Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.
Очікувана вартість
8 545 000,00 UAH
UA-2023-07-11-012059-a 4b224a60626c4ae9b94ad6e9f9081158
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжеліка Сечко

+380505600496 chop_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26463884
Місцезнаходження: 89502, Україна , Закарпатська обл., м. Чоп, вул. Миру, буд. 13А
Контактна особа: Анжеліка Сечко
+380505600496
chop_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2023 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2023 00:00
Початок аукціону: 19 липня 2023 12:21
Початок аукціону: 19 липня 2023 12:21
Очікувана вартість: 8 545 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89502, Україна, Закарпатська область, м.Чоп, вул. Миру 13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 17:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

11 липня 2023 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2023 17:51
dodatok_1_умови.doc
11 липня 2023 17:51
ТД капітальний ремонт фасаду ЗЗСО №2.doc
11 липня 2023 17:51
dodatok_3_переможець.doc
11 липня 2023 17:51
dodatok_2_договір.doc
11 липня 2023 17:51
додаток №4 Тех.умови до тендеру.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 12 липня 2023 18:58
Дата відповіді: 13 липня 2023 09:20
Вами у Додатоку 1 до тендерної документації встановлено, що «Під підтвердженням досвіду слід розуміти виконання «аналогічного за предметом закупівлі» в розумінні тендерної документації договору (договорів) в обсязі 100%». Надайте роз’яснення, який договір буде вважтись аналогічним згідно тендерної документації. За предметом закупівлі Капітальний ремонт чи за кодом ДК 021:2015?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під підтвердженням досвіду слід розуміти виконання «аналогічного за предметом закупівлі» в розумінні тендерної документації договору (договорів) в обсязі 100%», тобто виконання робіт з капітального ремонту фасаду будівлі виконаного в обсязі 100 відсотків
Інформація про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 13 липня 2023 13:40
Дата відповіді: 13 липня 2023 15:42
Доброго дня. Підскажіть, буль ласка, в довідці Інформація про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід можуть бути подані працівники, які працюють по цивільно-правовому договору?
Відповідь: Спосіб підтвердження інформації, яка зазначена учасником у довідці: наказ про призначення або трудовий договір або копія трудової книжки або документ, який підтверджує залучення робітника на договірних засадах (наприклад: цивільно - правовий договір)
аналогічні договори
Дата подання: 13 липня 2023 14:24
Дата відповіді: 13 липня 2023 16:22
Чи буде вважатись підвердженням досвіду роботи з ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель» (будівництво амбулаторії) де є в тому числі виконання робіт по фасаду.Дякую.
Відповідь: Під підтвердженням досвіду слід розуміти виконання «аналогічного за предметом закупівлі» договору (договорів) , тобто виконання робіт з капітального ремонту або будівництва будівель виконаного в обсязі 100 відсотків, в разі підтвердження в довідці про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 або КБ-2) робіт по фасаду будівлі, а саме: утеплення фасадів, штукатурення, фарбування та інших видів робіт, зазначених в додатку 4 "Технічні вимоги"
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-14-000054 ● 02d4e422dfef463b8e357544da2254b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2023 11:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
14.11.2023 № 57-З
Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-07-11-012059-a 11.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-21 16:44:03

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13. Коригування (код за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 8 545 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-11-012059-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з наданням підтверджуючих документів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-24 09:51:22

надання відповіді (пояснення) на запит Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (ID моніторингу: UA-M-2023-11-14-000054) про надання пояснень (інформації, документів) у закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.».

15 листопада 2023 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області розпочато моніторинг (ID моніторингу: UA-M-2023-11-14-000054) відносно закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-11-012059-a).

Розглянувши запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про надання пояснень (інформації, документів) від 21.11.2023 у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-11-012059-a), Уповноваженою особою Замовника, надаються наступні пояснення та документи:

Питання 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з наданням підтверджуючих документів)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
1.1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно до рішення 31 сесії восьмого скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 22 лютого 2023 року № 33 «Про внесення змін до рішення Чопської міської територіальної громади на 2023 рік (нова редакція)», яким передбачено бюджетні призначення по об’єкту будівництва у сумі 6 959 400,00 грн. в т.ч. на проекті роботи (файл Пояснююча записка до рішення 31 сесії від 22.02.23 № 33 додається).
13 вересня 2023 року рішенням 38 сесії 8 скликання Чопської міської ради за № 16 об’єкт будівництва профінансовано у повному обсязі, довиділено кошти в сумі 1 800 000 грн. (файл Пояснююча записка до рішення 38 сесії 8 скл. від 13.09.2023 р. № 16 додається).
Тобто, всього по об’єкту будівництва виділено кошти в сумі – 8 759 400 гривень.

1.2. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено у відповідності до проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.», яка затверджена наказом Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради від 05.07.2023 року № 17-аг та експертного звіту від 22.02.2022 року МЛ №0006622- РБК. Згідно зведеного кошторисного розрахунку, загальна сума по об’єкту будівництва становить 8 819 503 грн з ПДВ (загальна вартість проекту станом на 22.02.2023 року). За мінусом глави 10 та глави 12 Зведеного кошторисного розрахунку, виконаних робіт до коригування проектно-кошторисної документації виготовленої у 2021 році, в розмірі 58 868 грн (про що свідчить інформація наведена в експертному звіті від 22.02.2022 року МЛ №0006622- РБК) очікувана вартість становить 8 545 000 грн. з ПДВ.
Протоколом уповноваженої особи від 11.07.2023 року відкриті торги оголошено на суму 8 545 000 грн. без ПДВ та враховуючи протокол уповноваженої особи від 11.07.2023 року відкриті торги оголошено на 8 545 000 грн. з ПДВ (протоколи у файлах Протокол про оголошення ВТ з ПДВ, Протокол про виправлення технічної помилки додаються).
1.3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, здійснено на підставі відомостей об’ємів до робочого проекту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.» (файли відомість об’ємів, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, експертний звіт (позитивний) (файли Відомість об’ємів та ЗКР Експертний звіт № 66.22-РБК.ЕЗ додаються).
1.4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі послуг по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.» розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради) https://chop-osvita.gov.ua/, за посиланням: https://chop-osvita.gov.ua/news/1689240996/ та https://chop-osvita.gov.ua/news/1689240759/.

Уповноважена особа Замовника, Єва СЮЧ
виконуюча обов’язки начальника Управління
освіти, культури, молоді і спорту
Чопської міської ради Закарпатської області

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (ID моніторингу: UA-M-2023-11-14-000054) у закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-11-012059-a), замовник надає інформацію про усунення порушень, які визначено зазначеним висновком, шляхом надання документів: наказ Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради від 06.12.2023 року № 31-аг та сертифікат про проходження навчання в сфері публічних закупівель від 07.12.2023.

2023-12-07 11:29:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2023 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "БУДСТРІХА" 7 819 421,00
UAH
7 819 421,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БК ГЕФЕСТ" 8 257 928,52
UAH
8 257 928,52
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 липня 2023 20:43
Електронний підпис
21 липня 2023 20:40
Паспорт код.pdf.p7s
21 липня 2023 20:40
Паспорт Віщак М.В..pdf.p7s
21 липня 2023 20:40
ліцензія.pdf.p7s
21 липня 2023 20:40
Витяг опендата.pdf.p7s
21 липня 2023 20:40
Досвід 24 год.pdf.p7s
21 липня 2023 20:40
24 години.pdf.p7s
18 липня 2023 20:19
Електронний підпис
18 липня 2023 20:16
42_ДЦ_ССР_5.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
42_ДЦ_ССР_4.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
42_ДЦ_ДЦ_3.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
42_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
42_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
42_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
субпідряд .pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
Досвід.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
ДОВІДКА МТБ.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
Витяг опендата.pdf
18 липня 2023 20:16
ліцензія.pdf
18 липня 2023 20:16
Лист обєднання.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
dodatok_2_договір .pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
Паспорт Віщак М.В..pdf
18 липня 2023 20:16
персональна згода.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
Паспорт код.pdf
18 липня 2023 20:16
лист згода договір.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
раніше договори.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
Календарний план.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
лист ПДВ.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
установчі будстріха.pdf
18 липня 2023 20:16
42.imd
18 липня 2023 20:16
Довідка росія.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
ст17п47.pdf.p7s
18 липня 2023 20:16
Згода з договором.pdf.p7s

Публічні документи

01 серпня 2023 15:59
Електронний підпис
01 серпня 2023 15:55
Довідка.pdf.p7s
28 липня 2023 19:43
Електронний підпис
18 липня 2023 10:43
Електронний підпис
18 липня 2023 10:40
43. Додаток 4 ТЗ.PDF.p7s
18 липня 2023 10:40
41. Проект договору.PDF.p7s
18 липня 2023 10:40
13. ДЦ Шишловці.PDF.p7s
18 липня 2023 10:40
18. Висновок №40282391.PDF.p7s
18 липня 2023 10:40
37. Протокол №3 .PDF.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДСТРІХА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "БК ГЕФЕСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДСТРІХА"
#36145069
Відхилено 7 819 421,00
UAH
25 липня 2023 22:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2023 14:09
ТОВ "БК ГЕФЕСТ"
#40992114
Переможець 8 257 928,52
UAH
31 липня 2023 17:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2023 16:54

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасником ПП "БУДСТРІХА" на підтвердження пункту 2 додатку 1 Тендерної документації «Перелік документів, які подає учасник процедури закупівлі у тендерній пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», зокрема наявності документально підтвердженого досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завантажено до електронної системи документ «Підтвердження досвіду.pdf» , який містить договір підряду на проведення капітального ремонту фасаду адмінбудинку Голубинської сільської ради Свалявського району Закарпатської області від 22.09.2017 року , договір підряду №1 від 25.06.2019 року, додаткову угоду №1 від 06.05.2020 року, акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та інші документи. Згідно умов п. 2.3.1. розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати скан-копії не менше одного, зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.3. цього додатку до тендерної документації, аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі. Поданням скан-копії договору у повному обсязі слід вважати подання скан-копії тексту основного договору з усіма додатками, які зазначені в тексті цього договору саме як додатки (додаток). А також до не менше одного поданого аналогічного за предметом закупівлі договору надати скан-копії (-ю) останньої (кінцевої, або однієї, якщо була одна) довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) (або усіх довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) по договору, у випадку якщо довідки оформлено не наростаючим підсумком суми виконання) загальна вартість виконаних робіт згідно якої (яких) повинна відповідати сумі, вказаній учасником процедури у стовпці «Сума виконання договору» таблиці, заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.3. цього додатку до тендерної документації. Як вбачається з Актів (форма КБ-2в), поданих до Договору підряду на проведення капітального ремонту фасаду адмінбудинку Голубинської сільської ради Свалявського району Закарпатської області від 22.09.2017 року, склад виконаних робіт Учасником за цим договором не відповідає технічному завданню, яке є додатком 4 до тендерної документації, оскільки відсутній такий вид робіт, як утеплення фасадів мінеральними плитами. При цьому Акт (форма КБ-2в) за листопад 2017 року до зазначеного Договору не містить підпису інженера технічного нагляду Скорського В.П, Акт (форма КБ-3) за листопад 2017 року до договору не містить печатки замовника сільського голови Капустей М.Д. Отже, Договір підряду на проведення капітального ремонту фасаду адмінбудинку Голубинської сільської ради Свалявського району Закарпатської області від 22.09.2017 року Замовником не береться до уваги, оскільки учасник не виконав вимоги п. 2.3.1. розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації. Учасником у підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) подано другий договір, а саме: Договір підряду № 1 від 25.06.2019 року. Згідно умов п. 2.3.1. розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати скан-копії не менше одного, зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.3. цього додатку до тендерної документації, аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі. Поданням скан-копії договору у повному обсязі слід вважати подання скан-копії тексту основного договору з усіма додатками, які зазначені в тексті цього договору саме як додатки (додаток). Відповідно до умов п. 2.6. розділу 2 Договору підряду № 1 від 25.06.2019 року терміни виконання окремих обсягів робіт передбачені календарним планом (додаток №1), який є невід’ємною частиною цього Договору. Відповідно до умов п. 4.1. розділу 4 зазначеного Договору, строки виконання робіт визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний план виконання робіт в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Учасником не було завантажено до електронної системи календарний план виконання робіт Договору підряду № 1 від 25.06.2019 року (додаток №1), який є невід’ємною частиною цього Договору. Також Акт (форма КБ-3) за травень 2020 року до зазначеного Договору не містить печатки замовника сільського голови Капустей М.Д. Учасником ПП "БУДСТРІХА" на підтвердження пункту 2.1 додатку 1 Тендерної документації, щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації завантажено до електронної системи документ «Підтвердження працівники, диплом, ОП.pdf», в якому також є невідповідності до пункту 2.1 додатку 1 Тендерної документації а саме: Замовником пунктом 2.1 додатку 1 Тендерної документації встановлено строк виконання робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.» з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. Відповідно до п. 7.2 Цивільно правових договорів № 9/2023 від 28 жовтня 2022 року, строк дії договору до 31.12.2023 року, укладений Учасником із Теліга О.О., Маєвський І.М., Ломпарт В.І., Добош І.І., не відповідає строку виконання робі (31.12.2024 року). Відповідно до п. 7.2 Цивільно правового договору № 4/2023 від 28 жовтня 2022 року, строк дії договору, укладений Учасником із Репинець В.В., не відповідає строку виконання робі (31.12.2024 року). Відповідно до п. 7.2 Цивільно правового договору № 6/2023 від 28 жовтня 2022 року, строк дії договору, укладений Учасником із Петро В.О., не відповідає строку виконання робі (31.12.2024 року). Відповідно до п. 7.2 Цивільно правового договору № 3/2023 від 28 жовтня 2022 року, строк дії договору, укладений Учасником із Вальо О.В., не відповідає строку виконання робі (31.12.2024 року). Відповідно до п. 7.2 Цивільно правового договору № 9/2022 від 28 жовтня 2022 року, строк дії договору, укладений Учасником із Андрела М.І., не відповідає строку виконання робі (31.12.2024 року). Відповідно до п. 7.2 Цивільно правового договору № 6/2023 від 28 жовтня 2022 року, строк дії договору, укладений Учасником із Далекорей А.М., не відповідає строку виконання робі (31.12.2024 року). Відповідно до п. 7.2 Цивільно правового договору № 17/2022 від 28 жовтня 2022 року, строк дії договору, укладений Учасником із Живко Т.М., не відповідає строку виконання робі (31.12.2024 року). Виходячи з вищевказаного, Учасник, довідкою про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації від 17.07.2023 року за № 30 не підтверджує наявність працівників до 31.12.2024 року. Крім того, Учасником ПП "БУДСТРІХА" в своїй тендерній пропозиції завантажено до електронної системи документи, які створені в форматі pdf. та не підписані кваліфікованим або удосконаленим електронним підписом: «Підтвердження досвіду.pdf», «Підтвердження працівники, диплом, ОП.pdf». Ці документи не містять накладання КЕП учасника, чим порушено вимоги п. 1 пп. 12 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог статті 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 уповноваженою особою Замовника після скасування найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ПП «БУДСТРІХА» (протокол розгляду від 25.07.2023 року) було розглянуто наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ "БК ГЕФЕСТ" за предметом закупівлі «Капітальний ремонт фасаду будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №2 імені Іштвана Сечені м. Чоп, вул. Миру,13.Коригування.» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи по закупівлі за ідентифікатором UA-2023-07-11-012059-a на відповідність до вимог Тендерної документації. При розгляді пропозиції встановлено: Учасником ТОВ "БК ГЕФЕСТ" на виконання пункту 2.1 додатку 1 Тендерної документації, щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації завантажено до електронної системи документ «23. Інформація Додаток 1 працівники п. 2.1..PDF.p7s», в якому зазначено перелік кваліфікованих працівників учасника, за третім номером переліку рахується інженер- будівельник (виконроб) Чередник Роман Олександрович. Крім того для підтвердження фактичної наявності данного працівника завантажено документ «31. Договір цивільно-правого характеру № 09 -0721 від 09 липня 2021 року .PDF.p7s», в якому є невідповідності до пункту 2.1 додатку 1 Тендерної документації , а саме: Замовником пунктом 2.1 додатку 1 Тендерної документації встановлено, що учасник повинен підтвердити наявність принаймні двох працівників з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб), сертифікованого інженера-кошторисника та принаймні п’ять працівників робітничих спеціальностей. Завантажений документ«31. Договір цивільно-правого характеру № 09 -0721 від 09 липня 2021 року .PDF.p7s» містить договір цивільно-правого характеру, який заключено між ТОВ "БК ГЕФЕСТ" та цивільною особою Чередником Романом Олександровичем на виконання наступного виду робіт, а саме: «Надання санітарно- технічних послуг на об’єкті : «Реконструкція спортивного - ігрового майданчику та прилеглої території по вул.8-го Березня, б\н в с. Концово, Ужгородського району»( код ДК 021:2015 код 45454000-4 Реконструкція» (ідентифікатор закупівлі : UA-2021-06-09-000922-a)» та відповідно до пункту 4.1. ВИКОНАВЕЦЬ (цивільна особа Чередник Роман Олександрович) отримує винагороду визначену цим договором за вирахуванням вказаних податків та обовязкових платежів, тобто договір заключено на виконання певної роботи визначеної в договорі, за яку виконавець отримує винагороду. До обов’язків виконавця цівільно- правового договору від 10.06.2021 року №10-06\21 входить виконання робіт тільки за ідентифікатором закупівлі : UA-2021-06-09-000922-a Виходячи з вищевказаного, Учасник, цім документом не підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі вищевказаного працівника відповідної кваліфікації. На підставі наведеного, та керуючись п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування »- прийнято рішення щодо надання учаснику тендерної пропозиції ТОВ "БК ГЕФЕСТ" повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей до Тендерної документації закупівлі за ідентифікатором UA-2023-07-11-012059-a.

Документи

31 липня 2023 17:26
Довідка НАЗК
31 липня 2023 17:25
Електронний підпис
31 липня 2023 17:20
протокол У.О. 31.07.23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2023 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ГЕФЕСТ"
#40992114
8 257 928,52
UAH
Документи

Документи

31 липня 2023 17:26
Довідка НАЗК
31 липня 2023 17:25
Електронний підпис
31 липня 2023 17:20
протокол У.О. 31.07.23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2023 12:35
додатки до договору 207.pdf укладений
07 серпня 2023 12:33
договір 207.pdf укладений
07 серпня 2023 12:33