Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (влаштування) спортивного майданчика по вул. Небесної Сотні, 19 в м. Чернівці
Очікувана вартість
2 690 320,00 UAH
UA-2023-07-14-008997-a ● 1ea3e133046d4d06b51a96c834a30d15
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Жанна Труфіна +380372553740 trufina@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2023 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 690 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 451,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), крім умов повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції*), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13 000,00 грн (тринадцять тисяч гривень 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника *Умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 розділу 3 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 2 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання та/або неналежне виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (влаштування) спортивного майданчика по вул. Небесної Сотні, 19 в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Небесної Сотні, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника такий акт передається Замовнику для вирішення питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України (детальні умови в додатку 4 - проект договору) | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2023 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2023 15:13 |
Додаток 1 до ТД - КР спортивного майданчика по вул.Небесної Сотні, 19.doc | |
14 липня 2023 15:13 |
Тендерна документація - КР спортивного майданчика по вул.Небесної Сотні, 19.doc | |
14 липня 2023 15:13 |
Додаток 3 до ТД - КР спортивного майданчика по вул.Небесної Сотні, 19.doc | |
14 липня 2023 15:13 |
Додаток 2 до ТД - КР спортивного майданчика по вул.Небесної Сотні, 19.doc | |
14 липня 2023 15:13 |
Додаток 4 до ТД - КР спортивного майданчика по вул.Небесної Сотні, 19.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-14-008997-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЕНС ГРУП", Код ЄДРПОУ:33564442
Дата подання: 18 липня 2023 19:46
Дискримінація учасників
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Ознайомившись з умовами закупівлі «Капітальний ремонт (влаштування) спортивного майданчика по вул. Небесної Сотні, 19 в м. Чернівці, код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», затвердженими рішенням уповноваженої особи (Протокол від 14.07.2023) Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (надалі ‒ Замовник), виявлено встановлення дискримінаційних вимог щодо учасників, що порушує наші права, як потенційного Учасника, на рівну конкуренцію з таких підстав.
Замовником вимагається на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у т.ч. надати підтвердження наявності досвіду виконання не менше 3-х договорів, де виконувались роботи з монтажу дитячого та/або спортивного обладнання.
Ми маємо досвід виконання аналогічних договорів з виконання робіт (поточний та капітальний ремонти) та можемо надати для підтвердження 2-а договори з відповідними документами які підтверджують виконання таких договорів та листи відгуки від контрагентів.
Такі договори містять роботи які визначенні замовником торгів як аналогічні, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) для даної закупівлі в повній мірі саме щодо предмету закупівлі.
Відповідно до абзацу другого пункту 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою від 12.10.2022 № 1178, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо надання аналогічних договорів за кількістю, роками або видами суб’єктів господарської діяльності, з якими мають бути укладені такі договори.
У той же час, на Замовника торгів покладено обов’язок вимагати та перевіряти саме кваліфікацію Учасника закупівлі, а не кількість його договорів.
Проте встановлення обмеження у вигляді виконання не менше 3-х договорів, де виконувались роботи з монтажу дитячого та/або спортивного обладнання, дискримінує нас та не дає нам змоги взяти участь в даній закупівлі.
Зауважимо, що ми маємо позитивний досвід виконання 2-х аналогічних договорів з поточного та капітального ремонту спортивних майданчиків.
Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище звужують коло потенційних учасників, порушують вимоги Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації, викладену в підпункті 1.3.1 пункту 1.3 Додатку №3 до Тендерної документації, змінивши вимогу щодо кількості договорів, де виконувались роботи з монтажу дитячого та/або спортивного обладнання з «не менше 3-х» на «не менше 2-х» та усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації та надати можливість конкурувати в аукціоні нашому підприємству.
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Ознайомившись з умовами закупівлі «Капітальний ремонт (влаштування) спортивного майданчика по вул. Небесної Сотні, 19 в м. Чернівці, код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», затвердженими рішенням уповноваженої особи (Протокол від 14.07.2023) Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (надалі ‒ Замовник), виявлено встановлення дискримінаційних вимог щодо учасників, що порушує наші права, як потенційного Учасника, на рівну конкуренцію з таких підстав.
Замовником вимагається на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у т.ч. надати підтвердження наявності досвіду виконання не менше 3-х договорів, де виконувались роботи з монтажу дитячого та/або спортивного обладнання.
Ми маємо досвід виконання аналогічних договорів з виконання робіт (поточний та капітальний ремонти) та можемо надати для підтвердження 2-а договори з відповідними документами які підтверджують виконання таких договорів та листи відгуки від контрагентів.
Такі договори містять роботи які визначенні замовником торгів як аналогічні, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) для даної закупівлі в повній мірі саме щодо предмету закупівлі.
Відповідно до абзацу другого пункту 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою від 12.10.2022 № 1178, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо надання аналогічних договорів за кількістю, роками або видами суб’єктів господарської діяльності, з якими мають бути укладені такі договори.
У той же час, на Замовника торгів покладено обов’язок вимагати та перевіряти саме кваліфікацію Учасника закупівлі, а не кількість його договорів.
Проте встановлення обмеження у вигляді виконання не менше 3-х договорів, де виконувались роботи з монтажу дитячого та/або спортивного обладнання, дискримінує нас та не дає нам змоги взяти участь в даній закупівлі.
Зауважимо, що ми маємо позитивний досвід виконання 2-х аналогічних договорів з поточного та капітального ремонту спортивних майданчиків.
Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище звужують коло потенційних учасників, порушують вимоги Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації, викладену в підпункті 1.3.1 пункту 1.3 Додатку №3 до Тендерної документації, змінивши вимогу щодо кількості договорів, де виконувались роботи з монтажу дитячого та/або спортивного обладнання з «не менше 3-х» на «не менше 2-х» та усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації та надати можливість конкурувати в аукціоні нашому підприємству.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2023 12:37
Замовник відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до п.47 Особливостей вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Додатком 3 до тендерної документації передбачено підтвердження наявності досвіду виконання не менше 3-х договорів, де виконувались роботи з монтажу дитячого та/або спортивного обладнання.
Учасник може підтвердити наявність досвіду виконання передбачених цим підпунктом видів робіт (крім монтажу дитячого та/або спортивного обладнання) одним договором, або різними договорами. В такому випадку учасник надає документи, що вимагаються замовником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, за кожним з цих договорів.
Замовник має право, на власний розсуд, встановлювати наявність кількості договорів в підтвердження досвіду.
Учасник може підтвердити наявність досвіду виконання передбачених цим підпунктом видів робіт (крім монтажу дитячого та/або спортивного обладнання) одним договором, або різними договорами. В такому випадку учасник надає документи, що вимагаються замовником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, за кожним з цих договорів.
Замовник має право, на власний розсуд, встановлювати наявність кількості договорів в підтвердження досвіду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" |
2 487 000,00
UAH з ПДВ
|
2 487 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" #43373313 |
Переможець |
2 487 000,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2023 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2024 10:39
|
ДД 5 - КР майданчика - Небесної Сотні.pdf | зміни до договору |
11 червня 2024 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:19
|
ДД 4 - КР майданчика - Небесної Сотні.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 10:36
|
ДД 3 - КР майданчика - Небесної Сотні.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2023 14:07
|
ДД 2 - КР майданчика - Небесної Сотні, 19.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2023 11:19
|
ДД 1 - КР майданчика - Небесної Сотні.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2023 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 17:20
|
КР майданчика - Небесної Сотні, 19.pdf | укладений |
16 серпня 2023 17:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт продовжено до 27.10.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 413 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реквізити підрядника викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 413 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт продовжено до 30.04.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | 413 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 2 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 413 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1., 3.3., додаток 1 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 413 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |