Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги сторонніх фахівців з відстеження та моніторингу забруднень території Корабельного району м. Миколаєва
Очікувана вартість
63 886,41 UAH
UA-2023-07-12-000168-a 880021e0ffe64501bc14eced8b3dd2d1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дробот Тетяна Олександрівна

+380512600244 t.drobot@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410607
Вебсайт: https://corabeldistr.mkrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314
Контактна особа: Дробот Тетяна Олександрівна
+380512600244
t.drobot@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90730000-3: Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги сторонніх фахівців з відстеження та моніторингу забруднень території Корабельного району м. Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54050, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, територія Корабельного району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 липня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90730000-3 — Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату послуг після підписання сторонами актів прийому-здачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

12 липня 2023 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Гордійчук Наталя Вікторівна
#3137515686
Переможець 63 886,41
UAH
12 липня 2023 08:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2023 16:12
Додаткова_46_1.pdf зміни до договору
31 липня 2023 16:09
Цивільно-правовий договір № 46 укладений
12 липня 2023 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку договору з 11.07.2023 до 31.07.2023
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML