Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОБРОСЛАВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04378652 |
Місцезнаходження: | 67500, Україна , Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Доброслав, проспект Свободи, будинок 1 |
Контактна особа: |
Горбань Олег 0487531301 kom_sel_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2023 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 5 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2023 11:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2023 11:43 |
ТД Дубай-парк.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-25-000008 ● 90df495f6fca4d3eb2a319fefab286d3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2023 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.10.2023 № 53-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-07-17-003829-a 17.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-26 14:44:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Благоустрій населеного пункту - Капітальний ремонт та облаштування зони відпочинку в "Дубай-парк" в смт Доброслав Одеського району Одеської області», очікуваною вартістю 5 300 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-17-003829-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ФЕМКА», вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-31 12:43:35
Відповідь на запит
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість здійснено на підставі рішення Доброславської селищної ради від 29.03.2023 № 1357 – VІІІ. Копії дефектного акту та Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва додаються. Посилання на сторінку веб-сайту Доброславської громади, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі –
https://dobroslavsrf-gromada.gov.ua/news/1698414628/.
2.Переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ФЕМКА», вимоги розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника дотримані, а саме: надані: 1) інформація про право підписання договору про закупівлю; 2) інформація про те, що отримання ліцензії або іншого документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності згідно предмету закупівлі Законом не вимагається. Інформація та документи надані переможцем процедури як шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель, так і на паперових носіях (скан-копії документів додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
До договору №290 від 04.08.2023 внесено зміни - встановлено гарантійний строк якості виконаних робіт - 10 років.
2023-11-06 14:36:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФЕМКА" |
4 915 148,30
UAH з ПДВ
|
4 915 148,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФЕМКА" #43523622 |
Переможець |
4 915 148,30
UAH з ПДВ
|
27 липня 2023 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 17:54
|
ДУ 2 Фемка.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 17:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2023 14:29
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2023 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2023 08:35
|
Договір.pdf | укладений |
08 серпня 2023 08:10
|
Додатки до договору.pdf | укладений |
08 серпня 2023 08:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено гарантійний строк якості виконаних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження - військовим положенням в Україні. |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |