Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kyivzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +0442723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2023 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 18 619 409,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 186 194,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після приймання робіт на підставі проміжних та/або кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт (типова форма №КБ-2-в) (далі - акт виконаних робіт за формою КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін, та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2023 17:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2023 17:13 |
Додаток 5 Йорданське.docx | |
11 липня 2023 17:13 |
ТД Йорданське.docx | |
11 липня 2023 17:13 |
Додаток 1 Йорданське.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000049 ● 2baca111e57b43bf91d57b74023d1313
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-07-11-011744-a 11.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 14:31:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт благоустрою та озеленення парку культури та відпочинку в Оболонському районі (навколо озер Йорданське та Кирилівське)) ДК 021:2015: 45453000-7» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-11-011744-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Укрглобалбуд» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-16 18:01:01
Відповідь
Щодо першого питання.
У 2020 році КО «Київзеленбуд», відповідно до проведених торгів на закупівлю: «Виконання робіт з розробки робочого проєкту по об’єкту: «Капітальний ремонт благоустрою та озеленення парку культури та відпочинку в Оболонському районі (навколо озер Йорданське та Кирилівське)» по об’єкту: Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт благоустрою та озеленення парку культури та відпочинку в Оболонському районі (навколо озер Йорданське та Кирилівське)), заключило договір підряду № 99/4 від 08.04.2020 року. Відповідно до розробленого проекту було отримано позитивний експертний звіт № 01557-21 від 14.12.2021, виданий ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза».
Тобто, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються, погодженим в установленому порядку розробленим робочим проєктом.
Розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначені згідно позитивного експертного звіту № 01557-21 від 14.12.2021, виданого ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза».
Також інформуємо, що кошти на реалізацію зазначеного об’єкту передбачені відповідно адресного переліку об’єктів (Додаток №1) до Наказу № 63 від 12 червня 2023 р. «Про внесення змін до наказу від 28 лютого 2023 року №28 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».
Щодо другого питання.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Так, відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» від 08 грудня 2022 року № 5828/5869 (зі змінами) головним розпорядником бюджетних коштів КО «Київзеленбуд» є Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату (КМДА) (https://ecodep.kyivcity.gov.ua).
Щодо третього питання.
Під час укладання договору про закупівлю переможець закупівлі надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (скановані копії документів додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрглобалбуд |
18 480 000,00
UAH з ПДВ
|
18 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укрглобалбуд #42231747 |
Переможець |
18 480 000,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2023 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:16
|
ДУ6 до Д№119.8 від 04.08.2023.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 15:40
|
ДУ 5 до Д№119.8 від 04.08.2023.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 13:02
|
ДУ4 до Д№119.8 від 04.08.2023.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2023 14:34
|
ДУ 3 до Д№119.8 від 04.08.2023.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2023 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2023 16:12
|
ДУ2 до Д№119.8 від 04.08.2023.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2023 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2023 18:03
|
ДУ1 до Д№119.8 від 04.08.23.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 16:40
|
Дог. 119.8 від 04.08.2023.pdf | укладений |
07 серпня 2023 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягів робіт, зміна ціни договору в бік зменшення, нова редакція додатків 1-4 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 119/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 1.1 розділу 1 Договору та викласти його у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 119/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягів робіт без зміни ціни договору, нова редакція додатків 1-4 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 119/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися викласти Додаток 5 до договору та реквізити підрядника у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 119/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з уточненням обсягів робіт на Об'єкті без зміни ціни Договору, Сторони дійшли згоди викласти додатки до Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 119/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з уточненням обсягів робіт на Об’єкті без зміни ціни Договору, Сторони дійшли згоди викласти додатки до Договору: Додаток 1, Додаток 2, Додаток 3, Додаток 4 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 119/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |