Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція системи опалення з обладнанням ІТП (з впровадженням заходів енергозбереження), будівлі Центральної міської бібліотеки імені М.М.Коцюбинського Чернігівської міської комунальної централізованої бібліотечної системи, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Княжа, 22»
Очікувана вартість
2 044 922,40 UAH
UA-2023-07-14-009221-a ● 7ff1e8dc099942c9bd8a67ab9c5b2841
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517729 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19 |
Контактна особа: |
Сердечнюк Оксана Миколаївна 380462774840 oksanaserdechnyk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2023 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2023 15:24 |
Початок аукціону: | 24 липня 2023 15:24 |
Очікувана вартість: | 2 044 922,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, номер тендеру (Ідентифікатор закупівлі)_______”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Випадки не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені Замовником у проекті договору, що є Додатком 3 до Тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради. 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40. 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729. 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Реконструкція системи опалення з обладнанням ІТП (з впровадженням заходів енергозбереження), будівлі Центральної міської бібліотеки імені М.М.Коцюбинського Чернігівської міської комунальної централізованої бібліотечної системи, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Княжа, 22»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 відповідно до умов укладеного договору протягом відповідного календарного року, але не пізніше 25 грудня 2023 року, при наявності коштів на рахунках. Джерело фінансування - кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2023 10:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2023 10:17 |
Перелік змін (Протокол № 87 від 19.07.2023 року).docx | |
19 липня 2023 10:16 |
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
14 липня 2023 15:24 |
Додаток 4 Документи переможець торгів .docx | |
14 липня 2023 15:23 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx | |
14 липня 2023 15:23 |
ДОДАТОК 3 Проект договору.docx | |
14 липня 2023 15:23 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі.zip |
19 липня 2023 10:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 липня 2023 10:17 |
Перелік змін (Протокол № 87 від 19.07.2023 року).docx
|
||||||
19 липня 2023 10:16 |
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
||||||
14 липня 2023 15:24 |
Додаток 4 Документи переможець торгів .docx
|
||||||
14 липня 2023 15:23 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx
|
||||||
14 липня 2023 15:23 |
ДОДАТОК 3 Проект договору.docx
|
||||||
14 липня 2023 15:23 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналогічний договір
Дата подання: 17 липня 2023 09:40
Дата відповіді: 17 липня 2023 10:25
А може бути аналогічним договір на капітальний ремонт системи опалення та/або ІТП.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за поставлене запитання. Згідно з положеннями пунктів 3.7, 3.21 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», капітальний ремонт — це сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будинку в цілому або його частини. В свою чергу реконструкція — перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкту будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, в наслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкту в цілому або його частин (за умови їх автономності). З огляду на зазначене капітальний ремонт і реконструкція є докорінно різними видами робіт, а від так наявність досвіду виконання робіт з капітального ремонту не може слугувати підтвердженням наявності досвіду виконання робіт з реконструкції. Виходячи з вищевикладеного в рамках проведення цієї закупівлі договір на капітальний ремонт системи опалення та/або ІТП не буде вважатися аналогічним.
Клас наслідків та ліцензія
Дата подання: 17 липня 2023 15:44
Дата відповіді: 17 липня 2023 17:53
Який клас наслідків об'єкту? Якщо СС1, який не потребує ні ліцензії ні декларації, то можна їх не подавати?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за поставлене запитання. Згідно розробленої проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт клас наслідків (відповідальності) визначено як СС1. В той же час відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначаємо, що кінцевою метою проведення закупівлі є якісне виконання підрядних робіт. Виходячи з зазначеного та з метою впевненості Замовника у професійних навичках Підрядника та обізнаності у своїх подальших діях під час реалізації проекту, до вимог тендерної документації були включені вимоги про наявність у Учасника дозвільного документу на право проведення робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів архітектури. Учасник повинен надати дійсну ліцензію або дозвіл чи декларацію (відповідного зразка) з переліком видів робіт. В переліку робіт повинні бути зазначені види робіт, які підлягають ліцензуванню, а саме: - будівельні та монтажні роботи; - монтаж систем опалення. У разі здійснення учасником господарської діяльності з будівництва об'єктів архітектури на підставі декларації про провадження господарської діяльності, що оформлена відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» - такий учасник у складі тендерної пропозиції надає декларацію про провадження господарської діяльності із зазначенням в ній виду господарської діяльності/частини виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації. У такому разі окремо перелік видів робіт не подається. Звертаємо увагу Учасника, що відповідно до вимог чинного законодавства під час реалізації проектів з класом наслідків (відповідальності) СС1 законодавством не встановлено обов’язковість наявності дозвільних документів, але і жодним нормативно правовим актом не заборонено реалізацію таких проектів Підрядниками, що мають відповідний дозвільний документ. З огляду на встановлену Замовником вимогу відсутність дозвільного документу, зазначеному у п. 6.1. Додатку 1 до Тендерної документації призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Технічне завдання виправлення помилок
Дата подання: 20 липня 2023 23:32
Дата відповіді: 21 липня 2023 10:38
Доброго вечора. В Локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-01 під номером 11 вказано Комунальний модуль M-Bus для теплолічильника SHRKY 775; Повідомляємо, що в назві помилка і такий лічильник неможливо запропонувати. Просимо внести зміни в технічне завдання. Правильно - Теплосчетчик Sharky 775 . Без виправлення помилки навіть запропонувавши еквівалент ми не зможемо зробити порівняльну таблицю, так як лічильника SHRKY 775 не існує в природі. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за поставлене запитання. В свою чергу зазначаємо, що згідно розробленої проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт у проектній частині зазначено Комунікаційний модуль M-Bus для теплолічильника SHАRKY 775. До того ж відповідно до п. 6 розділу V тенедрної документації всім учасникам надано право ознайомитись з проектною документацією на роботи, що є предметом закупівлі, за місцем знаходження Замовника. Отже при складанні інвесторської кошторисної документації проектною організацією допущено технічну помилку (описку) та зазначено в Локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-01 під номером 11 Комунальний модуль M-Bus для теплолічильника SHRKY 775. Виходячи з зазначеного та ураховуючи те, що комунальний модуль M-Bus для теплолічильника SHRKY 775 не існує Замовник не вважає, що допущена технічна помилка (описка) має суттєвий вплив на підготовку Учасниками тендерних пропозицій тому як не вводить в оману Учасників, а від так підстави для внесення змін до Додатку 2 Технічний опис предмета закупівлі – відсутні. Повторно наголошуємо, що до предмета закупівлі входить Комунікаційний модуль M-Bus для теплолічильника SHАRKY 775, тому при подані тендерної пропозиції учасник може запропонувати зазначений вище модуль або його еквівалент.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-14-009221-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2268304015
Дата подання: 17 липня 2023 09:33
Про внесення змін у тендерну документацію
Тендорною документацією передбачаєтся: " При складані тендерної пропозиції врахувати: - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у сумі 188 430,00 грн. (сума зазначена без врахування ПДВ.), але в супереч п. 6.2 "Настанови з визначення вартості будівництва" - "При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, враховуються в «Актах приймання виконаних будівельних робіт» в порядку, обумовленому договором, за відповідними обґрунтовуючими розрахунками, у межах розміру коштів, передбачених договірною ціною" в проєкті договору цей порядок відсутній. Крім того вкючати в договірну ціну в сумі вказаної в тендерної документаціїє не обгрунтоаним, так як при складанні Тендерної пропозиції(Договірної ціни) учасник враховуває ціни на всі ресурси на день складання, а не на день складання інтерскої документації. На підставі вищевикладаного ВИМАГАЄМО: 1. В ТЕНДЕНРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПЕРЕДБАЧИТИ: - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у сумі НЕ БІЛЬШЕ 188 430,00 грн. (сума зазначена без врахування ПДВ.). 2. в ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ: - передбачити порядок при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт обчислення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 липня 2023 10:16
Шановний Учасник, зазначаємо що очікувана вартість предмета закупівлі визначалася Замовником на підставі розробленої проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку по об’єкту до вартості проекту включені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у сумі 188 430,00 грн. З метою дотримання рівного ставлення до всіх потенційних учасників та уникнення будь яких привілеїв або надмірних навантажень в залежності від системи оподаткування Учасника Замовником прийнято рішення про встановлення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у твердій сумі, без врахування ПДВ та без її зміни по відношенню до розробленої проектної документації. Щодо передбачення в проекті договору порядку при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт обчислення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами зазначаємо, що з метою якісної підготовки тендерної пропозиції учаснику рекомендується уважно ознайомитись з тендерною документацію на закупівлю та додатками до неї. Замовник впродовж тривалого часу використовує проект договору, що є додатком 3 до Тендерної документації і вважає цілком достатнім прописаний у ньому порядок обчислення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт.
З огляду на зазначене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні, а подана вимога підлягає відхиленню
З огляду на зазначене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні, а подана вимога підлягає відхиленню
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2023 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 761 931,51
UAH з ПДВ
|
1 761 931,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" |
1 939 413,67
UAH з ПДВ
|
1 939 413,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2268304015 |
Переможець |
1 761 931,51
UAH з ПДВ
|
26 липня 2023 15:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 липня 2023 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2023 15:04
|
Додаткова угода № 4 до Договору № 217-2023-В вс.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2023 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 12:28
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 217-2023-В вс від 07.08.2023.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2023 14:50
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 217-2023В вс.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2023 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2023 16:57
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 217-2023 В вс.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2023 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 14:03
|
Договір № 217-2023 В вс від 07.08.2023.pdf | укладений |
07 серпня 2023 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки (описки) |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 217- 2023-В/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування відповідно до видатків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 217- 2023-В/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання пусконалагоджуввальних робіт у звязку з наявністю обєктивних обставин (відсутність теплоносія) |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 217- 2023-В/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 217- 2023-В/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |