Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2023 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2023 16:49 |
Очікувана вартість: | 19 994 626,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 974,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник може надавати Виконавцю аванс в розмірі не більше 30 відсотків вартості Договору на придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій виробів тощо терміном до 60 робочих днів. Після вказаного терміну невикористані Виконавцем суми авансу повертаються Замовнику | Аванс | 60 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2024 рік | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2023 17:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2023 16:45 |
Додаток 4 п 47 Особливостей.docx | |
11 липня 2023 16:45 |
Додаток 3.docx | |
11 липня 2023 16:45 |
Додаток 2.doc | |
11 липня 2023 16:45 |
Додаток 1.docx | |
11 липня 2023 16:45 |
Тендерна документація відкриті торги з особливостями.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000032 ● 8ff222b712f74ebfb9ed472bd3a76784
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 12:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-07-11-011300-a 11.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-24 15:22:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з благоустрою населених пунктів - поточний ремонт тротуарів міста Тернополя (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-11-011300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-26 17:26:10
Пояснення
Повідомляємо, що уповноважена особа діє згідно затвердженого положення та відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Закупівля проводиться замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до листа відділу експлуатації інженерно-транспортних споруд. Окрім того повідомляємо, що в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради відсутній веб-сайт, а всі дані щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на веб-сайті Тернопільської міської ради за посиланням: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/oprilyudnennya-obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/65963.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2023 16:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК ТБС" |
19 670 539,90
UAH з ПДВ
|
19 670 539,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК ТБС" #43499045 |
Переможець |
19 670 539,90
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 15:56
|
Додаток 3.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 17:28
|
Додаток 2.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2023 14:24
|
Договір.pdf | укладений |
31 липня 2023 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством, та п.3.3., п.11.4., п.11.5. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3.1., п.3.4 та в «Договірну ціну» вказаного Договору і викласти їх в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 486 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством, та п.3.3., п.11.4., п.11.5. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3.1., п.3.4 та в «Договірну ціну» вказаного Договору і викласти їх в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 486 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |