Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26463884 |
Місцезнаходження: | 89502, Україна , Закарпатська обл., м. Чоп, вул. Миру, буд. 13А |
Контактна особа: |
Анжеліка Сечко +380505600496 chop_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2023 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2023 12:21 |
Початок аукціону: | 19 липня 2023 12:21 |
Очікувана вартість: | 8 545 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2023 17:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2023 17:51 |
dodatok_1_умови.doc | |
11 липня 2023 17:51 |
ТД капітальний ремонт фасаду ЗЗСО №2.doc | |
11 липня 2023 17:51 |
dodatok_3_переможець.doc | |
11 липня 2023 17:51 |
dodatok_2_договір.doc | |
11 липня 2023 17:51 |
додаток №4 Тех.умови до тендеру.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-14-000054 ● 02d4e422dfef463b8e357544da2254b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2023 11:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2023 № 57-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-07-11-012059-a 11.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 16:44:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13. Коригування (код за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 8 545 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-11-012059-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з наданням підтверджуючих документів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-24 09:51:22
надання відповіді (пояснення) на запит Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (ID моніторингу: UA-M-2023-11-14-000054) про надання пояснень (інформації, документів) у закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.».
15 листопада 2023 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області розпочато моніторинг (ID моніторингу: UA-M-2023-11-14-000054) відносно закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-11-012059-a).
Розглянувши запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про надання пояснень (інформації, документів) від 21.11.2023 у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-11-012059-a), Уповноваженою особою Замовника, надаються наступні пояснення та документи:
Питання 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з наданням підтверджуючих документів)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
1.1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно до рішення 31 сесії восьмого скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 22 лютого 2023 року № 33 «Про внесення змін до рішення Чопської міської територіальної громади на 2023 рік (нова редакція)», яким передбачено бюджетні призначення по об’єкту будівництва у сумі 6 959 400,00 грн. в т.ч. на проекті роботи (файл Пояснююча записка до рішення 31 сесії від 22.02.23 № 33 додається).
13 вересня 2023 року рішенням 38 сесії 8 скликання Чопської міської ради за № 16 об’єкт будівництва профінансовано у повному обсязі, довиділено кошти в сумі 1 800 000 грн. (файл Пояснююча записка до рішення 38 сесії 8 скл. від 13.09.2023 р. № 16 додається).
Тобто, всього по об’єкту будівництва виділено кошти в сумі – 8 759 400 гривень.
1.2. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено у відповідності до проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.», яка затверджена наказом Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради від 05.07.2023 року № 17-аг та експертного звіту від 22.02.2022 року МЛ №0006622- РБК. Згідно зведеного кошторисного розрахунку, загальна сума по об’єкту будівництва становить 8 819 503 грн з ПДВ (загальна вартість проекту станом на 22.02.2023 року). За мінусом глави 10 та глави 12 Зведеного кошторисного розрахунку, виконаних робіт до коригування проектно-кошторисної документації виготовленої у 2021 році, в розмірі 58 868 грн (про що свідчить інформація наведена в експертному звіті від 22.02.2022 року МЛ №0006622- РБК) очікувана вартість становить 8 545 000 грн. з ПДВ.
Протоколом уповноваженої особи від 11.07.2023 року відкриті торги оголошено на суму 8 545 000 грн. без ПДВ та враховуючи протокол уповноваженої особи від 11.07.2023 року відкриті торги оголошено на 8 545 000 грн. з ПДВ (протоколи у файлах Протокол про оголошення ВТ з ПДВ, Протокол про виправлення технічної помилки додаються).
1.3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, здійснено на підставі відомостей об’ємів до робочого проекту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.» (файли відомість об’ємів, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, експертний звіт (позитивний) (файли Відомість об’ємів та ЗКР Експертний звіт № 66.22-РБК.ЕЗ додаються).
1.4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі послуг по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.» розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради) https://chop-osvita.gov.ua/, за посиланням: https://chop-osvita.gov.ua/news/1689240996/ та https://chop-osvita.gov.ua/news/1689240759/.
Уповноважена особа Замовника, Єва СЮЧ
виконуюча обов’язки начальника Управління
освіти, культури, молоді і спорту
Чопської міської ради Закарпатської області
- Відомість об’ємів та ЗКР.pdf
- Експертний звіт № 66.22-РБК.ЕЗ.pdf
- Пояснююча записка до рішення 31 сесії від 22.02.23 № 33.pdf
- Пояснююча записка до рішення 38 сесії 8 скл. від 13.09.2023 р. № 16.pdf
- Протокол пояснення.pdf
- Протокол про виправлення технічної помилки.pdf
- Протокол про надання пояснень.doc
- Протокол про оголошення ВТ з ПДВ.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (ID моніторингу: UA-M-2023-11-14-000054) у закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-11-012059-a), замовник надає інформацію про усунення порушень, які визначено зазначеним висновком, шляхом надання документів: наказ Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради від 06.12.2023 року № 31-аг та сертифікат про проходження навчання в сфері публічних закупівель від 07.12.2023.
2023-12-07 11:29:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2023 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДСТРІХА" |
7 819 421,00
UAH
|
7 819 421,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ГЕФЕСТ" |
8 257 928,52
UAH
|
8 257 928,52
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДСТРІХА" #36145069 |
Відхилено |
7 819 421,00
UAH
|
25 липня 2023 22:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2023 14:09
|
ТОВ "БК ГЕФЕСТ" #40992114 |
Переможець |
8 257 928,52
UAH
|
31 липня 2023 17:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2023 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 09:27
|
Протокол У.О.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2024 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 16:39
|
додаткова до договору 207.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2024 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2024 15:14
|
додаткова до дог 207.PDF | зміни до договору |
18 листопада 2024 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2024 12:28
|
ДУ № 1 школа І.Сечені.pdf | зміни до договору |
17 липня 2024 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 12:35
|
додатки до договору 207.pdf | укладений |
07 серпня 2023 12:33
|
договір 207.pdf | укладений |
07 серпня 2023 12:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Рішенням 47 сесії 8 скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 05.06.2024 №42 «Про внесення змін до рішення міської ради від 13.12.2023 № 15 «Про бюджет Чопської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами від 07.02.2024, 13.03.2024, 10.04.2024, 02.05.2024), передбачено фінансування об’єкту закупівлі в розмірі 1 970 000 грн. на 2024 рік, тобто профінансувати об’єкт у 2024 році в повному обсязі не є можливим. Враховуючи наявне фінансування по об’єкту закупівлі, сторони вирішили продовжити строк дії Договору підряду № 207 по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру, 13. Коригування.» (за кодом CPV за ДК 021:2012-ДК-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від 07.08.2023 року до 2025 року, шляхом продовження дії договору до 31.12.2025 року та строку виконання робіт до 20.12.2025 року. |
Номер договору про закупівлю: | 207 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору підряду №207 від 07.08.2023 року в частине фінансування робіт на 2024 рік, вартість договору на 2024 рік за рахунок коштів міського бюджету становить 2770000,00 грн., вартість договору на 2025 рік становить 5487928,52 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 207 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору підряду №207 від 07.08.2023 року в частине фінансування робіт на 2024 рік, вартість договору на 2024 рік за рахунок коштів міського бюджету становить 6710000,00 грн., вартість договору на 2025 рік становить 1547928,52 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 207 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи «Положення про уповноважену особу», яке затверджено наказом управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради від 24.12.2021 року №77-од, та у зв’язку з тим, що уповноваженою особою Замовника було допущено технічну (механічну) помилку при оприлюдненні додаткової угоди №1 від 17.07.2024 року за ідентифікатором закупівлі UA-2023-07-11-012059-a на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, а саме: - помилково зазначено, що період виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.» встановлено з 07 серпня 2023 року по 31 грудня 2024 року, хоча додатковою угодою протерміновано дію договору до 20 грудня 2025 року. |
Номер договору про закупівлю: | 207 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |