Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Героїв Чорнобиля в смт. Куликівка, Чернігівського району, Чернігівської області
Очікувана вартість
3 081 776,40 UAH
UA-2023-07-13-009027-a ● db91993ce599404ba494ff0296d9e7f4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Куликівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412432 |
Місцезнаходження: | 16300, Україна , Чернігівська обл., смт Куликівка, вулиця Миру, 67 |
Контактна особа: |
Лазарь Наталія Олександрівна +380464320320 lazar_natalia@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2023 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 081 776,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 817,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15408.88 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Героїв Чорнобиля в смт. Куликівка, Чернігівського району, Чернігівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16300, Україна, Чернігівська область, смт Куликівка, вул. Героїв Чорнобиля
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2023 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2023 15:17 |
ТД Героїв Чорнобиля.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікати
Дата подання: 17 липня 2023 11:06
Дата відповіді: 19 липня 2023 14:23
Відповідно до умов ТД Сертифікати повинні бути видані на ім’я учасника акредитованим НАУУ органом з сертифікації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 з одночасним наданням в складі пропозиції атестату про акредитацію та відповідної сфери акредитації. Звертаємо увагу замовника, що в Україні установою, яка здійснює акредитацію органів сертифікації є Національне агентство з акредитації України, скорочено НААУ. Просимо привести у відповідність умови ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідна технічна помилка жодним чином не впливає на зміст тендерних пропозицій учасників.
Надання сертифікатів, що видані акредитованим НААУ органом з сертифікації, не буде вважатися помилкою.
Надання сертифікатів, що видані акредитованим НААУ органом з сертифікації, не буде вважатися помилкою.
сертифікати
Дата подання: 17 липня 2023 11:07
Дата відповіді: 19 липня 2023 14:25
2. Відповідно до умов ТД учасник повинен подати сертифікат на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно будівництва доріг і автострад зі звітом за результатами аудиту; та сертифікат на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно будівництва доріг і автострад зі звітом за результатами аудиту. Звертаємо увагу Замовника на той факт, що на даний момент в Україні діє паралельно 2 стандарти ISO 9001:
- ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), який прийнятий Наказом Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем (ДП «НДІ «Система») від 31.12.2015 № 221 (Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015), і - ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який прийнятий Наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів.
Основними відмінностями між ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ EN ISO 9001:2018 є те, який орган їх прийняв та на основі яких міжнародних стандартів. Тобто зміст самих вимог у цих двох стандартів однаковий. З огляду на це, в учасників немає потреби і вони не зобов’язані сертифікуватись по двох однакових стандартах. Тому така вимога є дискримінаційною оскільки Замовником при встановлені вимоги обмежено участь Учасників, які сертифіковані у порядку тільки одного стандарту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що сертифікація згідно стандарту ISO 9001 носить добровільний характер. Відповідно до діючого законодавства не передбачена обов’язкова сертифікація.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога тендерної документації щодо надання сертифікату на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно будівництва доріг і автострад зі звітом за результатами аудиту та сертифікату на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно будівництва доріг і автострад зі звітом за результатами аудиту жодним чином не обмежує коло потенційних учасників закупівлі, так як кожен учасник, що бажає взяти участь у процедурі закупівлі має можливість пройти сертифікацію згідно відповідних стандартів.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога тендерної документації щодо надання сертифікату на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно будівництва доріг і автострад зі звітом за результатами аудиту та сертифікату на систему управління якістю учасника відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно будівництва доріг і автострад зі звітом за результатами аудиту жодним чином не обмежує коло потенційних учасників закупівлі, так як кожен учасник, що бажає взяти участь у процедурі закупівлі має можливість пройти сертифікацію згідно відповідних стандартів.
сертифікати
Дата подання: 17 липня 2023 11:07
Дата відповіді: 19 липня 2023 14:25
Відповідно до умов ТД учасник повинен подати сертифікат на систему управління енергетичним менеджментом учасника відповідно ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» стосовно будівництва доріг і автострад зі звітом за результатами аудиту. Сертифікати повинні бути видані на ім’я учасника акредитованим НАУУ органом з сертифікації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 з одночасним наданням в складі пропозиції атестату про акредитацію та відповідної сфери акредитації. Звертаємо увагу Замовника що на сьогоднішній день в Україні немає жодного органу з оцінки відповідності, який би був акредитований НААУ відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 на видачу сертифікатів за стандартом ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) в галузі будівництва доріг і автострад. Просимо прибрати дану дискримінаційну умову.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що в Україні є органи з сертифікації, які акредитовані НААУ відповідно ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 щодо сертифікації згідно стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання».
Кожен учасник, що бажає взяти участь у процедурі закупівлі має можливість пройти сертифікацію згідно відповідного стандарту.
Кожен учасник, що бажає взяти участь у процедурі закупівлі має можливість пройти сертифікацію згідно відповідного стандарту.
посвідчення
Дата подання: 17 липня 2023 11:08
Дата відповіді: 19 липня 2023 14:27
Відповідно до умов ТД учасник має подати копію кваліфікаційного посвідчення інженера-консультанта, виданого акредитованим НААУ органом на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014. Звертаємо увагу Замовника, що стандарт ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 втратив чинність в нашій країні ще 01.01.2022 р. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що в разі наявності відповідного кваліфікаційного посвідчення, яке видане акредитованим НААУ органом на відповідність вимогам ДСТУ EN ІSO/ІЕС 17024:2019, такий учасник може надати таке посвідчення з відповідним роз’ясненням у довільній формі.
геодезист
Дата подання: 17 липня 2023 11:08
Дата відповіді: 19 липня 2023 14:27
Відповідно до умов ТД учасник має подати копію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста та витяг з державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, відповідно до якого місцем роботи інженера-геодезиста є підприємство учасника. Звертаємо увагу Замовника що на сьогоднішній день трудовим законодавством нашої держави громадянам не заборонено реалізовувати своє право на працю в тій чи іншій формі, в тому числі працюючи за не основним місцем роботи (так зване сумісництво) чи на підставі договору про надання послуг відповідно до цивільного законодавства, чи реалізуючи своє право на зайняття підприємницькою діяльністю в якості фізичної особи-підприємця. З огляду на вищевказане вимога щодо надання витягу з державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, відповідно до якого місцем роботи інженера-геодезиста є підприємство учасника є дискримінаційною. Оскільки суттєво звужує коло потенційних учасників до тих, у яких геодезист працює за основним місцем роботи. Просимо прибрати дану дискримінаційну умову.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що вищезазначена вимога тендерної документації жодним не звужує коло потенційних учасників, у яких інженер-геодезист працює за основним місцем роботи, так як такі учасники можуть отримати відповідний витяг з державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, відповідно до якого місцем роботи інженера-геодезиста є підприємство учасника.
консультант
Дата подання: 17 липня 2023 11:09
Дата відповіді: 19 липня 2023 14:28
Відповідно до умов ТД учасник має подати копію сертифіката інженера-консультанта (будівництво) згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016. Звертаємо увагу Замовника Інженер-консультант — спеціалізована інжинірингова організація або фахівець, що забезпечує організаційний та консультативний супровід проєктування та будівництва об'єктів. Інженер-консультант виступає в ролі експерта, який консультує замовника з питань реалізації проєкту, займається підбором постачальників і підрядників, керує будівництвом на майданчику і повністю супроводжує проєкт на всіх стадіях будівництва і до його прийняття замовником. У числі вимог до інженера-консультанта — об'єктивність і незалежність, прозорість усієї інформації, неможливість будь-яких «закулісних» дій, що ведуть до подорожчання проєктів та невиправданих витрат замовника. Крім того, відповідно до Постанови КМУ від 28 грудня 2016 р. № 1065 п. 13 Взаємовідносини замовника, підрядника та інженера-консультанта регулюються договорами між замовником та підрядником і замовником та інженером-консультантом. Під час визначення прав та обов’язків замовника, підрядника та інженера-консультанта сторони за їх згодою можуть використовувати міжнародні форми договорів, звичаї та рекомендації міжнародних та вітчизняних організацій відповідно до законодавства України. Пунктом 14 даної Постанови передбачено, що Договір між замовником та інженером-консультантом укладається за результатами тендера на закупівлю дорожніх консультаційних послуг, проведеного відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
З огляду на вищенаведене, стає зрозуміло що залучення такого працівника учасником (потенційними підрядником) ще до укладення договору про закупівлю суперечить змісту даних правовідносин, порушує вимоги Постанови КМУ від 28 грудня 2016 р. № 1065 та в цілому невілює принципи об'єктивності і незалежності та прозорість діяльності такого фахівця.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 21 Єдиних вимог щодо проектування, нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, затверджених Постанови КМУ від 28.12.2016 № 1065, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Аналогічна вимога неодноразово була предметом скарг до Антимонопольного комітету України, відповідно до рішень за якими дана вимога не була віднесена до дискримінаційних та таких, що звужує коло потенційних учасників.
Аналогічна вимога неодноразово була предметом скарг до Антимонопольного комітету України, відповідно до рішень за якими дана вимога не була віднесена до дискримінаційних та таких, що звужує коло потенційних учасників.
коефіцієнт
Дата подання: 17 липня 2023 13:40
Дата відповіді: 19 липня 2023 14:29
Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», ч.ч. 2, 3 передбачено виконання наступних робіт:
2. Укріплення узбіччя гравійною [щебеневою] сумішшю С-7 товщиною 10 см — 100 м2 — 3,93
3. На кожний 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-54-11 — 100 м2 — 3,93.
Замовником не вказано коефіцієнт на зміну товщини шару до ч.3. Просимо зазначити відповідний коефіцієнт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне. Зважаючи на те, що у дефектному акті не передбачений відповідний коефіцієнт, учасники мають право використовувати коефіцієнт, який є правильним відповідно до технологічного процесу виконання будівельних робіт з капітального ремонту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД" |
3 031 001,22
UAH з ПДВ
|
3 031 001,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД" #42311654 |
Переможець |
3 031 001,22
UAH з ПДВ
|
25 липня 2023 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 серпня 2023 12:11
|
додаткова угода про розірвання договору.doc.pdf | укладений |
24 серпня 2023 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2023 16:13
|
Договір.pdf | укладений |
31 липня 2023 16:05
|