Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01998383 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Лариса Оскотська +380951590866 rola.kolobok@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2023 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2023 09:30 |
Очікувана вартість: | 1 975 286,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 876,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42910000-8: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником протягом десяти робочих днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2023 11:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2023 11:28 |
ДОДАТОК 1.docx | |
14 липня 2023 11:28 |
Додаток 4.docx | |
14 липня 2023 11:28 |
ДОДАТОК 3.docx | |
14 липня 2023 11:28 |
ДОДАТОК 2.docx | |
14 липня 2023 11:28 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000068 ● 40a3b44c1d7747f7b9b914deca2e6836
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2023 № 67-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 08.08.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 08.08.2023 № 67-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2023-07-14-004112-a 14.07.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 21:27:42
Запит про надання пояснення, інформації та документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комплексна система водопідготовки (ДК 021:2015: : 42910000-8 — Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 15:16:45
пояснення
надання пояснення до процедлури закупівлі UA-2023-07-14-004112-a
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-08-22 11:24:27
інформація щодо висновку по закупівлі UA-2023-07-14-004112-a
інформація щодо висновку по закупівлі UA-2023-07-14-004112-a
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-08-30 10:48:30
Відповідь на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2023-07-14-004112-a, повідомляє наступне.
У зверненні за роз'ясненням щодо висновку Замовник повідомив про заходи, що ним здійснюються для усунення порушень, виявлених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, що за своєю природою належить до інформації, передбаченої абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та не передбачає надання відповіді органом державного фінансового контролю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень щодо закупівлі UA-2023-07-14-004112-a
2023-08-22 14:40:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2023-08-30 16:30:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2023 09:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МЕГАВАТТ" |
1 967 154,07
UAH з ПДВ
|
1 967 154,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МЕГАВАТТ" #35024486 |
Переможець |
1 967 154,07
UAH з ПДВ
|
25 липня 2023 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2023 14:21
|
дод.угода розірвання.pdf | укладений |
22 серпня 2023 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2023 15:00
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2023 13:54
|
договір.pdf | укладений |
31 липня 2023 13:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі (заміна реквізитів) |
Номер договору про закупівлю: | 195-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |