Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | https://uz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., місто Київ,, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Антоніна Лукасевич +380443096906 antonina_lukasevich@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2023 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2023 11:40 |
Початок аукціону: | 21 липня 2023 11:40 |
Очікувана вартість: | 8 650 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронної банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 259500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 (три) відсотки вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для резидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2023 17:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2023 17:10 |
ТД дизель-генераторні установки (В).docx | |
12 липня 2023 17:10 |
Проєкт договору дизель-генераторні установки (В).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасник у складі тендерної пропозиції на власний розсуд може додатково надати довідку у довільній формі з посиланням на вкладку «ЛОКАЛІЗАЦІЯ» ЦБД PROZORRO, де зазначена інформація про ступінь локалізації товару, що пропонується до постачання.
Додатково зазначаємо, що відсутність у складі тендерної пропозиції будь-яких довідок щодо локалізації не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи вищезазначене, запитання / вимоги, з якими потенційні учасники звертаються щодо процедури закупівлі, мають стосуватися безпосередньо процедури закупівлі, стосовно якої сформовано дані звернення / вимоги.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 липня 2023 12:09
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-27-000016 ● 1578242c0f17400bb41cdcee2c5aef45
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2023 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2023 Одеса № 284
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.11.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 27.11.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.11.2023 № 284
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2023-07-12-010536-a 12.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-01 16:54:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БЕЛАМЕКС» у зв’язку тим, що інформацію щодо локалізації товару не підтверджено виробником продукції, що пропонується до постачання, на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель? Надати інформацію з нормативно-правовим обґрунтуванням.
Водночас станом на момент відхилення тендерної пропозиції учасника товар, що пропонується учасником до постачання, міститься у переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-06 15:57:58
Щодо надання пояснень
На запит Державної аудиторської служби України від 01.12.2023 р. щодо надання пояснень по процедурі закупівлі «Дизель-генераторні установки» код ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори № UA-2023-07-12-010536-a повідомляємо наступне.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ «Укрзалізниця».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника, примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. та Наказом Мінекономіки № 649 від 07.04.2020 р. «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
2. Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим – шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Згідно з підпунктом 1 пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель: якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує відсоток, який за градацією збільшується кожного року на 5 відсотків. На 2023 рік визначено 15 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом згідно «Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 (далі – Порядок).
Згідно пункту 4 Порядку, ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
Згідно пункту 6 Порядку, заявка разом із калькуляцією собівартості товару у поточному році подається безоплатно виробником товару в електронній формі шляхом заповнення електронних форм з окремими полями на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису керівника виробника товару або уповноваженої ним особи.
Забезпечення технічної реалізації подання заявки та можливості заповнення виробником товару форми калькуляції собівартості товару на веб-порталі здійснюється адміністратором електронної системи закупівель.
Згідно пункту 7 Порядку, ступінь локалізації розраховується виробником товару та автоматично підтверджується шляхом математичної перевірки інформації, внесеної до форми калькуляції собівартості товару.
Виробник товару несе персональну відповідальність за зміст, достовірність, актуальність, повноту та коректність інформації, яка подається ним відповідно до пункту 4 Порядку.
Заявка формується на веб-порталі автоматично у разі, коли в електронні поля, що визначені як обов’язкові до заповнення, інформація внесена у повному обсязі, не містить арифметичних помилок, накладено електронний підпис керівника виробника товару або уповноваженої ним особи.
Згідно пункту 10 Порядку, Перелік формується щороку за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі.
На момент проведення процедури закупівлі ступінь локалізації виробництва товару, який пропонувався ТОВ «БЕЛАМЕКС» до постачання, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було підтверджено не виробником товару, як встановлено Порядком, а учасником процедури закупівлі – ТОВ «БЕЛАМЕКС», у зв’язку з чим тендерна пропозиція зазначеного учасника була відхилена як така, що не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2023 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЛАМЕКС" |
5 902 380,00
UAH
|
5 711 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО |
6 149 000,00
UAH
|
5 712 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄС ЕНЕРДЖИ" |
6 319 258,42
UAH
|
5 713 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
6 636 088,00
UAH
|
6 636 088,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хайтед Україна" |
7 720 625,00
UAH
|
6 999 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОНОМ-ЕНЕРДЖІ" |
7 907 640,00
UAH
|
7 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СВП "Квазар" |
8 260 000,00
UAH
|
8 260 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙДІА ТЕХ" |
8 488 999,00
UAH
|
8 488 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЛАМЕКС" #43542734 |
Рішення скасоване |
5 711 900,00
UAH
|
16 серпня 2023 11:21
|
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО #39423347 |
Рішення скасоване |
5 712 000,00
UAH
|
16 серпня 2023 11:21
|
ТОВ "ЄС ЕНЕРДЖИ" #44602694 |
Рішення скасоване |
5 713 500,00
UAH
|
16 серпня 2023 11:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" #42613505 |
Рішення скасоване |
6 636 088,00
UAH
|
16 серпня 2023 11:21
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хайтед Україна" #34807286 |
Рішення скасоване |
6 999 999,00
UAH
|
16 серпня 2023 11:21
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОНОМ-ЕНЕРДЖІ" #20592445 |
Рішення скасоване |
7 000 000,00
UAH
|
16 серпня 2023 11:21
|
ТОВ "СВП "Квазар" #36177373 |
Рішення скасоване |
8 260 000,00
UAH
|
16 серпня 2023 11:21
|
ТОВ "АЙДІА ТЕХ" #42915534 |
Рішення скасоване |
8 488 999,00
UAH
|
16 серпня 2023 11:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЛАМЕКС" #43542734 |
Відхилено |
5 711 900,00
UAH
|
17 серпня 2023 10:09
|
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО #39423347 |
Переможець |
5 712 000,00
UAH
|
17 серпня 2023 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 11:37
|
Звіт про виконання UA-2023-07-12-010536-a.pdf | укладений |
15 січня 2024 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 11:59
|
23802.pdf | укладений |
01 вересня 2023 11:58
|