Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Мокеєва Тетяна Сергіївна 380442069768 t.mokeeva@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42110000-3: Турбіни та мотори
Тендерна документація
11 липня 2023 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2023 15:43 |
Підстави для здійснення закупівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-23-000018 ● 433c653dc5af4bc887652ce36613b67c
- Статус: завершено ● Дата: 18 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 12:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.10.2023 № 68-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 13 жовтня 2023 року № 003100-18/11797-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 23.10.2023 № 68-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-11-009714-a, 11.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 11:59:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:42110000-3: Турбіни та мотори (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-11-009714-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі?
- надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме АТ «Українські енергетичні машини», з яким укладений договір від 07.07.2023 № 53-129-08-23-02806 без використання електронної системи закупівель?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-27 14:54:40
Пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 25.10.2023 щодо закупівлі UA-2023-07-11-009714-a, надані особою, відповідальною за організацію та проведення відокремленим підрозділом «Централізовані закупівлі» закупівель без використання ЕСЗ.
Відповідно до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 23.10.2023 №68-3 «Про початок моніторингу процедур закупівель », під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015:42110000-3: Турбіни та мотори (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-11-009714-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, через електронну систему закупівель 25.10.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме АТ «Українські енергетичні машини», з яким укладений договір від 07.07.2023 № 53-129-08-23-02806 без використання електронної системи закупівель. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Замовник надає пояснення, підготовлене підрозділом ініціатором ВП «Централізовані закупівлі», на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. У зв’язку з необхідністю здійснення закупівлі діафрагми 5-ї ступені лівого потоку в комплекті для циліндру високого тиску турбіни К 1000-60/3000 для ВП «Хмельницька АЕС», зі сторони ВП «Централізовані закупівлі» були оголошені відкриті торги які не відбулись. Визначення ОВЗ перед проведенням закупівлі здійснено шляхом розгляду комерційної пропозиції (тендерну пропозицію (цінову)) надану потенційним постачальником (виробником) продукції у складі тендерної пропозиції торгів UA-2023-04-25-010669-a (Додаток №1).
2. Враховуючи відміну відкритих торгів UA-2023-04-25-010669-a через відхилення пропозиції учасника з підстав невідповідності технічним вимогам, п.п. 6 пп. 13 Особливостей, щодо можливості придбання вказаних товарів без застосування відкритих торгів не застосовується. Разом з цим, ВП ХАЕС внесено до відповідного переліку об’єктів критичної інфраструктури наказом Міненерго від 07.09.2022 № 1-ДСК та віднесено до І категорії критичності відповідно до Порядку віднесення об’єктів до критичної інфраструктури (листи ДФЗтаСБ від 11.03.2023 № 01-4629/09-вих, від 24.10.2022 № 01-15300/09-вих). Нагальність потреби полягає у наступному. Листом ВП ХАЕС від 30.05.2023 №61-5381/9106 (Додаток №2) зазначено, що непостачання ТМЦ спричинить неможливість або затримку ремонту з відновлення ресурсу та експлуатаційних характеристик роботи турбоагрегата К-1000-60/3000, що, в свою чергу, може призвести до несвоєчасного введення енергоблоку №2 Хмельницької АЕС в експлуатацію після ППР, і, як наслідок, до несвоєчасного підключення його в енергетичну систему України та недовиробітку електроенергії, значних економічних втрат та зниження стабільності єдиної енергосистеми України в цілому, що є недопустимим, особливо в умовах військового стану, пов’язаного з військовою агресією рф. Відповідно до роз’яснень Міністерства економіки України (пункт 2 листа від 20.10.2022 № 3323-04/70997-06) строк проведення відкритих торгів орієнтовно може становити 20 днів. При цьому даний строк не враховує можливого періоду розгляду скарги органом оскарження (від 7 до 12 робочих днів з дати прийняття скарги до розгляду) та наявності запитань/вимог учасників закупівлі в ході проведення тендеру, що можуть призвести до необхідності внесення змін до тендерної документації та продовження строку подання тендерних пропозицій. Крім цього, виготовлення та здійснення постачання продукції також потребує час (70 днів з дати укладання договору - лист АТ «Укренергомашини» від 26.05.2023 №15-1259) (Додаток №3) після проведення відкритих торгів. Таким чином, у разі проведення повторних відкритих торгів, забезпечити постачання вказаної продукції у строки необхідні для її використання в ППР енергоблока № 2 ВП ХАЕС у 2023 році, неможливо. Враховуючи вищенаведене, з метою забезпечення функціонування об’єкту критичної інфраструктури, з урахуванням отриманого листа ВП ХАЕС від 30.05.2023 №61-5381/9106 прийнято рішення щодо укладення договору без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу відповідно до абзац пп. 12, п. 13 Особливостей.
3. Враховуючи єдину тендерну пропозицію за торгами UA-2023-04-25-010669-a які не відбулись, пропозиція виробника АТ «Укренергомашини» відповідала одразу двом важливим критеріям: - Найнижча цінова пропозиція відповідно до аналізу ОВЗ під час підготовки торгів UA-2023-04-25-010669-a.
- Підтвердження можливості своєчасного виконання поставки в стислі терміни, а саме до 10.08.2023 (лист від 04.07.2023 № 15-1667) (Додаток №4).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ «Українські енергетичні машини» #05762269 |
Переможець |
8 496 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2023 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
53-129-08-23-02806.pdf | укладений |
11 липня 2023 15:43
|