Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Грабарівський психоневрологічний будинок-інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 03189268 |
Місцезнаходження: | 37013, Україна , Полтавська обл., Пирятинський район, село Грабарівка, вул. Пляшечника,18 |
Контактна особа: |
Ольга Гулаткан +380535861146 grabarivka_bi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2023 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2023 07:46 |
Початок аукціону: | 21 липня 2023 14:06 |
Початок аукціону: | 21 липня 2023 14:06 |
Очікувана вартість: | 395 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 952,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2023 10:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2023 10:05 |
Тенд док овочі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-31-000038 ● 4b608f9b22a5474899c25680a1bc71f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.07.2023 № 69-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
31.07.2023 № 69-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-07-12-001439-a, 12.07.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-02 16:57:50
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, очікуваною вартістю 395200,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-12-001439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-04 11:00:10
Щодо запиту про надання пояснень закупівлі за номером ID: UA-2023-07-12-001439-a
Грабарівський психоневрологічний будинок інтернат є Замовником та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом. Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту https://hrabarivskyy-internat.pl.ua/vysadyly-horikhovu-aleyu-zi-100-sadzhantsiv/ на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувана вартість предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо усунення порушень по закупівлі за номером ID: UA-2023-07-12-001439-a
2023-08-10 10:01:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2023 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПОПОВА МАРІЯ НИКИФОРІВНА" |
352 200,00
UAH з ПДВ
|
352 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РАКОВИЧ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
368 400,00
UAH з ПДВ
|
368 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПОПОВА МАРІЯ НИКИФОРІВНА" #2260511922 |
Переможець |
352 200,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2023 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 16:07
|
ду1.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 17:38
|
договір овочі.pdf | укладений |
01 серпня 2023 17:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |