Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Облаштування споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) КПНЗ «МПДЮ» ДМР за адресою: м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5 шляхом влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Очікувана вартість
348 278,60 UAH
UA-2023-07-14-009478-a ● 8075b3d8a4404e64a97bb32aae7c9afc
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКИЙ ПАЛАЦ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02139920 |
Вебсайт: | http://palace.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49094, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Набережна Перемоги, 5 |
Контактна особа: |
Ліка Куліш +380662564436 kpnz2015@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2023 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 348 278,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 741,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Облаштування споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) КПНЗ «МПДЮ» ДМР за адресою: м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5 шляхом влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49094, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги ,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично надані послуги протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених Акту виконаних робіт (послуг), за формою № КБ-2в , Довідки про вартість та витрати за формою № КБ-3, рахунку на оплату, але з урахуванням Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.202 № 590, в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах цього Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2023 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2023 15:33 |
ТД.docx | |
14 липня 2023 15:33 |
Дотаток 4 (2) Локальний кошторис.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 4
Дата подання: 18 липня 2023 16:18
Дата відповіді: 18 липня 2023 17:08
Добрий день!
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, відповідно до Додатку 4 тендерної документації.
У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Чи буде порушенням якщо в Додатку 4 будуть вказані еквівалентне обладнання? Та кошторисна документація буде на таке обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до розділу 3 пункту 6 Тендерної документації :У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Учасник має право запропонувати еквівалент обладнання та/чи матеріалів.
Учасник має право запропонувати еквівалент обладнання та/чи матеріалів.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 19 липня 2023 10:26
Дата відповіді: 19 липня 2023 14:39
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, Замовником встановлена дискримінаційна Вимога щодо:
7.3.1. Разом з проектом Договору надати кошторисну документацїю з розрахунком одиничної вартості в електронному вигляді у форматі «АВК-5» на електронну пошту Замовника.
Проектно-кошторисна документація виконується Виконавцем відповідно до кошторисних норм України в будівництві із застосуванням програмного комплексу АВК-5.
Програмний комплекс АВК-5 призначений для автоматизованого визначення вартості будівництва, що здійснюється в Україні. Він орієнтований на реалізацію положень ДБН Д.1.1-1-2000 "Правила визначення вартості будівництва" при складанні інвесторських кошторисів, договірної ціни, звітної виробничої документації.
Звертаємо вашу увагу, що Програмний комплекс АВК-5 «Будівельні технології-кошторис» не є одним єдиним програмним комплексом, що існує на ринку України і може використовуватись учасниками для відповідних розрахунків (визначення вартості договірної ціни та проведення взаєморозрахунків).
Встановлення вимоги дискримінує учасників закупівлі, які не мають такого комплексу і інші програмні комплекси рекомендовані чинним законодавством України
Дискримінаційний характер даної вимоги підтверджується також тим, що більшість програмних комплексів є сумісними між собою, що не можна сказати про Програмний комплекс АВК-5.
Вимагаймо від Замовника, вести зміни до тендерної документації а саме, додати формулювання:
Разом з проектом Договору надати кошторисну документайцїю з розрахунком одиничної вартості в електронному вигляді у форматі «АВК-5» або сумісного з ним комплексу на електронну пошту Замовника.
Наголошуємо, що практика АМКУ з даного питання одноголосна щодо визначення наведеної вимоги дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження будуть враховані!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-14-009478-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:42509387
Дата подання: 20 липня 2023 10:53
Щодо внесення відовідних змін за дискримінаційною вимогою
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, Замовником встановлена дискримінаційна Вимога щодо:
7.3.1. Разом з проектом Договору надати кошторисну документацїю з розрахунком одиничної вартості в електронному вигляді у форматі «АВК-5» на електронну пошту Замовника.
Проектно-кошторисна документація виконується Виконавцем відповідно до кошторисних норм України в будівництві із застосуванням програмного комплексу АВК-5.
Програмний комплекс АВК-5 призначений для автоматизованого визначення вартості будівництва, що здійснюється в Україні. Він орієнтований на реалізацію положень ДБН Д.1.1-1-2000 "Правила визначення вартості будівництва" при складанні інвесторських кошторисів, договірної ціни, звітної виробничої документації.
Звертаємо вашу увагу, що Програмний комплекс АВК-5 «Будівельні технології-кошторис» не є одним єдиним програмним комплексом, що існує на ринку України і може використовуватись учасниками для відповідних розрахунків (визначення вартості договірної ціни та проведення взаєморозрахунків).
Встановлення вимоги дискримінує учасників закупівлі, які не мають такого комплексу і інші програмні комплекси рекомендовані чинним законодавством України
Дискримінаційний характер даної вимоги підтверджується також тим, що більшість програмних комплексів є сумісними між собою, що не можна сказати про Програмний комплекс АВК-5.
Вимагаймо від Замовника, вести зміни до тендерної документації а саме, додати формулювання:
Разом з проектом Договору надати кошторисну документайцїю з розрахунком одиничної вартості в електронному вигляді у форматі «АВК-5» або сумісного з ним комплексу на електронну пошту Замовника.
Наголошуємо, що практика АМКУ з даного питання одноголосна щодо визначення наведеної вимоги дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
7.3.1. Разом з проектом Договору надати кошторисну документацїю з розрахунком одиничної вартості в електронному вигляді у форматі «АВК-5» на електронну пошту Замовника.
Проектно-кошторисна документація виконується Виконавцем відповідно до кошторисних норм України в будівництві із застосуванням програмного комплексу АВК-5.
Програмний комплекс АВК-5 призначений для автоматизованого визначення вартості будівництва, що здійснюється в Україні. Він орієнтований на реалізацію положень ДБН Д.1.1-1-2000 "Правила визначення вартості будівництва" при складанні інвесторських кошторисів, договірної ціни, звітної виробничої документації.
Звертаємо вашу увагу, що Програмний комплекс АВК-5 «Будівельні технології-кошторис» не є одним єдиним програмним комплексом, що існує на ринку України і може використовуватись учасниками для відповідних розрахунків (визначення вартості договірної ціни та проведення взаєморозрахунків).
Встановлення вимоги дискримінує учасників закупівлі, які не мають такого комплексу і інші програмні комплекси рекомендовані чинним законодавством України
Дискримінаційний характер даної вимоги підтверджується також тим, що більшість програмних комплексів є сумісними між собою, що не можна сказати про Програмний комплекс АВК-5.
Вимагаймо від Замовника, вести зміни до тендерної документації а саме, додати формулювання:
Разом з проектом Договору надати кошторисну документайцїю з розрахунком одиничної вартості в електронному вигляді у форматі «АВК-5» або сумісного з ним комплексу на електронну пошту Замовника.
Наголошуємо, що практика АМКУ з даного питання одноголосна щодо визначення наведеної вимоги дискримінаційною.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2023 11:18
Ваші зауваження будуть враховані!
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 20 липня 2023 11:20 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення закупівлі за предметомвстановлено такі порушення: при публікації оголошення про проведення Закупівлі помилково зазначено, що строк надання послуг до 15.08.2023р. замість 25.08.2023 р. Беручи до уваги, що законодавством про публічні закупівлі не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі після його оприлюднення в електронній системі закупівель, крім випадку продовження строку для подання тендерних пропозицій, є необхідність у відміні Закупівлі. |
Документи:
20 липня 2023 11:20
|
Протокол Відміни.docx |
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 липня 2023 11:25 |
Кінець періоду оскарження: | 31 липня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 31 липня 2023 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: при публікації оголошення про проведення Закупівлі помилково зазначено, що строк надання послуг до 15.08.2023р. замість 25.08.2023 р. Беручи до уваги, що законодавством про публічні закупівлі не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі після його оприлюднення в електронній системі закупівель, крім випадку продовження строку для подання тендерних пропозицій, є необхідність у відміні Закупівлі. |
Документи:
20 липня 2023 11:25
|
Електронний підпис |
20 липня 2023 11:24
|
Протокол Відміни.docx |