Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
828 000,00 UAH
UA-2023-07-12-011295-a ● 8dba22f3439745619e9448b8f29c2040
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 21084076 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олена Бугайко +380362633342 buh@rv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2023 22:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 828 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Закупівля проводиться із застосуванням електронного аукціону.
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, в місцях, де є підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, таким декларуванням підтверджує інформацію саме щодо керівника учасника.
Крім того, якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції таким декларуванням в місці, де є підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, підтверджує, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.
Розгорнути
Згорнути
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, в місцях, де є підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, таким декларуванням підтверджує інформацію саме щодо керівника учасника.
Крім того, якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції таким декларуванням в місці, де є підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, підтверджує, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 комплект
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі. Кошти Пенсійного фонду України. Розрахунки здійснюються протягом 20 робочих днів після фактичної поставки всього Товару, на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2023 21:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2023 21:19 |
Додаток 3.pdf | |
13 липня 2023 21:19 |
Додаток 2.pdf | |
13 липня 2023 21:19 |
ТД.pdf | |
13 липня 2023 21:19 |
Додаток 1.pdf | |
13 липня 2023 21:19 |
Зміни.pdf |
13 липня 2023 21:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 липня 2023 21:19 |
Додаток 3.pdf
|
|||
13 липня 2023 21:19 |
Додаток 2.pdf
|
|||
13 липня 2023 21:19 |
ТД.pdf
|
|||
13 липня 2023 21:19 |
Додаток 1.pdf
|
|||
13 липня 2023 21:19 |
Зміни.pdf
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" |
827 928,00
UAH з ПДВ
|
827 928,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" #19331194 |
Переможець |
827 928,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2023 16:07
|
ДУ 1 комп Технології для бізнесу015.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2023 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2023 16:00
|
Договір ПК.pdf | укладений |
27 липня 2023 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |