуватись для дорожнього та промислового будівництва в межах населених пунктів.
III клас – ефективна питома активність природних радіонуклідів складає 740 – 1350 Бк/кг. Такі будівельні матеріали можуть використовуватись в межах населених пунктів для будівництва підземних споруд, а також поза населеними пунктами для будівництва доріг, гребель та ін..
IV клас – ефективна питома активність природних радіонуклідів перевищує 1350 Бк/кг. На використання таких будівельних матеріалів у кожному конкретному випадку потрібен дозвіл Міністерства охорони здоров’я України.
Відповідно частини другої статті 19 Конституції, Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Замовник повідомляє, що не має служб, які є уповноваженими на здійснення радіаційно-гігієнічної оцінки сумарної питомої активності природних радіонуклідів.
Разом з тим, необхідність у контролі можливості використання залучених Виконавцем робіт матеріалі в будівництві залишається.
Виходячи з того, що виконання робіт, які є предметом закупівлі передбачено саме в міській забудові , наявності обовязкових встновлених Норм радіаційної безпеки України, Замовник прагне переконатися, що всі будівельні матеріали, що використовуються при виконанні робіт, є безпечними та що Виконавцем робіт, контролює їх радіаційну безпеку.
Разом з тим, Замовником враховано приведені вами аргументи, що стосується уже наявних у Виконавця робіт радіаційних сертифікатів на будівельні матеріали, вироби і комплекти від виробника або його дилера.
За умови, що Учасник гарантує використання при виконанні робіт саме будівельних матеріалів, виробів і комплектів на які у нього є наявні радіаційні сертифікати, підтвердження такої відповідності буде достатнім.
З урахуванням приведених Вами аргументів, вважаємо доцільним внесенн змін до умов оскржуваного Вами пункту тендерної документації в наступній редакції –
Для документального пiдтвердження наявностi випробувальної лабораторії досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки Учасник повинен надати:
- довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть випробувальної лабораторії в учасника з перелiком спроможності виконання вищезазначених послуг.
- документ, що підтверджує право власності (оренди/користування та/або право власностi на примiщення, обладнання та устаткування) вказаної лабораторії Учасника або копiя чинного договору з усiма додатками та невід'ємними частинами до договору залучення сторонньої лабораторії Учасником;
- документ (-ти) про відповідність випробувальної лабораторії вимогам чинного законодавства України, що підтверджує сферу акредитації випробувальної лабораторії на здійснення випробовувань, згідно встановлених вимог.
У випадку, якщо в Учасника відкритих торгів уже наявні відповівідні документи, що підтверджують проходження досліджень будівельних матеріалів, виробів і комплектів що будуть використовуватимуться при наданні послуг/виконанні робіт, в такому разі учасник надає чинні та дійсні сертифікти (паспорти) радіаціної якості видані випробовувальною лабораторією, що підтверджують можливість застосування вазаних Учаснкиом будівельних матеріалів, виробів і комплектів що будуть використовуватимуться при наданні послуг/виконанні робіт, для застосовуватись для всіх видів будівництва без обмежень.
1.3.Стосовно вимоги надання «копії кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці».
Інформуємо Вас, що Замовником були враховані приведені Вами аргументи, що стосуються необхідності внесення змін до умов тендерної документації в цій частині.
Вимога, що стосується надання «копії кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці» буде видалена.
Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Номер вимоги: UA-2023-07-17-008831-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32547164
Дата подання: 22 липня 2023 23:52
Вимога щодо скасування дискримінаційної вимоги
Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації учасник має надати підтвердження кваліфікаційним критеріям:
1) Наявність в учасника матеріально-технічної бази, технологій та обладнання;
2) Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору;
4) Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю з вимогою, що останній звітній рік має передбачати обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
Пунктом 28 Постанови Кабінет Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) встановлено, що у тендерній документації замовник має зазначити один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так статтею 16 Закону встановлено чотири критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Отже, тендера документація встановлює максимальну кількість критеріїв яким має відповідати учасник.
Разом з тим, Закон та Постанова передбачають, що замовник має встановити один або кілька критеріїв та не передбачає зобов’язання для замовника встановлювати всі критерії відповідності, які встановлені законодавством про публічні закупівлі.
На нашу думку, вимога щодо підтвердження фінансової спроможності та надання фінансового звіту за попередній рік з обсягом доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі є дискримінаційною вимогою у зв’язку з наступним.
Фінансовий звіт за попередній звіт – це фінансовий звіт суб’єкта господарювання за 2022 рік. Разом з тим, за загальновідомим фактом, Указом Президента України № 64/2022 було введено воєнний стан в Україні, у зв’язку з військовою агресією рф проти України.
Під час збройного повномасштабного нападу значна частина територій України була та залишається окупована, що підтверджується Переліком територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих рф, затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309.
Таким чином, не всі потенційні учасники закупівлі здійснювали господарську діяльність протягом всього 2022 року, що також вплинуло на показники доходу та виручки.
Разом з тим, замовником застосовано всі інші критерії відповідності, що доводять можливість учасників виконати умови закупівлі та договору в цілому.
Також звертаємо увагу, що відповідно до п. 69 Перехідних положень Податкового кодексу України тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" суб'єкти господарювання, у разі відсутності можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема щодо подання річної фінансової звітності та річної консолідованої фінансової звітності звільняються від відповідальності. Отже, не всі суб’єкти господарювання можуть надати фінансовий звіт до податкових органів та відповідно надати замовнику для доведення відповідності даному критерію
Таким чином, вимога щодо підтвердження фінансової спроможності у формі надання фінансової звітності з вимогою, що останній звітній рік має передбачати обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі є дискримінаційною вимогою, що звужує кількість учасників та порушує принцип проведення закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та в свою чергу тягне порушення також принципу максимальної економії та ефективності.
Дотримання цих ключових принципів та їх не порушення призводить до покращення розпорядження бюджетом, що в даний час є життєво необхідним для місцевого самоврядування та країни в цілому.
У зв’язку з вищенаведеним, вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу для учасників закупівлі, а саме вимогу щодо наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю з вимогою, що останній звітній рік має передбачати обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1) Наявність в учасника матеріально-технічної бази, технологій та обладнання;
2) Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору;
4) Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю з вимогою, що останній звітній рік має передбачати обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
Пунктом 28 Постанови Кабінет Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) встановлено, що у тендерній документації замовник має зазначити один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так статтею 16 Закону встановлено чотири критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Отже, тендера документація встановлює максимальну кількість критеріїв яким має відповідати учасник.
Разом з тим, Закон та Постанова передбачають, що замовник має встановити один або кілька критеріїв та не передбачає зобов’язання для замовника встановлювати всі критерії відповідності, які встановлені законодавством про публічні закупівлі.
На нашу думку, вимога щодо підтвердження фінансової спроможності та надання фінансового звіту за попередній рік з обсягом доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі є дискримінаційною вимогою у зв’язку з наступним.
Фінансовий звіт за попередній звіт – це фінансовий звіт суб’єкта господарювання за 2022 рік. Разом з тим, за загальновідомим фактом, Указом Президента України № 64/2022 було введено воєнний стан в Україні, у зв’язку з військовою агресією рф проти України.
Під час збройного повномасштабного нападу значна частина територій України була та залишається окупована, що підтверджується Переліком територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих рф, затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309.
Таким чином, не всі потенційні учасники закупівлі здійснювали господарську діяльність протягом всього 2022 року, що також вплинуло на показники доходу та виручки.
Разом з тим, замовником застосовано всі інші критерії відповідності, що доводять можливість учасників виконати умови закупівлі та договору в цілому.
Також звертаємо увагу, що відповідно до п. 69 Перехідних положень Податкового кодексу України тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" суб'єкти господарювання, у разі відсутності можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема щодо подання річної фінансової звітності та річної консолідованої фінансової звітності звільняються від відповідальності. Отже, не всі суб’єкти господарювання можуть надати фінансовий звіт до податкових органів та відповідно надати замовнику для доведення відповідності даному критерію
Таким чином, вимога щодо підтвердження фінансової спроможності у формі надання фінансової звітності з вимогою, що останній звітній рік має передбачати обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі є дискримінаційною вимогою, що звужує кількість учасників та порушує принцип проведення закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та в свою чергу тягне порушення також принципу максимальної економії та ефективності.
Дотримання цих ключових принципів та їх не порушення призводить до покращення розпорядження бюджетом, що в даний час є життєво необхідним для місцевого самоврядування та країни в цілому.
У зв’язку з вищенаведеним, вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу для учасників закупівлі, а саме вимогу щодо наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю з вимогою, що останній звітній рік має передбачати обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 липня 2023 10:37
На Ваш запит від 22 липня 2023року, далі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зокрема зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до положень частини першої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник ВИМАГАЄ від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до по положень частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, критерій - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини третьої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Виходячи з того, що умовами оголошення та проведення відкритих торгів з особливостями передбачено здійснення саме після оплати за виконані роботи (авансування не передбачено), зважаючи на значний обсяг робіт та значущість закупівлі, Замовник вважає необхідним підтвердження саме фінансової спроможності виконати роботи, що є предметом закупівлі.
Дана позиція Замовника узгоджується з практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в рішеннях:
№ 5882 від 03.05.2023
№ 683від 13.01.2022р
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зокрема зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до положень частини першої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник ВИМАГАЄ від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до по положень частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, критерій - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини третьої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Виходячи з того, що умовами оголошення та проведення відкритих торгів з особливостями передбачено здійснення саме після оплати за виконані роботи (авансування не передбачено), зважаючи на значний обсяг робіт та значущість закупівлі, Замовник вважає необхідним підтвердження саме фінансової спроможності виконати роботи, що є предметом закупівлі.
Дана позиція Замовника узгоджується з практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в рішеннях:
№ 5882 від 03.05.2023
№ 683від 13.01.2022р
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2023 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС" |
3 214 474,94
UAH з ПДВ
|
3 214 474,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Ріалбуд" |
3 809 233,32
UAH з ПДВ
|
3 809 233,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС" #32547164 |
Переможець |
3 214 474,94
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2023 11:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2023 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 16:03
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2023 14:58
|
договір | укладений |
09 серпня 2023 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 3.4 Договору та довідки КБ-3 |
Номер договору про закупівлю: | 419 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |