Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38
Очікувана вартість
6 838 995,10 UAH
UA-2023-07-13-008271-a aa4bb4a4b9eb481a85295039c7bf1be5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Гончарова

+380980391718
+380484122140
izmailbuhg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04056983
Вебсайт: https://izmail-mr.od.gov.ua/
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Незалежності, будинок 62
Контактна особа: Аліна Гончарова
+380980391718, +380484122140
izmailbuhg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, Ізмаїльський район, вулиця Соборна, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

13 липня 2023 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2023 14:52
Звіт дог № 90 від 12.07.2023.pdf
13 липня 2023 14:52
Протокол 203_звіт дог.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-14-000048 ● 4a78977b9f864407a20c91aaa93eec44
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2023 11:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
14.11.2023 № 57-З
Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2023-07-13-008271-a 13.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-27 16:55:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38», очікуваною вартістю 6 838 995,10 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-13-008271-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом закупівлі без використання електронної системи.
2. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, експертний звіт, технічне завдання, дефектні акти тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання укладеного між Виконавчим комітетом Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області та ПП «Роднік» договору від 12.07.2023 № 90.
4. Чи передбачена можливість і умови виконання таких додаткових робіт в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі за номером ID:UA-2022-10-28-007249-a?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-30 17:10:50

Пояснення (інформація та документи) щодо закупівлі UA-2023-07-13-008271-a

Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищенаведене, необхідно опублікувати на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому чинним законодавством, пояснення (інформацію, документи) щодо закупівлі Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м._Ізмаїл, вул. Соборна, 38 (ДК 021:2015: 454530000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), у рамках реалізації проекту «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія-Україна» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-07-13-008271-a), наступного змісту:
1. Виконавчим комітетом Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області у рамках реалізації проекту «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія-Україна» було проведено закупівлю додаткових робіт по об’єкту Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38 (ДК 021:2015: 454530000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор – UA-2023-07-13-008271-a) шляхом закупівлі без використання електронної системи відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (п.п.8 пункту 13): у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Отже, щоб закупити додаткові роботи без застосування процедури відкритих торгів (з особливостями), необхідно було підтвердження наявності всіх умов. А саме:
• необхідність закупівлі додаткових робіт;
• додаткові роботи обов’язково мають бути пов’язані з предметом закупівлі основного договору;
• закупівля таких робіт здійснюється у того самого учасника;
• закупівлю додаткових робіт проводять протягом трьох років після того, як уклали договір про закупівлю;
• загальна вартість таких робіт не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю;
• основний договір про закупівлю має бути укладений за результатами проведення закупівлі (вид закупівлі не встановлено).
У 2022 році Замовником було проведено відкриті торги (з особливостями) на закупівлю робіт Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38 (ДК 021:2015: 454530000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), у рамках реалізації проекту «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія –Україна» (Код EMS ENI 1HARD/4.3/2), який фінансується Європейським Союзом в межах Спільної Операційної Програми «Румунія Україна 2014-2020» (ідентифікатор – UA-2022-10-28-007249-a).
За результатом проведення даного тендеру було укладено договір на виконання робіт з переможцем (Підрядником) – Приватним підприємством «Роднік» (код ЄДРПОУ – 30323216) - на суму 14 574 119,26 грн (чотирнадцять мільйонів п’ятсот сімдесят чотири тисячі сто дев’ятнадцять гривень двадцять шість копійок) без ПДВ згідно зі ст. 197.11 Податкового кодексу України.
Під час проведення Підрядником будівельних робіт виникла велика кількість додаткових видів та обсягів робіт, які не могли бути враховані на початку виконання будівельних робіт по будівництву та не передбачені у проектно-кошторисній документації по об’єкту, який було побудовано у 1934 році, згідно із закупівлею UA-2022-10-28-007249-a, що терміново потребувало проведення додаткового коригування проектно-кошторисної документації, оскільки даний об’єкт побудовано у 1934 році. Тому Приватним підприємством «Роднік» було направлено листи до управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, що здійснювало технічний нагляд за об’єктом будівельних робіт за результатами закупівлі UA-2022-10-28-007249-a, стосовно неврахованих видів робіт, які потребували прийняття нових проектних рішень з метою якісного завершення будівництва об’єкту та його експлуатації (скан-копії листів від Приватного підприємства «Роднік» до управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 21.03.2023 № 27/23, від 23.03.2023 № 29/23, від 24.03.2023 № 32/23 додаються).
Звернення від Підрядника були розглянуті на засіданнях робочої групи щодо закупівлі робіт по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38», у рамках реалізації проекту «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія-Україна» (Код EMS ENI 1HARD/4.3/2) Спільної операційної програми «Україна – Румунія 2014 – 2020», на засіданнях якої було вирішено рекомендувати Замовнику створити комісію для визначення переліку та обсягів додаткових робіт, які не були враховані в проектно-кошторисній документації закупівлі UA-2022-10-28-007249-a. За висновками комісії, вказаної вище, було вирішено рекомендувати звернутися до Замовника щодо надання дозволу на коригування проектно-кошторисної документації з урахуванням дефектного акту на виявлені додаткові роботи. Даний дозвіл було надано рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 06.04.2023 № 225 (скан-копії протоколу робочої групи від 29.03.2023, рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 06.04.2023 № 225 «Про надання дозволу на коригування» додаються).
Рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 25.05.2023 № 324 було затверджено зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкту «Коригування робочого проекту по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м._Ізмаїл, вул. Соборна, 38» згідно з позитивним ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за РОБОЧИМ ПРОЄКТОМ Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38» №_ЕК-4985/04-23 від 03 травня 2023 року (реєстраційний номер в ЄДЕССБ – ЕХ01:9718-2850-5936-0047), виданий Одеською філією ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІпроектреконструція», у поточних цінах станом на 03.05.2023 – у сумі 32731,261 тис. грн.
26.05.2023 на засіданні робочої групи щодо закупівлі робіт по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38», у рамках реалізації проекту «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія-Україна» (Код EMS ENI 1HARD/4.3/2) Спільної операційної програми «Україна – Румунія 2014 – 2020» було розглянуто вказаний вище зведений кошторисний розрахунок та доручено управлінню капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області звернутись до юридичного управління секретаріату виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за роз’ясненнями щодо проведення закупівлі робіт по зазначеному об’єкту із дотриманням вимог чинного законодавства (скан-копії рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Про затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва» від 25.05.2023 № 324, протоколу робочої групи від 26.05.2023 додаються).
30.05.2023 на засіданні робочої групи проекту було розглянуто службову записку юридичного управління секретаріату виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 29.05.2023 № 24 та рекомендовано Замовнику провести закупівлю додаткових робіт по предмету Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м._Ізмаїл, вул. Соборна, 38, у рамках реалізації проекту «CBC-SAFETY  попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія-Україна» (Код EMS ENI 1HARD/4.3/2), шляхом закупівлі без використання електронної системи відповідно до п.п.8 пункту 13 «ЗМІН, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №_1178 і від 21 березня 2023 р. № 253» постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 12.05.2023 № 471, а саме: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі (скан-копії протоколу засідання робочої групи від 30.05.2023, службової записки юридичного управління секретаріату виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 25.05.2023 № 324 додаються).
Таким чином, у виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт UA-2023-07-13-008271-a, які не були передбачені у попередній проектно-кошторисній документації згідно із закупівлею UA-2022-10-28-007249-a, але є необхідними для належного виконання заходів проекту Європейського Союзу «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія-Україна» (Код EMS ENI 1HARD/4.3/2) у межах Спільної Операційної Програми «Румунія Україна 2014-2020» та є продовженням комплексу робіт по будівництву Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38. Тому, керуючись п.п.8 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», UA-2023-07-13-008271-a було проведено шляхом закупівлі без використання електронної системи, до якої було завантажено договір від 12.07.2023 № 90 між виконавчим комітетом Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області та Приватним підприємством «Роднік» (код ЄДРПОУ – 30323216) на загальну суму 6 838 995,10 грн (шість мільйонів вісімсот тридцять вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 10 копійок) з ПДВ – 1 139 832,52 грн (один мільйон сто тридцять дев’ять тисяч вісімсот тридцять дві гривні 52 коп.).

2. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-07-13-008271-a та визначення його очікуваної вартості встановлені виходячи з вимог законодавства України та здійснено на підставі:
- ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за РОБОЧИМ ПРОЄКТОМ Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38» № ЕК-4985/04-23 від 03 травня 2023 року (реєстраційний номер в ЄДЕССБ – ЕХ01:9718-2850-5936-0047), виданий Одеською філією ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІпроектреконструція» (скан-копія додається);
- проектно-кошторисної документації, «Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Коригування робочого проекту по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38», затвердженого рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 25.05.2023 № 324 (скан-копія додається);
- дефектних актів № 1  № 14 від 28.04.2023 на додаткові роботи (скан-копії додаються).

3. Станом на 30.11.2023 укладений договір-підряду від 12.07.2023 № 90 між виконавчим комітетом Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області та Приватним підприємством «Роднік» (код ЄДРПОУ – 30323216) фактично виконаний на загальну суму 5 226 724,06 грн (п’ять мільйонів двісті двадцять шість тисяч сімсот двадцять чотири гривні 06 коп.) з ПДВ (підтверджуючі документи, а саме: скан-копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт, актів приймання виконаних робіт, рахунків на оплату з липня по листопад 2023 додаються).

4. За результатами закупівлі UA-2022-10-28-007249-a між виконавчим комітетом Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (Замовник) та Приватним підприємством «Роднік» (Підрядник) було підписано договір від 29.11.2022 №_98, в Розділі 5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН якого вказано:
- у п. 5.1.: Замовник також має інші права, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 та іншими актами законодавства;
- у п. 5.3.: Підрядник має також інші права, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668, та іншими актами законодавства.
У п. 25 постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», зазначено: якщо під час будівництва виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, забезпечення якою покладено на замовника, і у зв'язку з цим у відповідному підвищенні договірної ціни, підрядник зобов'язаний протягом визначеного договором підряду строку повідомити замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт, та подати замовнику пропозиції з відповідними розрахунками. Замовник протягом строку, визначеного договором підряду, розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього підрядника.

Протокол уповноваженої особи виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 30.11.2023 № 333 додається.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-28 11:12:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38», очікуваною вартістю 6 838 995,10 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-13-008271-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
В додатку 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору № 98 від 29.11.2022 в розділі «Адміністративна будівля» (UA-2022-10-28-007249-a) зазначені:
- п.13. Улаштування ганку (строком виконання червень 2023, сумою 285646,71 грн);
- п.14. Улаштування навісу (строком виконання червень 2023, сумою 87767,92 грн);
- п.17 Ремонт штукатурки фасадів, улаштування основи під штукатурки з металевої сітки (строком виконання червень-серпень 2023, сумою 823024,64 грн).
Просимо пояснити, чому вищезазначені роботи повторюються в додатку 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору № 90 від 12.07.2023 в розділі «Адміністративна будівля» (UA-2023-07-13-008271-a), а саме:
-п.2.11 Ремонт штукатурки фасаду (строком виконання липень 2023, сумою 852118,62 грн);
-п.2.17 Улаштування навісу ганку входу (строком виконання серпень 2023, сумою 70044,67 грн)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-01 09:23:02

Пояснення щодо закупівлі UA-2023-07-13-008271-a

Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищенаведене, необхідно опублікувати на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому чинним законодавством, пояснення (інформацію, документи) щодо закупівлі Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38 (ДК 021:2015: 454530000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), у рамках реалізації проекту «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія-Україна» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-07-13-008271-a), наступного змісту:
«На підставі розробленого проекту «Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38» та отриманого Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за РОБОЧИМ ПРОЕКТОМ: Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38» (від 14.06.2022 за № ЕК-4683/06-22), виданого Державним підприємством «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» (Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ») Міністерства розвитку громад та територій України виконавчим комітетом Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області було оголошено і проведено відповідну процедуру за ідентифікатором UA-2022-10-28-007249-a. За результатами даних відкритих торгів (з особливостями) було укладено договір від 29.11.2022 № 98.
У 2023 році у зв’язку з виявленням додаткових робіт, що не були передбачені початковим проектом, без виконання яких Підрядник не зможе здати обʼєкт, та з метою якісного і ефективного виконання робіт за вищевказаним об’єктом, виникла потреба в коригуванні проектно-кошторисної документації, що стало наслідком розроблення відкоригованого проекту та вказана документація пройшла експертизу повторно, за результатом якої було отримано ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за РОБОЧИМ ПРОЄКТОМ Коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та споруд, розміщених за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Соборна, 38» №_ЕК-4985/04-23 від 03 травня 2023 року (реєстраційний номер в ЄДЕССБ – ЕХ01:9718-2850-5936-0047), виданий Одеською філією ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІпроектреконструція». Після отримання даного експертного звіту всі роботи по об’єкту були поділені на дві частини: основні, що були в попередньому експертному звіті (№ ЕК-4683/06-22 від 14.06.2022), та на додаткові – необхідність яких була виявлена під час виконання робіт за договором № 98 від 29.11.2022.
Щодо повторення етапів (видів) виконання робіт в календарних графіках у договорах № 98 від 29.11.2022 та № 90 від12.07.2023 повідомляємо наступне: відповідно до експертних звітів етапи (види) виконання основних робіт залишились, а їх обсяги – збільшились, що і було відображено в додатках зазначених договорів. Наприклад, згідно з експертним звітом № ЕК-4683/06-22 від 14.06.2022 у межах договору № 98 від 29.11.2022 було заплановано улаштування ганку, а при встановленні підйомника для маломобільних груп населення, виникла потреба у додатковому улаштуванні навісу ганку над вищевказаним підйомником, що також стало наслідком подальшого улаштування самого ганку, зокрема, додаткові роботи, пов’язані з ремонтом штукатурки фасаду, улаштуванням основи під штукатурку та ін., які і було зазначено у додатку до договору № 90 від 12.07.2023».

Протокол уповноваженої особи виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району від 01.12.2023 № 334 додається.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Роднік"
#30323216
Переможець 6 838 995,10
UAH з ПДВ
13 липня 2023 14:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 09:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 12:47
Дод уг 6 до Дог № 90 від 12.07.2023.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 12:45
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2023 14:41
Дод уг 5 до Дог № 90 від 12.07.2023.pdf зміни до договору
12 грудня 2023 14:40
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2023 15:04
Дод уг 4 до Дог № 90 від 12.07.2023.pdf зміни до договору
30 листопада 2023 15:03
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2023 14:57
Дод уг 3 до Дог № 90 від 12.07.2023.pdf зміни до договору
08 листопада 2023 14:55
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2023 16:48
Дод уг 2 до Дог № 90 від 12.07.2023.pdf зміни до договору
03 жовтня 2023 16:44
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2023 15:31
ДОГОВІР № 90 від 12.07.2023.pdf укладений
04 вересня 2023 15:29
Дод уг 1 до Дог № 90 від 12.07.2023.pdf зміни до договору
04 вересня 2023 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 4.2. Договору, Додатка № 2 "Календарний графік виконання робіт" та Додатка № 3 "План фінансування об’єкту" до Договору.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 4.2., Додатка № 2. Календарний графік виконання робіт, Додатка № 3. Плана фінансування об"єкту.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 4.2 Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 4.2. Договору, Додатка № 2. Календарний графік виконання робіт, Додатка № 3. План фінансування об ’єкту.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 4.2. Договору.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. Договору, Додатка № 1, № 2, № 3 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 793 669,65
UAH (в тому числі ПДВ 1 132 278,28 UAH)