Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Гончар +380532562014 04057600ukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2023 22:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 112 985 115,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 564 925,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % - 564 925 грн. 00 коп. (п’ятсот шістдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять п’ять грн. 00 коп.) від очікуваної вартості, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: UA 488201720355129044003048372 в УДКСУ у м. Полтава, МФО 820172 Державна казначейська служба України, ЄДРПОУ 04057600 Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації, та будуть відхилені. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору про надання банківської гарантії. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 564925 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати здійснюються Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.3. або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом 90 (дев’яноста) календарних днів. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2023 17:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2023 17:26 |
Тендерна документація – зі змінами_.docx | |
16 липня 2023 17:26 |
Додаток 1 до тендерної документації_зі змінами.docx | |
16 липня 2023 17:26 |
Внесено зміни в Додаток 1 пп 20.docx | |
14 липня 2023 22:00 |
Зміни в електронних полях.docx | |
11 липня 2023 20:04 |
Додаток 3 Проект договору_закупівлі_робіт_оновлений.docx | |
11 липня 2023 20:04 |
Внесення змін в ТД.docx | |
10 липня 2023 22:55 |
Додаток 4.rtf | |
10 липня 2023 22:55 |
Додаток 5.rtf | |
10 липня 2023 22:55 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx | |
10 липня 2023 22:55 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) – зі змінами.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000079 ● 703038e4753f4c0097248ca1f634493b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2023 № 70-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.08.2023 № 70-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2023-07-10-012252-a, 10.07.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 16:12:45
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт системи киснепостачання з влаштуванням систем вентиляції та кондиціювання хірургічного відділення, операційного блоку, відділення анестезіології та інтенсивної терапії Комунального підприємства «Дитяча міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» на вул. Олександра Бідного, 2», очікуваною вартістю 112 985 115,60 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-10-012252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
Замовником в електронній системі закупівель 14 липня 2023 року о 22:00 оприлюднено тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10 липня 2023 року № 20-3 та 16 липня 2023 року о 17:26 оприлюднено тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 16 липня 2023 року № 20-4 (зі змінами кінцевого строку подання тендерних пропозицій). З якої причини замовником не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-14 11:16:39
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України Північно – Східний офіс Держаудитслужби Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області ID МОНІТОРИНГУ: UA-M-2023-08-08-000079
На Ваш запит від 09.08.2023 року, а саме Замовником в електронній системі закупівель 14 липня 2023 року о 22:00 оприлюднено тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10 липня 2023 року № 20-3 та 16 липня 2023 року о 17:26 оприлюднено тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 16 липня 2023 року № 20-4 (зі змінами кінцевого строку подання тендерних пропозицій). З якої причини замовником не оприлюднено перелік змін до тендерної документації? Надаємо роз’яснення, що перелік змін до тендерної документації завантажено на сайт уповноваженого органу під назвою: «Внесено зміни в Додаток 1 пп 20.docx» 16 лип. 17:26 (тип файлу – не вказано).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-15 12:28:08
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт системи киснепостачання з влаштуванням систем вентиляції та кондиціювання хірургічного відділення, операційного блоку, відділення анестезіології та інтенсивної терапії Комунального підприємства «Дитяча міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» на вул. Олександра Бідного, 2», очікуваною вартістю 112 985 115,60 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-10-012252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
Замовником 16 липня 2023 року о 17:26 год опублікована тендерна документація зі змінами, затверджена протоколом уповноваженої особи Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому №20-4 від 16.07.2023 року, яка в порівнянні з попередньою редакцією тендерної документації (завантаженою 14.07.2023) містить інший кінцевий строк подання. А саме кінцевий строк подання змінено з 19.06.2023 на 21.06.2023.
Таким чином, відомості веб-порталу свідчать, що замовником було внесено зміни в тендерну документацію зокрема в «кінцевий строк подання».
При цьому у файлі «Внесено зміни в Додаток 1 пп. 20 doc» завантаженому 16.07.2023 не відображено інформація про кінцевий строк подання. Поясніть вказане.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-16 13:43:24
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України Північно – Східний офіс Держаудитслужби Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області ID МОНІТОРИНГУ: UA-M-2023-08-08-000079
На Ваш запит від 15 серп 2023 року 12:28, а саме: В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт системи киснепостачання з влаштуванням систем вентиляції та кондиціювання хірургічного відділення, операційного блоку, відділення анестезіології та інтенсивної терапії Комунального підприємства «Дитяча міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» на вул. Олександра Бідного, 2», очікуваною вартістю 112 985 115,60 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-10-012252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання: Замовником 16 липня 2023 року о 17:26 год опублікована тендерна документація зі змінами, затверджена протоколом уповноваженої особи Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому №20-4 від 16.07.2023 року, яка в порівнянні з попередньою редакцією тендерної документації (завантаженою 14.07.2023) містить інший кінцевий строк подання. А саме кінцевий строк подання змінено з 19.06.2023 на 21.06.2023. Таким чином, відомості веб-порталу свідчать, що замовником було внесено зміни в тендерну документацію зокрема в «кінцевий строк подання». При цьому у файлі «Внесено зміни в Додаток 1 пп. 20 doc» завантаженому 16.07.2023 не відображено інформація про кінцевий строк подання. Поясніть вказане. Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Надаємо роз’яснення, що відповідно до абз.3 п.54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зазначено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Замовником було здійснено відповідні зміни до тендерної документації та продовжено строк подання тендерних пропозицій. Строк подання тендерних пропозицій змінено в оголошенні та електронних полях, а обов’язку щодо продовження терміну подачі пропозицій відображати у переліку змін, які завантажуються окремим файлом у нормах Особливостей не зазначено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Фахівцю з публічних закупівель, здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, провести роз’яснювальну роботу та винести усне попередження фахівцю з публічних закупівель. Підстава: Висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 18.08.2023 року про результати моніторингу UA-M-2023-08-08-000079.
2023-08-25 14:00:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" |
112 941 140,53
UAH з ПДВ
|
112 941 140,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" #41267243 |
Переможець |
112 941 140,53
UAH з ПДВ
|
25 липня 2023 16:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2023 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2024 14:34
|
ДУ_7_40_юр_23.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2024 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2024 11:07
|
ДУ_6_40_юр_23.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2024 10:39
|
ДУ_5_40_юр_23.pdf | зміни до договору |
30 січня 2024 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:51
|
ДУ_4_40_юр_23.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 08:42
|
ДУ_3_40_юр_23.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 08:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:24
|
ДУ_2_40_юр_23.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 16:36
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 10:43
|
Договір_40_юр_23.pdf | укладений |
07 серпня 2023 10:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості робіт на 2023 рік згідно виділеного фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 40-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості робіт на 2023 рік відповідно до наданого фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 40-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до виділеного фінансування збільшено вартість робіт на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 40-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості робіт на 2023 рік відповідно виділеного фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 40-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи затримку фінансування витрат Замовника, продовжено термін виконання робіт та термін дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 40-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до виділеного фінансування Замовника, зменшено вартість робіт на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 40-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи надане фінансування, зменшено вартість робіт на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 40-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |