Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Перечинська міська рада Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 04351274 |
Місцезнаходження: | 89200, Україна , Закарпатська обл., місто Перечин, пл Народна 16 |
Контактна особа: |
Цвік Ольга Миколаївна +380502905032 olja_tsvik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2023 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2023 15:32 |
Початок аукціону: | 21 липня 2023 15:32 |
Очікувана вартість: | 8 115 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанов КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, від 27 грудня 2001р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» зі змінами, строком не більше, ніж на 3 (три) календарних місяці та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс використовується на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 3-місячного терміну з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в (УПВ), довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3) | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2023 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2023 16:05 |
Додаток 8 Проект договору (1).docx | |
12 липня 2023 16:05 |
Додаток 7 Субпідрядники (2).docx | |
12 липня 2023 16:05 |
Додаток 6 Лист-підтверд.щодо умов проекту -договору.docx | |
12 липня 2023 16:05 |
Додаток 5 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
12 липня 2023 16:05 |
Додаток 4 Інші документи_ які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції.docx | |
12 липня 2023 16:05 |
Додаток 3 Форма цінової тендерної пропозиції.docx | |
12 липня 2023 16:05 |
Додаток 2 (технічне завдання).docx | |
12 липня 2023 16:05 |
Додаток 1 по ст.16 та п.47.docx | |
12 липня 2023 16:05 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-30-000069 ● cc4cdd69726d4c04af0e5cb67ba38694
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2023 № 55-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-07-12-009281-a 12.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-03 13:29:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Маяковського (нова назва - Залізнична) в м. Перечин; 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника, очікуваною вартістю 8 115 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-07-12-009281-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі –
ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ», вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-08 13:43:32
Пояснення до запиту.
03.11.2023 року (о 13:29 год.) в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит про надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Маяковського (нова назва - Залізнична) в м. Перечин; 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника, очікуваною вартістю 8 115 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-07-12-009281-a), стосовно того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів).
Крім того, запитано надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а також чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ», вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Перечинська міська рада Закараптської області повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі проектно-кошторисної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт вулиці Маяковського (нова назва – Залізнична) в м. Перечин. Коригування.» визначеної з урахуванням «Настанов з визначення вартості будівництва», які затверджені Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Враховуючи затверджений позитивний експертний звіт Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області від 06 червня 2023 року №07-0047/01-23 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт вулиці Маяковського (нова назва – Залізнична) в м. Перечин. Коригування.» та з урахуванням зазначених норм та документів, замовником була визначена очікувана вартість щодо Закупівлі у розмірі 8 115 000,00 грн., що містить весь обсяг будівельних робіт, устаткування та інші витрати з урахуванням ПДВ, що включені до проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт вулиці Маяковського (нова назва – Залізнична) в м. Перечин. Коригування.»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені згідно наявного у замовника робочого проекту (кошторису). (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів додаються)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сторінці власного веб-сайту Перечинської міської ради: https://pmr.gov.ua.
Щодо того, чи були переможцем процедури закупівлі – ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» дотримані вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю», повідомляємо – під час укладання договору про закупівлю ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» було надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. (додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-15 16:42:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Маяковського (нова назва - Залізнична) в м. Перечин; 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника, очікуваною вартістю 8 115 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-07-12-009281-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Роздлу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено передік документів, що вимагаються замовником. До ціни тендерної пропозиції повинні бути надані учасником підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни з урахуванням Настанови, в тому числі: договірна ціна, що враховує всі запропоновані Замовником до виконання обсяги робіт та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями; підсумкова відомість ресурсів; локальний(і) кошторис(и); відомість ресурсів по кожному локальному кошторису; розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат (в цілому та/або по кожному локальному кошторису) – при наявності; розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат – при наявності; розрахунок прибутку – при наявності; розрахунки інших витрат необхідних для забезпечення здійснення виконання робіт та покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами (при їх наявності); календарний графік виконання робіт.
Проте, у складі тендерної пропозиції ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» не надано договірну ціну, календарний графік виконання робіт, чим не дотримано вимогу пункту 1 розділу 1 тендерної документації Замовника.
У зв’язку з чим Замовником не надано Учаснику ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 11:51:11
Пояснення на запит до моніторингу.
15.11.2023 року (о 16:42) в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит про надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Маяковського (нова назва - Залізнична) в м. Перечин; 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника, очікуваною вартістю 8 115 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-07-12-009281-a) стосовно того, що Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено перелік документів, що вимагаються замовником. До ціни тендерної пропозиції повинні бути надані учасником підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни з урахуванням Настанови, в тому числі: договірна ціна, що враховує всі запропоновані Замовником до виконання обсяги робіт та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями; підсумкова відомість ресурсів; локальний(і) кошторис(и); відомість ресурсів по кожному локальному кошторису; розрахунки показника загальновиробничих витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та вартості загальновиробничих витрат (в цілому та/або по кожному локальному кошторису) – при наявності; розрахунки показника адміністративних витрат виконані розрахунково - аналітичним методом та коштів на покриття адміністративних витрат – при наявності; розрахунок прибутку – при наявності; розрахунки інших витрат необхідних для забезпечення здійснення виконання робіт та покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами (при їх наявності); календарний графік виконання робіт. Проте, у складі тендерної пропозиції ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» не надано договірну ціну, календарний графік виконання робіт, чим не дотримано вимогу пункту 1 розділу 1 тендерної документації Замовника. У зв’язку з чим Замовником не надано Учаснику ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Перечинська міська рада надає пояснення, що Учасник ПП«ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надав (завантажив) договірну ціну, календарний графік виконання робіт не окремим файловим документом, як інші документи, а завантажив у файловий документ під назвою «Проект договору».pdf як додатки до підписаного проекту договору. Тобто договірна ціна та календарний графік виконання робіт завантажені разом з проектом договору в одному файловому документі під назвою «Проект договору».pdf
Оскільки Замовником у тендерній документації не було встановлено вимоги завантажувати усі підтверджуючі документи, розрахунки і т.д. окремими файлами, кожний у форматі pdf, тому Замовником було взято до уваги, що Учасник договірну ціну та календарний графік надав.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ.
2023-11-27 14:54:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Недотримання вимог Наказу № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2023 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" |
6 824 768,40
UAH з ПДВ
|
6 824 768,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
7 600 000,00
UAH з ПДВ
|
7 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" #38533329 |
Переможець |
6 824 768,40
UAH з ПДВ
|
27 липня 2023 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 липня 2023 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 09:53
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 10:52
|
підписаний договір | укладений |
07 серпня 2023 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |