Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція частини території благоустрою за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 54 (коригування) (CPV ДК 021:2015:45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
2 204 172,00 UAH
UA-2023-07-12-010664-a ● 6c8376c3e73b43fcbfbd98898cab4c9f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2023 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2023 14:33 |
Очікувана вартість: | 2 204 172,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 030,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція частини території благоустрою за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 54 (коригування) (CPV ДК 021:2015:45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2023 14:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2023 14:33 |
ПЕРЕЛІК змін.docx | |
17 липня 2023 14:33 |
ТД_зі_змінами.docx | |
12 липня 2023 17:26 |
ТД.docx | |
12 липня 2023 17:26 |
Додаток 4.docx | |
12 липня 2023 17:26 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx | |
12 липня 2023 17:26 |
Відомість ресурсів вул Перемоги 54.rtf |
17 липня 2023 14:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2023 14:33 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
|||
17 липня 2023 14:33 |
ТД_зі_змінами.docx
|
|||
12 липня 2023 17:26 |
ТД.docx
|
|||
12 липня 2023 17:26 |
Додаток 4.docx
|
|||
12 липня 2023 17:26 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx
|
|||
12 липня 2023 17:26 |
Відомість ресурсів вул Перемоги 54.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт про відвідування будівельного майданчика виконання будівельних робіт по предмету закупівлі
Дата подання: 17 липня 2023 16:21
Дата відповіді: 20 липня 2023 10:48
Добрий день. У пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» Розділу III. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції», міститься вимога про те, що «Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати акт про відвідування будівельного майданчика виконання будівельних робіт по предмету закупівлі, складений у довільній формі, з письмовою відміткою представника замовника та учасника процедури закупівлі.»
Встановлення Замовником даної вимоги є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі», адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема потенційного Учасника, Замовник може не надати та/або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення його тендерної пропозиції.
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить принципам здійснення публічних закупівель, що містяться у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо таке.
Згідно з п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Так, згідно з п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Чинним законодавством України, а саме п. 5.32 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) встановлено, що під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку.
Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні).
Отже, з огляду на вищенаведене замовником пп 6.5. п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» Розділу III. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено:
-з метою одержання додаткової інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічного завдання (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції та для підписання Договору, а також вивчення можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва, Учасникам пропонується:
- ознайомитися з проектною документацією;
- обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, здійснюються за рахунок власних коштів Учасників.
А також, за результатами огляду обстеження будівельного майданчика, встановлена вимога надання акту про відвідування будівельного майданчика виконання будівельних робіт по предмету закупівлі, складений у довільній формі, з письмовою відміткою представника замовника та учасника процедури закупівлі відповідно до пп.6.6 п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» Розділу III. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Таким чином, встановлення Замовником вимоги щодо надання акту про відвідування будівельного майданчика є обґрунтованою та такою, що не суперечить вимогам Закону та чинному законодавству України.
Дана вимога не є дискримінаційною та не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, що містяться у ст. 5 Закону.
Крім того, управління капітального будівництва, як замовник об’єкта будівництва, надає всім учасникам процедури закупівлі, у разі звернення, можливість відвідати об’єкт будівництва та підписує акт про відвідування будівельного майданчика.
Згідно з п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Так, згідно з п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Чинним законодавством України, а саме п. 5.32 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) встановлено, що під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку.
Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні).
Отже, з огляду на вищенаведене замовником пп 6.5. п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» Розділу III. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено:
-з метою одержання додаткової інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічного завдання (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції та для підписання Договору, а також вивчення можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва, Учасникам пропонується:
- ознайомитися з проектною документацією;
- обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, здійснюються за рахунок власних коштів Учасників.
А також, за результатами огляду обстеження будівельного майданчика, встановлена вимога надання акту про відвідування будівельного майданчика виконання будівельних робіт по предмету закупівлі, складений у довільній формі, з письмовою відміткою представника замовника та учасника процедури закупівлі відповідно до пп.6.6 п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» Розділу III. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Таким чином, встановлення Замовником вимоги щодо надання акту про відвідування будівельного майданчика є обґрунтованою та такою, що не суперечить вимогам Закону та чинному законодавству України.
Дана вимога не є дискримінаційною та не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, що містяться у ст. 5 Закону.
Крім того, управління капітального будівництва, як замовник об’єкта будівництва, надає всім учасникам процедури закупівлі, у разі звернення, можливість відвідати об’єкт будівництва та підписує акт про відвідування будівельного майданчика.
акт про відвідування будівельного майданчика виконання будівельних робіт по предмету закупівлі
Дата подання: 17 липня 2023 16:42
Дата відповіді: 20 липня 2023 10:48
У підтвердження останнього питання. Також надаємо підтвердження у вигляді посилань на закупівлі, у яких АМКУ за аналогією подібні вимоги у тендерній документації стосовно актів за підписом Учасника та Замовника, що подаються у складі документів тендерних пропозицій, визначив як дискримінаційні з подальшим зобов’язанням Замовників щодо їх усунення/виключення з переліку Вимог тендерної документації.
Посилання на закупівлі:
https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2021-02-22-003442-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c
Просимо виключити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною. Можуть вбачатись у діях Замовника корупційні ознаки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо таке.
Згідно з п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Так, згідно з п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Чинним законодавством України, а саме п. 5.32 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) встановлено, що під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку.
Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні).
Отже, з огляду на вищенаведене замовником пп 6.5. п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» Розділу III. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено:
-з метою одержання додаткової інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічного завдання (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції та для підписання Договору, а також вивчення можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва, Учасникам пропонується:
- ознайомитися з проектною документацією;
- обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, здійснюються за рахунок власних коштів Учасників.
А також, за результатами огляду обстеження будівельного майданчика, встановлена вимога надання акту про відвідування будівельного майданчика виконання будівельних робіт по предмету закупівлі, складений у довільній формі, з письмовою відміткою представника замовника та учасника процедури закупівлі відповідно до пп.6.6 п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» Розділу III. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Таким чином, встановлення Замовником вимоги щодо надання акту про відвідування будівельного майданчика є обґрунтованою та такою, що не суперечить вимогам Закону та чинному законодавству України.
Дана вимога не є дискримінаційною та не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, що містяться у ст. 5 Закону.
Крім того, управління капітального будівництва, як замовник об’єкта будівництва, надає всім учасникам процедури закупівлі, у разі звернення, можливість відвідати об’єкт будівництва та підписує акт про відвідування будівельного майданчика.
Згідно з п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Так, згідно з п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Чинним законодавством України, а саме п. 5.32 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) встановлено, що під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку.
Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні).
Отже, з огляду на вищенаведене замовником пп 6.5. п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» Розділу III. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено:
-з метою одержання додаткової інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічного завдання (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції та для підписання Договору, а також вивчення можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва, Учасникам пропонується:
- ознайомитися з проектною документацією;
- обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, здійснюються за рахунок власних коштів Учасників.
А також, за результатами огляду обстеження будівельного майданчика, встановлена вимога надання акту про відвідування будівельного майданчика виконання будівельних робіт по предмету закупівлі, складений у довільній формі, з письмовою відміткою представника замовника та учасника процедури закупівлі відповідно до пп.6.6 п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» Розділу III. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Таким чином, встановлення Замовником вимоги щодо надання акту про відвідування будівельного майданчика є обґрунтованою та такою, що не суперечить вимогам Закону та чинному законодавству України.
Дана вимога не є дискримінаційною та не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, що містяться у ст. 5 Закону.
Крім того, управління капітального будівництва, як замовник об’єкта будівництва, надає всім учасникам процедури закупівлі, у разі звернення, можливість відвідати об’єкт будівництва та підписує акт про відвідування будівельного майданчика.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2023 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК ІНТЕРСТРОЙ-АЛЬЯНС" |
2 159 768,69
UAH з ПДВ
|
2 159 768,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК ІНТЕРСТРОЙ-АЛЬЯНС" #42836374 |
Переможець |
2 159 768,69
UAH з ПДВ
|
27 липня 2023 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:19
|
Дод_угода_3_від_25_12_2023.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 15:47
|
Дод_угода_2_від_10_11_2023.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2023 11:29
|
Дод_угода_1_від_11_09_2023.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2023 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 11:12
|
Договір_131_від_11_09_2023.pdf | укладений |
11 вересня 2023 11:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.1., додатків № 1, 2, 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 1.2. та додатку № 2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 1.2., п. 2.1., п. 10.1., додатків № 2 та № 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |