Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 38791081 |
Місцезнаходження: | 34500, Україна , Рівненська обл., Сарни, Белгородська, 41 |
Контактна особа: |
Гайдиш Ігор Степанович +380960135639 sarny_mns@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2023 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2023 17:19 |
Початок аукціону: | 26 липня 2023 14:49 |
Початок аукціону: | 26 липня 2023 14:49 |
Очікувана вартість: | 2 538 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 690,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник підтверджує, що Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП (що містить назву юридичної особи). При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Учасник в складі тендерної пропозиції надає копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, завірену цим банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 690,00 грн. (дванадцять тисяч шістсот дев’яносто грн. 00 коп.) (встановлюється в грошовому виразі, для закупівлі робіт не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі). Реквізити для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: UA 188201720313201002201087516 в ДКСУ у м.Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, який складає 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Гарантія має бути оформлена за формою забезпечення тендерної пропозиції визначена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 Гарантія має містити: - назву документа; - номер, дату та місце складання; - повне найменування та юридична адреса принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) та його місцезнаходження; - код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи- резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - реквізити тендеру, щодо назви закупівлі та її номеру на веб- порталі Уповноваженого органу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ; - назву банку бенефіціара – його назву та адресу; - назву банку-гаранта; - строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “___” ____ 20___ р. включно”; - обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; - безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”; - вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара; - електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем “клієнт-банк”, “клієнт Інтернет-банк”, “телефонний банкінг”, M.E.Doc, ЦСК-1 тощо. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов'язань за гарантією на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умов про ускладнення процедури повернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення процедури закупівлі тощо). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень таї Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у спосіб, визначений тендерною документацією, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пунктах 3,5,6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей) Очікуване значення: Так |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12690 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2023 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2023 10:00 |
ТД з особливостямиПОКРІВЛЯ 20_07.docx | |
20 липня 2023 10:00 |
таблиця змiн (4).doc | |
14 липня 2023 17:15 |
ТД з особливостями дснс ПОКРІВЛЯ.docx |
20 липня 2023 10:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 липня 2023 10:00 |
ТД з особливостямиПОКРІВЛЯ 20_07.docx
|
|||
20 липня 2023 10:00 |
таблиця змiн (4).doc
|
|||
14 липня 2023 17:15 |
ТД з особливостями дснс ПОКРІВЛЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Також потенційні учасники можуть залучати працівників і на на цивільно правовових угодах в чому полягає необхідність мати у штаті аж 50 осіб?. Просимо внести зміни в цій частині.
До того ж, При роботі ж в дві зміни, на об"єкті буде задіяно в два рази більше людей. Саме тому З метою своєчасного виконання всього об’єму робіт на об’єкті учасник повинен мати в штаті не менше 50 осіб Тому ваше припущення не відповідає дійсності і це все спирається на ПКД. Кваліфікаційний критерій до учасника та спосіб документального підтвердження відповідності, встановленому кваліфікаційному критерію, визначено замовником відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В розумінні стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація щодо чисельності працівників є кваліфікаційним критеріям для учасників та не є комерційною таємницею при участі учасників у публічних закупівлях. Встановлення вимоги щодо наявності мінімального штату Учасника є гарантією належного виконання Учасником своїх зобов'язань у випадку перемоги, що підтверджує можливість виконати роботи у необхідному об’ємі та якості і у встановлені строки, і це не спричинить необґрунтовані витрати бюджетних коштів.
Наявність фінансової спроможності, підтверджується фінансовою звітністю.
Про що замовник теж зазначив.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000018 ● 3e1b22fafc5443488c5c50f475d9d7eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 14:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.08.2023 № 53
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.08.2023 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-07-14-010796-a 14.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 15:05:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі 8 державної пожежно-рятувальної частини 5 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Рівннській області за адресою: м. Сарни, вул. Белгородська, 41» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-14-010796-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог Додатку № 1 до Тендерної документації «Вимоги до якісних та кількісних показників (у відповідності до відомостей обсягів робіт)», Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі закупівель розрахунок договірної ціни, який складається з наступного:
● ціни тендерної пропозиції (договірної ціни - динамічна);
● пояснювальної записки;
● локальний кошторис;
● підсумкова відомість ресурсів.
● календарний план-графік виконання робіт.
Замовником до Учасника торгів, якого визнано переможцем, Приватного підприємства «Модена» встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції.
У Вимозі вказано, що Учасником ПП «Модена» в складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів та локальний кошторис, які не містять повної інформації, що визначена Додатком 1 до Тендерної документації, а саме: Локальний кошторис на будівельні роботи, Підсумкова відомість 1.2. Проте, Замовником не встановлено конкретний перелік невідповідностей.
Учасника зобов’язано надати в складі пропозиції такі документи, як підсумкову відомість ресурсів та локальний кошторис.
Однак, вказані невідповідності стосуються невідповідностей в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
А отже, Замовником вказане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, поданих учасником Приватне підприємство «Модена» у тендерній пропозиції, розміщене з підстав не передбачених пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
З огляду на зазначене, відповідно до пп.2 пункту 43 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо правомірності визначення переможцем торгів Учасника Приватне підприємство «Модена»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-10 10:24:57
Пояснення
Згідно з абз. 3, п.5.1 Настанови з визначення вартості будівництва "
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником."
Вищезазначений абзац не містить вимоги (твердження в імперативній формі), щодо обов'язку Замовника надати Учаснику процедури закупівлі одночасно, як відомість обсягів робіт, так і відомість ресурсів. Відповідно, відомість ресурсів не впливає на зведений кошторис, який формується програмним комплексом АВК-5 відповідно до дефектного акту замовника, а містить розрахунки матеріалів для виконання робіт, тобто якісні і кількісні показники виконаних робіт не змінні. Відповідно до пп.2 пункту 43 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, учасником ПП "Модена " була змінена інформація про ресурси, а не якісні, або кількісні показники виконаних робіт. Разом з тим з метою здiйснення заходiв щодо усунення можливих виявлених порушень та недопущення недотримання Закону України "Про публiчнi закупiвлi" повiдомляємо про розiрвання договору №93 від 07.08.2023 року, з ПП "Модена", про що складена додаткова угода №1, від 08.08.2023 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону - Замовником не встановлено конкретний перелік невідповідностей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2023 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена |
2 396 574,00
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
2 297 507,74
UAH з ПДВ
|
2 297 507,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена #31541926 |
Переможець |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2023 16:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2023 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2023 12:48
|
Додаткова угода розірвання | укладений |
09 серпня 2023 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2023 11:04
|
договір | укладений |
08 серпня 2023 10:55
|