Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великоновосілківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04341577 |
Місцезнаходження: | 85500, Україна , Донецька обл., селище міського типу Велика Новосілка, вулиця Пушкіна, будинок 32 |
Контактна особа: |
Барабаш Вікторія 380969334049 vika.barabash.1987@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2023 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2023 12:28 |
Початок аукціону: | 20 липня 2023 12:28 |
Очікувана вартість: | 2 190 076,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 950,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за виконані послуги здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2023 12:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2023 12:26 |
Тендерна_документація дороги с. Багатир.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-26-000069 ● 2aec1dc1c96d4e6cb905848bdd7d3158
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2023 09:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.09.2023 № 33-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 26.09.2023
№ 33 -з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Великоновосілківська селищна рада UA-2023-07-12-004549-a 12.07.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 11:03:02
Питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт доріг комунальної власності Великоновосілківської селищної ради (с. Багатир проспект Миру, вулиці Садова, Шкільна), за кодом ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-004549-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено надання учасником документальне підтвердження фінансової спроможності, а саме: «юридичні особи повинні надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (з відміткою відповідного органу ДПС або Державної служби статистики України, або з наданням сканованої копії відповідної квитанції (якщо фінансова звітність подавалась у електронному вигляді)). Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2022 рік.».
Поясніть позицію Замовника при обранні переможцем процедури закупівлі ТОВ «КРАСНОГОРІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, яким надано фінансову звітність за 2021 рік та не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Надайте інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик промету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-07-12-004549-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-05 16:09:38
Пояснення щодо Звернення
ТОВ «КРАСНОГОРІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» для підтвердження вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника було надане Рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов’язку видане ДЕРЖАВНОЮ ПОДАТКОВОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ № 438/02-32-04 від 08 листопада 2022 року (додається), у якому було прийняте рішення: щодо неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов’язку. Підтстави: перебування (податкова адреса платника податків та/або фактичне знаходження/знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії, який (які) знаходяться в оточенні (блокуванні) або тимчасового окупований збройними формуваннями Російської Федерації. Також ТОВ «КРАСНОГОРІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» до тендерної документації була надана Довідка № 709 від 14 липня 2023 року (додається), щодо неможливості подавання звітності у 2022 році у зв’язку з їх місце розташуванням, де з лютого 2022 року активно ведуться бойові дії та постійно відбуваються обстріли з боку російського агресору.
Обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик промету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартості:
На підстаів розпорядження начальника селищної військової адміністрації від 29.05.2023 №117-р (додається) було створено комісію з обстеження доріг комунальної власності Великоновосілківської селищної територіальної громади. За результатами обстеження були складені відповідні акти, які були затверджені розпорядженням начальника селищної військової адміністрації від 02.06.2023 №112-р.(додається).
На основі актів обстеження, з метою визначення вартості проведення поточного ремонту доріг, Великоновосілківською селищною радою було замовлено виготовлення кошторисної документації (додається) (ФОП Кириця Олексій Павлович, кваліфікаційний сертифікат АР №019503 від 06.05.2022) та проведено державну будівельну експертизу кошторисної частини проектної документації (ТОВ «Експертиза МВК») (додається). Рішенням селищної ради було затверджено кошторисну документацію та на її основі оголошено тендер на визначення виконавця послуги з поточного ремонту доріг комунальної власності.
Посилання щодо оприлюднення Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за номером UA-2023-07-12-004549-a :https://vn-gromada.gov.ua/news/1696404651/
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-09-26-000069 від 19.10.2023 по процедурі закупівлі «Поточний ремонт доріг комунальної власності Великоновосілківської селищної ради (с. Багатир проспект Миру, вулиці Садова, Шкільна) (код ДК 021:2015- 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № оголошення UA-2023-07-12-004549-a Замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (додається).
2023-10-25 17:10:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2023 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КРАСНОГОРІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО |
2 171 371,45
UAH з ПДВ
|
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Строительная Компания Масштаб" |
1 948 629,40
UAH з ПДВ
|
1 948 629,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КРАСНОГОРІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО #37011641 |
Переможець |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2023 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2023 09:08
|
Ремонт Багатир 58.PDF | укладений |
08 серпня 2023 09:05
|