Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тячівського та Рахівського районів Закарпатської області
Очікувана вартість
32 010 563,74 UAH
UA-2023-07-17-001576-a d48177237ad7416aabd9470b71a69277
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковш Норберт Федорович

380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Ковш Норберт Федорович
380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тячівського та Рахівського районів Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Тендерна документація

17 липня 2023 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-15-000003 ● 9cf5436d9e0741ddb28f853d30ded15d
  • Статус: завершено ● Дата: 06 жовтня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023 15:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


15.09.2023 № 275

Київ



Про початок моніторингу
закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»



Витяг з переліку закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-07-17-001576-a 17.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-09-15 17:06:36

Щодо недвйсності договору

При цьому інформуємо вас, що станом на 15.09.2023, тобто на дату початку моніторінгу , договір про закупівлю послуг від 14.07.2023 року № 58, предметом якого є послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тячівського та Рахівського районів Закарпатської області не дійсний, оскільки додатковою угодою №4 від 12 вересня 2023 року (додається) внесені зміни до Договору, а саме: зменшено ціну договору та змінено термін дії договору і термін надання послуг за договором.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2023-09-19 11:57:20

Запит на отримання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тячівського та Рахівського районів Закарпатської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-17-001576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, в тому числі перелік додаткових послуг, визначений проектною організацією під час здійснення коригування проектно-кошторисної документації предмету процедури закупівлі за номером UA-2021-07-23-002338-a, експертний звіт (тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у зв’язку із закупівлею додаткових послуг, пов’язаних із предметом закупівлі основного договору від 11.10.2021
№ 110, саме в того самого виконавця – товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС».
3. Враховуючи надання вами в електронній системі закупівель пояснення з власної ініціативи 15.09.2023 з опублікуванням до нього Додаткової угоди
від 12.09.2023 № 4 до Договору просимо додатково надати інформацію та документи, що підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі).
4. Надати Додаткові угоди №1, №2 та № 3 до Договору, а також пояснення щодо причин їх не оприлюднення в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-22 10:43:25

Запит на отримання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тячівського та Рахівського районів Закарпатської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-17-001576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, в тому числі перелік додаткових послуг, визначений проектною організацією під час здійснення коригування проектно-кошторисної документації предмету процедури закупівлі за номером UA-2021-07-23-002338-a, експертний звіт (тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у зв’язку із закупівлею додаткових послуг, пов’язаних із предметом закупівлі основного договору від 11.10.2021
№ 110, саме в того самого виконавця – товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС».
3. Враховуючи надання вами в електронній системі закупівель пояснення з власної ініціативи 15.09.2023 з опублікуванням до нього Додаткової угоди
від 12.09.2023 № 4 до Договору просимо додатково надати інформацію та документи, що підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі).
4. Надати Додаткові угоди №1, №2 та № 3 до Договору, а також пояснення щодо причин їх не оприлюднення в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-22 15:49:00

Відповідь на запит

1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснено на підставі дефектного акту дорожні робіт та/або послуг і витрат, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг, затвердженого наказом державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг і Закарпатській області» від 26.06.2023 №44 та відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджений наказом Міністерства інфраструктури від 07.10.2022 № 753 (додаються). Ці документи, відповідно до вимог пункту 13. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) були опубліковані в електронній системі публічних закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
2. Потреба у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого виконавця обґрунтовується тим, що залучення до їх виконання ТОВ "ПБС", який на той час надавав послуги за місцем надання послуг, що визначено в договорі від 11.10.2021 № 110, дав можливість забезпечити сумісність аналогічних додаткових робіт з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, що виконувалися цим виконавцем та потребували завершення, дозволило забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з використанням техніки на місті надання послуг. Таким чином було забезпечено сумісність інженерних, технічних і конструктивних рішень та відповідальність за якісне та своєчасне виконання обов’язків за яким несе відповідальність виконавець ТОВ "ПБС». Окрім того, звертаємо увагу на те, що замовник самостійно визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування підпункту 8 пунтку 13 Особливостей. Із позицією Міністерства економіки України з цього приводу можна ознайомитись, зокрема, за посиланнями: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=37481daf-7b78-4d99-b6de-1d7191b15584&lang=uk-UA https://me.gov.ua/inforez/Print?id=6a859e4e-d603-458f-88cb-23c681970cb5&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA

3. Надаємо інформацію та документи, що підтверджують виконання договору про закупівлю послуг від 14.07.2023 №58 (Акти форм Кб-2в та Кб-3 додаються)
4. Надаємо додаткові угоди №1, №2 та № 3 до Договору про закупівлю послуг від 14.07.2023 №58 (додається). Причиною не публікування цих додаткових угод в електронній системі закупівель є відсутність відповідних вимог в Особливостях. Особливостями передбачено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 пункту 13 замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. Ця норма не зобов’язує замовника публікувати в електронній системі публічних закупівель додаткові угоди до Договору, укладеного відповідно до пункту 13 Особливостей. Пунктом 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі» повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Договір про закупівлю послуг від 14.07.2023 №58 укладений не за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тому не є договором про закупівлю та вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» до Договору про закупівлю послуг від 14.07.2023 №58 не застосовуються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПБС»
#32872788
Переможець 32 010 563,74
UAH з ПДВ
17 липня 2023 10:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Протокол_УО.PDF укладений
17 липня 2023 10:09
Наказ Тячвів.,Рах. 50 %.PDF укладений
17 липня 2023 10:09
Лист ПБС.PDF укладений
17 липня 2023 10:09
Договір 58.PDF укладений
17 липня 2023 10:09
Дефектний акт Тячів, Рахів 50 відсотків.PDF укладений
17 липня 2023 10:09