Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 ім. І.Ф.Момота |
Код ЄДРПОУ: | 25660364 |
Місцезнаходження: | 18029, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Олени Теліги, 15 |
Контактна особа: |
Олена Ткаченко +380734847418 super-school26@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2023 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 885 364,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 426,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка та виписка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист в довільній формі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2023 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2023 16:08 |
Додаток 1 до ТД нова редакція.doc | |
17 липня 2023 16:08 |
Зміни до ТД 17.07.2023.docx | |
17 липня 2023 16:08 |
Тендерна документація ЗОШ 26 зміни 17.07.23.doc | |
12 липня 2023 15:57 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
12 липня 2023 15:57 |
Тендерна документація ЗОШ 26.doc |
17 липня 2023 16:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2023 16:08 |
Додаток 1 до ТД нова редакція.doc
|
|||
17 липня 2023 16:08 |
Зміни до ТД 17.07.2023.docx
|
|||
17 липня 2023 16:08 |
Тендерна документація ЗОШ 26 зміни 17.07.23.doc
|
|||
12 липня 2023 15:57 |
Додаток 1 до ТД.doc
|
|||
12 липня 2023 15:57 |
Тендерна документація ЗОШ 26.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-03-000039 ● dabdbcb5b8aa4e67b7eeb82186fa5b03
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2024 № 46-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 03.06.2024 № 46-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-12-009096-a, 12.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 11:26:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-12-009096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2023-07-12-009096-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- надати пояснення (інформацію та документи) щодо документально підтвердженої інформації про наявність обґрунтованої необхідності укладення додаткових угод від 31.07.2023 № 1 та 16.01.2024 № 7 щодо продовження строку для виконання робіт за договором від 31.07.2023 №12.
- чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «Профіль Плюс» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей? Зокрема, відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 1), а саме: надати сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, кошторисну документацію, що повинна бути розроблена з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: договірної ціни (тверда), локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів, а так само з кошторисної документації в електронному вигляді (формат imd. тощо). В складі тендерної пропозиції ПП «Профіль Плюс» надано договірну ціну, яка включає кошти на покриття ризиків за твердої договірної ціни в розмірі 2,4%, тоді як пунктом 5.31 розділу V Настанови визначено, що кошти на покриття ризиків повинні становити до 1,5%.
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Профіль Плюс» невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: в наданій учасником довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено правове використання транспортних засобів відповідно до договору від 04.04.2023 №04/01, проте наданий у складі тендерної пропозиції договір про надання послуг автомобільним транспортом, спецтехнікою датований 01.04.2023 року?
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Профіль Плюс» невідповідність щодо підтвердження вимог встановлених замовником в пункті 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації? Зокрема, учасник у складі пропозиції повинен надати чинний сертифікат відповідності ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та забезпечення безпечністю праці. Вимоги та настанови щодо застосування» у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я учасника, проте, в складі тендерної пропозиції відсутній вищезазначений сертифікат.
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Профіль Плюс» невідповідність щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема, у підпункті 5.1.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що для головного інженера та керівника підприємства надати сканкопії протоколу (витягу з протоколу) за результатами проходження навчання з питань охорони праці та сканкопії посвідчення про проходження навчання, проте, в складі тендерної пропозиції ПП «Профіль Плюс» відсутні вищезазначені документи.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 17:57:04
На запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (найпростішого укриття) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26 ім. І.Ф. Момота Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Олени Теліги,15 в м. Черкаси (І черга))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-12-009096-a), надаємо наступні пояснення:
1) Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому, відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону наведено визначення, що роботи — це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. В пункті 34 частини 1 статті 1 Закону також зазначено, що товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів; У пункті 4 Розділу I Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 ) встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Роботами у розумінні Закону зі змінами від 26.06.2021 можуть вважатися: окремо розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва; будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації разом. У розумінні зміненого Закону окремими предметами закупівель робіт можуть виступати: придбання розроблення проєктної документації на об’єкт; безпосередньо закупівля будівництва об’єкта; будь-які супутні будівництву послуги, що включені до його кошторисної вартості, якщо їхня вартість не перевищує вартості будівництва; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації. Під час визначення очікуваної вартості предмета цієї закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва, з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт та відповідно до проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі (найпростішого укриття) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26 ім. І.Ф. Момота Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Олени Теліги,15 в м. Черкаси (І черга))», а також даними Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво № 24-0262/01-23 від 10 липня 2023та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керувався даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати.
2) Виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сторінці власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за наступним посиланням http://www.school26.in.ua/%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%ba%d1%80%d0%b8%d1%82%d1%96-%d1%82%d0%be%d1%80%d0%b3%d0%b8-%d0%b7-%d0%be%d1%81%d0%be%d0%b1%d0%bb%d0%b8%d0%b2%d0%be%d1%81%d1%82%d1%8f%d0%bc%d0%b8/
3)Документальним підтвердженням інформації про наявність обґрунтованої необхідності укладення додаткових угод є : Рішення Черкаської міської ради від 14.02.2023 №36-17 було надано кошторисні призначення на оплату по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі (найпростішого укриття) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26 ім. І.Ф. Момота Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Олени Теліги,15 в м. Черкаси (І черга))» в розмірі 6 000 000,00 грн. в т.ч. ПДВ згідно довідки на збільшення кошторисних призначень від 22.02.2023 р. №55. Відповідно до визначених Законом «Про публічні закупівлі» особливостей, замовник виходить на торги по потребі, яка була визначена експертним висновком від 10.07.2023 №24-0262/01-23 та проектно-кошторисної документації. Тому після проведення торгів та заключення договору №12 від 31.07.2023 року, було прийняте рішення про заключення додаткової угоди №1 та перенесення коштів на яки не має кошторисних призначень на 2024 рік. Рішення Черкаської міської ради від 01.02.2024 №53-10 було надано кошторисні призначення на оплату по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі (найпростішого укриття) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26 ім. І.Ф. Момота Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Олени Теліги,15 в м. Черкаси (І черга))» в розмірі 3 234 818,00 грн. в т.ч. ПДВ згідно довідки на збільшення кошторисних призначень від 12.02.2024 р. №44. Сума залишкових робіт станом на 2024 рік по договору №12 від 31.07.2023 року складала 4 110 312,46 грн., було прийняте рішення про заключення додаткової угоди №7 та перенесення коштів на яки не має кошторисних призначень на 2025 рік.Також протягом 2023 року кошторисні призначення по КЕКВ 3132 були змінені згідно довідок:- від 08.05.2023 №144 зменшення на суму 500 000,00грн.;- від 25.05.2023 №181/2 зменшення на суму 1 850 000,00грн.;- від 05.10.2023 №413 збільшення на суму 2 000 000,00грн.;- від 25.10.2023 №467 зменшення на суму 722 231,31грн. В зв’язку з будь-якими змінами кошторисних призначень відбувались зміни юридичних забов’язань по договору.
4)Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації було визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 1), а саме: надати сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: договірної ціни (тверда), локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів, а так само з кошторисної документації в електронному вигляді (формат imd. тощо)*. Тендерна пропозиція учасника закупівлі ПП «Профіль Плюс» містить файл «Кошторис», у якому, серед іншого наявні Договірна ціна і Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, в яких кошти на покриття ризику становили 144 159,32 грн. (без ПДВ), що не перевищували кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Замовника згідно Експертного звіту (позитивного) №24-0262/01-23 від 10.07.2023р., яка становила 166 028,00 грн. (без ПДВ). 31.07.2023 між Замовником і ПП «Профіль Плюс» був укладений договір підряду №12, який відповідав умовам кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Замовника згідно Експертного звіту (позитивного) №24-0262/01-23 від 10.07.2023р., тендерній документації і тендерній пропозиції. Відповідно до п.4.40. вказаної вище Настанови, кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робітта витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів. Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.
Крім цього, тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності відображення в тендерній пропозиції коштів на покриття ризиків або розміру їх обмеження. Враховуючи викладене вище, повідомляємо про відсутність необхідності відхилення тендерної пропозиції ПП «Профіль Плюс» тапорушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, в зв’язку з чим просимо відобразити відповідну інформацію у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.
5)З приводу чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Профіль Плюс» невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: в наданій учасником довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено правове використання транспортних засобів відповідно до договору від 04.04.2023 №04/01, проте наданий у складі тендерної пропозиції договір про надання послуг автомобільним транспортом, спецтехнікою датований 01.04.2023 року, звертаємо Вашу увагу , що відповідно до п.1.7. розділуIII. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , у випадку допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також помилки передбачені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме:помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокругленнячисла), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Тобто завантажена Учасником довідкапро наявність обладнання та матеріально технічної бази в якій помилково зазначено дату укладання договору про надання послуг автомобільним транспортом, спецтехнікоює формальною помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.
6) Оскільки в складі пропозиції Учасником надано ЗВІТ №211228.02/СОП за результатами технiчного нагляду за сертифiкованою системою управлiння охороною здоров'я та безпекою працiПП «ПРОФІЛЬ ПЛЮС» вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), згідно якого система управління охороною здоров’я та безпекою праці ПП «ПРФІЛЬ ПЛЮС» впроваджена, функціонує та, в цілому відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 стосовно надання послуг: оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; будівництва житлових і нежитлових будівель. Документація підприємства, яка описує систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, придатна для вирішення поставлених у сфері якості завдань, персонал знає її та використовує. Критичних невідповідностей не встановлено, що в повній мірі підтверджує відповідність Учасника ПП «ПРОФІЛЬ ПЛЮС» вимогам тендерної документації.
7) Основним нормативним актом, що регламентує порядок та види навчання, а також форми перевірки знань з охорони праці є НПАОП 0.00-4.12-05 “Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці” (надалі – «Типове положення»). Даний нормативний документ спрямований на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці, яке проводиться з працівниками в процесі трудової діяльності, а також з учнями, курсантами, слухачами та студентами навчальних закладів під час трудового та професійного навчання. Нагляд за дотриманням даного Типового положення здійснюють органи державного нагляду за охороною праці, а контроль служби охорони праці центральних та місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та підприємств. Пунктом 5.3. Типового положення визначено, що посадові особи районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, функціональні обов'язки яких пов'язані із забезпеченням охорони праці; спеціалісти науково-дослідних, конструкторських, проектних і технологічних відділів, які займаються проведенням експертизи проектно-конструкторської документації, на яку поширюються вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, а також ті, які виконують розробки з питань охорони праці; керівники підприємств чисельністю менше 1000 працівників, керівники служб охорони праці, члени комісій з перевірки знань з питань охорони праці підприємств (крім членів комісій окремих структурних підрозділів) проходять навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах. Перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб, які пройшли навчання в навчальних центрах, проводиться комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю представників інших органів державного управління охороною праці або комісією, створеною місцевим органом виконавчої влади за участю відповідних профспілок. Оскільки тендерна документація не містила чіткої вимоги, щодо надання сканкопії протоколу (витягу з протоколу) за результатами проходження навчання з питань охорони праці та сканкопії посвідчення про проходження навчаннядля головного інженера та керівника підприємства на етапі подання тендерної пропозиції, натомість зазначені документи були надані Замовнику Підрядником під час підписання договору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 12:52:22
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-12-009096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому несвоєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору від 31.07.2023 № 12? Так, додатковою угодою від 16.01.2024 №7 внесено зміни до істотних умов договору від 31.07.2023 № 12, проте, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі лише 21.02.2024.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-11 15:16:03
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-12-009096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічнізакупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - чому несвоєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору від 31.07.2023 № 12? Так, додатковою угодою від 16.01.2024 №7 внесено зміни до істотних умов договору від 31.07.2023 № 12, проте, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі лише21.02.2024 ,надаємо наступні пояснення:
Додаткова угода №7 до Договору №12 від 31.07.2023 року була складена 16 .02. 2024 року після отримання довідки на збільшення кошторисних призначень від 12.02.2024 р. №44 по КЕКВ 3132. В кошторисі на 2024 рік кошторисних призначень на оплату по КЕКВ 3132 не було. Під час публікації Додаткової угоди№7 до Договору №12 від 31.07.2023 року було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації стосовно Додаткової угоди, а саме: помилково було зазначено дату підписання додаткової угоди та в зв’язку з тим, що технічним функціоналом електронного майданчика не передбачено внесення змін та здійснення будь-яких редагувань після публікації Додаткових угод у розділі «Виконання Договору», розмістити Додаткову угоду №7 з правильною датою укладання не було можливості. В січні 2024 року не могло бути укладених додаткових угод в зв’язку з відсутністю кошторисних призначень по КЕКВ 3132.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС" |
7 673 490,92
UAH з ПДВ
|
7 673 490,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС" #38715519 |
Переможець |
7 673 490,92
UAH з ПДВ
|
24 липня 2023 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2024 16:27
|
Додаткова угода №11 11.06.24.PDF | зміни до договору |
11 червня 2024 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2024 10:26
|
ДУ №10 до дог 12.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 16:09
|
ДУ №9.PDF | зміни до договору |
12 березня 2024 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2024 12:57
|
Додаткова угода №8.PDF | зміни до договору |
22 лютого 2024 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2024 10:33
|
дод.угода №7.PDF | зміни до договору |
21 лютого 2024 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:26
|
ДУ №6 до дог №12.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2023 08:58
|
ДУ №5.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2023 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 10:56
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2023 13:30
|
Долаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
18 жовтня 2023 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2023 13:26
|
ДУ №2 до договору №12.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2023 13:21
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
08 вересня 2023 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2023 11:25
|
ДУ №1 до договору №12 з додатками.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2023 14:59
|
Договір подряду №12 з додатками готов.pdf | укладений |
31 липня 2023 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт в зв'язку з кошторисними призначеннями замовника, що не призводять до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода про зміну строків фінансування, згідно затверджених на 2023 рік кошторисних призначень Замовника за КЕКВ 3132. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода про зміну строків фінансування, згідно затверджених на 2023 рік кошторисних призначень Замовника за КЕКВ 3132. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода про зміну строків фінансування та зміни графіку виконання робіт, згідно затверджених на 2023 рік кошторисних призначень Замовника за КЕКВ 3132. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода про зміну строків фінансування та змін графіку виконання робіт, згідно затверджених на 2023 рік кошторисних призначень Замовника за КЕКВ 3132. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода про зміну строків фінансування та змін графіку виконання робіт, згідно затверджених на 2023 рік кошторисних призначень Замовника за КЕКВ 3132. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода про зміну строків фінансування та змін графіку виконання робіт, згідно затверджених на 2024 рік кошторисних призначень Замовника за КЕКВ 3132. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода про зміну строків фінансування та змін графіку виконання робіт, згідно затверджених на 2024 рік кошторисних призначень Замовника за КЕКВ 3132. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода про зміну строків фінансування та змін графіку виконання робіт, згідно затверджених на 2024 рік кошторисних призначень Замовника за КЕКВ 3132. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода про зміну строків фінансування та змін графіку виконання робіт, згідно затверджених на 2024 рік кошторисних призначень Замовника за КЕКВ 3132. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |