Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт Камінь-Каширської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини (ІІ поверх) за адресою: Волинська область, Камінь-Каширський район, місто Камінь-Каширський, вул. Шевченка, 43
Очікувана вартість
3 511 089,00 UAH
UA-2023-07-17-007624-a ● 1d25d06d413741babd627127a337dede
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМІНЬ-КАШИРСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38672910 |
Місцезнаходження: | 44500, Україна , Волинська обл., Камінь-Каширський р-н, м. Камінь-Каширський, вул. Шевченка, буд. 43 |
Контактна особа: |
Сергій Сінчук +380983706144 econ.undwoofer@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2023 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 3 511 089,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Камінь-Каширської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини (ІІ поверх) за адресою: Волинська область, Камінь-Каширський район, місто Камінь-Каширський, вул. Шевченка, 43
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44500, Україна, Волинська область, Камінь-Каширський район, місто Камінь-Каширський, вул. Шевченка, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися платежами в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін, а також рахунку на оплату робіт, протягом 14 днів з моменту їх підписання (у разі наявності фінансування). | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2023 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2023 10:19 |
додаток_2.pdf | |
20 липня 2023 10:19 |
Тендерна_документацiя.pdf | |
20 липня 2023 10:19 |
додаток_1.pdf | |
20 липня 2023 10:19 |
додаток_3.pdf | |
20 липня 2023 10:19 |
додаток_4.pdf | |
20 липня 2023 10:19 |
перелік_змін.pdf |
20 липня 2023 10:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 липня 2023 10:19 |
додаток_2.pdf
|
|||
20 липня 2023 10:19 |
Тендерна_документацiя.pdf
|
|||
20 липня 2023 10:19 |
додаток_1.pdf
|
|||
20 липня 2023 10:19 |
додаток_3.pdf
|
|||
20 липня 2023 10:19 |
додаток_4.pdf
|
|||
20 липня 2023 10:19 |
перелік_змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-17-007624-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОПАЛ", Код ЄДРПОУ:22346348
Дата подання: 17 липня 2023 19:25
вимога
З огляду на об’єми робіт, задля коректного розуміння потенційними учасниками обсягів робіт та
ситуації на об’єкті, останні повинні здійснити обстеження фактичного стану об’єкта. Для
підтвердження в складі тендерної пропозиції надається звіт (акт) який має бути підписаний учасником
та замовником. В документі має бути засвідчено, що учасник обстежив об’єкт та ознайомився із
проектно-кошторисною документацією
Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати.
п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу.
2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника.
Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
ВИМОГА
Відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Протоколу (акту) огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі".
РІшення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р.
"У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін.
З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
Розгорнути
Згорнути
ситуації на об’єкті, останні повинні здійснити обстеження фактичного стану об’єкта. Для
підтвердження в складі тендерної пропозиції надається звіт (акт) який має бути підписаний учасником
та замовником. В документі має бути засвідчено, що учасник обстежив об’єкт та ознайомився із
проектно-кошторисною документацією
Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати.
п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу.
2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника.
Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
ВИМОГА
Відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Протоколу (акту) огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі".
РІшення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р.
"У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін.
З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2023 09:27
Дякуємо за звернення, Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2023-07-17-007624-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М", Код ЄДРПОУ:31820131
Дата подання: 21 липня 2023 20:00
Оскарження пункту 3.3 додатку 1
Вимога 3.3 додатку 1 обмежує конкуренцію та дискримінує (автрматично відхиляє) учасників процесу закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2023 15:36
відповідь замовника на вимогу
Номер вимоги: UA-2023-07-17-007624-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М", Код ЄДРПОУ:31820131
Дата подання: 21 липня 2023 23:18
- ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ щодо критерію наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічнрго договору, а саме для підтвердження відповідності надання до аналогічного договору оригіналу або скановану копію сертифікату про готовність до екс
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважає, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі порушують вимоги частини четвертої статті 22, вимоги частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тим самим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Тендерна документації по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси учасників закупівлі на підставі чого потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації
- ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ щодо критерію наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічнрго договору, а саме для підтвердження відповідності надання до аналогічного договору оригіналу або скановану копію сертифікату про готовність до експлуатації об’єкта (на кожен із поданих аналогічних договорів)
Дана вимога не відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник не зобов’язаний надавати документи для Генпідрядника, оскільки документами, які підтверджують виконання договору є акти виконаних підрядних робіт за формую №КБ-2в та довідкою №КБ-3
Зауважимо, що законодавець, передбачає для Замовника встановлювати такий кваліфікований критерій як виконання аналогічних договорів ставив за мету виключити тих учасників, що не мають взагалі досвіду у відповідному предметі закупівлі і відповідно не зможуть якісно з виконанням технологічного процесу виконати договір в повному обсязі. У цьому ж випадку, на нашу думку Замовник навмисно та необґрунтовано встановив вимогу про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу або скановану копію сертифікату про готовність до експлуатації об’єкта (на кожен із поданих аналогічних договорів), а відтак ця вимога обмежує конкуренцію та дискримінує (автоматично відхиляє) тих учасників процедури закупівлі, які мають необхідний досвід у виконанні аналогічних договорів.
- Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення викладеної в п 3.3 додатку №1 до тендерної документації вимоги про те, що «Для підтвердження відповідності учасник надає: оригіналу або скановану копію сертифікату про готовність до експлуатації об’єкта (на кожен із поданих аналогічних договорів)»
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документації по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси учасників закупівлі на підставі чого потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації
- ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ щодо критерію наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічнрго договору, а саме для підтвердження відповідності надання до аналогічного договору оригіналу або скановану копію сертифікату про готовність до експлуатації об’єкта (на кожен із поданих аналогічних договорів)
Дана вимога не відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник не зобов’язаний надавати документи для Генпідрядника, оскільки документами, які підтверджують виконання договору є акти виконаних підрядних робіт за формую №КБ-2в та довідкою №КБ-3
Зауважимо, що законодавець, передбачає для Замовника встановлювати такий кваліфікований критерій як виконання аналогічних договорів ставив за мету виключити тих учасників, що не мають взагалі досвіду у відповідному предметі закупівлі і відповідно не зможуть якісно з виконанням технологічного процесу виконати договір в повному обсязі. У цьому ж випадку, на нашу думку Замовник навмисно та необґрунтовано встановив вимогу про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу або скановану копію сертифікату про готовність до експлуатації об’єкта (на кожен із поданих аналогічних договорів), а відтак ця вимога обмежує конкуренцію та дискримінує (автоматично відхиляє) тих учасників процедури закупівлі, які мають необхідний досвід у виконанні аналогічних договорів.
- Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення викладеної в п 3.3 додатку №1 до тендерної документації вимоги про те, що «Для підтвердження відповідності учасник надає: оригіналу або скановану копію сертифікату про готовність до експлуатації об’єкта (на кожен із поданих аналогічних договорів)»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2023 15:37
відповідь замовника на вимогу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2023 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" |
2 970 000,00
UAH з ПДВ
|
2 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП НіАП |
3 127 117,00
UAH з ПДВ
|
3 127 117,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" #31820131 |
Відхилено |
2 970 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2023 15:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2023 10:27
|
ПП НіАП #13351356 |
Переможець |
3 127 117,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2023 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2023 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:18
|
Scan-231226-0001.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 14:03
|
договір_ч.2.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 13:15
|
договір_ч.1.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 11:24
|
договір_ч.1.pdf | укладений |
16 серпня 2023 11:19
|
договір_ч.2.pdf | укладений |
16 серпня 2023 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення допущеної технічної (механічної) помилки |
Номер договору про закупівлю: | 151-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 151-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |