Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Думенко Анатолій Миколайович 0442069756 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2023 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2023 15:02 |
Початок аукціону: | 21 липня 2023 15:02 |
Очікувана вартість: | 4 404 152,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 041,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням ТП надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: • Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням РНБО України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 → згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням ЕП УО банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банки, що обслуговують ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT- STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням ЕП авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим НБУ на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» ( → www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням ЕП УО страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (https://www.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/typeinsurance-4.docx). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжна інструкція, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 90 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2023 11:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2023 11:33 |
Додаток 3 до ТД - ТСдоПЗ.pdf | |
12 липня 2023 11:33 |
Додаток 2 до ТД - інформація про предмет закупвілі.docx | |
12 липня 2023 11:33 |
Додаток 1 до ТД - тенедерна пропозиція.docx | |
12 липня 2023 11:33 |
Додаток 7 до ТД - Відсутність підстав (абз.14 п. 47 Особливостей).docx | |
12 липня 2023 11:33 |
Додаток 10 до ТД - лист -згода.docx | |
12 липня 2023 11:33 |
Додаток 11 до ТД - Анкета.docx | |
12 липня 2023 11:33 |
Додаток 5 до ТД - Проект договору.pdf | |
12 липня 2023 11:33 |
Додаток 4 до ТД - інформація про технічні....docx | |
12 липня 2023 11:33 |
Додаток 9 до ТД - формальні помилки.docx | |
12 липня 2023 11:33 |
ТД - 7261.docx | |
12 липня 2023 11:33 |
Додаток 8 до ТД - відсутність підстав.docx | |
12 липня 2023 11:33 |
Додаток 6 до ТД - Довідка про досвід виконання.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно до рішення комісії АМКУ №8183-р/пк-пз від 06.06.2023, у Першій закупівлі Державне підприємство "Національна атомна енергогенеруюча компанія "ЕНЕРГОАТОМ" зобов’язано скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Розробка проектної документації за темою: Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-19-000635-a. Вказане рішення комісії АМКУ ґрунтується на тому, що Замовник не довів правомірність відміни процедури закупівлі. Неправомірно відмінивши тендер, замовник порушив вимоги пункту 47 Особливостей. Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками. Проте, Замовник рішення органу оскарження у Першій закупівлі не виконав, натомість 12.07.2023 оголосив цю процедуру з ідентичним предметом закупівлі.
Отже наразі існує дві незавершені процедури закупівлі одного предмету закупівлі. На нашу думку, Замовник грубо порушив порядок проведення закупівлі, створює дискримінаційні умови щодо учасників Першої закупівлі, що абсолютно нівелює принципи та основні положення Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Таким чином, Закон чітко регламентує, що предмет закупівлі визначають у межах єдиної процедури закупівлі. І тільки якщо така процедура не відбулася або була відмінена, то в замовника може виникати право проводити процедуру на цей предмет повторно. Тобто наявність двох незавершених процедур закупівлі за одним й тим самим предметом, свідчить про порушення принципів і мети Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо що Замовник не може, взяти зобов’язання двічі на ту саму потребу. Тобто за умови, що одночасно оголошені тендери відбудуться, у замовника виникає необхідність укласти договори про закупівлю. При цьому потреби в подвійному обсязі закуповуваного такий замовник фактично не має. Тож, розпочинаючи процедуру, він вводить в оману потенційних учасників, які витрачають і час, і гроші для участі в публічних закупівлях та нівелює права учасників Першої закупівлі.
Крім цього, Замовник у даній закупівлі значно звузив визначення поняття «аналогічні договори», що у свою чергу призводить до значного звуження кола потенційних учасників. Таким чином вимоги цієї закупівлі повністю зроблені під одного учасника, що не відповідає законодавству про публічні закупівлі та антикорупційному законодавству і є підтвердженням корупційних дій.
Законодавство про публічні закупівлі, встановлює процедури та правила, якими повинні керуватися замовники під час проведення закупівель. Замовник повинен дотримуватись принципів прозорості, конкуренції, рівності учасників, належного обґрунтування рішень та інших вимог, які містяться у законодавстві.
Якщо замовник свідомо уникає виконання рішення АМКУ та оголошує нову закупівлю з тим самим предметом, це є грубим порушення принципів законодавства про публічні закупівлі, зокрема принципу конкуренції та прозорості. Окрім того, такі дії можуть бути визнані як штучне створення перешкод для конкурентів і порушення рівності учасників. З огляду на викладене вважаємо, що відкриті торги з особливостями у закупівлі UA-2023-07-12-003526-a мають бути відмінені на підставі ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на неможливість усунення порушень в рамках цієї процедури закупівлі.
Зважаючи на зазначене, керуючись законодавством про публічні закупівлі, для не допущення корупційних дій та зловживань, вимагаємо:
1. Відмінити процедуру закупівлі ID : UA-2023-07-12-003526-a.
2. Виконати рішення АМКУ щодо процедури закупівлі ID: UA-2023-04-19-000635-a.
За даними електронної системи закупівель «Номер вимоги: UA-2023-07-12-003526-a.a1», тобто дана вимога подана у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2023-07-12-003526-a.
Враховуючи викладене, інші процедури закупівлі (зокрема, але не виключно, процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2023-04-19-000635-a) не може бути предметом розгляду Замовника під час розгляду зазначеної Вимоги.
Крім того відповідно п. 23 ст. 18 Закону замовнику надано право на оскарження рішення органу оскарження до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Замовник, не погоджуючись із рішенням органу оскарження, прийнятим за результатами розгляду скарги ТОВ Укрзалізничавтоматика, скористався наданим йому правом і 30.06.2023 подав до Київського окружного адміністративного суду адміністративний позов про визнання протиправним і скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.06.2023 № 8183-р/пк-пз.
По-друге, чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не встановлює умови для проведення кожної нової закупівлі факт завершення усіх попередніх закупівель з аналогічним предметом закупівлі.
Виходячи зі змісту статей 4 та 11 Закону, планування закупівель, зокрема складання та затвердження річного плану, внесення змін до річного плану належить до функцій уповноваженої особи. При цьому оскільки законодавством не визначені та не обмежені періодичність і характер таких змін, то уповноважена особа може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі залежно від конкретного випадку.
При цьому Закон не містить обмежень щодо проведення кількох закупівель з однаковим предметом закупівлі протягом року.
По-третє, дійсно згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку».
Відповідно до вищевикладеної норми Закону Замовником визначено предмет закупівлі: ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС»).
По-четверте, за умовами Тендерної документації «аналогічними договорами вважаються договори, за якими виконано проєктні роботи на встановлення електротехнічного обладнання для АЕС або комунікаційних мереж для АЕС».
У поданій Вимозі відсутнє обґрунтування та документальне підтвердження яким саме чином дана вимога тендерної документації дискримінує потенційних учасників.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вимоги UA-2023-07-12-003526-a.a1 у Замовника відсутні.
Державним підприємством «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» оголошено закупівлю: Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС», ідентифікатор закупівлі
UA-2023-07-12-003526-a.
Також на сайті уповноваженого органу розміщено оголошення про таку ж саму закупівлю, ідентифікатор UA-2023-04-19-000635-a. На сьогодні ця закупівля не завершена і не скасована.
З метою участі у закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» нами було розглянуто тендерну документацію та вимоги тендерної документації.
За результатами розгляду виявлено істотні порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
1. В такій же закупівлі, що була оприлюднена Замовником ДП «НАЕК «Енергоатом» 19 квітня 2023р., очікувана вартість закупівлі складала
4 404 152,00 грн.
Під час розкриття тендерних пропозицій учасників стало відомо, що в закупівлі беруть участь шість компаній. Найнижчі цінові пропозиції учасників становили: 1 975 800,00 грн., 2 352 000,00 грн., 2 700 000, 00 грн.
Згідно з Методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі очікувана вартість розраховується як середньоарифметичне значення методом порівняння ринкових цін.
В ситуації з вказаною закупівлею Замовнику вже не потрібно проводити аналіз ринку, адже на раніше оголошену закупівлю подало пропозиції аж шість компаній. Цілком логічно було б під час оприлюднення нової закупівлі – ідентифікатор UA-2023-07-12-003526-a, знизити очікувану вартість закупівлі відповідно до поданих тендерних пропозиції учасників закупівлі №UA-2023-04-19-000635-a. Згідно з наведеним методом розрахунку нова очікувана вартість закупівлі могла б становити близько 3 000 000 грн. Що на 1 400 000 грн. нижче очікуваної вартості закупівлі №UA-2023-07-12-003526-a. Це дало б змогу зекономити кошти державного підприємства.
Втім Замовник ДП «НАЕК «Енергоатом» з невідомих нам причин відмовився від економії коштів державного підприємства і в новій оприлюдненій закупівлі №UA-2023-07-12-003526-a визначило очікувану вартість у розмірі закупівлі №UA-2023-04-19-000635-a. Вказані факти можуть свідчити про наявність корупційної складової під час організації та проведення закупівлі “Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС»”.
Завищена очікувана вартість може призвести до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів замовника, що не відповідає принципам, за якими повинна проводитись закупівля, зокрема - максимальна економія та ефективність.
2. Відповідно до пункту А Частини ІІ Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено вимогу про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічними договорами вважаються договори, за якими виконано проєктні роботи на встановлення електротехнічного обладнання для АЕС або комунікаційних мереж для АЕС. При цьому предметом закупівлі є Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС».
Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів із встановленням додаткових вимог до виконання договорів із суб’єктами господарювання, виконання договору для потреб певного замовника та/або договір з чітко вказаним предметом закупівлі є вимогами, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник при формуванні тендерних вимог, зокрема вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинен виходити зі специфіки предмета закупівлі, та дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тож вказана вимога є дискримінаційною, порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників та повинна бути усунена Замовником шляхом внесення змін до тендерної документації.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо:
1. Внести зміни до тендерної документації та знизити очікувану вартість закупівлі відповідно до поданих у закупівлі №UA-2023-04-19-000635-a цінових пропозицій учасників.
2. Внести зміни до тендерної документації та визначити поняття аналогічних договорів як договорів, що аналогічні предмету закупівлі (проєктні роботи на встановлення системи оповіщення) без вказання конкретного обладнання та замовників, для яких виконувались аналогічні роботи.
За першим пунктом Вашої Вимоги мова, зокрема, йде про іншу процедуру закупівлі (за ідентифікатором UA-2023-04-19-000635-a), яка перебуває у незавершеному статусі. А відтак робити висновки про її репрезентативність, зокрема, в частині рівня цін, вважаємо передчасним.
Крім того, поточна процедура закупівлі передбачає застосування трираундового електронного аукціону на пониження ціни. В ході даного аукціону в учасників закупівлі буде можливість знижувати ціни тендерних пропозицій до прийнятного, на їх погляд, рівня, що врешті-решт покликано визначити остаточну ціну майбутнього договору, який укладатиметься з учасником – переможцем з кращою ціною.
Також варто привернути увагу, що у відповідності до пункту 1 розділу V Тендерної документації застосовується єдиний критерій оцінки тендерних пропозицій – ціна. Тобто під кращою ціною мається на увазі найнижча ціна.
Натомість, відповідно до пункту 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, «для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону».
Таким чином, якщо буде подано лише одну тендерну пропозицію, модуль аукціону не запускатиметься. Тому закликаємо потенційних учасників не ігнорувати даний тендер, вивчити його умови, підготувати належним чином та подати тендерну пропозицію.
Разом з тим, за умовами Тендерної документації «до розгляду не приймаються тендерні пропозиції, ціна яких є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів».
Також повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Умовами Тендерної документації установлено, зокрема, такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності учасника цьому критерію необхідно надати Документ за формою Додатка 6 до тендерної документації, а також договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує виконання учасником робіт належної якості); та/або лист-відгук (-и) від кінцевого споживача (-ів), в я кому повинна бути зазначена інформація щодо повного найменування робіт з деталізацією, яка дозволяє підтвердити те, що роботи, які були виконані є аналогічними відповідно до абз. 2 пп. 1.2 п. 1 Частини ІІ А, Розділу ІІІ тендерної документації, відсутності зауважень щодо виконаних робіт відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. При цьому за умовами Тендерної документації «аналогічними договорами вважаються договори, за якими виконано проєктні роботи на встановлення електротехнічного обладнання для АЕС або комунікаційних мереж для АЕС».
Згідно із пунктом 4.1 розділу І Тендерної документації «предметом закупівлі є ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС»)».
У поданій Вимозі відсутнє обґрунтування та документальне підтвердження яким саме чином дана вимога ТД дискримінує потенційних учасників.
ТД складена відповідно до вимог чинного законодавства у сфері закупівель з дотриманням всіх принципів.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вимоги UA-2023-07-12-003526-a.b2 у Замовника відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000017 ● c36302904739407d8ae9b0c566b3e325
- Статус: завершено ● Дата: 10 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 13:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2023-07-12-003526-a 12.07.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 13:07:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з розробки проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-003526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-06 13:07:16
Пояснення на запит ДАСУ від 04.10.2023 (процедура закупівлі UA-2023-07-12-003526-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 02.10.2023 № 290 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС») [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-12-003526-a] через електронну систему закупівель 04.10.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі
ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі, перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом аналізу наданої ВП ПАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» інформаційної довідки про визначення ОВЗ із врахуванням наданих на запит ВП ПАЕС
ДП «НАЕК «Енергоатом» комерційних пропозицій з цінами від АТ ХІ «Енергопроект», ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» та ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ».
За результатами проведеного цінового аналізу підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення очікувану вартість вищезазначеної процедури закупівлі встановити на рівні найнижчої комерційної пропозиції ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ» 4 404 152,00 грн. без ПДВ.
Інформація, на підставі якої здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС») наведена у Технічній специфікації до предмета закупівлі «Розробка проєктної документації за темою «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС» ТСдоПЗ(р).23.0028.0074-2022.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://energoatom.com.ua/e-procurement-years2023.html 12.07.2023 ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт UA-2023-07-12-003526-a.
Додатки: на 12 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 15:37:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з розробки проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-003526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до відповіді Замовника, оприлюдненої 06.10.2023 на запит Держаудитслужби, зазначено (в поясненні), що для визначення очікуваної вартості закупівлі (далі – ОВЗ) «підрозділом-ініціатором процедури закупівлі, перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом аналізу наданої ВП ПАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» інформаційної довідки про визначення ОВЗ із врахуванням наданих на запит ВП ПАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» комерційних пропозицій з цінами від АТ ХІ «Енергопроект», ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» та ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ»».
Враховуючи зазначене, просимо надати копії підтверджуючих документів, а саме комерційні пропозиції АТ ХІ «Енергопроект», ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» та ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-11 10:21:18
Пояснення на запит ДАСУ від 10.10.2023 (процедура закупівлі UA-2023-07-12-003526-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) від 02.10.2023 № 290 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Розробка проектної документації за темою: «Реконструкція системи оповіщення ВП ПАЕС») [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-12-003526-a] через електронну систему закупівель 10.10.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «…надати копії підтверджуючих документів, а саме комерційні пропозиції
АТ ХІ «Енергопроект», ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» та ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
У відповідь на Ваш запит надаємо комерційні пропозиції АТ ХІ «Енергопроект», ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» та ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ».
Разом з тим звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником 06.10.2023 в ЕСЗ було оприлюднено відповідь на запит ДАСУ від 04.10.2023 у вигляді двох файлів «7261 - Пояснення на запит ДАСУ від 04.10.2023.pdf» та «Додатки до пояснення на запит ДАСУ від 04.10.2023.pdf», який вже містить вищезазначені комерційні пропозиції.
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж» від 18.01.2023 № 01/012 на 5 арк.
2. Комерційна пропозиція ТОВ «НТЦ «ДНФОРТ» від 19.01.2023 № 1901/23-1 на 3 арк
3. Комерційна пропозиція АТ ХІ «Енергопроект» від 19.01.2023 № 221611/227-0940 на 2 арк.
Уповноважена особа Анатолій ДУМЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2023 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК |
1 566 400,00
UAH
|
178 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Науково-технічний центр «ДНФОРТ" |
1 500 000,00
UAH
|
480 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Акціонерне товариство «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» |
2 500 000,00
UAH
|
1 555 343,21
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ КІЕП |
2 299 000,00
UAH
|
2 299 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК #37401452 |
Переможець |
178 000,00
UAH
|
09 серпня 2023 08:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 серпня 2023 09:16
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 липня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2024 14:14
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2024 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 10:18
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 15:38
|
19-129-01-23-02829.pdf | укладений |
15 серпня 2023 15:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п. 4.1, п. 11.1 Договору та Додаток 3 до Договору викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 19-129-01-23-02829 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 11.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 19-129-01-23-02829 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |