Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Горобченко Валерій Вікторович 380456399482 valerigorobchenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2023 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 892 016,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 465,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2023 10:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2023 10:02 |
Проект договору.docx | |
14 липня 2023 10:02 |
ТД з обосливостями реконструкція вул. Театральна 2023.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-09-000035 ● 76243df5d2434cd6a425b69a692f6bed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2023 19:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.11.2023 № 302
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-07-14-001769-a 14.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-10 14:25:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є реконструкція вулиці Театральна в м. Біла Церква Київської області. Коригування (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-14-001769-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-10 15:17:12
Відповідь на запит Північного офісу
ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
На Ваш запит про надання пояснень щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі, а також здійснення посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, який надійшов 10.11.2023 р. у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт ізреконструкції вулиці Театральна в м. Біла Церква Київської області. Коригування (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікатор тендеру UA-2023-07-14-001769-a, надаємо наступну інформацію.
1. Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо.
Технічні та якісні характеристики закупівлі визначено відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації на виконання робіт з реконструкції вул. Театральна в м. Біла Церква Київської області.» Коригування. (код ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція). Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу і отримала позитивний висновок (№ 472/е/23-КД/П від 28 червня 2023 року)..
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) - https://new.bc-rada.gov.ua.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 10:03:08
Запит про надання пояснень
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 10.11.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 10.11.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-13 16:31:22
Відповідь на запит Півнчного офісу 2
На Ваш запит про надання пояснень, який надійшов 13.11.2023 року у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції вулиці Театральна в м. Біла Церква Київської області. Коригування (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція), ідентифікатор тендеру: UA-2023-07-14-001769-a надаємо і документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Локальний кошторис на будівельні роботи та відомість обсягів робіт .
Додатки:
Додаток № 1 – Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
Додаток № 2 – Локальний кошторис на будівельні роботи;
Додаток № 3 – Відомість обсягів робіт;
Додаток № 4 – Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
- відповідь 3177.pdf
- Експертний звіт (позитивний) реконструкція вул. Театральна .Коригування.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок Реконструкція вул. Театральна (коригування).pdf
- Відомість обсягів робіт Реконструкція аул. Театральна (коригування).pdf
- Локальний кошторис на будівельні роботи Реконструкція Театральна (коригування).pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України, викладених у висновку від 04.12.2023 року, за результатами проведеного моніторингу UA-M-2023-11-09-000035, з метою приведення умов Договору від 02.08.2023 № 1179/2023 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови КМУ № 668 від 01.08.2025 року, керуючись пунктом 11.2. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 1179/2023 від 02.08.2023 р., про що 06.12.2023 року уклали Додаткову угоду № 01, згідно якої сторони погодилися: 1. Викласти п. 10.1. Договору № 1179/2023 від 02.08.2023 р. у новій редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 року. Закінчення терміну дії договору, не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час його дії». 2. Викласти п. 13.1. Договору № 1179/2023 від 02.08.2023 р. у новій редакції: «Підрядник гарантує якість виконаних робіт та можливість експлуатації об’єкта відповідно до умов кошторисної документації протягом десяти років».
2023-12-06 16:02:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178) • усунуто
-
2023-12-08 12:35:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" |
6 876 308,40
UAH з ПДВ
|
6 876 308,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" #19426256 |
Переможець |
6 876 308,40
UAH з ПДВ
|
25 липня 2023 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 08:51
|
1179-2.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 15:42
|
1179-1.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 15:29
|
1179.pdf | укладений |
03 серпня 2023 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання вимог Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України, викладених у висновку від 04.12.2023 року, за результатами проведеного моніторингу UA-M-2023-11-09-000035, з метою приведення умов Договору від 02.08.2023 № 1179/2023 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови КМУ № 668 від 01.08.2025 року, керуючись пунктом 11.2. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 1179/2023 від 02.08.2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 1179/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1179/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |