Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя з монтажем та пусконалагодженням)
Очікувана вартість
1 752 000,00 UAH
UA-2023-07-13-009979-a ● 8226a7063b5b4e23b5b9e4d524e38be3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 03345076 |
Місцезнаходження: | 69032, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд. 7 |
Контактна особа: |
Людмила Петрова +380508523593 p16112022@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2023 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 752 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 52560 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору становить 5 % вартості договору, банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32260000-3: Обладнання для передавання даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
КОНТРОЛЕР, у складі: Блок контролера СВТ.ЕМ для керування сиреною Силовий блок запуску СВТ Система зв’язку: Модуль радіо- зв’язку VHF Антена з кабелем Бокси, кріплення, комплектом Роутер з підтримкою LTE
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32260000-3 — Обладнання для передавання даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки здійснюються після прийняття Товару у власність Покупця та надання супутніх послуг, що підтверджується видатковою накладною та технічним актом приймання-передачі протягом 7 банківських днів після оформлення Сторонами видаткової накладної та технічного акту приймання-передачі супутніх послуг. В разі здійснення оплати за рахунок коштів підприємства розрахунки здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 7 банківських днів після передачі Товару у власність Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування – розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 банківських днів після отримання Покупцем фінансування на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Допускається відстрочення платежу оплати за фактом поставленого Товару на 60 календарних днів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2023 20:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2023 20:44 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 2-2.docx | |
23 липня 2023 20:44 |
Нова_редакція_Тендерна_документація_3226_2.docx | |
23 липня 2023 20:44 |
Зміни_до_Тендерної_документації_3226_2.docx | |
19 липня 2023 12:46 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 2 .docx | |
19 липня 2023 12:46 |
Нова редакція Тендерна документація 3226.docx | |
19 липня 2023 12:46 |
Зміни до Тендерної документації 3226.docx | |
13 липня 2023 15:49 |
Додаток 1.docx | |
13 липня 2023 15:49 |
Тендерна документація 3226.docx | |
13 липня 2023 15:49 |
Проєкт договору 3226 Обладнання для передавання даних _.doc | |
13 липня 2023 15:49 |
Додаток 2.docx | |
13 липня 2023 15:49 |
Додаток 4.docx |
23 липня 2023 20:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 липня 2023 20:44 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 2-2.docx
|
||||||
23 липня 2023 20:44 |
Нова_редакція_Тендерна_документація_3226_2.docx
|
||||||
23 липня 2023 20:44 |
Зміни_до_Тендерної_документації_3226_2.docx
|
||||||
19 липня 2023 12:46 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 2 .docx
|
||||||
19 липня 2023 12:46 |
Нова редакція Тендерна документація 3226.docx
|
||||||
19 липня 2023 12:46 |
Зміни до Тендерної документації 3226.docx
|
||||||
13 липня 2023 15:49 |
Додаток 1.docx
|
||||||
13 липня 2023 15:49 |
Тендерна документація 3226.docx
|
||||||
13 липня 2023 15:49 |
Проєкт договору 3226 Обладнання для передавання даних _.doc
|
||||||
13 липня 2023 15:49 |
Додаток 2.docx
|
||||||
13 липня 2023 15:49 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про необхідність ПКД для закупівлі устаткування МАСЦО
Дата подання: 17 липня 2023 21:05
Дата відповіді: 19 липня 2023 11:03
За якими критеріями вибирався тип обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя.
Постанова України Кабінет Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 передбачає (п. 22, абз. 3):
«п. 22. Готовність автоматизованих систем оповіщення до використання за призначенням забезпечується шляхом:
наявності проектної (проектно-кошторисної), технічної (експлуатаційно-технічної) документації, паспортів на автоматизовану систему оповіщення, технічні засоби оповіщення та інформування;»
З цього витікає обов’язковість наявності проектно-кошторисної документації (з відповідними локальними кошторисами на придбання устаткування в її складі), яка на вимогу Постанови Кабінет Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 «ПОРЯДОК затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» повинна пройти обов’язкову експертизу, мати позитивний експертний висновок та бути зареєстрованою на порталі Единої державної електронної системи у сфері будівництва (відповідно до Закону України від 17 жовтня 2019 року № 199-IX з 1 грудня 2020 року запроваджується Єдина державна електронна система у сфері будівництва).
Вимоги Постанови Кабінет Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
«п. 5. Перед схваленням та затвердженням проектів будівництва у випадках, визначених статтею 31 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, проводиться експертиза проектів будівництва, а у випадках, визначених Законом України “Про інвестиційну діяльність”, - державна експертиза інвестиційного проекту, складовою якого є проект будівництва.
Перед затвердженням проектів будівництва для проведення їх експертизи до проектної документації на будівництво об’єктів, для функціонування яких застосовується програмне забезпечення та/або комп’ютерна техніка та обладнання для створення інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем, розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів додаються результати експертизи, що здійснюється відповідно до Закону України “Про Національну програму інформатизації”.
«п. 10. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що:
за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, а під час дії воєнного стану - 1 млн. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва;»
МАСЦО згідно ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності) належить до класу наслідків (відповідальності СС2).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Технічні характеристики обладнання за предметом даної закупівлі визначені на підставі Технічного завдання, затвердженого рішенням місцевого органу виконавчої влади (органу місцевого самоврядування), а саме виконавчого комітету Запорізької міської ради. А також Положення про МАСЦО міста Запоріжжя, також затвердженого рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради за погодженням з територіальним органом ДСНС, що відповідає п. 10 Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захист (затвердженому постановою КМУ від 27.09.2017 №711 зі змінами). Пунктом 22 Положення, яке цитується у запитанні, встановлені шляхи забезпечення готовності автоматизованих систем оповіщення до використання за призначенням, тому на етапі проведення даної закупівлі посилання на нього недоречно. Щодо інших наведених в запитанні нормативів: їх тлумачення вважаємо міркуванням та особистою думкою запитувача, що не впливає на проведення даної закупівлі.
Якщо запитувач має можливість та бажання поставити обладнання (з монтажем та пусконалагодженням) відповідно до встановлених вимог, запрошуємо прийняти участь у даній закупівлі.
Якщо запитувач має можливість та бажання поставити обладнання (з монтажем та пусконалагодженням) відповідно до встановлених вимог, запрошуємо прийняти участь у даній закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-13-009979-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОПТІМА-КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:33836515
Дата подання: 17 липня 2023 21:09
Про діапазон частот
Шановний Замовнику!
1. В ДОДАТОКу 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» є вимога до діапазону робочих частот, а саме:
Діапазон робочих частот, МГц VHF: 400-470МГц
Що не відповідає прийнятому розподілу частот
VHF (136 - 174 МГц)
UHF (400 до 520 МГц)
2. Який саме діапазон має використовуватись VHF чи UHF?
3. Повідомте чи має Замовник належним чином оформлену ліцензію на певний діапазон.
4. Прошу привести у відповідність та внести зміни до тендерної документації в Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
1. В ДОДАТОКу 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» є вимога до діапазону робочих частот, а саме:
Діапазон робочих частот, МГц VHF: 400-470МГц
Що не відповідає прийнятому розподілу частот
VHF (136 - 174 МГц)
UHF (400 до 520 МГц)
2. Який саме діапазон має використовуватись VHF чи UHF?
3. Повідомте чи має Замовник належним чином оформлену ліцензію на певний діапазон.
4. Прошу привести у відповідність та внести зміни до тендерної документації в Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі»
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2023 12:50
Дякуємо за зауваження. Використовується диапазон UHF. Всі необхідні дозволи отримані. Дані внесені в Додаток 2.
Номер вимоги: UA-2023-07-13-009979-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОПТІМА-КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:33836515
Дата подання: 20 липня 2023 23:02
Щодо підтвердження факту виконання робіт
Шановний замовник! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в додатку 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі
Код ДК 021:2015: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя з монтажем та пусконалагодженням)
В розділі 1 п. 15
Викласти в новій редакції а саме:
Учасник має підтвердити факт виконання робіт/надання послуг для впровадження та/або участь у впровадженні місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) у замовника рівня місто, територіальна громада та яка працює у замовника впродовж не менше гарантійного строку.
В центральних органах не передбачено МАСЦО.
Вираз «не нижче центральних органів виконавчої влади» передбачає будівництво систем оповіщення іншого призначення (посадових осіб), явно прописаний під конкретного виконавця.
Розгорнути
Згорнути
Код ДК 021:2015: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя з монтажем та пусконалагодженням)
В розділі 1 п. 15
Викласти в новій редакції а саме:
Учасник має підтвердити факт виконання робіт/надання послуг для впровадження та/або участь у впровадженні місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) у замовника рівня місто, територіальна громада та яка працює у замовника впродовж не менше гарантійного строку.
В центральних органах не передбачено МАСЦО.
Вираз «не нижче центральних органів виконавчої влади» передбачає будівництво систем оповіщення іншого призначення (посадових осіб), явно прописаний під конкретного виконавця.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 липня 2023 21:15
Внесено відповідні зміни до Тендерної документації, пункт 15 Додатку 2 змінено та викладено у новій редакції.
Номер вимоги: UA-2023-07-13-009979-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОПТІМА-КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:33836515
Дата подання: 20 липня 2023 23:21
Відмінити закупівлю на підставі відсутності проектно-кошторисної документації
По – перше: згадана Постанова має номер 733, а не 711.
По-друге: Згаданий Вами п.10 Постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733 цитата:
«10. Місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення створюються і функціонують у районах, на територіях територіальних громад, у населених пунктах та на територіях, що віднесені до груп цивільного захисту.
{Абзац перший пункту 10 в редакції Постанови КМ № 1205 від 21.10.2022}
Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій та територіальним органом ДСНС.
{Абзац другий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1205 від 21.10.2022}»
Створення МАСЦО (об’єкта будівництва) згідно із законодавством здійснюється на вимогу та відповідно до ряду ЗАКОНОДАВЧИХ АКТІВ:
- пункту 4 частини другої статті 17, статті 19 Кодексу цивільного захисту України;
- пункти 9 та 10 Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 року № 733;
- пункт 4 Плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку та технічної модернізації системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 року № 488-р;
- розділ 1 та 2 ДБН В.2.5-76:2014 «Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення» (Зі зміною № 1);
- ДСТУ 8855:2019 «Будівлі і споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності).
- Постанова КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»;
- Наказ Мінрегіону України 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389.
Перелічені законодавчі та нормативні акти не передбачають СВОРЕННЯ МАСЦО без створення проектно-кошторисної документації, проведення її експертизи, затвердження Замовником, а тим паче закупівлі будь-якого обладнання МАСЦО не передбаченого у відповідній проектно-кошторисній документації.
Згадане у відповіді «рішення місцевого органу виконавчої влади (органу місцевого самоврядування), а саме виконавчого комітету Запорізької міської ради» не є законодавчим актом, а в даному випадку суперечить чинному законодавству в частині необхідності виготовлення проектної документації при створенні об’єкта будівництва – МАСЦО.
Тому створення МАСЦО в розумінні цих законодавчих актів не є закупівлею обладнання та не може здійснюватися без попереднього створення проектно-кошторисної документації.
Розгорнути
Згорнути
По-друге: Згаданий Вами п.10 Постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733 цитата:
«10. Місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення створюються і функціонують у районах, на територіях територіальних громад, у населених пунктах та на територіях, що віднесені до груп цивільного захисту.
{Абзац перший пункту 10 в редакції Постанови КМ № 1205 від 21.10.2022}
Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій та територіальним органом ДСНС.
{Абзац другий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1205 від 21.10.2022}»
Створення МАСЦО (об’єкта будівництва) згідно із законодавством здійснюється на вимогу та відповідно до ряду ЗАКОНОДАВЧИХ АКТІВ:
- пункту 4 частини другої статті 17, статті 19 Кодексу цивільного захисту України;
- пункти 9 та 10 Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 року № 733;
- пункт 4 Плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку та технічної модернізації системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 року № 488-р;
- розділ 1 та 2 ДБН В.2.5-76:2014 «Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення» (Зі зміною № 1);
- ДСТУ 8855:2019 «Будівлі і споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності).
- Постанова КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»;
- Наказ Мінрегіону України 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389.
Перелічені законодавчі та нормативні акти не передбачають СВОРЕННЯ МАСЦО без створення проектно-кошторисної документації, проведення її експертизи, затвердження Замовником, а тим паче закупівлі будь-якого обладнання МАСЦО не передбаченого у відповідній проектно-кошторисній документації.
Згадане у відповіді «рішення місцевого органу виконавчої влади (органу місцевого самоврядування), а саме виконавчого комітету Запорізької міської ради» не є законодавчим актом, а в даному випадку суперечить чинному законодавству в частині необхідності виготовлення проектної документації при створенні об’єкта будівництва – МАСЦО.
Тому створення МАСЦО в розумінні цих законодавчих актів не є закупівлею обладнання та не може здійснюватися без попереднього створення проектно-кошторисної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2023 13:58
Наголошуємо, що предметом даної закупівлі є обладнання (не послуги або роботи зі створення МАСЦО). Розробка проєктно-кошторисної документації для закупівлі обладнання чинним законодавством не передбачена.
Номер вимоги: UA-2023-07-13-009979-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОПТІМА-КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:33836515
Дата подання: 24 липня 2023 21:41
Відмінити закупівлю на підставі відсутності проектно-кошторисної документації
У вашій відповіді від 24.07.23, 13:58 зазначено:
«● Коментар до відповіді
Наголошуємо, що предметом даної закупівлі є обладнання (не послуги або роботи зі створення МАСЦО). Розробка проєктно-кошторисної документації для закупівлі обладнання чинним законодавством не передбачена.»
Але це ВІДВЕРТА НЕПРАВДА, оскільки у назві предмета даної закупівлі містяться саме роботи (з монтажем та пусконалагодженням), які забезпечують встановлення обладнання для МАСЦО, що закуповується.
Цитата: «Код ДК 021:2015: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя з монтажем та пусконалагодженням)»
Зазначене виконання монтажних та пусконалагоджувальних РОБІТ, які не є обладнанням, повинні виконуватися за відповідною затвердженою ПРОЕКТНОЮ документацією (ПКД). Виходячи з цього, у цій ПКД повинний міститися і кошторис на придбання устаткування (обладнання), яке відповідно до предмету закупівлі заплановане до монтування та пусконалагоджування.
Окрім цього, створення МАСЦО відноситься до об’єктів з середніми наслідками СС2 (згідно ДСТУ 8855:2019 «Будівлі і споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності), Таблиця 1).
Відповідно, МАСЦО (об’єкт СС2) повинен створюватись за затвердженою ПКД, яка повинна отримати позитивний експертний звіт.
Підстави:
- стаття 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
- Наказ Мінрегіону України 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів»;
- Постанова КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Виходячи з вищезазначеного, вимагаю дану закупівлю відмінити до приведення предмету (об’єкту) закупівлі у відповідність чинному Законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
«● Коментар до відповіді
Наголошуємо, що предметом даної закупівлі є обладнання (не послуги або роботи зі створення МАСЦО). Розробка проєктно-кошторисної документації для закупівлі обладнання чинним законодавством не передбачена.»
Але це ВІДВЕРТА НЕПРАВДА, оскільки у назві предмета даної закупівлі містяться саме роботи (з монтажем та пусконалагодженням), які забезпечують встановлення обладнання для МАСЦО, що закуповується.
Цитата: «Код ДК 021:2015: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя з монтажем та пусконалагодженням)»
Зазначене виконання монтажних та пусконалагоджувальних РОБІТ, які не є обладнанням, повинні виконуватися за відповідною затвердженою ПРОЕКТНОЮ документацією (ПКД). Виходячи з цього, у цій ПКД повинний міститися і кошторис на придбання устаткування (обладнання), яке відповідно до предмету закупівлі заплановане до монтування та пусконалагоджування.
Окрім цього, створення МАСЦО відноситься до об’єктів з середніми наслідками СС2 (згідно ДСТУ 8855:2019 «Будівлі і споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності), Таблиця 1).
Відповідно, МАСЦО (об’єкт СС2) повинен створюватись за затвердженою ПКД, яка повинна отримати позитивний експертний звіт.
Підстави:
- стаття 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
- Наказ Мінрегіону України 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів»;
- Постанова КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Виходячи з вищезазначеного, вимагаю дану закупівлю відмінити до приведення предмету (об’єкту) закупівлі у відповідність чинному Законодавству України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2023 15:30
В електронній системі закупівель оприлюднені запитання та вимога аналогічного місту: запитання (Про необхідність ПКД для закупівлі устаткування МАСЦО, Дата подання: 17 липня 2023 21:05, Дата відповіді: 19 липня 2023 11:03) та вимога (Номер вимоги: UA-2023-07-13-009979-a.a3, Учасник: ТОВ "ОПТІМА-КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:33836515, Дата подання: 20 липня 2023 23:21, Статус: Відповідь надана) . Відповідь замовником надана.
(вимога відхилена)
(вимога відхилена)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕСЕНТ-А" |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕСЕНТ-А" #40647841 |
Переможець |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2023 11:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2023 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2023 14:14
|
ДУ-2-дог-47ВТМ-перероз..pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2023 09:11
|
ДУ -ДЕСЕНТ-А-дог-47ВТМ-місце поставки.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2023 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2023 11:43
|
Дог-47ВТМ-контролери МАСЦО.pdf | укладений |
08 серпня 2023 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення умов та місця поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 47ВТ/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл коштів на закупівлю товарів |
Номер договору про закупівлю: | 47ВТ/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |