Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 05445267 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6 |
Контактна особа: |
Філатова Олена Володимирівна +380442850862 2858412@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2023 09:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2023 09:40 |
Початок аукціону: | 25 липня 2023 14:02 |
Початок аукціону: | 25 липня 2023 14:02 |
Очікувана вартість: | 93 378 797,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної гарантії, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику. Гарантія має бути безумовною та безвідкличною (повинна свідчити про безумовний обов’язок гаранта сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації) та не може бути відкликана протягом строку дії. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628. При поданні тендерної пропозиції Учасником забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої(их) особи(іб) Гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 460 000,00 грн. (чотириста шістдесят тисяч гривень 00 копійок). Розрахунковий рахунок замовника: UA053057490000002600231068004 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції відповідає строку дії тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 460000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладання договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору у розмірі 5 (п’яти) відсотів вартості Доровору у вигляді застави. Застава для забезпечення виконання договору вноситься переможцем на користь Замовника шляхом перерахування грошових коштів на наступний розрахунковий рахунок Замовника: UA053057490000002600231068004 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно договору | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2023 09:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2023 09:36 |
Проект договору.doc | |
14 липня 2023 09:36 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc | |
14 липня 2023 09:36 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000117 ● 149e5ba31f1948a7a173c16f50c2d97b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 19:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.09.2023 № 263
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-07-14-001191-a 14.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 14:39:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із реконструкції транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». Розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-14-001191-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «МОСТИЦЬКИЙ 2» забезпечення виконання договору шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника у розмірі 5 (п’яти) відсотків вартості Договору у вигляді застави відповідно до пункту 6 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-11 15:54:17
Пояснення
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне:
1. Відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 14.11.2007 № 1456 (зі змінами) «Про реконструкцію транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Дирекція) визначено замовником реконструкції транспортної розв’язки.
В ході підготовки та поновлення даних, з метою відновлення робіт з будівництва II черги транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана, а саме розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»), виникла необхідність зазначені роботи виділити як позачергові заходи у складі об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» розпочати розбирання будівель та споруд (демонтаж) цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»).
Кошторисними нормами України (КНУ) «НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва» (розділом ІІІ. Визначення вартості будівництві при складанні інвесторської кошторисної документації) передбачено:
п. 3.27. Локальні та об’єктні кошторисні розрахунки складаються в поточному рівні цін на трудові та матеріально-технічні ресурси за формами об’єктних і локальних кошторисів на підставі архітектурних і технологічних рішень на стадіях ЕП, ТЕО, ТЕР, а також у випадках, коли на стадії П (затверджувальна частина РП) об’єми деяких робіт ще остаточно не визначилися і підлягають уточненню.
Оскільки проектом «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» передбачено розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») у складі об’єкту, до зведеного кошторисного розрахунку (ЗКР) включені локальні та об’єктні кошторисні розрахунки на розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»).
У зв’язку з чим Дирекцією, як замовником робіт з реконструкції об’єкту, вартість робіт з розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») виокремлено із загальної кошторисної вартості (ЗКР - Експертний звіт ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 27.03.2020 №00-0180-18/ПБ, затверджено розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 21.07.2021 №1630) об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському районі м. Києва» та перераховано у поточних цінах 2023 року.
В той же час, з метою підтвердження поточного рівня цін на трудові та матеріально-технічні ресурси та вартісних показників, Дирекцією подано проектну та кошторисну документацію до спеціалізованої експертної організації.
За результатами проведення експертизи отримано Експертну оцінку (позитивну) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по об’єкту: «Реконструкція транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом'янському та Шевченківському районах м. Києва». Розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»)» від 15 червня 2023 р. № 392/е/23. Оцінка надана Державним підприємством «Державний науково – дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ».
Додатково інформуємо, що обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, а також обсягів робіт та витрат включених до кошторисної частини проектної документації по об’єкту: «Реконструкція транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом'янському та Шевченківському районах м. Києва» (Експертний звіт ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 27.03.2020 №00-0180-18/ПБ, затверджено розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 21.07.2021 №1630), до складу якого входить розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»), в тому числі проектна документація та кошторисної частини проектної документації (Локальні та об’єктні кошторисні розрахунки).
2. Підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю:
Переможцем процедури закупівлі, ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ 2», перераховано кошти в якості забезпечення виконання договору (платіжна інструкція №322230 від 10.08.2023 року).
Додатки:
1. Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 14.11.2007 № 1456;
2. Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 21.07.2021 №1630);
3. Експертний звіт ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 27.03.2020 №00-0180-18/ПБ (з додатком);
4. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському районі м. Києва»;
5. Зведений кошторисний розрахунок вартості розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»);
6. Експертна оцінка (позитивна) ДП «Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 15 червня 2023 р. № 392/е/23 (з додатком);
7. Платіжна інструкція №322230 від 10.08.2023 року.
- 1. Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 14.11.2007 № 1456
- Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 21.07.2021 №1630)
- Експертний звіт ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 27.03.2020 №00-0180-18/ПБ (з додатком)
- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському районі м. Києва»
- Зведений кошторисний розрахунок вартості розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК»)
- Експертна оцінка (позитивна) ДП «Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 15 червня 2023 р. № 392/е/23 (з додатком)
- Платіжна інструкція №322230 від 10.08.2023 року
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-13 22:30:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із реконструкції транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». Розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-14-001191-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень на підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ 2» вимогам пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в частині робіт передбачених технічним завданням Додатку № 1 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-14 11:40:04
Пояснення
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне:
Згідно вимог пункту 3 Додатку №2 тендерної документації учасники мають підтвердити наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження зазначеної вимоги учасники надають:
1. Довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений договір на виконання аналогічних робіт (що включає роботи передбачені технічним завданням (Додаток №1 до тендерної документації)) із зазначенням предмету договору, року укладання та замовника.
2. Копію одного аналогічного договору;
3. Копію відгуку, датованого не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі від замовника, з яким був укладений цей договір, який повинен містити:
-№, дату, предмет Договору, сума договору та вартість виконаних робіт.
ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ 2» на підтвердження зазначеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції надало наступні документи:
1. Довідка від 21 липня 2023 року №2107/003 про раніше укладений договір на виконання аналогічних робіт.
2. Договір генерального підряду від 25 квітня 2019 року № 7 щодо виконання аналогічних робіт (що включає роботи передбачені технічним завданням (Додаток №1 до тендерної документації)), а саме, додатком №1 (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та додатком №2 (Календарний графік виконання робіт) до договору №7 генерального підряду від 29 квітня 2019 року одним із видів робіт є демонтаж будівлі та розбирання конструкцій, що підтверджує вимоги тендерної документації щодо виконання робіт котрі передбачені технічним завдання (Додаток №1 до тендерної документації).
3. Відгук від 19 липня 2023 року № б/н, що датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі від замовника з яким був укладений цей договір.
Додатки:
1. Довідка про раніше укладений договір на виконання аналогічних робіт від 21 липня 2023 року №2107/003.
2. Договір генерального підряду від 25 квітня 2019 року №7.
3. Відгук від 19 липня 2023 року № б/н.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-09-27 16:07:29
Роз'яснення щодо висновку
Отримавши Ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-0714-001191-а за предметом закупівлі: ««Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». Розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи)», Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається до Вас з наступним.
Відповідно до пункту 3 Висновку «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель»: з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Просимо надати роз’яснення, на якій правовій підставі та яким чином Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» може припинити зобов’язання за договором, оскільки а ні чинним законодавством а ні договором укладеним за результатами даної закупівлі, підстав для припинення зобов’язань не передбачено.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-10-04 15:12:10
Про надання роз’яснень щодо висновку
Державна аудиторська служба України відповідно до статті 8 Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,
передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в
Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року
№ 1178 здійснила моніторинг процедури закупівлі із реконструкції
транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у
Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». Розбирання будівель
та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ
«НВП «БІЛЬШОВИК») (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
(підрядні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель
за номером ID: UA-2023-07-14-001191-a), проведеної комунальним
підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд
м. Києва» (далі – Замовник).
Відповідно до пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону Держаудитслужбою
у висновку про результати моніторингу закупівлі закупівель за номером ID:
UA-2023-07-14-001191-a зазначено зобов’язання щодо усунення порушення
(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: «З огляду на
встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись
статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного
фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні
закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення
виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від
14.08.2023 № 14/08-23 (далі – Договір) та протягом п’яти робочих днів з дня
оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель
інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
Згідно пункту 3 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про
результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Міністерства
фінансів України 08 вересня 2020 року № 552 (далі – Порядок № 552)
передбачає, що у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері
публічних закупівель пункт 3 висновку про результати моніторингу процедури
закупівлі має містити посилання на структурну одиницю компетенційного
нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового
контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством
порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Зі змісту зазначеного пункту Порядку № 552 встановлено, що він містить
обов’язкову вимогу для органу державного фінансового контролю зазначити у
висновку про результати моніторингу закупівлі структурну одиницю
компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган
державного фінансового контролю зобов'язує замовника усунути виявлені
порушення, тобто посилання на нормативно-правовий акт, який визначає саме
межі повноважень Держаудитслужби в частині зобов'язання замовника усунути
виявлені порушення у сфері публічних закупівель, а не визначає конкретного
заходу або дій, яких Замовник повинен вжити для усунення виявлених
порушень.
Отже, заявляючи вимогу про усунення виявлених порушень у сфері
публічних закупівель, Держаудитслужба, зобов’язала Замовника здійснити
заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку,
зокрема шляхом припинення зобов’язання за Договором.
Враховуючи приписи частини восьмої статті 8 Закону, законодавцем
диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усунені
порушень, зазначених у висновку, зокрема шляхом оприлюднення через
електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про
усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або
інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Тобто, саме замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він
має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених
законом правомірний варіантів поведінки.
Враховуючи вищевикладене, Законом на замовника покладений обов`язок
зазначити три варіанти правомірної поведінки, тобто дається право вибору:
вжити заходів щодо припинення зобов’язань за Договором, та протягом п`яти
робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну
систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення
порушення законодавства сфері публічних закупівель, викладеного у висновку,
надати аргументовані заперечення та/або інформацію про причини
неможливості усунення виявленого порушення.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю
укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського
кодексу України з урахуванням особливостей визначених цим Законом.
Статтею 203 Цивільного кодексу України передбачено, що зміст правочину
не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а
також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка
вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності.
Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що
обумовлені ним.
Відповідно до частини 2 статті 16 Цивільного кодексу України одним із
способів захисту цивільного права може бути, зокрема, визнання правочину
недійсним.
Відповідно до частини першої статті 215 Цивільного кодексу України,
підставою недійсності правочину недодержання в момент вчинення правочину
стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою,
п`ятою статті 203 цього Кодексу.
Враховуючи приписи статті 41 Закону та статей 16, 216 ЦК України
укладення договорів є завершальною стадією проведення процедури закупівлі.
Водночас безпідставне відхилення тендерної пропозиції, що за
результатами оцінки визначено як найбільш економічно вигідною, порушує
принци публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону, зокрема,
максимальної економії та об’єктивного та неупередженого визначення
переможця процедури закупівлі.
Як наслідок, неправомірні дії Замовника під час визначення переможця
торгів призвели до укладення договору з учасником, в якого цінова пропозиція
вища на 2,4 млн гривень.
Таким чином, Замовник провів процедуру закупівлі з порушенням
законодавства у сфері закупівель, які вплинули на об’єктивне обрання
переможця торгів, що є підставою для вжиття заходів щодо розірвання
Договору.
Держаудитслужба конкретизувала, яких саме заходів має вжити Замовник,
визначила спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що
свідчить про його чіткість та визначеність.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Між Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Мостицький 2» за результатом проведення процедури закупівлі: «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». Розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-14-001191-a) укладено Договір підряду № 14/08-23 від 14.08.2023. 04.09.2023 Державна аудиторська служба України прийняла рішення про початок проведення моніторингу даної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43. 25.09.2023 в електронній системі закупівель було опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-0714-001191-а, яким встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язано КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи вищезазначене, комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє про припинення зобов’язань за Договором підряду № 14/08-23 від 14.08.2023 та пропонує укласти додаткову угоду про дострокове розірвання даного Договору за згодою сторін. Після підписання один примірник додаткової угоди просимо повернути на нашу адресу. Додаток: проект додаткової угоди №3 до Договору підряду № 14/08-23 від 14.08.2023 (2 примірника на 1 аркуші кожен).
2023-10-02 14:48:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2023 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
88 709 000,00
UAH з ПДВ
|
88 709 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2" |
91 138 206,42
UAH з ПДВ
|
91 138 206,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УНІВЕРСАЛ ПРОМ ТРЕЙД" |
92 188 500,00
UAH з ПДВ
|
92 188 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" #40777092 |
Відхилено |
88 709 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2023 12:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2023 15:51
|
ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2" #35331394 |
Переможець |
91 138 206,42
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2023 13:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2023 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 09:59
|
Додаткова угода | укладений |
04 жовтня 2023 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 14:44
|
Договір | укладений |
15 серпня 2023 14:42
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 серпня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Державною аудиторською службою України відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, проводився моніторинг процедури закупівлі на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». Розбирання будівель та споруд цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-14-001191-a). 25.09.2023 в електронній системі закупівель було опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-0714-001191-а, яким встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язано КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором. 1. Керуючись Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-0714-001191-а, Сторони дійшли згоди розірвати Договір підряду № 14/08-23 від 14.08.2023 за згодою Сторін. |