Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту злв "ПС-323"
Очікувана вартість
9 240 383,28 UAH
UA-2023-07-11-011352-a a9f9a6e45e0a4ae29144989e0a3bd39f
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Круль

380487381766 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Марина Круль
380487381766
Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2023 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2023 12:00
Початок аукціону: 24 липня 2023 13:28
Початок аукціону: 24 липня 2023 13:28
Очікувана вартість: 9 240 383,28 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 201,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % вартості Договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – гарантія банківської установи. Гарантія повинна бути оформлена згідно із вимогами чинного законодавства та в обов’язковому порядку у тексті містити наступні положення: - умови Гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Гарантія надається переможцем торгів замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Гарантія виконання договору повинна вступати в дію з дати її видачі. Гарантія діє до останнього дня календарного місяця наступного за календарним місяцем в якому спливає строк дії договору (текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладання договору). До гарантії, виданої банком-резидентом, переможцем додаються копії наступних банківських документів – ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала Гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана Гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Гарантія, оформлена банком-резидентом та надана переможцем торгів замовнику, має бути у вигляді оригіналу паперового документу. Гарантія, надана переможцем торгів через банк – нерезидент, має бути авізована через один з зазначених банків замовника: Філія-Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк», ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


код ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту злв "ПС-323" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ремонтна база виконавця (регіони України) або виробнича територія ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 77 (сімдесяти семи) календарних днів з дати підписання Акту приймання судна в ремонт, протягом 2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 9 240 383,28 грн. без ПДВ / 11 088 459,94 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.07.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття Судна в ремонт на підставі наданого рахунку проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуг, за умови виконання Виконавцем п. 4.1.1 Договору. Остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку, за умови виконання п. 6.3.10 Договору, здійснюється оплата 80% суми Акту здачі-приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.1 Договору; - протягом 10 (десять) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми Акту здачі-приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.1 Договору. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту злв "ПС-323"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50241100-7 — Послуги з ремонту суден

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття Судна в ремонт на підставі наданого рахунку проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуг, за умови виконання Виконавцем п. 4.1.1 Договору. Аванс 10 Банківські 20
Iнша подія Остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку, за умови виконання п. 6.3.10 Договору, здійснюється оплата 80% суми Акту здачі-приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.1 Договору; Пiсляоплата 15 Банківські 60
Iнша подія Остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином: - протягом 10 (десять) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми Акту здачі-приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.1 Договору. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). Пiсляоплата 10 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 липня 2023 16:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % вартості Договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – гарантія банківської установи. Гарантія повинна бути оформлена згідно із вимогами чинного законодавства та в обов’язковому порядку у тексті містити наступні положення: - умови Гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Гарантія надається переможцем торгів замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Гарантія виконання договору повинна вступати в дію з дати її видачі. Гарантія діє до останнього дня календарного місяця наступного за календарним місяцем в якому спливає строк дії договору (текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладання договору). До гарантії, виданої банком-резидентом, переможцем додаються копії наступних банківських документів – ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала Гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана Гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Гарантія, оформлена банком-резидентом та надана переможцем торгів замовнику, має бути у вигляді оригіналу паперового документу. Гарантія, надана переможцем торгів через банк – нерезидент, має бути авізована через один з зазначених банків замовника: Філія-Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк», ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).
11 липня 2023 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2023 16:47
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
11 липня 2023 16:47
ТД Послуги з ремонту злв ПС-323.docx
11 липня 2023 16:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2023 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС" 9 100 000,00
UAH
9 100 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" 9 193 500,00
UAH
9 193 500,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 липня 2023 13:49
Електронний підпис
20 липня 2023 13:48
згода учасника.PDF
20 липня 2023 13:48
повноваження_2.pdf
20 липня 2023 13:48
ремонт ПС-323 ч3.pdf
20 липня 2023 13:48
ремонт ПС-323 ч2.PDF
20 липня 2023 13:48
витяг з ПДВ.pdf
20 липня 2023 13:48
ремонт гідрограф.PDF
20 липня 2023 13:48
статут+опис.PDF
20 липня 2023 13:48
повноваження_1.pdf
20 липня 2023 13:48
ремонт ПС-323 ч1.PDF
20 липня 2023 13:48
довідка працівники.PDF
20 липня 2023 13:48
довідка мат тех база.PDF
20 липня 2023 13:48
довідка досвід.PDF
20 липня 2023 13:48
тех вимоги.PDF

Публічні документи

21 липня 2023 11:48
Електронний підпис
21 липня 2023 11:47
Свідоцтва РСУ 2023-28.pdf.p7s
21 липня 2023 11:47
Довідка ОТП 18-07-2023.pdf
21 липня 2023 11:47
Дозвільні документи.pdf
21 липня 2023 11:47
Статут з описом.pdf.p7s
21 липня 2023 11:47
Довідка про МТБ.docx.pdf
21 липня 2023 11:47
Довідка про учасника.pdf
21 липня 2023 11:47
Техвимоги.pdf.p7s
21 липня 2023 11:47
Свідоцтва РСУ 2023-28.pdf
21 липня 2023 11:47
Техвимоги.pdf
21 липня 2023 11:47
Довідка про МТБ.docx.pdf.p7s
21 липня 2023 11:47
Довідка ОТП 18-07-2023.pdf.p7s
21 липня 2023 11:47
Статут з описом.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС"
#41738536
Відхилено 9 100 000,00
UAH
28 липня 2023 12:17
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"
#37104243
Відхилено 9 193 500,00
UAH
31 липня 2023 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2023 12:24

Вимога про усунення невідповідностей

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 28.07.2023 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 28.07.2023 № 300) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-07-11-011352-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту злв "ПС-323" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дайвінг Марін Сервіс" (ТОВ "Дайвінг Марін Сервіс"). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 1.1.1. пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу, та/або плавучого крану, та/або автокрану) та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу, та/або плавучого крану, та/або автокрану), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 8.2. згідно підпункту 1.2.1. пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати довідку за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД, на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації для виконання ремонту плавзасобу, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, із наданням інформації про наявних в учасника процедури закупівлі: спеціаліста/ів з корпусної частини; спеціаліста/ів механічної частини; спеціаліста/ів електричної частини; спеціаліста/ів – зварювальника/ів із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо КТ «Регістр судноплавства України»; фахівця/ів з неруйнівного ультразвукового контролю (вимірювання товщин металу) із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо КТ «Регістр судноплавства України». 8.3. згідно підпункту 1.3.1. пункту 1.3. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про надання учасником аналогічних предмету закупівлі послуг, яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг; строк надання послуг за аналогічним договором (місяць та рік початку і завершення ремонту); місце проведення ремонту плавзасобу (ремонтна база, адреса тощо). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати: не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)); виконавчу ремонтну відомість плавзасобу (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія), щодо якого були надані зазначені у довідці аналогічні предмету закупівлі послуги, що містить інформацію про види (або перелік чи найменування) та обсяги наданих послуг (без надання цінової інформації). 8.4. згідно пункту 3.6. частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження учасника процедури закупівлі іншим вимогам, які повинні надати учасник процедури закупівлі вимагалося надати довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. Відомості про банківський рахунок повинні бути актуальними на дату подання тендерної пропозиції. 8.5. згідно пункту 3.10. частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження учасника процедури закупівлі іншим вимогам, які повинні надати учасник процедури закупівлі вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі (за формою згідно Додатку 4/2 до ТД) про згоду учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в ТД (Додаток 6 до ТД). 8.6. згідно пункту 3.11. частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження учасника процедури закупівлі іншим вимогам, які повинні надати учасник процедури закупівлі вимагалося надати документ(и)/інформацію, передбачені пунктом 3 частини 3 розділу V тендерної документації (у разі якщо надання послуг, виконання робіт передбачає набуття замовником у власність товарів), а саме: У разі, якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, учасником надається гарантійний лист, який містить інформацію про включення/не включення товару, що є складовою послуг, до Переліку визначеному у підпункту 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі». 8.7. згідно пунктів 5.1., 5.2. частини 5 Розділу I Додатку 2 до ТД для надання учасником процедури закупівлі інформації щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі вимагалося надати: у разі залучення/ незалучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, учасник процедури закупівлі повинен надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 7 до ТД. У разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, учасник процедури закупівлі повинен надати, крім Довідки за зразком згідно Додатку 7 до тендерної документації, наступні документи: довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, з інформацією на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця), що підтверджує відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей; Оригінал(и) або завірена(і) учасником процедури закупівлі копія(ї) дозвільного(их) документу(ів) (Свідоцтва, дозволи, декларації тощо), у разі, якщо такі дозвільні документи вимагаються за умовами цієї тендерної документації, виданого(их) на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині послуг (робіт), що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця. Довідку (довідки) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що підтверджують відповідність субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід. Спосіб документального підтвердження відповідності субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також вимоги до оформлення документів на підтвердження відповідності зазначеному(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям), - аналогічні встановленим способу та вимогам, викладеним в частині 1 Розділу І Додатку 2 до ТД. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 1.1.1. пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "Дайвінг Марін Сервіс" у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 20.07.2023 Вих. № 2-284/7, в якій зазначено про наявність залученого Автокрану Grove GMK 6220-L, оскільки зазначений автокран залучений відповідно Договору про надання послуг №18-07-2023/1 від 18.07.2023 (ТОВ "КРАНИ УКРАЇНИ"). Тобто вбачається, що учасник процедури закупівлі ТОВ "Дайвінг Марін Сервіс" буде залучати ТОВ "КРАНИ УКРАЇНИ" як співвиконавця. При цьому, учасником процедури закупівлі ТОВ "Дайвінг Марін Сервіс" не було надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 7 до ТД. 9.2. щодо підпункту 1.2.1. пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "Дайвінг Марін Сервіс" у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 20.07.2023 № 1-284/7, в якій зазначена інформація про наявність у Пятковського Сергія Миколайовича - спеціаліста електрогазозварника свідоцтва про допуск зварника №41-3-611-19 від 24.12.2019 з щорічним підтвердженням від 24.06.2022р., тобто відсутня інформація про щорічне підтвердження, на підставі чого дане свідоцтво є чинним станом на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. 9.3. щодо підпункту 1.3.1. пункту 1.3. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "Дайвінг Марін Сервіс" у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідка про досвід виконання (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі» від 20.07.2023 № 3-284/7, в якій зазначена інформація «У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надаємо виконавчу ремонтну відомість та відгук за договором №Н-10-22 від 27.10.2022 р. з ТОВ «СКМ МАРІН СЕРВІС», але дата та номер договору, зазначені у Довідці від 20.07.2023 № 3-284/7, Виконавчій відомості від 29.12.2022 та Листі-відгукі від 10.04.2023 вих № 14 різняться. 9.4. щодо пункту 3.6. частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "Дайвінг Марін Сервіс" у складі його тендерної пропозиції було надано Довідку від 18.07.2023 № вих. № і23044 (оригінал у формі електронного документу), в якій зазначено, що вона підписана із застосуванням електронного підпису, але підпис Директору Департаменту корпоративних продуктів та сервісу АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОТП БАНК" відсутній. 9.5. щодо пункту 3.10. частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "Дайвінг Марін Сервіс" у складі його тендерної пропозиції не було надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі (за формою згідно Додатку 4/2 до ТД) про згоду учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в ТД (Додаток 6 до ТД). 9.6. щодо пункту 3.11. частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "Дайвінг Марін Сервіс" у складі його тендерної пропозиції не було надано гарантійний лист, який містить інформацію про включення/не включення товару, що є складовою послуг, до Переліку визначеному у підпункту 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі». 9.7. щодо пункту 5.1. частини 5 Розділу I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ "Дайвінг Марін Сервіс" у складі його тендерної пропозиції не було надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 7 до ТД. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 1.2.1. пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД (з урахуванням виявлених невідповідностей) надати: довідку за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД, на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації для виконання ремонту плавзасобу, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, із наданням інформації про спеціаліста/ів – зварювальника/ів із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо КТ «Регістр судноплавства України». 10.2. на вимогу підпункту 1.3.1. пункту 1.3. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД (з урахуванням виявлених невідповідностей) надати: довідку в довільній формі на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі про надання учасником аналогічних предмету закупівлі послуг, яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг; строк надання послуг за аналогічним договором (місяць та рік початку і завершення ремонту); місце проведення ремонту плавзасобу (ремонтна база, адреса тощо). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати: не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)); виконавчу ремонтну відомість плавзасобу (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія), щодо якого були надані зазначені у довідці аналогічні предмету закупівлі послуги, що містить інформацію про види (або перелік чи найменування) та обсяги наданих послуг (без надання цінової інформації). 10.3. на вимогу пункту 3.6. частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД (з урахуванням виявлених невідповідностей) надати: довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. Відомості про банківський рахунок повинні бути актуальними на дату подання тендерної пропозиції. 10.4. на вимогу пункту 3.10. частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД (з урахуванням виявлених невідповідностей) надати: довідку на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі (за формою згідно Додатку 4/2 до ТД) про згоду учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в ТД (Додаток 6 до ТД). 10.5. на вимогу пункту 3.11. частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД (з урахуванням виявлених невідповідностей) надати: гарантійний лист, який містить інформацію про включення/не включення такого товару до Переліку визначеному у підпункту 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі». 10.6. на вимогу пункту 5.1. частини 5 Розділу I Додатку 2 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей згідно наданої учасником процедури закупівлі ТОВ "Дайвінг Марін Сервіс" у складі його тендерної пропозиції «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 20.07.2023 Вих. № 2-284/7, в якій зазначено про наявність залученого Автокрану Grove GMK 6220-L відповідно Договору про надання послуг №18-07-2023/1 від 18.07.2023 (ТОВ "КРАНИ УКРАЇНИ", надати: довідку на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 7 до ТД. У разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, учасник процедури закупівлі повинен надати, крім Довідки за зразком згідно Додатку 7 до тендерної документації, наступні документи: довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, з інформацією на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця), що підтверджує відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей; Оригінал(и) або завірена(і) учасником процедури закупівлі копія(ї) дозвільного(их) документу(ів) (Свідоцтва, дозволи, декларації тощо), у разі, якщо такі дозвільні документи вимагаються за умовами цієї тендерної документації, виданого(их) на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині послуг (робіт), що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця. Довідку (довідки) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що підтверджують відповідність субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід. Спосіб документального підтвердження відповідності субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також вимоги до оформлення документів на підтвердження відповідності зазначеному(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям), - аналогічні встановленим способу та вимогам, викладеним в частині 1 Розділу І Додатку 2 до ТД. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій