Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Здолбунівський ліцей № 6 Здолбунівської міської ради Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 22564051 |
Місцезнаходження: | 35701, Україна , Рівненська обл., Здолбунів, вул.Шкільна,40 |
Контактна особа: |
Намчук Олена Борисівна +380365224533 zzosh6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2023 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 32 405 110,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162 025,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи (надані послуги) на підставі актів виконаних робіт (форма КБ-2В, КБ-3) відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, підписаними уповноваженими представниками сторін на протязі 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2023 15:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2023 15:06 |
Додаток _5 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc | |
12 липня 2023 15:06 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx | |
12 липня 2023 15:06 |
ТД Здолбунівсьий ліцей _6.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Також відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;.
Згідно п.3) ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);.
Також згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно п.1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (надається згідно з Додатком № 1 до тендерної документації);.
Відповідно з метою забезпечення виконання якісних робіт за даним предметом закупівлі в п. 3.1. ч. 3 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що необхідно надати інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В п. 3.2. ч. 3 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати скановану з оригіналу копію аналогічного(них) договору(рів), у кількості не менше одного, який/які повністю виконані, інформація щодо якого/яких вказано у довідці згідно форми Таблиця «В» про виконання аналогічних договорів.
Згідно вимог ч. 3 Додатку №1 до тендерної документації: Аналогічним(ми) договором(рами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), з капітального ремонту або будівництва або реконструкції будівель чи споруд. Вартість аналогічного договору має бути не менше 100% від вартості закупівлі.
Закон не конкретизує перелік документів, які потрібно вимагати від учасника на підтвердження відповідності цьому критерію. Тому замовник визначає такий перелік документів самостійно, на власний розсуд.
Встановивши в тендерній документації вимогу про виконання аналогічного(них) договору(рів), Замовник повинен бути впевнений, що Учасник, який бере участь у закупівлі та потенційно може стати переможцем, спроможний якісно та в повному обсязі виконати роботи відповідно до технічного завдання та в умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні.
Також зазначаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення закупівель визначених в ст.5 Закону, так як вона однакова для всіх.
Зважаючи на все вищевикладене, дана умова є законною, обґрунтованою та відповідає нормам чинного законодавства також вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси Учасника.
Тому при підготовці та поданні тендерної пропозиції радимо дотримуватися вимог тендерної документації.
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Також відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;.
Згідно п.3) ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);.
Також згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно п.1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (надається згідно з Додатком № 1 до тендерної документації);.
Відповідно з метою забезпечення виконання якісних робіт за даним предметом закупівлі в п. 3.3. ч. 3 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, про надання необхідно надати інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З метою перевірки документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) п. 3.3. ч. 3 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, про надання копію або оригінал документу(ів), що підтверджують виконання аналогічного(них) договору(рів) (Акт/акти виконаних робіт), інформація щодо якого/яких вказано у довідці згідно форми Таблиця «В» про виконання аналогічних договорів.
Тобто Замовником буде здійснюватися перевірка саме акта/актів виконаних робіт, що підтверджує/підтверджують виконання аналогічного(них) договору(рів), а не будь-якого іншого документа.
Тому при підготовці та поданні тендерної пропозиції радимо дотримуватися вимог тендерної документації.
Щодо другого запитання до процедури повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Також відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Так згідно п. 3) ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;.
Також згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно п. 6 Додатку №2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник до кінцевого строку подання пропозицій повинен надати протокол узгодження договірної ціни та підтверджуючі розрахунки, відповідно до своєї початкової ціни за статтями витрат договірної ціни.
Тобто, тендерною документацією вимагається надання в складі пропозиції Учасника протоколу узгодження договірної ціни. Вимоги щодо зазначення самої ціни пропозиції чи погодження протоколу узгодження договірної ціни з Замовником відсутні в складі тендерної документації і тому дана вимога тендерної документації жодним чином не порушує норми чинного законодавства.
Тому при підготовці та поданні тендерної пропозиції радимо дотримуватися вимог тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000015 ● 4b38dbee355747f4836896960708e767
- Статус: вирішено ● Дата: 27 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 12:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
14 UA-2023-07-12-007692-a 12.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-24 11:43:15
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Здолбунівського ліцею №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 40, м. Здолбунів, Рівненської області (заходи з енергозбереження - утеплення фасаду, утеплення та ремонт даху) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-007692-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 17.08.2023 № 1 до Договору від 31.07.2023 № 179.
4. Надати пояснення (інформацію та документи), що підтверджують виконання Замовником вимог статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу третього пункту 103 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, якою затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, зокрема, наявності в Проєкті Договору (додаток 5 до тендерної документації) та Договору підряду від 31.07.2023 № 179 пункту щодо гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-26 15:51:10
Пояснення на запит від 24.10.2023р
Пояснення на запит від 24.10.2023р
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Здолбунівського ліцею №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 40, м. Здолбунів, Рівненської області (заходи з енергозбереження - утеплення фасаду, утеплення та ремонт даху) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-007692-a) надаємо наступну інформацію:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувана вартість визначена на підставі проектно-кошторисної документації та експертного звіту (сканкопії додаються). Проектно кошторисна документація містить 7 томів. Том -7 Кошторисна документація містить основні розрахунки, сканкопія якого додається. При необхідності ми подамо інші томи.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному вебсайті за посиланням: http://zdolbuniv-school6.edukit.rv.ua/informaciya_pro_zaklad/publichni_koshti/zakypivli
Назва документу Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі КР .docx
3. На підтвердження виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 17.08.2023 № 1 до Договору від 31.07.2023 № 179 надаємо довідку про зміни до кошторису від 10.08.2023р. № 22. Відповідно до рішення сесії Здолбунівської міської ради від 09.08.2023р. № 1760 нам виділено додатково 4000000 грн. на виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі Здолбунівського ліцею №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 40, м. Здолбунів, Рівненської області (заходи з енергозбереження - утеплення фасаду, утеплення та ремонт даху) .
4. Загальний гарантійний строк, передбачений ч. 1 ст. 884 ЦК України становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Тобто, гарантійний термін у відношенні до об'єкта будівництва може бути встановлений як у законі, так і договорі. Якщо він встановлений у законі, то сторони своєю угодою не можуть ні скоротити його, ні, тим більше, усунути його дію.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-27 09:48:41
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Здолбунівського ліцею №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 40, м. Здолбунів, Рівненської області (заходи з енергозбереження - утеплення фасаду, утеплення та ремонт даху) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-007692-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: на підставі яких нормативно-правових актів вами встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «ЯНКОР» вимогам додатку № 2 до тендерної документації в частині нарахування коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт динамічної договірної ціни (підпункт б пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-31 13:59:17
Пояснення на запит від 27.10.2023р.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Здолбунівського ліцею №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 40, м. Здолбунів, Рівненської області (заходи з енергозбереження - утеплення фасаду, утеплення та ремонт даху) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-007692-a) доводимо до Вашого відома, що у відповідності до визначення термінів у п.1.2. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»: договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі; приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору.
Пунктом 4.40. Настанови визначається наступне: Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування: 1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат; 2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів. Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.
Додатково повідомляємо, що додатковою угодою № 3 від 30.10.2023 року було внесено зміни до Договору № 179 від 31.07.2023року шляхом зменшення загальної суми договору на суму коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком Державної аудиторської служби України (№UA-M-2023-10-19-000015) за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Здолбунівського ліцею №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 40, м. Здолбунів, Рівненської області (заходи з енергозбереження - утеплення фасаду, утеплення та ремонт даху)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (№UA-2023-07-12-007692-a) та з метою недопущення встановлених порушень в подальшому, замовник з розумінням та відповідальністю ставиться до виявлених порушень закупівлі, прийняв їх до уваги та повідомляє наступне. Відповідальну уповноважену особу Намчук Олену Борисівну, якою допущено порушення, згідно наказу № 47 від 02.11.2023 року було звільнено за згодою сторін з 03.11.2023 року.
2023-11-17 14:31:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
усунуто
2023-11-21 12:11:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" |
32 402 679,60
UAH з ПДВ
|
32 402 679,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" #33353494 |
Переможець |
32 402 679,60
UAH з ПДВ
|
24 липня 2023 13:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2023 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 10:44
|
Додаток5.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 11:13
|
Додаткова угода _4.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 13:47
|
додаткова № угода 3.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 13:16
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2023 16:54
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2023 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2023 18:24
|
Договір підряду № 179 | укладений |
31 липня 2023 18:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт будівлі Здолбунівського ліцею №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 40, м. Здолбунів, Рівненської області (заходи з енергозбереження - утеплення фасаду, утеплення та ремонт даху) | 1 | роботи |
32 402 679,60
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із збільшенням суми фінансування на 2023 рік внесено зміни до плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної вартості договору без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із збільшенням суми фінансування на 2023 рік внесено зміни до плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Скан додатку №4 |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування без зміни вартості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт будівлі Здолбунівського ліцею №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 40, м. Здолбунів, Рівненської області (заходи з енергозбереження - утеплення фасаду, утеплення та ремонт даху) | 1 |
32 402 604,00
UAH з ПДВ
|